54 липень 2010 р м. Кременчука



Сторінка1/4
Дата конвертації03.08.2017
Розмір0.97 Mb.
  1   2   3   4




Міський науково-методичний центр


54



липень

2010 р.
м. Кременчука



Фізична культура Захист Вітчизни



Читайте у номері:


Міжпредметні зв’язки на уроках фізичної культури

(З досвіду роботи учителя фізкультури ліцею № 4 Сухостат В.Т.

с.2-10




Словник фізкультурно-спортивних термінів


с.41-43

Роль уроків фізичного виховання у збереженні фізичного та духовного здоров’я учнів.

(З досвіду роботи учителя фізкультури колегіуму №25 Михайлової Т.М.)



с.11-13




Турнірна таблиця міської Спартакіади школярів (2009-2010 навчальний рік)

с.44

Ефективність сучасних технологій у викладанні фізкультури

(З досвіду роботи методиста з фізкультури КМНМЦ Кошляка А.Ю.)


с.14-20




Із історії виникнення видів спорту.

с.12-13 с.26-27 с.35

Сценарій фольклорно-спортивного свята для учнів 7 – 11 класів

(З досвіду роботи учителя фізкультури ЗОШ № 28

Бондаренко Н.В.)


с.21-26




Ефективність сучасних технологій у викладанні фізичної культури. (З досвіду роботи учителя фізкультури ЗОШ № 28

Шевченко І.Б.)


c.28-35

Педагогічні умови формування готовності старшокласників до служби у збройних силах України


с .36-40









Сухостат Валентини Тимофіївни

Учитель-методист фізичної культури ліцею №4

Категорія: вища

педагогічний стаж: 41 рік

«Ты душу выложил, дрожишь устав.

И нет финиша, есть новый старт »

Р. Рождественский

Ці слова є епіграфом мого педагогічного кредо. Мета вчителя фізичної культури за допомогою всіх форм навчальної та позакласної роботи закласти фундамент фізичної підготовки, та вказати учневі шляхи оволодіння необхідними знаннями, навичками й уміннями, методикою розвитку фізичних якостей потрібних для зміцнення здоров’я, забезпечення здорового способу життя.

Проблема над якою я працюю: «Міжпредметні зв’язки на уроках фізичної культури».


ІСТОРІЯ


  • Вікторини із історії спорту

  • Підготовка рефератів

  • Збереження козацьких традицій

БІОЛОГІЯ

  • Вивчення фізіології людини

  • Пізнання світу живої природи

  • Режим дня, гігієна, загартування




РІДНА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

  • Вивчення народної творчості

  • Елементи інсценізації

  • Кросворди






ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

  • Конкурс малюнків

  • Оформлення роздаткового матеріалу

  • Виготовлення дидактичного матеріалу

ХОРЕОГРАФІЯ

  • Засвоєння рухів класичного, українського, народного, естрадно – спортивного танцю


Навчальний предмет

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА






ЕСТЕТИКА

  • Виховувати естетичні потреби, ідеали, поняття

  • Розвивати творчі естетичні здібності

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

  • Виготовлення інвентаря, костюмів, учнівських доробок для сюжетно – рольових уроків, конкурсів




МУЗИКА

  • Музичний супровід уроків

  • Регулювання емоційного стану

  • Пізнання рухового, музичного такту

Широко використовую комп’ютер, що дозволяє знайти відповіді з різних джерел інформації, спланувати роботу, розробити моделі презентації і інше.

Практично можна використовувати міжпредметні зв’язки з усіма навчальними предметами: хімією, математикою, фізикою, ОБЖ та інші.

В своїй роботі використовую методики, елементи передового педагогічного досвіду. Так, вивчаючи розділ «Художня гімнастика» використовую наступну літературу:



  • Бєлякова Н. Т. Фігура, грація, постава. М., Просвіта, 1978.

  • Боброва Г.А. Художня гімнастика в школі М., Фізкультура і спорт, 1978.

  • Варакіна Т.Т., Кудряшова Л.Н., Маркова Т. П. Вправи з предметами. М., Фізкультура і спорт, 1973.

  • Волинець Р. Художня гімнастика як шкільна дисципліна. К., «Шкільний світ». Здоров’я та фізична культура., 2005. - № 5.

  • Козетов І.І. Уроки художньої гімнастики для дівчат 10 – 11 класів. К., «Педагогічна преса». Фізичне виховання в школі., 2003. - № 1.

Користуюся педагогічними технологіями тренерів з художньої гімнастики: Солодовникової Н.П. – заслуженого тренера України; Чернишової М.М, Борисової Н.Є, Смирнової І.В. – тренерів ДЮСШ № 1 м. Кременчука та ін.

РІДНА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА.

Народну творчість, літературні твори можна використовувати на заняттях при інсценізації. Наприклад: проводячи розминку, включати крім виконання вправ вислови учнів про здоров’я. Використовувати написання учнями власних віршів, розповідей і т. д. ( особливо найбільше це стосується уроку – змагань, коли діти змагаються групами). Також можна використовувати складання кросвордів, репортажів і т. д. Наприклад: Міжпредметні зв’язки: рідна мова – фізична культура



  1. Спортивний репортаж

Уявіть собі, що ви спортивний репортер місцевої газети «Вісник Кременчука» або місцевого телебачення «Візит» (можна представити свою версію журналістської діяльності). У школу, після закінчення Чемпіонату світу або досить престижних змагань повернулась учениця, яка вже досягла певних успіхів в спорті (якщо взяти до уваги художню гімнастику – вік юних грацій). Вам необхідно взяти в неї інтерв’ю і розповісти читачам або слухачам цікаву інформацію.

Задайте будь ласка запитання та запишіть відповіді. Інтерв’ю до 4 – 5 хвилин.




Запитання:____________________________________________________________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________

Відповідь:_____________________________________________________________________________________________________________________________



2. Що я знаю про художню гімнастику?


ф

А

Г

О

М

Е

Р

Е

П

С

Ь

В

Ч

Х

У

Д

О

Ж

Н

Я

К

Т

Г

І

М

Н

А

С

Т

И

К

А

С

Р

М

Я

З

И

Т

А

Б

П

К

І

А

С

Ч

Д

О

Р

Д

У

У

А

Н

Ц

П

Р

Е

С

І

П

Л

Т

Л

Т

І

О

Б

Р

У

Ч

Л

А

С

К

А

Я

С

У

Ю

П

К

А

В

И

А

Д

Ь

Т

С

Г

Х

А

С

И

В

І

З

Л

А

П

І

Л

Й

Т

Р

Е

Н

Е

А

В

І

Н

А

К

И

З

У

М

Ц

Д

А

Х

А

Б

У

К

Є

Ч

К

А

Е

Я

Н

Н

А

Г

А

М

З

Е

Р

М

Д

И

В

А

Л

И

В

А

Р

П

У прямокутнику знайти слова, що виділені великими літерами у тексті. Вони можуть бути написані зліва направо, справа наліво, знизу вгору, згори донизу. (Можна використовувати варіант по діагоналі).

Своє відображення жіноча краса знайшла в спорті, найбільш прекрасним видом якого є : ХУДОЖНЯ ГІМНАСТИКА. Із раннього віку дівчатка шліфують свої рухи, тому часто можна почути як їх називають юна ГРАЦІЯ. Вони розтягують, зміцнюють свої М’ЯЗИ, виховується ПОСТАВА, ПЛАСТИКА розвивається виразно, піднімається ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ. МУЗИКА при виконанні вправ впорядковує дії гімнастки, приводить їх в систему і одночасно впливає на емоційний стан. ВИСТУП гімнастки триває 75 – 95 секунд. Існують ПРАВИЛА суддівства, в яких описуються правила виконання вправ ( ступінь труднощів: стрибки, повороти, рівноваги, гнучкість, хвилі, хореографія, артистизм ). Золота МЕДАЛЬ дістається у запеклій боротьбі. Художня гімнастика включає виконання вправ без предмету та з предметами: СТРІЧКА, БУЛАВИ, СКАКАЛКА, ОБРУЧ, М’ЯЧ. ПЕРЕМОГА, успіх виступу на Олімпійській арені сприяють підвищенню міжнародного авторитету України. У цьому неабияка роль тренерів. ДЕРЮГІНА Альбіна Миколаївна створила цілу школу професіоналів в цього виду спорту.



ІСТОРІЯ. Учням повідомити про історичні дані розвитку художньої гімнастики в цілому, на Україні, досягнення наших українських гімнастів та світових лідерів, пов’язати з розвитком гімнастики в нашому місті. На уроках можна використовувати проведення вікторин, тестів. Знайомити з традиціями козаків.

Перевірка знань історії розвитку виду спорту «Художня гімнастика»

1.Сучасна художня гімнастика – змагання у виконанні під музику композицій:

а) ритмічної гімнастики

б) гімнастичні вправи на колоді, брусах, опорні стрибки

в) гімнастичні і танцювальні вправи з предметами (м’яч, обруч, скакалка, булави, стрічка ) чи без них

2. Назвати дату офіційного визнання художньої гімнастики:

а) 1952 р. б) 1947 р. в) 1960 р. г) 1957 р.

3. Які предмети використовують в змаганнях із художньої гімнастики?



а) булави

б) кеглі

в)обруч г) м’яч

д) скакалка



е) стрічка

є) без предмету

ж) вимпел



4. Коли художня гімнастика була включена в програму Олімпійських ігор?

а) 1952 р. б) 1960 р. в) 1984 р. г) 2000 р.

5. Які допустимі параметри (вага, діаметр) обруча ?

а) не менше 500 грам та діаметр 90 – 100 см

б) не менше 300 грам та діаметр 80 – 90 см

в) не менше 200 грам та діаметр 60 – 70 см

6. Які допустимі параметри ( вага, діаметр ) м’яча ?

а) вага 400 грам, діаметр 18 – 20 см в) вага 500 грам, діаметр 20 – 22 см

б) вага 300 грам, діаметр 16 – 18 см г) вага 400 грам, діаметр 20 – 22 см

7. Чому дорівнює довжина скакалки?

а) 1 м 50 см б) 2 м в) зросту спортсмена г) 2 м 40 см

8. Які параметри булав ( вага, розмір )?


а) вага кожної 120 грам, довжина 40 – 60 см

б) вага кожної 200 грам, довжина 50 – 60 см

в) вага обох 450 грам, довжина 30 – 40 см

г) вага кожної 150 грам, довжина 40 – 50 см



9. Яка довжина та ширина стрічки?

а) довжина 6 м, ширина 4 – 5 см

б) довжина 10 м, ширина 5 – 6 см

в) довжина 8 м, ширина 2,5 - 4 см

10. Засновником цілеспрямованої підготовки тренерів і гімнастів нашої країни стала?

а) Зінченко Валентина Савелівна

б) Дерюгіна Альбіна Миколаївна

в) Олександра Семенова – Найпак

11. Назвати шляхи формування і розвитку художньої гімнастики в Україні?

а) 1949 – 1960 р.р. становлення ( масовість,спортивна майстерність)

б) 1913 – 1962 р.р. становлення ( масовість)

в) 1960 – 1982 р.р. удосконалення української школи гімнастики, вихід на міжнародну арену

г) 1962 – 1982 р.р. удосконалення української школи гімнастики, вихід на міжнародну арену



д) з 1983 р – етап вищих досягнень

12. Першим Президентом федерації гімнастики України була ?

а) Дерюгіна Альбіна Миколаївна

б Зінченко Валентина Савелівна

в) Олександра Семенова - Найпак

13. Виступ гімнастки в індивідуальних вправах триває?

а) 90 – 100 секунд б) 75 – 95 секунд в) 100 – 130 секунд

14. Виступ у групових вправах триває ?

а) 100 – 120 секунд б) 150 – 200 секунд в) 130 - 150 секунд

15. Президентом федерації художньої гімнастики України є:



а) Дерюгіна Ірина Іванівна

б) Бубка Сергій Назарович

в) Дерюгіна Альбіна Миколаївна

16. Після розпаду СРСР збірна України виступила окремою командою в Олімпійських іграх:

а) 1992 р. б) 1996 р. в) 2000 р.

17. Перший чемпіонат світу відбувся…? Та включав такі види?

а) 1965 р ( Прага ) – вправи без предмету, скакалка, м’яч

б) 1963 р ( Будапешт ) – вправи без предмету і з предметом по вибору (м’яч або обруч)

в) 1967 р ( Копенгаген ) – вперше включено групові вправи з обручами

18. Оцінювання спортсменів проводиться за:

а) 10 – бальною системою б) 20 – бальною системою

в) 30 – бальною системою

19. При виборі музики не дозволяється:

а) допускати дуже короткі довільні паузи, необхідні по композиції

б) музику виконувати на кількох інструментах

в) записувати звуковий сигнал, після якого гімнаст починає вправу

г) музичний твір із словами

д) сторонні звуки: шум двигуна автомобіля, літака і т. д.

20. У 2004 році в технічний комітет міжнародної федерації художньої гімнастики обрали:

а) Ірину Дерюгіну б) Ганну Безсонову в) Альбіну Дерюгіну

21. На даному етапі кращою спортсменкою в художній гімнастиці є:

а) Аліна Кабаєва б) Ганна Безсонова в) Наталія Годунко

22.Першою переможницею «Кубку Дерюгіної» стала:

а) Вікторія Яні в) Катерина Серебрянська

б) Оксана Скалдіна г) Олена Вітриченко

23. Призерами Олімпійських ігор з художньої гімнастики в Китаї (2008 р., Пекін) стали:

а) Ірина Чащина, Аліна Кабаєва (Росія), Ганна Безсонова (Україна) б)Євгенія Канаєва (Росія), Інна Жукова (Білорусь), Ганна Безсонова (Україна)

24. У якому році українські спортсмени виступали на Олімпійських іграх у складі об’єднаної команди незалежних держав ?

а) 1988 р. б) 1992 р. в) 1996 р. г) 2000 р.

25. За якою формулою обчислюється виступ спортсмена:



а) (Д1 + Д2) : 2 + А + Е б) (Д + А ) : 2 + Е в) (Д + Е) : 2 + А

26. Хто із спортсменок з художньої гімнастики став абсолютною чемпіонкою Олімпійських ігор за роки незалежності України?



а) Оксана Скалдіна 1992 р б) Катерина Серебрянська 1996 р в) Ганна Безсонова 2000 р

ЕСТЕТИКА. Формування естетичного відношення до життя: праці, суспільної діяльності, природи, мистецтва. Адже передова людина – це людина, що схиляється до естетичного ідеалу, відповідає високому рівню естетичного виховання, з розвинутим естетичним смаком, яка тонко відчуває і розуміє мистецтво. Виховуючи в учнів естетичну потребу, потяг до прекрасного, використовувати метод сприйняття предметів і явищ: відмінний естетично виразний показ вправи ( якщо серед учнів є такі, що займаються художньою гімнастикою, виконати показовий виступ), можна представити перегляд фотографій, кінофільмів, спортивних виступів, витворів про спорт, що дають повну уяву про естетичну форму руху, композиції, сумісність рухів і музики. Слід виховувати в учнів естетичні поняття смаків, оцінок, суджень, виховувати нетерпимість до неохайності. При цьому слід використовувати метод словесної естетичної характеристики рухів, дій, зовнішнього виду, поведінки учнів: естетична розповідь, пояснення прекрасного, естетичні цінності в бесідах, лекціях. Учні повинні прагнути до образу ідеалу. Обов‘язково використовувати метод вправ: творчі завдання, імпровізації, самостійний пошук найбільш виразних елементів техніки, закріплення шляхом багаторазового повторення. Використовувати метод оцінки, самооцінки, взаємооцінки. Виступи, які діти готують на уроках, можна використовувати на святах, спортивно – масових заходах, змаганнях, при проведенні конкурсів художньої самодіяльності, а також можна залучати до показу учнів, що займаються в спортивних секціях художньої гімнастики.

БІОЛОГІЯ. Організм дівчат розвивається. Цей період характеризується інтенсивним розвитком тіла в ширину, збільшенням тазового поясу, грудної клітини, м’язової, жирової тканини. Форми тіла стають круглішими. Кістна система кріпка, але фіксація згинів хребта закінчується лише до 20 років. Організм не вміє пристосовуватись до змін, тому учні мало рухаються, соромляться своєї зовнішності, сутуляться. Це призводить до порушення постави. Займаючись гімнастикою, слід звертати увагу на зміцнення м’язів черевного пресу, що виховує правильну, красиву поставу, приймає участь у диханні, підтримує внутрішні органи в правильному положенні. Слід укріплювати силу м’язів плечового поясу, спини, що дозволяє розвивати пластику, граціозність. Вправи з рівноваги, повороти, махи, нахили, чергуючи напруженість і розслаблення, укріплюють м’язи тулуба, ніг, рук, рухливість суглобів. Різноманітність вправ сприяє гармонійному розвитку, підвищує працездатність. Разом з тим старшокласниці прагнуть до красивого й ефектного виконання вправ, їм хочеться показати себе фізично красивими, сильними, спритними. Вивчаючи з біології загальні поняття про організм людини, взаємозв’язок і єдність органів і систем, постави учні повинні мати уявлення з фізичної культури про вплив фізичних вправ на ріст, розвиток, загартування організму, мати знання про харчування та руховий режим учня. Учні уже повинні володіти правилами гігієни, виконувати основні правила загартування, аналізувати прості гімнастичні вправи, вміти контролювати і дотримуватись правильної постави. Досягти мету можна за допомогою складання учнями комплексів вправ для певних груп м’язів, комплексів ранкової гігієнічної гімнастики, розминки, складання комплексів ритмічної гімнастики, корегувальних вправ, вести контроль за вагою та зростом, скласти власний режим дня.

Каталог: uploads -> editor -> 3361
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета
3361 -> Практичної психології І соціальної роботи тренінг для лідерів шкільного самоврядування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

54 липень 2010 р м. Кременчука iconАрпаття п ри к 2010 липень-грудень

54 липень 2010 р м. Кременчука iconОрганізація „музичної вітальні” в середній школі”
З досвіду роботи вчителя-методиста сш№17 „Вибір” ім. М. Г. Неленя м. Кременчука Полтавської області
54 липень 2010 р м. Кременчука iconКазирід А. М. Збірник методичних розробок з історії
Упорядник: Казирід А. М. вчитель історії, зош №8 м. Кременчука, Кременчук, 2014р. – 49с
54 липень 2010 р м. Кременчука iconМетодичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2010-2011 навчальному році
У зв’язку з відзначенням у 2010 році 65-ї річниці визволення України та перемоги у Великій Вітчизняній війні Урядом України 2010...
54 липень 2010 р м. Кременчука icon5 листопада 2010 р. Збірник матеріалів Київ- 2010 Редакційна колегія

54 липень 2010 р м. Кременчука iconБюлетень нових надходжень за липень 016р. Львів 2016 Природа. Природничі науки
Перевод заглавия: Гео-Карпати. Створення польсько-українського туристичного шляху
54 липень 2010 р м. Кременчука iconТом Гуманітарні науки Бердянськ 2010 (06) ббк 74я5
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 13 травня 2010 року. –...
54 липень 2010 р м. Кременчука iconІмені івана федорова літопис газетних статей державний бібліографічний покажчик України 23 2007
У номері зареєстровано матеріали з газет за травень, червень, липень, серпень 2007 року
54 липень 2010 р м. Кременчука iconКонференция 2010 Внимание!!! Напечатаны 10 из 10 томов научного журнала
М74 мова І культура. (Науковий журнал). – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2010. – Вип. 13. – Т. І (137). – 408 с
54 липень 2010 р м. Кременчука icon4 Бердянськ 2010 (06)
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : бдпу, 2010. – № – 336...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка