М ІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Бердянський державний педагогічний університет
ЗБІРНИК ТЕЗ
НАУКОВИХ ДОПОВІДЕЙ
СТУДЕНТІВ
БЕРДЯНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
на Днях науки 19 травня 2006 року
Б ердянськ 2006
У ДК 37.01(06)
ББК 74я5
З 41
|
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 19 травня 2006 року. – Бердянськ: БДПУ, 2006. – 214 с.
|
Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного університету. Протокол №5 від 01.03.2006 р.
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Б аханов Костянтин Олексійович – к.пед.н., доц., член-кор. АПСН, проректор з наукової роботи, відповідальний редактор; Котляр Володимир Пилипович – к.пед.н., проф., зав. каф. соціальної педагогіки; Потоцька Тетяна Федорівна – к.пед.н., доц., зав. каф. теорії і методики початкового навчання; Черезова Ірина Олександрівна – к.психол.н., доц., зав. каф. психології, проректор з виховної роботи; Гудзь Марина Вікторівна – к.істн.н., доц., зав. каф. менеджменту та правового забезпечення господарської діяльності; Межуєв Віталій Іванович – к.пед.н., доц., зав. каф. комп’ютерних систем та мереж.
У збірнику тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету друкуються матеріали виступів на Днях науки університету 19 травня 2006 року. У публікаціях розглядаються проблеми педагогіки та психології, суспільствознавчих та філологічних наук, фізики, математики, інформатики, економіки та екології.
© Бердянський державний педагогічний у ніверситет
Зміст
ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
|
|
Пшенична Ірина. Розвиток уваги дітей дошкільного віку
|
9
|
Марухній Надія. Вплив на самооцінку як засіб корекції заїкування у дітей старшого дошкільного віку
|
10
|
Яланська Світлана. Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення
|
11
|
Опара Оксана. Формування системи словотворення як засобу розвитку мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення
|
13
|
Петровська Катерина. Шляхи подолання міжмовної інтерференції у дошкільників
|
15
| Лепетченко Марина. Невербальне спілкування як психолого-педагогічна проблема | 17 |
Стольникова Марина. Вплив режисерських ігор на розвиток активності дошкільника
|
18
|
Чернєва Світлана. Дидактична гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності у старших дошкільників
|
20
|
|
|
ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ
|
|
Донських Катерина. Здоров’язберігаюча організація навчально-виховного процесу у початковій школі
|
21
|
Сироєжко Катерина. Проблема розвитку прагматичної компетенції молодших школярів
|
24
|
Плетінь Катерина. Формування інтересу до іноземної мови в учнів початкових класів
|
26
|
Макаренко Світлана. Ігрові технології на початковому етапі навчання іноземної мови
|
27
|
Попова Юлія. Використання ігрових прийомів і цікавих матеріалів на уроках ознайомлення з навколишнім середовищем
|
28
|
Ходак Світлана. Взаємозв’язок духовного та економічного виховання учнів початкової школи
|
30
|
|
|
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ОСВІТИ
|
|
Ковальова Катерина. Самостійна робота в контексті Болонського процесу
|
32
|
Гладка Анна. Екологічна освіта й виховання в Україні
|
34
|
Москальова Яна. Екологічна освіта і виховання за кордоном
|
35
|
Гонтар Юлія. Впровадження системи особистісно зорієнтованого навчання в загальноосвітній школі на методологічних засадах філософії
|
36
|
Вертипорох Дмитро. Проблемне навчання як складова сучасних освітніх технологій у загальноосвітній школі
|
38
| |
Поділіться з Вашими друзьями: |