№ п/п
|
АВТОР
|
НАЗВА
|
Видавництво
|
РІК ВИДАННЯ
|
Коротка анотація
|
Українська мова і література
|
Програми
|
1.
|
Тихоша В.І.
|
Програми для вивчення української мови в профільних філологічних класах. Рідна мова.
8-11 класи
|
Київ: Педагогічна преса
|
2004
|
Програми для класів поглибленого вивчення та філологічного профілю. Укладено з розрахунку 4 години на тиждень
|
2.
|
Скуратівський Л.В. та ін.
|
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна мова. 5-11 класи
|
Київ: Шкільний світ
|
2001
|
Програми для класів універсального профілю. Відповідає Державному стандарту. Розраховані на 2 навчальних години на тиждень
|
3.
|
Ющук І.П.
|
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна мова. 5-11 класи
|
Київ: Освіта
|
2003
|
Програми для класів універсального профілю. Відповідає Державному стандарту. Розраховані на 2 навчальних години на тиждень
|
4.
|
Мацько Л.І., Семиног О.М.
|
Українська мова. 10-12 кл.
|
Київ: Освіта
|
2005
|
Програма філологічного напряму, профіль українська філологія
|
5.
|
Пентилюк М.І.та ін.
|
Українська мова. 10-12 кл.
|
– // –
|
2006
|
Програма спортивного, технологічного, природничо-математичного напрямів, суспільно-гуманітарний напрям (економічний профіль)
|
6.
|
Єрмоленко С.І.
|
Синтаксис української літературної мови
|
Київ: Шкільний світ
|
2005
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років в 10-11 класах (1 година на тиждень), дає школярам поглиблену інформацію про синтаксичний рівень мовної системи, його одиниці, характер зв'язків і взаємодії між ними
|
7.
|
Жулинський М.Г.
та ін.
|
Українська література
|
періодичні видання
|
2005-2006
|
Програма академічного рівня, художньо-естетичного, суспільно-гуманітарного напрямів
|
8.
|
Жулинський М.Г. та ін.
|
Українська література
|
– // –
|
– // –
|
Програма філологічного напряму, профіль української філології
|
9.
|
Пахаренко, В.І.,
Меседря О.І.
|
Сучасна українська література. 10-11 кл.
|
Київ: Шкільний світ
|
2007
|
Вводить школярів у світ національного письменства в останніх десятиліть, поглиблює навички комплексного аналізу сучасного літературного твору. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень
|
10.
|
Владимиров В.М.
|
Основи журналістики
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року з розрахунку 1 година на тиждень. Курс знайомить школярів із основами журналістської діяльності
|
11.
|
Нікішіна Т.В.
|
Основи журналістики
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років (1 година на тиждень), покликаний наблизити школярів до майбутнього фаху зорієнтувати термінології, поняттях, особливостях праці журналіста
|
12.
|
Сьомочкіна О.М.
|
Літературне редагування
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років (1 година на тиждень), призначена для засвоєння школярами теоретичних основ літературного редагування
|
13.
|
Заболотний О.В.
|
Основи науки про мову
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років (1 година на тиждень), покликана зорієнтувати школярів у теоретичній лінгвістиці, головних поняттях і термінах науки про мову. Рекомендовано МОНУ
|
14.
|
Сагач Г.М.,
Єрмаков І.Г.
|
Зв'язки з громадськістю
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років (1 година на тиждень), призначена для розвитку комунікативної сфери школярів, вироблення у них навичок налагоджувати суспільний діалог, взаємодію з соціумом та його сегментами, відповідно до завдань професійної діяльності
|
15.
|
Федоренко В.Л.
|
Лінгвістичний аналіз тексту
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 10 класі (1 година на тиждень), покликаний озброїти школярів філологічної спеціалізації методикою поглибленого аналізу структурно-змістових особливостей тексту, комплексного дослідження його мовних особливостей
|
16.
|
Вінтонів М.О.
|
Прикладна лінгвістика
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років (1 година на тиждень), спрямовується на озброєння школярів філологічної спеціалізації методикою лінгвістичних досліджень, термінології мовознавчої науки, інформацією про головні напрями вивчення мови
|
17.
|
Авраменко О.М.
|
Історія української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 11 класі (1 година на тиждень), орієнтує школярів філологічної спеціалізації в питання походження української мови, становлення її фонетичної системи, лексики, фразеології, морфологічного та синтаксичного рівня, стилістичних ресурсів тощо
|
18.
|
Федоренко В.Л.
|
Лексика української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 10 класі (1 година на тиждень), покликана зорієнтувати школярів в основних поняттях і термінологічній системі лексикології, докладно ознайомити школярів із словом як мовною одиницею особливостями його значення, походження і функціонування
|
19.
|
Федоренко В.Л.
|
Фразеологія української літературної мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 11 класі (1 година на тиждень), покликаний орієнтує школярів в історії становлення і розвитку фразеологічного фонду української мови типології та семантико-структурних особливостях українських фразеологізмів, головних джерелах їх походження. Рекомендовано МОНУ
|
20.
|
Ющук І.П.
|
Синтаксичний і змістовий аналіз речення
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 10 (11) класі (1 година на тиждень), покликаний зміцнювати теоретичну поінформованість школярів щодо особливостей будови та змісту головної одиниці синтаксичного рівня мовної системи
|
21.
|
Поправко Н.М.
|
Лінгвістичний розбір
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 11 класі (1 година на тиждень), покликаний комплексно повторити найголовніші фахову відомості про найголовніші одиниці різних рівнів мовної системи
|
22.
|
Пентилюк М.І.
|
Культура мовлення і стилістика української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років в 8-9 класах (1 година на тиждень), покликана поглиблювати у школярів знання про мову, її структуру і багатства виражальних засобів
|
23.
|
Авраменко О.М
|
Стилістика української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років в 10-11 класах (1 година на тиждень), поглиблює знання учнів про мову і мовлення, спілкування, норми літературної мови, стилі мовлення та їх ознаки
|
24.
|
Федоренко В.Л.
|
Крилаті слова в українській мові
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 9 класі (1 година на тиждень), пропонує про вивчення матеріал про становлення і формування складу крилатих слів української мови, типології цих одиниць
|
25.
|
.Єрмоленко С.І
|
Синтаксис української літературної мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років в 10-11 класах (1 година на тиждень), дає школярам поглиблену інформацію про синтаксичний рівень мовної системи, його одиниці, характер зв'язків і взаємодії між ними
|
26.
|
Оперчук О.П.
|
Ділове українське мовлення
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 2 років 10-11 класах (1 година на тиждень), має на меті навчити школярів особливості усного та писемного спілкування за офіційних обставин, сформувати в них практичне вміння складати й оформлювати найпоширеніші види ділових паперів
|
27.
|
Глазова О.П.,
Кузнецов Ю.Б.
|
Основи риторики
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 1 року в 10 (11) класі (1 година на тиждень), передбачає глибше ознайомлення школярів із основами риторики, її законами, головними видами та жанрами промов
|
28.
|
Булачек А.П.
|
Основи красномовства
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 5-11 класів (1 година на тиждень), спрямовується на формування риторичної особистості з високим рівнем комунікативної мисленнєвої національно-мовної культури
|
29.
|
Даналакі Д.
|
Орфографія в комплексі з іншими розділами науки про мову
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 9-11 класів (1 година на тиждень), розгортатиме перед школярами синкретичні відомості про правописну систему української мови, сприяє закріпленню в них орфографічних навичок
|
30.
|
Дем'янова Т.Г.
|
Орфоепія і культура мовлення
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 8-9 класу (1 година на тиждень), знайомити учнів із головними імперативними і диспозитивними нормами української мови, сприятиме навичок літературної мови
|
31.
|
Синюта В.В.
|
Мовленнєвий етикет
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 5-9 класів (1 година на тиждень), сприятиме побільшенню поінформованості школярів щодо ключових питань української національної деонтології, привчатиме їх до культури поводження в різних ситуаціях спілкування
|
32.
|
Старунська Н.В.
|
Українська мова: курс до вузівської підготовки
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом 8-11 класів (1 година на тиждень), розрахований на поглиблення обізнаності школярів щодо шкільного курсу української мови в системі до вузівської підготовці
|
33.
|
Глазова О.П.,
Кузнецов Ю.Б.
|
Лексика української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом одного року в 8 класі (1 година на тиждень), й має на меті поглиблення у школярів знань про лексичну систему української мови, шляхи її становлення та розвитку, її головні поняття й одиниці, характер зв'язків між її компонентами
|
34.
|
Глазова О.П.,
Кузнецов Ю.Б.
|
Українська фразеологія
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом одного року в 8 класі (1 година на тиждень), й має на меті глибше порівняно з базовою програмою ознайомити школярів із складниками фразеологічного фонду української мови, їхніми семантико-структурними різновидами, генезою фразеологічної системи української мови
|
35.
|
Степанюк М.Г.
|
Українська лексикографія
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом одного року в 9 класі (1 година на тиждень), й має на меті поглиблення знань школярів про історію становлен-ня та розвитку українського словникарства, ознайомлення їх із головними типами словників, правилами їх використання
|
36.
|
Радишевська М.І.
|
Словотвір і морфеміка української мови
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення протягом одного року в 10 класі (1 година на тиждень), спрямована на поглиблення знань школярів про словотвірний рівень мовної системи, його одиниці, найпродуктивніші моделі творення слів в українській мові, найпоширеніші словотвірні елементи та засоби
|
37.
|
Левицька С.П.
|
Ділове українське мовлення
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Програма розрахована на вивчення в класах будь-якої спеціалізації, розрахований на проведення щотижня (1 година на тиждень) та сприятиме глибшому засвоєнню учнями відомостей про офіційно-ділове мовлення, головні жанри діловодства і правила оформлення найпоширеніших ділових паперів
|
38.
|
Карпіловська Є., Вінтонів Н.,
Ситар Г.
|
Комп'ютерна лінгвістика
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Поглиблює знання учнів про сучасний стан і досягнення в галузі комп’ютерної лінгвістики. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень. Рекомендовано МОНУ
|
39.
|
Цимбалюк В.І.
|
Мова як генетичний код народу для 9 класу
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Розширює знання учнів про мову, як основу буття народу. Розвиває творчі, науково-дослідні навички учнів. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень. Рекомендовано МОНУ
|
40.
|
Омельчук С.
|
Конструктивно-функціональний синтаксис української мови. 8-11 кл.
|
періодичні видання
|
2005-2007
|
Поглиблює і розширює знання учнів про функцій ні можливості синтаксичних одиниць в усному й писемному мовленні. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень. Рекомендовано МОНУ
|
41.
|
Волошина Н.Й.та ін.
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.
5-12кл.
|
Київ: Шкільний світ
|
2001
|
Програма для класів універсального, суспільно-гуманітарного, художньо-естетичного, фізико-математичного, природничого, технологічного, спортивного профілів. Відповідає Державному стандарту. Розрахована на 2 навчальних години на тиждень.
|
42.
|
за ред. Мовчан Р.
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовами навчання. 5-11 кл.
|
Київ: Генеза
|
2004
|
Програма для класів універсального, суспільно-гуманітарного, художньо-естетичного, фізико-математичного, природничого, технологічного, спортивного профілів. Відповідає Державному стандарту. Розрахована на 2 навчальних години на тиждень. Рекомендовано МОНУ
|
43.
|
за ред. Мовчан Р
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 8-11
|
Київ: Генеза
|
2004
|
Програма для філологічного та художньо-естетичного профілів. Відповідає Державному стандарту. Розрахована на 2,5 навчальних години на тиждень
|
44.
|
Невінчана Н.В.
|
Основи теорії літератури. 10-11 кл.
|
фахові журнали,
|
2005-2007
|
Забезпечує засвоєння школярами головних критеріїв і понять літературознавства. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень
|
45.
|
Дмитренко М.К.
та ін.
|
Українська фольклористика. 10-11 кл.
|
фахові журнали,
|
2005-2007
|
Ознайомлює школярів з історією становлення та розвитку системи жанрів української усної народної творчості
|
46.
|
Медведєва О.
|
Прикладна поетика. 10-11 кл.
|
фахові журнали,
|
2005-2007
|
Сприяє виробленню в школярів умінь аналізувати форму зразків художньої літератури
|
47.
|
Невінчана Н.В.
|
Історія української літера-турної думки. 10-11 кл.
|
фахові журнали,
|
2005-2007
|
Сприятиме глибшому осягненню школярами
|
48.
|
Бійчук Г.Л.
|
Українська постмодерна література. 10-11 кл.
|
фахові журнали,
|
2005-2007
|
Дає змогу краще зрозуміти роль та місце української літератури у загальному світовому контексті. Розрахована на 1 навчальну годину на тиждень
|