Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас



Скачати 85,27 Kb.
Дата конвертації04.07.2017
Розмір85,27 Kb.

Відділ освіти Синельниківської міської ради

Методичний кабінет


Орієнтовні тести

для оцінювання навчальних досягнень

за вивчену тему з української мови

(читання і розвиток мовлення)

Підручник О.П.Хорошковська, Г.І.Охота ).

3 клас (ІІ семестр)

Вчитель початкових класів

Мельник Р.І.

Вчитель вищої категорії

м. Синельникове

2012 рік

Тести складено відповідно до чинної «Программы для средней общеобразобразовательной школы с русским языком обучения 1-4 классы » 2006 рік та підручника «Українська мова» ( читання і розвиток мовлення)

( Автори О.Н.Хорошковська, Г.І.Охота)


Тести можна використати як для тематичних перевірок, так і для колективної роботи у період засвоєння знань.

« ЗИМОНЬКА – СНІГУРОНЬКА»

ТЕМА: Вірші поетичні картини природи.

1. Доповнити рядок вірша «Сніжинки» Платона Воронька « У студеній високості народилися …»

а) пушинки;

б) сніжинки;

в) краплинки.

2. В якому вірші зустрічається казкове, небувале?

а) «Сніжинки» Платон Воронько;

б) «Шипшинові ліхтарі» Василь Заєць;

г) «Дивна хатка» Олена Пчілка.



3. Хто автор вірша «Новорічна-безкінечна»?

а) Василь Сухомлинський;

б) Платон Воронько;

в Максим Рильський.



4. З якого твору цей уривок «Я тобі, дядьку, заколядую …»?

а) Максим Рильський «»Новорічна-безкінечна»;

б) Варвара Гринько «На колядку»;

в) «Бігла теличка та й з березнички».



5. Що таке колядки?

а) загадки;

б)скоромовки;

г) обрядові пісні.



6. Яке слово є відгадкою до загадки «Що то за очі? Одне світить вдень, друге опівночі?»

а) сніжинки і мороз;

б) сонце і місяць;

в) сонце і ліхтарі.



7. З якого вірша взято спонукальне речення «Глянь, дитино, глянь кохана,

Наступає ніч різдвяна»

а) Марійка Підгірянка «Безконечні казочки»;

б) Варвара Гринько «На колядку»;

в) Анатолій Костецький «Лист до птахів».



8. В якій казочці Марії Підгірянки «Безконечні казочки» розповідається про неслухняного хлопчика?

а) 1;


б)4;

в)5.


9. Що вам нагадує вірш Анатолія Костецького «Лист до птахів»

а) оповідання;

б) пісню;

в) казку.



10. Що є справжньою прикметою зими ?

а) холодний вітер;

б) мороз;

в) сніжинки.



11. Розгляньте малюнок( демонстрація малюнка із зображенням колядників). Яке народне святкове дійство на ньому зображено?

а) засівання;

б) колядування;

в) щедрування.



12. З”єднай слова з їх поясненням.

Книш - бігати, носитися;

Гасати - густа молода трава,

Моріч - вид хліба.



Тема: НА ЩАСТЯ , НА ЗДОРОВ»Я, НА НОВИЙ РІК.

1.Чого навчав дідусь Демид онука із оповідання Андрія М'ястківського «Сію, посіваю»?

а) бути уважним на уроці;

б) вчитись старанно;

в) навчав щедрувати.



2. З якого твору ці слова «В Новому році щастя й здоров»я бажаємо»

а) «Щедрий вечір» Софійка Когут;

б) «Сію посіваю» А.М'ястківський;

в) засівальна.



3. Коли відзначали Старий Новий рік?

а) 14 січня;

б) 19 січня;

в) 7 січня.



4. У творі ”Казка про січень”, місяць названо січнем тому, що:

а) січень – перший місяць року;

б) січень накидав багато снігу;

в) січень січе, пече холодом.



5. Який рядок із вірша Л.Костенко «Пряля» написано правильно?

а) пряля пряде та й сидить;

б) сидить пряля та й пряде;

в) пряля сидить та й пряде.



6. Хто є автором вірша «Їхала зима», у якому є речення: «Зима іде! Зима іде!- загукали радо!»

а) Петро Бондарчук;

б) Леонід Первомайський;

в) Олександр Копиленко.



7. У оповіданні О.Копиленка «Пернаті гості» північними папугами називають:

а) червоногрудих чечіток;

б) красенів щиглів;

в) червоногрудих снігурів.



8.Оповідання за Галиною Бондаренко «Коли зима зустрічається з весною», за народним повір»ям:

а) 1 березня;

б) 14 березня;

в) 15 лютого.



9. Вкажи правильно написані слова з вірша Спиридона Черкасенко «Зима і Весна»:

а) «Насуплю я носа, » - говорить зима;

б) «Насуплю я очі, » - говорить весна;

в) «Насуплю я брови,» - говорить літо.



10. Пригадайте, який зимовий місяць у «Казці про січень» не згаданий:

а) січень;

б) грудень;

в) лютий.



11. З'єднай слова з їх поясненням:

нафундьоритись (розмовне) – злякатися;

сполохатись - горизонт;

обрій – одягнутися.



12. Хто для Діда Мороза є Снігуронька?

а) донька;

б) сестра;

в) онучка.



Тема: РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ «Лісові розмови».

1. У оповіданні Ю.Старостенка «Лісові розмови» яка пташка стрибає все боком-боком і висить униз головою?

а) сойка;

б) шишкар;

в) синичка.



2. Василь Скуратівський «Чого лютий лютим зветься» вислів «Січень міст будує, а лютий руйнує» -це:

а) прислів'я;

б) приказка;

в) прикмета.



3. Хто автор вірша «Зимові слова»?

а) Василь Сухомлинський;

б) Надія Кир'ян;

в) Тамара Коломієць.



4. З'єднай слова, що римуються

сніг - снігову;

сніговик – поріг;

дивак – смак;

живу – мандрівник.

5. Згадай оповідання Євгена Гуцало «Зайці». Яку добру справу зробив Василько?

а) робив стежки, відкидаючи сніг;

б) прилаштував для зайців дротяне сильце;

в) клав морквинки, капустяне листя під яблунями.



6. Хто врятував дівчинку Юлю з оповідання Івана Бондарчука «Зимова пригода»?

а) діти;


б) сама врятувалася;

в) собака Вовчур.



7. Який вірш про зиму написала Ліна Костенко?

а) «Сніг з морозом»;

б) «Баба Віхола»;

в) «Дзвоники».



8. До якого жанру відноситься твір Бориса Харчука «На лісовій галявині»?

а) вірш;


б) казка;

в) оповідання.



9. З якого вірша ці рядки « З переляку мороз в ліс тікає»

а) Павло Глазовий «Солодка хата»;

б) Володимир Підпалий «Дзвоники»;

в) Максим Рильський «Як не любити».



10. В якому імені із вірша «Зимові слова» Надії Кир'ян сховалися сани

а) Марина;

б) Оксани,

в) Олени.



11. Про які дзвоники розповідається у вірші Володимира Підпалого «Дзвоники»

а) дзвіночки польові;

б) дзвоники шкільні;

в) дзвонять в дзвоники струмки.



12. З якого вірша взяте спонукальне речення «Ждіте, ждіте, любі діти! Літо знов прилине».

а) Павло Глазовий «Солодка хата»;

б) Ліна Костенко «Баба віхола»;

в) Леся Українка « «Сніг з морозом поморозив».


Тема: ОЙ ВЕСНА, ВЕСНА, ДНЕМ КРАСНА !

1. Вірш «Та це ж весна…» написав:

а) Пилип Капельгородський,

б) Тарас Шевченко,

в) Марія Познанська.



2. Яку пору доби зображує Т.Г.Шевченко у вірші «Світає»

а) ранок;

б) обід;

в) вечір.



3. Хто написав ці рядки: : «Зоре моя вечірня,

Зійди над горою,

Поговоримо тихесенько

В неволі з тобою».

а) Леся Українка;

б) Валентин Бичко;

в) Т.Г.Шевченко.



4. У казці «Як Квітень до Березня в гості ходив» змальовано простодушним, добрим:

а) березень;

б) квітень;

в) травень.



5.У якому з названих віршів є слова « Була весна весела, щедра, мила

Промінням грала , сипала квітки»:

а) « Та це ж весна»;

б) «Співай, соловейко»;

в) «Давня казка».



6. Про що розповів весняний Вітер Кленові ? ( В.Сухомлинський «Весняний вітер»):

а) про далеку подорож;

б) про те, що йде весна полями;

в) про завивання хуртовини.



7. Весняні пісні називали:

а) морилками;

б) закличками;

в) гаївками.



8.Коли журавлів називали веселиками?

а) восени;

б) влітку;

в) навесні.



9. Про що просила пташка весну у своїй пісні «Щебетала пташечка»?

а) щоб дати їй їсти;

б) щоб убрала степи травами;

в) щоб збудувала будиночок.



10. Поєднай пояснення виразів:

Березень плаче - починають розквітати весняні квіти.

Квітень квітує - а в червні її косять.

У травні швидко росте трава - з беріз тече сік.



11. З’єднай слова з їх поясненням:

чаронька - швидко

купави - чарівниця

хутко - водяні лілії



12. Про що розповідається у творах цієї теми?

а) про весну;

б) про літо;

в) про осінь.



Тема : КРАЙ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ.

  1. З якого твору ці рядки «Україна – це гай солов'їний?

а) «Наша Батьківщина»;

б) «Україна»;

в) «Мова».

2. Хто написав Державний Гімн України?

а) Тарас Шевченко;

б) Олександр Олесь;
в) Павло Чубинський.

3. Що заповів своїм синам Ярослав у творі Олександра Олеся «Ярослав Мудрий»?

а) не воювати проти народу;

б) збудувати дім;

в) не сваритись, жити в згоді.



4. Встановити послідовність рядків вірша Олеся Лупія «дорожчої нема».

а) Рано, рано сонце встало, б) Україну привітало,

Побажало їй добра, Рано, рано сонце встало,

Україну привітало. Побажало їй добра.

В) Рано, рано сонце встало,

Україну привітало,

Побажало їй добра.

5. З чим порівнює Оленка бабусину хатку ? ( Оповідання «Як хліб ходить»

а) з бібліотекою,

б) з музеєм,

в) з магазином.



6. Хто дав путівку в життя Володі Яременку?

а) бабуся;

б) вчителька;

в) мама.


7.Хто автор вірша «А я у гай ходила»

а) Леся Українка;

б) Павло Тичина;

в) Володимир Керків.



8. Яке значення слова «ставний»?

а) спокійний;

б) стрункий;

в) швидкий.



9. В якому творі сказано : «Праця і пісня завжди в дружбі».

а) «Дощ» Андрія Малишка,

б) «Мама» Платона Воронька;

в) «На полі» Г. Демченко.



10. Яке прислів'я є співзвучним з головною думкою оповідання Михайла Романіка «Як хліб ходить»

а) Хліб усьому голова;

б) Коло є хліба край, то й під горою рай;

в) Хліб – батько, вода – мати.



11. Що є одвічними людськими символами?

а) верба і калина;

б) хліб і рушник;

в) хліб і сіль.



12. З'єднайте відповідні частини і прочитайте прислів’я

Україна - нема переводу.



Козацькому роду - там і слава.

Де козак - козацька мати.
Каталог: uploads -> editor
editor -> Тема. Адам Міцкевич. «Кримські сонети». Тл: сонет Мета
editor -> Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в навчальних закладах в 2016/2017н р
editor -> Тема. Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя І творчість, світоглядні Переконання. Прагнення гармонії людини й природи, майстерність у відтворенні настрою І почуття в поезіях «З журбою радість обнялася»,
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconКлас Усього — 0 год. На тиждень — год Текстуальне вивчення творів — 54 год Повторення й узагальнення — год Література рідного краю — год Позакласне читання — год Розвиток мовлення — год
Усього — год. На тиждень — год Текстуальне вивчення творів — 54 год Повторення й узагальнення — год Література рідного краю — год...
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас icon11 клас Хімія (для всіх 11 класів)
Підручник Гончаренко §48 – «Радіолокація», §50 – «Розвиток засобів зв’язку», читати
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconКлас Усього – 0 годин; текстуальне вивчення творів – 56 годин; розвиток мовлення – години; позакласне читання – години; резервний час – годин
Зарубіжна література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconПамятка для кожного учня; листок з початками речень для гри «Продовж речення»; листки для роботи в парах; підручник "Читанка" 2 клас ІІ частина
Розвивати виразне читання, зв’язне мовлення, вміння висловити свою думку, цінувати думки товаришів. Виховувати доброту І чуйність,...
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconКонспект уроку з літературного читання Тема уроку: Тарас Григорович Шевченко Матеріал для читання Андрій М’ястківський
Мета уроку: ознайомлення з біографією Т. Г. Шевченка, його літературною творчістю, закріплення уміння складати партитуру, розвивати...
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconУрок з читання 3 клас Тема. Буду я природі другом
Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне І монологічне мовлення, навички читання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення...
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconУрок читання за науково-педагогічним проектом
Роздатковий матеріал: підручник «Читаночка, 1 клас» (3 частина) тов нвп «Росток А. В. Т.» Кальчук М. І., М. В. Кочегіна
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconКлас Усього – 70 год. На тиждень – год. Текстуальне вивчення – 62 год. Розвиток мовлення – год. Позакласне читання – год. Резервний час – 2 год
Українська література ХХ ст як новий етап в історії національної культури. Актуалізація проблем: митець І влада, свобода творчості....
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconКлас Усього – 0 годин; текстуальне вивчення творів – 56 годин; розвиток мовлення – години; позакласне читання – години; резервний час – години
Література І культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес. Основні літературні епохи,...
Читання і розвиток мовлення Підручник О. П. Хорошковська, Г.І. Охота клас iconФрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас І. О. Большакова



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка