1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення



Скачати 143.41 Kb.
Дата конвертації16.03.2018
Розмір143.41 Kb.

1-А

Математика:

Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів і обчисленняїхзначення. Опрацювати матеріал наст.96.

Завдання №2 (обчислити вирази, підкреслити зменшуване),

Завдання №3 (Знайди пари кросівкам і склади числові вирази,обчисли їх значення).

Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання виду 12+1;13-1.

Опрацювати матеріал на ст.97.

Завдання №2 (обчислитивирази), завдання №4 (розв’язатичарівніланцюжки), завдання №6 (розв’язати задачу).

Залежністьрізницівідзмінизменшуваного. Збільшення і зменшення чисел на 1.Опрацюватиматеріал на ст.98. Завдання №1 (обчислитирізницю), завдання №2 (записати числа ), завдання №5 (розв’язати задачу).

Записування чисел у розрядну таблицю. Розкладання числа на розрядні доданки. Опрацювати матеріал наст.99 . Завдання №1 (записати розряди чисел), завдання №2 (Розкласти число на розрядні доданки), завдання №5 (розв’язати задачу).

Навчання грамоти :

Закріплення звукового значення букви Щщ . Опрацювати матеріал на ст.букваря 162-163.

Звук (ф),позначення його буквою Фф. Ст.букваря164-165 (читати,виконувати звуковий аналіз слів).

Закріплення звукового значення букви Фф. Ст.букваря 166- 167(читати,виконувати творчі завдання за підручником).

Письмо рядкової букви щ. Письмо складів,слів, речень з нею.

Письмо великої букви Щ. Письмо складів, слів, речень з нею.

Письмо рядкової букви ф. Письмо складів, слів, речень з нею.

Письмо великої букви Ф. Письмо складів,слів, речень з нею.

Природознавство:

Які рослинростуть у лісах мого краю. Опрацювати матеріал підручника на ст.72-73 (читати,виконувати завдання).

Російська мова:

Профессии. Кембыть?С.Чертков «Оченьинтересныеразныепрофессии».

Ст 78,148(читать).

Профессии…Дж. Родари «Чемпахнут ремесла» ст.79,149 (читать)



1-Б

Математика:

Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів і обчисленняїхзначення. Опрацюватиматеріал наст.96.

Завдання №2 (обчислитивирази, підкреслитизменшуване),

Завдання №3 (Знайди пари кросівкам і складичисловівирази,обчислиїхзначення).

Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання виду 12+1;13-1.

Опрацюватиматеріал на ст.97.

Завдання №2 (обчислитивирази), завдання №4 (розв’язатичарівніланцюжки), завдання №6 (розв’язати задачу).

Залежністьрізницівідзмінизменшуваного. Збільшення і зменшення чисел на 1.Опрацюватиматеріал на ст.98. Завдання №1 (обчислитирізницю), завдання №2 (записати числа ), завдання №5 (розв’язати задачу).

Записування чисел у розрядну таблицю. Розкладання числа на розрядні доданки. Опрацювати матеріал наст.99 . Завдання №1 (записати розряди чисел), завдання №2 (Розкласти число на розрядні доданки), завдання №5 (розв’язати задачу).

Навчання грамоти :

Закріплення звукового значення букви Щщ . Опрацювати матеріал на ст.букваря 162-163.

Звук (ф),позначення його буквою Фф. Ст.букваря164-165 (читати,виконувати звуковий аналіз слів).

Закріплення звукового значення букви Фф. Ст.букваря 166- 167(читати,виконувати творчі завдання за підручником).

Письмо рядкової букви щ. Письмо складів,слів, речень з нею.

Письмо великої букви Щ. Письмо складів, слів, речень з нею.

Письмо рядкової букви ф. Письмо складів, слів, речень з нею.

Письмо великої букви Ф. Письмо складів,слів, речень з нею.

Природознавство:

Тварини-домашні улюбленці. Опрацювати матеріал на ст.74 (читати,виконувати завдання).

Комахи. Прочитати текст на ст.76-77 (виконати завдання після тексту).
Російська мова:

Профессии. Кембыть?С.Чертков «Оченьинтересныеразныепрофессии».

Ст 78,148(читать).

Профессии…Дж. Родари «Чемпахнут ремесла» ст.79,149 (читать).



1-В клас

Образотворче мистецтво:

«Створення засобами кольору виразного образу» (опрацювати матеріал на с.42-43 в альбомі).



Математика:

«Додавання і віднімання виду 10 + 4, 14-4, 14-10» (опрацювати матеріал на с. 95 в підручнику).

«Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром.» (опрацювати матеріал на с.96 в підручнику).

«Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13-1, 14+1.»( опрацювати матеріал на с. 97 в підручнику).

«Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданку»( опрацювати матеріал на с. 98 в підручнику).

Навчання грамоти(письмо):

«Письмо малої та великої букви Юю. Написання буквосполучень, слів та речень» (опрацювати матеріал на с. 43-44 в зошиті).

«Письмо малої букви є. Написання складів, слів, та речень під диктовку»( опрацювати матеріал на с. 45 в зошиті).

«Написання великої Є. Списування тексту поданого друкованим шрифтом»(опрацювати матеріал на с. 46 в зошиті, с. 124 списати з букваря 4 слова).

«Звук [ф], позначення його буквою «еф». Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови по телефону.»( опрацювати матеріал на с. 132-133 в букварик).

Навчання грамоти(читання):

«Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання текстів «Жирафи» і «Жарт»( опрацювати матеріал на с.134-135 в букварику).

«Звуки [дз], [дз’], позначення його буквосполученням «дз». Приказка» (опрацювати матеріал на с. 136-137 в букварик).

Російська мова:

«Профессии людей». Читать Дж. Родари «Чем пахнуть ремесла».



Природознавство:

узагальнення з теми «Світ живої природи»( опрацювати матеріал на с.90-91 в підручнику).



Трудове навчання:

« Одяг і взуття. Як одягаються в різні пори року. Правила догляду за одягом і взуттям»( опрацювати матеріал на с. 65-66 в альбомі).


2-А клас

Математика:

  • Вивчити таблицю множення 5 і ділення на 5.

  • Розв’язати приклади користуючись вивченими таблицями множення і ділення № 738, 746, 760, 771.

  • Розв’язати рівняння №750, 765, повторити правила на знаходження невідомого числа в діях множення і ділення с.118,119,120.

  • Розв’язування задачі на зменшення і збільшення числа у кілька разів № 740.

  • Розв’язати задачі № 757, 769, 772 використовуючи таблицю ділення.

План розв’язування задачі:

1.Умова задачі

2.Питання до задачі

3.Розвязання задачі

4.Відповідь задачі

Літературне читання:

Прочитати виразно вірші с.88-90. Відповісти на запитання в кінці віршів. Ознайомитися з біографічною довідкою автора. Опрацювати (проаналізувати) прочитані вірші.

Дібрати за власним вибором вірш про весну і прочитати його виразно, проаналізувати, створити ілюстрацію.

Виконати завдання за прочитаними віршами в зошиті «Читайко» на с.37



Українська мова:

Опрацювати матеріал уроку 85,86.

Визначити корінь у словах с.126 в.1, с.128 в.1

Дібрати спільнокореневі слова до поданих слів с.127 «Ваза», с.128 «Ваза»

Доповнити речення за малюнками та схемами (творча робота) с. 130 -131

Природознавство:

Опрацювати матеріал уроку с.132 -133. Скласти розповідь «Як поводитися під час грози».

Вивчити правило с.132,133

Позначити календар погоди.



Російська мова:

Скласти речення із частин слів с.102 (усно)

Прочитати текст с.103 відповісти на питання

Списати слова вставляючи потрібні букви с.103



Інформатика:

Опрацювати матеріал уроку в робочому зошиті с.46-47.

Виконати практичне завдання №4 у програмі Paint (ознайомитися з призначенням інструментів графічного редактора)
2-Б клас

Математика:


  • Вивчити таблицю множення 5 і ділення на 5.

  • Розв’язати приклади користуючись вивченими таблицями множення і ділення № 738, 746, 760, 771.

  • Розв’язати рівняння №750, 765, повторити правила на знаходження невідомого числа в діях множення і ділення с.118,119,120.

  • Розв’язування задачі на зменшення і збільшення числа у кілька разів № 740.

  • Розв’язати задачі № 757, 769, 772 використовуючи таблицю ділення.

План розв’язування задачі:

1.Умова задачі

2.Питання до задачі

3.Розвязання задачі

4.Відповідь задачі

Літературне читання:

Прочитати виразно вірші с.88-90. Відповісти на запитання в кінці віршів. Ознайомитися з біографічною довідкою автора. Опрацювати (проаналізувати) прочитані вірші.

Дібрати за власним вибором вірш про весну і прочитати його виразно, проаналізувати, створити ілюстрацію.

Виконати завдання за прочитаними віршами в зошиті «Читайко» на с.37



Українська мова:

Опрацювати матеріал уроку 85,86.

Визначити корінь у словах с.126 в.1, с.128 в.1

Дібрати спільнокореневі слова до поданих слів с.127 «Ваза», с.128 «Ваза»

Доповнити речення за малюнками та схемами (творча робота) с. 130 -131

Природознавство:

Опрацювати матеріал уроку с.132 -133. Скласти розповідь «Як поводитися під час грози».

Вивчити правило с.132,133

Позначити календар погоди.



Російська мова:

Скласти речення із частин слів с.102 (усно)

Прочитати текст с.103 відповісти на питання

Списати слова вставляючи потрібні букви с.103



Інформатика:

Опрацювати матеріал уроку в робочому зошиті с.46-47.

Виконати практичне завдання №4 у програмі Paint (ознайомитися з призначенням інструментів графічного редактора).

Англійська мова:

Опрацювати матеріал підручника на ст. 94 – 97.

Читати та перекладати с. 94.

Намалювати та описати створіння за зразком впр. 3 ст. 95.

Впр. 4, ст. 95 запам᾽ятати як читається буквосполучення ght i al.

Читати та перекладати.

Записати у зошит опис собаки. ст. 85, впр 5.

Усно описати малюнки іграшок. впр. 1, 96. Усно описати свого друга. впр. 2, с. 96.

Читати та перекладати текст впр. 3, с 97.

2-В клас

Математика:

-Одиниці вимірювання часу(година, хвилина, секунда) с.111-112 опрацювати № 731(усно), 732-735 (письмово) .

-Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6 с. 112-113 №740, 741 (усно), № 744-745 (письмово)

-Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. С. 114 № 150 (усно), №751-752 (письмово)

-Таблиця ділення на 6. С. 115-116, № 756,757 (усно), №760-761 (письмово).
Літературне читання:

Котики вербові гріють … А. Камінчук «Котики вербові», «Береза розвивається» с. 95 вир. читати

Сучасні поети- дітям. Любов Відута «Утікачка ковбаса», Оксана Кратюк «Чемна ворона», Сергій Пантюк «Білий гриб боровик» с.96-97 вираз. читати

Сучасні поети- дітям. О. Лущевська «Пелікан», «Про Кита» с. 97-98 Вираз. Читати


Українська мова:

Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей .с. 114-115 впр. 303 списати речення, вставляючи слова із довідки.

Велика буква у кличкахтварин.с. 116-117 впр.306 Списати, добираючи з довідки клички тварин

Добірслів для доповненняречення, складанняреченьзазначеногозмісту. С.118-119 впр. 311 Записати скоромовку з пам’яті.


Природознаство:

Тварини навесні. Піклування про потомство. С. 107-109 читати, переказувати.


Рос. мова:

Встречаем весну. Н. Сладков «Медведь и солнце». Работа с текстом. С 104-105 (усно)

3-А клас

Природознавство:

Опрацювати стор 133 – 136. Відповісти на питання. Щодня заповнювати календар погоди (зошит).



Математика:

Опрацювати матеріал підручника № 705 – 742 на стор 112 – 117. Повторити правило множення числа на суму ( стор 110)

Пояснити усно виконання множення № 705, 715, 727.

Закінчити обчислення №706, 716.

Розв’язати у зошиті задачі, приклади та рівняння.

Вивчити правила на стор 116.



Українська мова:

Опрацювати матеріал підручника на стор 133 – 140 (вправи №321 – 335). Вивчити правила на стор 134, 138.

Написати переказ за текстом вправи № 325.

- прочитати текст

- відповісти на питання

- скласти план тексту

- виписати з тексту опорні слова

- усно переказати текст за планом та опорними словами

- прочитати текст, закрити підручник та записати переказ у зошит

Літературне читання:

Опрацювати матеріал підручника на стор 125 – 128. Навчитися виразно читати вірші, відповісти на питання. Виконати підсумкові завдання до теми на стор 128.



Російська мова:

Опрацювати матеріал підручника на стор 122 – 126. Виконати впр. 368 – 370, 372,374, 379, 380, 381 усно.

Вправи 371, 373, 375 – 378 письмово.
3-Б клас
Природознавство:

Опрацювати стор 133 – 136. Відповісти на питання. Щодня заповнювати календар погоди (зошит).



Математика:

Опрацювати матеріал підручника № 705 – 742 на стор 112 – 117. Повторити правило множення числа на суму ( стор 110)

Пояснити усно виконання множення № 705, 715, 727.

Закінчити обчислення №706, 716.

Розв’язати у зошиті задачі, приклади та рівняння.

Вивчити правила на стор 116.



Українська мова:

Опрацювати матеріал підручника на стор 133 – 140 (вправи №321 – 335). Вивчити правила на стор 134, 138.

Написати переказ за текстом вправи № 325.

- прочитати текст

- відповісти на питання

- скласти план тексту

- виписати з тексту опорні слова

- усно переказати текст за планом та опорними словами

- прочитати текст, закрити підручник та записати переказ у зошит

Літературне читання:

Опрацювати матеріал підручника на стор 125 – 128. Навчитися виразно читати вірші, відповісти на питання. Виконати підсумкові завдання до теми на стор 128.



Російська мова:

Опрацювати матеріал підручника на стор 122 – 126. Виконати впр. 368 – 370, 372,374, 379, 380, 381 усно.

Вправи 371, 373, 375 – 378 письмово.


3-В клас

Математика:

Тема Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.

Опрацювати сторінки за підручником: 120-125. Звернути увагу на правила ст.123-125. Виконати письмово завдання: 764-765, 775-776,

786-787, 795-796.
Українська мова:

Тема Прикметник—частина мови.

Опрацювати сторінки за підручником: 149-153. Звернути увагу на

Родові закінчення прикметників (ст.147), на морфологічний розбір

прикметників (ст.151) Виконати письмово вправи: 364, 368, 373.


Літературне читання:

Тема Із скарбниці казкарів світу

Опрацювати сторінки за підручником: 146-157. Читати, переказувати казки.


Російська мова:

Тема Звуки і букви

Опрацювати сторінки за підручником ( ІІ частина): 16-18. Повторити алфавіт.

Виконати письмово вправи: 124, 128.
Природознавство:

Опрацювати сторінки за підручником: 121-125, 126-127. Читати, відповідати на запитання після текстів.


4-А клас

Математика

Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.

Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.

Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.

Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.

Літературне читання

Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.

Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.

Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.



Природознавство

Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.



Українська мова

Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146

Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147

Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151




4-Б клас

Математика

Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.

Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.

Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.

Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.

Літературне читання

Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.

Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.

Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.



Природознавство

Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.



Українська мова

Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146

Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147

Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151


4-В клас

Математика

Опрацюватиматеріалипідручника на ст..48-49, завдання № 2- розглянути малюнок до задачі, розв’язати її,завдання № 4- знайти значення виразів, виконати перевірку.

Опрацювати матеріали підручника на ст..50-52, опрацювати всі завдання,письмово виконати завдання № 2- розв’язати задачі, № 3 знайти значення виразів.

Опрацювати матеріали підручника на ст.53-54,опрацювати всі завдання, письмово №2,3 розв’язати задачі, завдання № 5 виконати ділення.

Опрацювати матеріали підручника на ст..55-56, опрацювати, письмово № 2 виконати множення, №4 знайти значення добутків з перевіркою, № 6 (2) розв’язати задачу.

Літературне читання

Опрацювати матеріали підручника на ст..135-136, читати, відповісти на питання.

Опрацювати матеріали підручника на ст..137- 139, читати, переказати.

Опрацювати матеріали підручника на Ст..139-141, читати, відповісти на питання.



Природознавство

Опрацювати матеріали підручника на Підручник – ст..119-124, опрацювати , відповісти на запитання.



Українська мова

Опрацювати матеріали підручника на ст..145-147, опрацювати всі вправи, вивчити правило на ст..146

Опрацювати матеріали підручника на ст..147-149, опрацювати, письмово зробити впр.291, 292, 294,вивчити таблицю на ст..147

Опрацювати матеріали підручника на ст.150-152, опрацювати всі завдання, вивчити правило на ст..151



Англійська мова:

Вивчити усно та письмово слова впр 1, с 139.

Читати та перекладати діалог впр 2, с 139, письмово зробити впр 3, с 141, вставити слова за змістом.

Вивчити слова з малюнка. впр 5, с 142.

Вивчити нові слова впр 1, с 143.

Читати та перекладати текст впр 3, с 144.



Вивчити нові слова на ст. 146, впр 1, прочитати та віднайти відповідні споруди на карті впр 4, с 148.



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconМатематика. Алгебра. Геометрія. Фізика Вчитель Коваль Л. П. Математика 6 клас
Опрацювати параграф; розв’язати №2; ст
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconПаспорт секції за фаховим напрямом «Математика» Наукової ради мон секція «Математика»
Групові, диференціально-геометричні та алгебраїчні методи в задачах теорії диференціальних рівнянь та математичної фізики
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconПаспорт секції за фаховим напрямом «Математика» Наукової ради мон секція «Математика»
Групові, диференціально-геометричні та алгебраїчні методи в задачах теорії диференціальних рівнянь та математичної фізики
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconВідділення математика Секція Математика
Математику та літературу іноді ставлять на протилежних полюсах людського знання. Проте мости між літературою й точними науками ніколи...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconТеоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту освітньої галузі «Математика»
...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005-2009 р р., у журналі «Математика в школі»
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів,...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconМетодичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-х 7-х класах подано в Інформаційних збірниках мон №13-14 2005, 2006, 2007 р р., у журналі «Математика в школі»
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів,...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconРобоча програма навчальної дисципліни «Історія української культури»
Робоча програма навчальної дисципліни для студентів за напрямом підготовки 040301 «Прикладна математика», спеціальністю 60403 «Прикладна...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconКонкурс учнівських творчих робіт «Математика цікава та прикладна наука»
Кафедра прикладної математики Національної академії статистики, обліку та аудиту запрошує учнів шкіл до участі в конкурсі учнівських...
1-а математика: Числовийвираз. Складаннячисловихвиразів І обчисленняїхзначення iconУрок розвитку зв’язного мовлення
Міжпредметні зв’язки: природознавство, малювання, літературне читання, математика


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка