5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121



Скачати 87.76 Kb.
Дата конвертації16.03.2018
Розмір87.76 Kb.

5 клас

Зарубіжна література

Ст. 116-121 – Джон Кітс «Про коника та цвіркуна» (напам`ять)

Ст. 122-126 – Й. Гете «Нічна пісня мандрівника» ( читати повністю)
Українська мова

§ 23, теорію вивчити, впр. 179(І,ІІ,ІІ), впр.180 (І)

§ 24, теорію вивчити, впр. 183, впр.185 (І,ІІ)

§ 25, теорію вивчити, впр. 191,194,195


Українська література

1) Вивч. біографію ст. 150, виразно читати вірші

Опрацювати ст. 151-153, ст.153-154 завдання

2) Ст.1161-169, читати літописні оповідання, відповідати на питання після них
Російська мова

Чит. §39,40; упр. 193 (письм.)


Англійська мова

Unit 7 – записати слова в словник та вивчити, підготуватись до словникового диктанту.

  1. Таблиця неправильних дієслів – вивчити, підготуватись до диктанту.

  2. РВ ст 74-75 – читати і перекладати текст, вивчити уривок напам’ять, підготувати уривок до диктанту.

  3. WB ст 62-63 (письмово)


Таблиця неправильних дієслів

become

became

become

ставати, робитися

begin

began

begun

починати

break

broke

broken

ламати

bring

brought [transcription]

brought

приносити

burn

burnt

burnt

горіти

build

built

built

будувати

buy

bought [transcription]

bought

купувати

catch

caught [transcription]

caught

ловити

choose

chose

chosen

обирати

come

came

come

приходити

cost

cost

cost

коштувати

fall

fell

fallen

падати

fell

felt

felt

почувати

fight

fought [transcription]

fought

битися, боротися

find

found [transcription]

found

знаходити

forget

forgot

forgotten

забувати

get

got

got

отримати

go

went

gone

йти

grow

grew [transcription]

grown [transcription]

рости, становитися

hang

hung

hung

висіти, вішати

have

had

had

мати

hear

heard

heard

чути

hide

hid

hidden

ховати

keep

kept

kept

тримати

learn

learnt

learnt

вчити

leave

left

left

залишати

lose

lost

lost

загубити

make

made

made

робити

pay

paid [transcription]

paid

платити

put

put

put

класти

run

ran

run

бігати

say

said [ transcription]

said

говорити

send

sent

sent

надсилати

see

saw

seen

бачити

sing

sang

sung

співати

sit

sat

sat

сидіти

show

showed

shown

показувати

shut

shut

shut

закривати

speak

spoke

spoken

розмовляти

spend

spent

spent

проводити/витрачати

swim

swam

swum

плавати

take

took

taken

брати

tell

told

told

сказати

throw

threw

thrown

кидати

understand

understood

understood

розуміти

win

won [transcription]

won

перемагати


Математика

Підручник: ст..193. п.23, 24. Вивчити правила. Дати відповідь на питання ст..197, ст..206.


Природознавство

Параграф 25, відповідати на питання в кінці параграфа.

Творче завдання: знайти цікаву інформацію про те, як люди в давнину уявляли і зображали Землю.
Історія

Що ми з вами знаємо на сьогодні з історії:



  • Що таке історія? Що вона вивчає та якими методами?

  • Що таке історичні джерела? Які вони бувають?

  • Хто такі історичні діячі?

  • Що таке стани суспільства?

  • Що таке історичні явища та історичні події?

Якщо ви забули ці поняття, будь ласка, повторить § 1,4, 10, 11 .

Тема сьогоднішнього уроку: Якими були місто та село В Україні у 17-18 ст.

Ми з вами наприкінці вивчення цієї теми повинні дати відповіді на запитання:


  • Чим відрізняється село та місто?

  • Що характерно для забудови села та міста у 17-18 ст. в Україні?

  • Які стани населення мешкали у селі та місті? Чим вони займалися?

Для засвоєння матеріалу потрібно:

  1. Історія кожної країни є історією культури її народу, тому що культура народу складається насамперед в умовах його повсякденного життя. Я раджу вам подивиться відео сюжет з оглядовою екскурсією по музею Пирогово. http://pirogovo.org.ua/video.html

  2. Тепер все по порядку. Прочитати стор. 100-101 підручника та заповнити таблицю у зощиті:

Критерії порівняння

Село

Місто

Причини утворення







Стани населення







Вид будівель







Функції










  1. Прочитати стор.102-104 підручника та додаткові матеріали

  2. Письмово відповісти на запитання:

  • Чим відрізняється життя селян та панів? Як це могло впливати на подальші історичні події?

  1. Прочитати уривок з стор. 102. Та дати його характеристику за планом на стор. 27

  2. Прочитати стор.104-106.та зробить наступні завдання:

  • Дати визначення понять «село» та «місто» у словник

  • На контурної карті позначить міста які засновані у 17 ст. ( червоним ) та у 18 ст. (зеленим)

  • Намалювати план міста 17-18 ст


Іспанська мова

¡Volvamos al español!

Os felicito con todas las fiestas pasadas. Supongo que no olvidéis el español.

Aquí os propongo los deberes para mejorar vuestros conocimientos.

Повертаємось до іспанської мови!

Вітаю вас с минулими святами. Сподіваюсь, що ви не забули іспанську мову.

Тут я пропоную вам завдання, щоб покращити ваші знання.

З повагою Галина Василівна Ларіонова


Вправа 1 ст. 83 - Читати, перекладати і вивчити напам’ять .

Вправа 2 ст. 83 – доповнити речення письмово.

Записати дієвідмінювання дієслова ir(ходити) ст. 84 у зошит та вивчити напам’ять

Вправа 4 ст.84 доповнити по 5 речень з а) та б) письмово.

Вправа 4 ст.88 – читати і перекладати.
Образотворче мистецтво

Дорогі учні!

Ви вже знаєте, що з 25.01 оголошений карантин по грипу. Поки оголошений на тиждень. Тому ми з вами виконуватимемо завдання по предметах і отримуватимемо гарні оцінки.

Успіху вам!




  1. дізнатися і на уроці розповісти, що таке скульптура;

  2. з солоного тесту виліпити якого-небудь звірятка, можна домашнього вихованця. Робота робиться напівоб'ємною, на листі картону або на кришці від коробки цукерок. Під майбутню роботу підкладаєте звичайний лист зошиту і сушите біля радіатора. Висушену роботу розфарбовуєте гуашевыми фарбами з додаванням клею ПВА (щоб не бруднилася) і приклеюєте на картон.

Рецепт солоного тесту:

У миску насипаємо муку (100 гр.), стільки ж солі «Екстра», рукою розмішуємо і по столовій ложці додаємо холодну воду. Готове тісто:

а) не повинно кришитися (брак води);

б) не повинно липнути до рук (надлишок води).

У першому випадку додати трішки води і вимісити до готовності, в другому – додати рівні частини муки і солі і вимісити до готовності. Тісто покласти в кульок і зберігати в холодильнику.
dsc02892 abzhsby6lio image_327821 1442126033_059356668be66de12f2036813be64a3e

Зразки робіт


Завдання по праці для учнів 5 класів:

Тема - Основи технології виготовлення плетених виробів із бісеру

1. Ви повинні знати, що таке бісероплетіння як вид декоративно-ужиткового мистецтва, історію виникнення бісеру, які бувають види виробів плетених з бісеру, види бісеру.



2. У робочому зошиті накреслити схему і виконати роботу-браслет за зразком.



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconПрограма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна
Зарубіжна література. Посібник для контролю навчальних досягнень учнів (за підручником Волощук Є. В.). Нова програма. 5 клас. Бережинці,...
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconЗарубіжна література
Відповідно до наказу мон україни від 08. 05. 2015 №518 змінено назву предмета "Світова література" на "Зарубіжна література"
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconЗарубіжна література
О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник «Світова література». 11 клас. Рівень стандарту
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconЗарубіжна література Календарне планування на 5 клас. Лк «Література І культура» ек
Лк «Література І культура» ек «Елементи компаративістики» тл "Теорія літератури"ус «Україна І світ»
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconПрограми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання зарубіжна література
Предмет Зарубіжна література — важлива складова літературної освіти українських школярів
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconДорожня карта”: “Зарубіжна література”, 8 клас 12-річної школи

5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconАнна-Марія Богосвятська Людмила Ковальова
Зарубіжна література 8 клас для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconМ. Зарубіжна література. 11 Клас зміст І. Література першої половини ХХ ст. Вступ. Історико-соціальне тло доби
Хх століття увійшло в історію людства як час визначних наукових відкриттів та економічних досягнень, але водночас І як епоха глобальних...
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconЗарубіжна література 1 клас( академічний, год на тиждень)
Белль Г. Очима клоуна Биков В. Альпійська балада. Знак біди Борхес Х. Л. Оповідання. Есе
5 клас Зарубіжна література Ст. 116-121 iconЗарубіжна література. 7 клас: методична лоція
Отже те, оберуть чи не оберуть семикласники в старшій школі саме філологічний напрям


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка