1-А
Математика:
Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів і обчисленняїхзначення. Опрацювати матеріал наст.96.
Завдання №2 (обчислити вирази, підкреслити зменшуване),
Завдання №3 (Знайди пари кросівкам і склади числові вирази,обчисли їх значення).
Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання виду 12+1;13-1.
Опрацювати матеріал на ст.97.
Завдання №2 (обчислитивирази), завдання №4 (розв’язатичарівніланцюжки), завдання №6 (розв’язати задачу).
Залежністьрізницівідзмінизменшуваного. Збільшення і зменшення чисел на 1.Опрацюватиматеріал на ст.98. Завдання №1 (обчислитирізницю), завдання №2 (записати числа ), завдання №5 (розв’язати задачу).
Записування чисел у розрядну таблицю. Розкладання числа на розрядні доданки. Опрацювати матеріал наст.99 . Завдання №1 (записати розряди чисел), завдання №2 (Розкласти число на розрядні доданки), завдання №5 (розв’язати задачу).
Навчання грамоти :
Закріплення звукового значення букви Щщ . Опрацювати матеріал на ст.букваря 162-163.
Звук (ф),позначення його буквою Фф. Ст.букваря164-165 (читати,виконувати звуковий аналіз слів).
Закріплення звукового значення букви Фф. Ст.букваря 166- 167(читати,виконувати творчі завдання за підручником).
Письмо рядкової букви щ. Письмо складів,слів, речень з нею.
Письмо великої букви Щ. Письмо складів, слів, речень з нею.
Письмо рядкової букви ф. Письмо складів, слів, речень з нею.
Письмо великої букви Ф. Письмо складів,слів, речень з нею.
Природознавство:
Які рослинростуть у лісах мого краю. Опрацювати матеріал підручника на ст.72-73 (читати,виконувати завдання).
Російська мова:
Профессии. Кембыть?С.Чертков «Оченьинтересныеразныепрофессии».
Ст 78,148(читать).
Профессии…Дж. Родари «Чемпахнут ремесла» ст.79,149 (читать)
1-Б
Математика:
Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів і обчисленняїхзначення. Опрацюватиматеріал наст.96.
Завдання №2 (обчислитивирази, підкреслитизменшуване),
Завдання №3 (Знайди пари кросівкам і складичисловівирази,обчислиїхзначення).
Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання виду 12+1;13-1.
Опрацюватиматеріал на ст.97.
Завдання №2 (обчислитивирази), завдання №4 (розв’язатичарівніланцюжки), завдання №6 (розв’язати задачу).
Залежністьрізницівідзмінизменшуваного. Збільшення і зменшення чисел на 1.Опрацюватиматеріал на ст.98. Завдання №1 (обчислитирізницю), завдання №2 (записати числа ), завдання №5 (розв’язати задачу).
Записування чисел у розрядну таблицю. Розкладання числа на розрядні доданки. Опрацювати матеріал наст.99 . Завдання №1 (записати розряди чисел), завдання №2 (Розкласти число на розрядні доданки), завдання №5 (розв’язати задачу).
Навчання грамоти :
Закріплення звукового значення букви Щщ . Опрацювати матеріал на ст.букваря 162-163.
Звук (ф),позначення його буквою Фф. Ст.букваря164-165 (читати,виконувати звуковий аналіз слів).
Закріплення звукового значення букви Фф. Ст.букваря 166- 167(читати,виконувати творчі завдання за підручником).
Письмо рядкової букви щ. Письмо складів,слів, речень з нею.
Письмо великої букви Щ. Письмо складів, слів, речень з нею.
Письмо рядкової букви ф. Письмо складів, слів, речень з нею.
Письмо великої букви Ф. Письмо складів,слів, речень з нею.
Природознавство:
Тварини-домашні улюбленці. Опрацювати матеріал на ст.74 (читати,виконувати завдання).
Комахи. Прочитати текст на ст.76-77 (виконати завдання після тексту).
Російська мова:
Профессии. Кембыть?С.Чертков «Оченьинтересныеразныепрофессии».
Ст 78,148(читать).
Профессии…Дж. Родари «Чемпахнут ремесла» ст.79,149 (читать).
1-В клас
Образотворче мистецтво:
«Створення засобами кольору виразного образу» (опрацювати матеріал на с.42-43 в альбомі).
Математика:
«Додавання і віднімання виду 10 + 4, 14-4, 14-10» (опрацювати матеріал на с. 95 в підручнику).
«Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром.» (опрацювати матеріал на с.96 в підручнику).
«Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13-1, 14+1.»( опрацювати матеріал на с. 97 в підручнику).
«Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданку»( опрацювати матеріал на с. 98 в підручнику).
Навчання грамоти(письмо):
«Письмо малої та великої букви Юю. Написання буквосполучень, слів та речень» (опрацювати матеріал на с. 43-44 в зошиті).
«Письмо малої букви є. Написання складів, слів, та речень під диктовку»( опрацювати матеріал на с. 45 в зошиті).
«Написання великої Є. Списування тексту поданого друкованим шрифтом»(опрацювати матеріал на с. 46 в зошиті, с. 124 списати з букваря 4 слова).
«Звук [ф], позначення його буквою «еф». Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону.»( опрацювати матеріал на с. 132-133 в букварик).
Навчання грамоти(читання):
«Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт»( опрацювати матеріал на с.134-135 в букварику).
«Звуки [дз], [дз’], позначення його буквосполученням «дз». Приказка» (опрацювати матеріал на с. 136-137 в букварик).
Російська мова:
«Профессии людей». Читать Дж. Родари «Чем пахнуть ремесла».
Природознавство:
узагальнення з теми «Світ живої природи»( опрацювати матеріал на с.90-91 в підручнику).
Трудове навчання:
« Одяг і взуття. Як одягаються в різні пори року. Правила догляду за одягом і взуттям»( опрацювати матеріал на с. 65-66 в альбомі).
2-А клас
Математика:
-
Вивчити таблицю множення 5 і ділення на 5.
-
Розв’язати приклади користуючись вивченими таблицями множення і ділення № 738, 746, 760, 771.
-
Розв’язати рівняння №750, 765, повторити правила на знаходження невідомого числа в діях множення і ділення с.118,119,120.
-
Розв’язування задачі на зменшення і збільшення числа у кілька разів № 740.
-
Розв’язати задачі № 757, 769, 772 використовуючи таблицю ділення.
План розв’язування задачі:
1.Умова задачі
2.Питання до задачі
3.Розвязання задачі
4.Відповідь задачі
Літературне читання:
Прочитати виразно вірші с.88-90. Відповісти на запитання в кінці віршів. Ознайомитися з біографічною довідкою автора. Опрацювати (проаналізувати) прочитані вірші.
Дібрати за власним вибором вірш про весну і прочитати його виразно, проаналізувати, створити ілюстрацію.
Виконати завдання за прочитаними віршами в зошиті «Читайко» на с.37
Українська мова:
Опрацювати матеріал уроку 85,86.
Визначити корінь у словах с.126 в.1, с.128 в.1
Дібрати спільнокореневі слова до поданих слів с.127 «Ваза», с.128 «Ваза»
Доповнити речення за малюнками та схемами (творча робота) с. 130 -131
Природознавство:
Опрацювати матеріал уроку с.132 -133. Скласти розповідь «Як поводитися під час грози».
Вивчити правило с.132,133
Позначити календар погоди.
Російська мова:
Скласти речення із частин слів с.102 (усно)
Прочитати текст с.103 відповісти на питання
Списати слова вставляючи потрібні букви с.103
Інформатика:
Опрацювати матеріал уроку в робочому зошиті с.46-47.
Виконати практичне завдання №4 у програмі Paint (ознайомитися з призначенням інструментів графічного редактора)
2-Б клас
Математика:
-
Вивчити таблицю множення 5 і ділення на 5.
-
Розв’язати приклади користуючись вивченими таблицями множення і ділення № 738, 746, 760, 771.
-
Розв’язати рівняння №750, 765, повторити правила на знаходження невідомого числа в діях множення і ділення с.118,119,120.
-
Розв’язування задачі на зменшення і збільшення числа у кілька разів № 740.
-
Розв’язати задачі № 757, 769, 772 використовуючи таблицю ділення.
План розв’язування задачі:
1.Умова задачі
2.Питання до задачі
3.Розвязання задачі
4.Відповідь задачі
Літературне читання:
Прочитати виразно вірші с.88-90. Відповісти на запитання в кінці віршів. Ознайомитися з біографічною довідкою автора. Опрацювати (проаналізувати) прочитані вірші.
Дібрати за власним вибором вірш про весну і прочитати його виразно, проаналізувати, створити ілюстрацію.
Виконати завдання за прочитаними віршами в зошиті «Читайко» на с.37
Українська мова:
Опрацювати матеріал уроку 85,86.
Визначити корінь у словах с.126 в.1, с.128 в.1
Дібрати спільнокореневі слова до поданих слів с.127 «Ваза», с.128 «Ваза»
Доповнити речення за малюнками та схемами (творча робота) с. 130 -131
Природознавство:
Опрацювати матеріал уроку с.132 -133. Скласти розповідь «Як поводитися під час грози».
Вивчити правило с.132,133
Позначити календар погоди.
Російська мова:
Скласти речення із частин слів с.102 (усно)
Прочитати текст с.103 відповісти на питання
Списати слова вставляючи потрібні букви с.103
Інформатика:
Опрацювати матеріал уроку в робочому зошиті с.46-47.
Виконати практичне завдання №4 у програмі Paint (ознайомитися з призначенням інструментів графічного редактора).
Англійська мова:
Опрацювати матеріал підручника на ст. 94 – 97.
Читати та перекладати с. 94.
Намалювати та описати створіння за зразком впр. 3 ст. 95.
Впр. 4, ст. 95 запам᾽ятати як читається буквосполучення ght i al.
Читати та перекладати.
Записати у зошит опис собаки. ст. 85, впр 5.
Усно описати малюнки іграшок. впр. 1, 96. Усно описати свого друга. впр. 2, с. 96.
Читати та перекладати текст впр. 3, с 97.
2-В клас
Математика:
-Одиниці вимірювання часу(година, хвилина, секунда) с.111-112 опрацювати № 731(усно), 732-735 (письмово) .
-Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6 с. 112-113 №740, 741 (усно), № 744-745 (письмово)
-Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. С. 114 № 150 (усно), №751-752 (письмово)
-Таблиця ділення на 6. С. 115-116, № 756,757 (усно), №760-761 (письмово).
Літературне читання:
Котики вербові гріють … А. Камінчук «Котики вербові», «Береза розвивається» с. 95 вир. читати
Сучасні поети- дітям. Любов Відута «Утікачка ковбаса», Оксана Кратюк «Чемна ворона», Сергій Пантюк «Білий гриб боровик» с.96-97 вираз. читати
Сучасні поети- дітям. О. Лущевська «Пелікан», «Про Кита» с. 97-98 Вираз. Читати
Українська мова:
Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей .с. 114-115 впр. 303 списати речення, вставляючи слова із довідки.
Велика буква у кличкахтварин.с. 116-117 впр.306 Списати, добираючи з довідки клички тварин
Добірслів для доповненняречення, складанняреченьзазначеногозмісту. С.118-119 впр. 311 Записати скоромовку з пам’яті.
Природознаство:
Тварини навесні. Піклування про потомство. С. 107-109 читати, переказувати.
Рос. мова:
Встречаем весну. Н. Сладков «Медведь и солнце». Работа с текстом. С 104-105 (усно)
3-А клас
Природознавство:
Опрацювати стор 133 – 136. Відповісти на питання. Щодня заповнювати календар погоди (зошит).
Математика:
Опрацювати матеріал підручника № 705 – 742 на стор 112 – 117. Повторити правило множення числа на суму ( стор 110)
Пояснити усно виконання множення № 705, 715, 727.
Закінчити обчислення №706, 716.
Розв’язати у зошиті задачі, приклади та рівняння.
Вивчити правила на стор 116.
Українська мова:
Опрацювати матеріал підручника на стор 133 – 140 (вправи №321 – 335). Вивчити правила на стор 134, 138.
Написати переказ за текстом вправи № 325.
- прочитати текст
- відповісти на питання
- скласти план тексту
- виписати з тексту опорні слова
- усно переказати текст за планом та опорними словами
- прочитати текст, закрити підручник та записати переказ у зошит
Літературне читання:
Опрацювати матеріал підручника на стор 125 – 128. Навчитися виразно читати вірші, відповісти на питання. Виконати підсумкові завдання до теми на стор 128.
Російська мова:
Опрацювати матеріал підручника на стор 122 – 126. Виконати впр. 368 – 370, 372,374, 379, 380, 381 усно.
Вправи 371, 373, 375 – 378 письмово.
3-Б клас
Природознавство:
Опрацювати стор 133 – 136. Відповісти на питання. Щодня заповнювати календар погоди (зошит).
Математика:
Опрацювати матеріал підручника № 705 – 742 на стор 112 – 117. Повторити правило множення числа на суму ( стор 110)
Пояснити усно виконання множення № 705, 715, 727.
Закінчити обчислення №706, 716.
Розв’язати у зошиті задачі, приклади та рівняння.
Вивчити правила на стор 116.
Українська мова:
Опрацювати матеріал підручника на стор 133 – 140 (вправи №321 – 335). Вивчити правила на стор 134, 138.
Написати переказ за текстом вправи № 325.
- прочитати текст
- відповісти на питання
- скласти план тексту
- виписати з тексту опорні слова
- усно переказати текст за планом та опорними словами
- прочитати текст, закрити підручник та записати переказ у зошит
Літературне читання:
Опрацювати матеріал підручника на стор 125 – 128. Навчитися виразно читати вірші, відповісти на питання. Виконати підсумкові завдання до теми на стор 128.
Російська мова:
Опрацювати матеріал підручника на стор 122 – 126. Виконати впр. 368 – 370, 372,374, 379, 380, 381 усно.
Вправи 371, 373, 375 – 378 письмово.
3-В клас
Математика:
Тема Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.
Опрацювати сторінки за підручником: 120-125. Звернути увагу на правила ст.123-125. Виконати письмово завдання: 764-765, 775-776,
786-787, 795-796.
Українська мова:
Тема Прикметник—частина мови.
Опрацювати сторінки за підручником: 149-153. Звернути увагу на
Родові закінчення прикметників (ст.147), на морфологічний розбір
прикметників (ст.151) Виконати письмово вправи: 364, 368, 373.
Літературне читання:
Тема Із скарбниці казкарів світу
Опрацювати сторінки за підручником: 146-157. Читати, переказувати казки.
Російська мова:
Тема Звуки і букви
Опрацювати сторінки за підручником ( ІІ частина): 16-18. Повторити алфавіт.
Виконати письмово вправи: 124, 128.
Природознавство:
Опрацювати сторінки за підручником: 121-125, 126-127. Читати, відповідати на запитання після текстів.
4-А клас
Математика
Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.
Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.
Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.
Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.
Літературне читання
Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.
Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.
Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.
Природознавство
Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.
Українська мова
Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146
Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147
Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151
4-Б клас
Математика
Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.
Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.
Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.
Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.
Літературне читання
Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.
Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.
Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.
Природознавство
Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.
Українська мова
Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146
Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147
Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151
4-В клас
Математика
Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.
Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.
Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.
Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.
Літературне читання
Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.
Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.
Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.
Природознавство
Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.
Українська мова
Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146
Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147
Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151
Англійська мова:
Вивчити усно та письмово слова впр 1, с 139.
Читати та перекладати діалог впр 2, с 139, письмово зробити впр 3, с 141, вставити слова за змістом.
Вивчити слова з малюнка. впр 5, с 142.
Вивчити нові слова впр 1, с 143.
Читати та перекладати текст впр 3, с 144.
Вивчити нові слова на ст. 146, впр 1, прочитати та віднайти відповідні споруди на карті впр 4, с 148.
Поділіться з Вашими друзьями: |