Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А



Сторінка1/53
Дата конвертації09.04.2017
Розмір7.9 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   53

www.Allah.com

www.Muhammad.com


Подорож усього життя С

Пророк Мухаммад, Посланник Аллаха

або

Цілей Біографія Пророка Мухаммада



по

Khadeijah А. Стефенс (Khadeijah Абдулла Дервіш)

Khadeijah Абдулла Дервіш

Сіті Nadriyah (індонезійська)

Mardiyah (Яванский)

Copyright © 1984-2014 Allah.com Muhammad.com. Всі права захищені.


Будь ласка, поширювати як подарунок без вартості навіть в не прибули компанії
Як втрачений я, набагато менше, більшість мусульман на заході, які не мають доступу до таких знань. Замість них є тільки нікчемні ідеї, більшість з яких були винайдені іншими і позбавлена ​​всіх актуальності і часто призначені для введення в оману. Будь ласка, насолоджуйтеся цієї простої Bio (Сира) з самого початку.

Райан O'Maellie

Денвер, Колорадо, США, USA
Справді, я любив читати цю велику дихання беручи дослідження на Пророка сім'єю Дервіш, який набагато більш захоплюючою і більшою роботи, ніж у Мухаммеда Хусейна Haykal і Мартін Лінгс. Я думаю, що це кинути справедливо сказати, що в "Мухаммеда: його життя по найбільш ранньою з джерел" МартінЛінгс втратив його статус будучи визнаний у всьому світі в якості остаточного біографії пророка англійською мовою до роботи Анни і Ахмед.

Професор Хасан Alfatih Qaribullah

Президент, Умм Durman ісламський університет

Судан
Аллах арабське слово Творця

Іслам є арабське слово для представлення Аллаха

Арабський означає "Аллах хвалить і дає мир Пророку"

і сказав, як (Салла Аллаху alihi Аллах і вітає)

Зміст


Передмова Іраклій і ви

Введення Принципи ісламу

Глава 1 Пророк Авраам та Перший Дім Аллаха на Землі

Глава 2 Новий губернатори Мекку

Глава 3 Хашим

Глава 4 Абд аль-мутталиба

Глава 5 Клятва

Глава 6 Одруження Абдулли Аміна, батьки Пророка Мухаммада

Глава 7 Пам'ятний Рік Слона

Глава 8 Народження Останнього Пророка Аллаха, Герметизация пророцтва

Глава 9 Життя в пустелі

Глава 10 Нове життя в Мецці

Глава 11 Перші роки

Глава 12 Шлюб

Глава 13 Зайд

Глава 14 Кааби

Глава 15 Алі, син Абу Таліба

Глава 16 Пророцтво

Глава 17 Одкровення, ранг пророків, посланників і Arch Ангел Гавриїл

Глава 18 Чудесний Коран

Глава 19 Ранні Одкровення

Глава 20 Перший вірити

Глава 21 Характеристики ранніх мусульман

Глава 22 Ієрархія Koraysh

Глава 23 Команда Проповідувати

Глава 24 Koraysh і Абу Таліб

Глава 25 Туфайль з Ємену

Глава 26 Доісламські Умови в Ясриб

Глава 27 Заворушення в Мекку

Глава 28 Спроба підкупити

Глава 29-Надр, син Аль Харит

Глава 30 Переслідування

Глава 31 В прослушки

Глава 32-Валід, начальник Makhzum

Глава 33 Розщеплення Місяця

Глава 34 Ідолопоклонство через відсутність Божественного керівництва - перетворення Омар, син Хаттаба

Глава 35 Сподвижники Міграція в Абіссінію

Глава 36 Делегація з Абіссінії

Глава 37 Бойкот

Глава 38 Припинення бойкоту

Глава 39 Рік Скорботи

Глава 40 Наступник коліна Хашим

Глава 41 Подорож в Таїф

Глава 42 Абу Бакр і Талха

Глава 43 Сподвижники підхід до їх переслідуванню

Глава 44 Бачення

Глава 45 Повідомлення і племен

Глава 46 Нічна подорож і Ascent

Глава 47 Шестеро з колін Хазрадж і АРМ Yathrib

Глава 48 Madinat Al Набі, Місто Пророка

Глава 49 Сатана відвідувачів з Неджде

Глава 50 Koraysh спроба вбити Пророка

Глава 51 Міграція

Глава 52 Час переналагодження

Глава 53 Кодексу ісламського братства

Глава 54 Євреї Медіни

Глава 55 Смерть двома супутниками і двома противниками і перших народився в Медині

Глава 56 Загроза з Мекки

Глава 57 Другий рік після міграції

Глава 58 Прелюдія до зустрічі в Бадре

Глава 59 Зустріч на Бадре

Глава 60 Помста Билал і гнаних

Глава 61 військових трофеїв

Глава 62 Смерть Леді Rukiyah

Глава 63 Прибуття ув'язненими

Глава 64 Повернення Koraysh

Глава 65 Три Резолюції

Глава 66 Взаємодія і шлюб Леді Фатіми

Глава 67 «Коли ви торкнулися з удачею, вони сумні».

Глава 68 Ринок з коліна Kaynuka

Глава 69 Клятва Абу Суфьян і інцидент від Sawiq

Глава 70 Lady Хафса, донька Омара

Глава 71 Запит Леді Фатіми

Глава 72 Caravan на маршруті в Ірак

Глава 73 Прелюдія до зустрічі на Ухуді

Глава 74 Лист

Глава 75 Зустріч на Ухуді

Глава 76 Повернення Пророка в Медину

Глава 77 На наступний день після Ухуд

Глава 78 одкровень про Ухуді

Глава 79 Lady Зайнаб, дочка Хузайма

Глава 80 змова з метою вбивства Пророка

Глава 81 В племені Ан-Надир оголосити війну

Глава 82 Смерть Леді Зайнаб

Глава 83 коліна Асада, син Хузайма в

Глава 84 Абдулла, начальник Lehyan

Глава 85 Друга нарада при Бадрі

Глава 86 П'ятий рік

Глава 87 Салман Персії

Глава 88 Структура Життя Спливає

Глава 89 Lady Зайнаб, дочка Джахша

Глава 90 Помста племені Ан-Надир

Глава 91 Koraysh Підготовка до Attack

Глава 92 Encounter в жолобі

Глава 93 Aftermath

Глава 94 Смерть Саад Mu'adhs сина

Глава 95 Koraysh Караван

Глава 96 В племені Mustalik

Глава 97 Намисто леді Аиши

Глава 98 Vicious Лі

Глава 99 Mustalik військових трофеїв

Глава 100 Прелюдія до Відкриття Мекки

Глава 101 договір Hudaybiyah

Глава 102 втікачів з Мекки

Глава 103 Відмова від с пунктом

Глава 104 нагнітачі на вузлах

Глава 105 Час печалі, Час для радості

Глава 106 Шлюб між Пророком і Леді Умм Хабіба

Глава 107 Євреї Хайбар

Глава 108 березня в Хайбар

Глава 109 подій Хайбар

Глава 110 Lady Сафія, дочка Huyay

Глава 111 Побідоносця Прибуття

Глава 112 Листи Пророка до Правителів

Глава 113 Племена хавазін і Гатафан

Глава 114 Судова багатства

Глава 115 Прибуття Подарунки від Muqawqas, Предстоятеля християнина, коптської церкви в Єгипті

Глава 116 Умра - мале паломництво

Глава 117 спорів, що виникли з ніжної любові

Глава 118 Тернер сердець

Глава 119 Восьмий рік

Глава 120 Сирійські Племена Прикордонні

Глава 121 Племена Бакра і Khuzah

Глава 122 Дорога в Мекку

Глава 123 Мирний Відкриття Мекки

Глава 124 Encounter в Hunain

Глава 125 військових трофеїв

Глава 126 Повернення Подорож в Медину

Глава 127 Народження сина Пророка

Глава 128 Наслідки Hunain

Глава 129 Табук, Раджа 9H

Глава 130 Повернення з Табук

Глава 131 Делегація з Таїф

Глава 132 Рік депутації

Глава 133 Перше паломництво після відкриття Мекки

Глава 134 Життя в Медині

Глава 135 Смерть Авраама, син Пророка

Глава 136 Захист Корану

Глава 137 Прощання Паломництво

Глава 138 Повернення з Ємену

Глава 139 Смерть Пророка
ДОДАТОК

Записки пророчого Садиба - його генеалогія та опис

"Поема про Плащ" Імам Busairi

Поема "Відвідування до могили Пророка".

PREFACE

ВИ, дорогий читач і Іраклій, імператор Риму



Є щось спільне

Автори не змогли знайти більш красномовне передмову до цієї біографії, ніж лист, направлений Пророка і його сучасник імператора Рима, Іраклія. У відповідь, Іраклій почалася імперська слідчий зусилля, щоб перетнути вивчити поточний вимога пророцтва.

У рік Пророк Мухаммад народився і шістдесят років після його народження чотири суттєві регіональні події відбулися в якому Мекка і Єрусалим були їх точка центр.

Перша подія станеться був невдалою спробою християнами Ємену і Абіссінії (нині Ефіопія), щоб знищити Каабу зі слонами. Ця подія відбулася за п'ять років до народження Іраклія.

Друга подія, яка сталася перед Іраклій був проголошений імператором Риму був, що пожежники-поклоніння перси зібрали велику армію і зруйнував Єрусалим.

Третій випадок стався, коли Іраклій помстився руйнування Єрусалима, займаючись перську армію, тим самим запобігаючи міць Персії вдаряючись Мекку. Ця подія записується в Корані. Коли Абу Бакр зіткнувся з многобожників з Мекки він описав Іраклія і йогоАрмія, як "наших братів у вірі".

Четвертий випадок був, що Іраклій особисто натхненний пророка Мухаммеда, хвали і хай благословить його Аллах. Він вірив в пророка, хвали і хай благословить його Аллах, і всі знамення, які привели до його пророчої місії. Стратегія Іраклія був в два рази; він запобіг Римську імперію від удару протиМекка і тим самим гарантується послідовників Пророка, хвали і хай благословить його Аллах, може зайняти свою імперію пізніше, не піднімаючи жодного меча проти будь Пророка, хвали і хай благословить його Аллах, або Абу Бакра.

Слід зазначити, що західні історики Shie від документування останні десять років життя Іраклія, бо це призведе людей до віри в пророцтво Мухаммада. Ці історичні факти, добре документовані в ісламському архівування, але не західні архіви.

У рік 610 CE, Іраклій вдалося Фока імператором Риму. Імперія Іраклія процвітала і розширена на захід до річки Дунай в Європі, і включені всі країни на узбережжі Середземного моря. Він також включені багато з арабських країн, що оточують Аравію, а також на Балканах вякі Туреччина з її знаменитою міста Константинополь (названий на честь римського імператора Костянтина) був перлиною в короні Римської імперії.

В 616 CE Пророка Мухаммада, (Салла Аллаху alihi був вітає), послав свого гінця, Dihyah Аль Kalbi, з листом до Іраклія запрошуючої його до Ісламу.

Перед Dihyah прибув із запрошенням від Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), Іраклій мав дуже чітке сон, бачення, яке він не міг звільнити. В баченні йому було сказано, що пророк з'явився серед тих, хто був обрізаний. Іраклій був побожний і знають про пророцтво Ісусащо новий пророк буде відправлено, "І коли Ісус, син Марії, сказав:« Діти Ізраїлю, я посланий до вас Аллахом, щоб підтвердити Тори, який був до мене, і щоб дати звістку про посланник (Пророка Мухаммада ), який прийде після мене »(Коран 61: 6). Іраклій запитав його близьких, якщо вони знали пробудь-який, хто практикував обрізання, але вони відповіли, єдині, які вони знали, були євреї.

Тепер, коли він отримав лист від Пророка, (Салла Аллаху alihi був вітає), Іраклій був дійсно хотілося, щоб прочитати його:

ПІСЬМОPROPHET Мухаммада Іраклію

В ім'я Аллаха, Милостивого, Милосердного.

От: Посланник Аллаха

Для: Іраклія, найбільший з римлян

"Світ на тих, хто стежить божественного керівництва.

Я тому, запрошуємо Вас прийняти іслам. Переказ Аллаха і жити в світі.

Аллах подвійно віддасть тобі, але якщо ви відвернутися, гріх "Arisiyin

(Ті, під доменом Іраклія) спиратиметься на вас "Тоді він процитував Коран .:

'Скажи: Люди Книги! (Євреї, назаряне і християни)

Давайте прийдемо до спільного слову між нами і вами,

що ми не будемо поклонятися нікому, крім Аллаха, що ми не будемо пов'язувати ні з Ним,

і що ніхто з нас не звертати інших в панів крім Аллаха ".

Якщо ж вони відвернуться, кажуть: "Свідчу, що ми мусульмани». Коран 3:64

Прочитавши лист, Іраклій запитав Dihyah чи було це звичайне для Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), і мусульмани практикувати обрізання, після чого він відповів ствердно і Іраклій зізнався, що він вірив. Перед Dihyah викладені на зворотному шляху Dihyahотримав красивий особистий подарунок від Іраклія в знак своєї вдячності і вдячності.

Бачення і тепер лист був такий великий вплив на Іраклія, що він направив листа своєму другові, який був також обізнаний про писаннях, що розповідають йому цю новину. Його друг відповів сказавши, що він був у згоді з укладенням Іраклія, що дійсно був посланий пророк.

THE ИМПЕРИАЛ, РОЗСЛІДУВАННЯ перехресний допит пророцтва

Мирний договір був у силі між Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), і вороже плем'я Koraysh. Абу Суфьян, його вождь, який також був одним із самих заклятих ворогів ісламу в той час, знав, що через мирного договору він може покладатися на безпечний прохід свого каравануторгувати в далекій Сирії (Аш-Шам), який був частиною Римської імперії, щоб він і його товариші викладені на їх торгової місії.

Коли Іраклій дізнався, що караван Koraysh з Мекки був зараз в безпосередній близькості, він послав вершника з повідомлення на караванеров кажучи, що він побажав їм, щоб супроводжувати його наїзника до своєї фортеці, щоб він міг говорити з ними.

Як Абу Суфьян і його караван відправився у фортецю Іраклія, він задавався питанням, чому імператор Риму послав за ним, але він не повинен був довго чекати. Як тільки вони досягли фортеці Абу Суфьян і його супутники були представлені Іраклія, який був у його верхній галереї над двір зчутності з патріархів церкви і його генералів.

Іраклій запитав Абу Суфьян і його супутників, які серед них був ближче до Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), у родинних стосунках. Абу Суфьян відповів, що це він і повідомив йому, що Пророк, (Салла Аллаху alihi був вітає), був родом з дворянської родоводу. Тоді, Іраклій звернувся до своїх супутниківі сказав: «Якщо він говорить щось ви знаєте, щоб бути суперечливими, ви повинні говорити."

Питання Іраклія були прямими. Він запитав Абу Суфьян, якщо який-небудь з його племені ніколи раніше стверджував, що пророк, після чого Абу Суфьян відповів, що ніхто не мав. Потім він запитав, якщо будь-який з його предків був цар і Абу Суфьян відповів, що вони не мали. Іраклій був зацікавлений, щоб дізнатися, що це залюди слідували Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), і якщо їх число збільшується або зменшується. Абу Суфьян відповів, що вони були бідні люди, і їх число зростає. Тоді, Іраклій запитав, чи знає він кого-небудь з його послідовників повернувся до своєї старої релігії, і Абу Суфьянвідповів, що він знав про немає.

Посилаючись на характер Пророка, Іраклій запитав Абу Суфьян, якщо він коли-небудь знав Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), щоб брехати, або, якщо він коли-небудь зрадив чи порушена його слово, після чого Абу Суфьян не відповів за всіма пунктами звинувачення. Потім, звертаючись до останньої, Абу Суфьян заявив тоном образи,"У нас є договір з ним, але ми не знаємо, що він буде робити."

Іраклій рядом запитав, якщо вони коли-небудь боровся проти Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), і якщо це так, щоб розповісти йому про результати. Абу Суфьян відповів, що вони воювали; іноді вони були переможцями і на інших випадків перемоги належали до Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає).

Тоді Іраклій запитав про його вченні, після чого Абу Суфьян сказав йому, що Пророк, (Салла Аллаху alihi було і вітає), наказав своїм послідовникам поклонятися Аллаху і не пов'язувати нічого і нікого з Ним, і відмовитися від ідолів їх предки поклонялися. Абу Суфьян продовживщоб сказати йому, що Пророк, (Салла Аллаху alihi було і вітає), також наказав їм молитися, не брехати, бути цнотливими, а також зміцнювати родинні стосунки.

THE Свідчити справжність Пророк Мухаммад, (SALLA Аллаху ALIHI БУЛО і вітає)

З цих відповідей Іраклій підтвердив свою думку Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), сказавши: "Все пророки прийшли з дворянських сімей, я запитав вас, якщо хтось до нього від вашого племені стверджував, що пророк і Ваш відповідь була немає . Якщо ваша відповідь був підтверджений його, то я б вивіввін імітує, що людина. Я запитав, якщо будь-який з ваших предків був король, ви відповіли, що не мали. Якщо ваша відповідь була в іншому випадку я б припустив, що він хотів, щоб повернути своє родове царство. Коли я запитав, що він брехав, ви відповіли, що не зробив, тому я задавався питанням, як людина, яка не лежить мігколи-небудь говорив неправду про Аллаха.

Я також запитав вас про своїх послідовників, чи були вони багатими або бідними, і ви відповіли вони були бідні - послідовники всіх пророків були бідними. Коли я запитав, якщо його послідовники були збільшуючи або зменшуючи, ви відповіли збільшенням; це шлях істинної віри. Тоді, я запитав, чи є хто-небудьхто, після прийняття ісламу відмовився. Ви відповіли, що ви знали про немає; це ще одна ознака віри, як він потрапляє в серце.

Коли я запитав вас, якщо він коли-небудь були відомі зрадити, ви відповіли, що у нього не було; це шлях усіх пророків. Тоді я запитав, що він наказав своїм послідовникам робити, і ти сказав мені, що він наказує, що поодинці Аллах гідний поклоніння, і заборонив поклоніння ідолам. Тоді ви сказали мені, що він наказуєВи молитися, говорити правду, і помірковані. Якщо те, що ви говорите, правда, він буде, швидше належить місце цих двох ніг моїх. "Тоді Іраклій сказав Абу Суфьян," Я знав, що він збирався з'явитися, але не знаю, що він буде з вами. Якби я був в змозі дістатися до нього, я не заперечував би тяготи (подорожі)так що я міг зустрітися з ним, і якби я був ним, я б тільки ноги обмити "(Бухарі) - це було те, як Пророк Ісус був удостоєний його учнями.

HERACLIUS Наказує ЛИСТ, ПРОЧИТАЙТЕ ЙОГО генералів і патріархів церкви

З безпекою його верхній галереї, Іраклій дав інструкції для письма пророка Мухаммада, які читатимуть вголос для патріархів церкви і його генералів, які зібралися в дворі нижче. Був негайно протест від статі, як всі вони кинулися до воріт фортеці дозабирайся. Проте, Іраклій очікували можливість негативної відповіді і раніше віддав наказ, що всі ворота фортеці бути заблокований, тому, коли розлючені генерали і патріархи намагалися залишити не могли. Іраклій, маючи правильну оцінку своєї опозиції Пророка,(Салла Аллаху alihi було і вітає), який тепер називається їх назад і переконав їх словами: "Те, що я тільки що сказав, щоб ви говорили, щоб перевірити свої переконання, і я бачив його." Збірка була подолана з полегшенням і висловив себе енергійно, вигукуючи похвали Іраклія, що дзвонив по всій фортеці- Вони взяли Іраклія о, їх страх розвіяні і спокій було відновлено. Після цього, Абу Суфьян і його супутники були спішно вивели з фортеці.

Як тільки вони змогли взяти себе в руки Абу Суфьян сказав своїм супутникам: «Мухаммад став настільки помітним, що навіть цар світлошкірих візантійських людина боїться його!" і Абу Суфьян знав в своєму серці він ніколи не буде довго, поки Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає),буде широко прийнята і вірив.

Абу Суфьян був гордою людиною і його репутація значно мало для нього. Він був почутий, щоб сказати в найближчі роки: «Клянуся Аллахом, якби не той факт, що я був би соромно, що мої товариші маркуватимуть мене брехуном, я б не сказав правду."

У наступні роки після перетворення Абу Суфьян ", його син став першим мусульманським правителем Сирії.

Внутрішні чувстваHERACLIUS '

Після Іраклій узяв інтерв'ю Абу Суфьян і висловив аналізи, то стає очевидним, що Іраклій очікується і вже очікував приходу нового пророка. Очевидно також, що це не було Іраклій, який був непрочь Пророка Мухаммада, (Салла Аллаху alihi був вітає), а це було патріархицеркви і його генералів, які виступали проти Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає). Іраклій був мудрий, він знав, що якщо він показав свої внутрішні почуття, що він буде повалений, а його наступник буде хтось, хто б піднятися в опозиції до мусульман.

Незважаючи на те, що римські легіони були надзвичайно потужний Іраклій ніколи не брав в руки зброю проти Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає). Швидше, Іраклій зосереджено на участь персів і при цьому відхиляється язичницький перську армію - хто цілком міг би представляло загрозу для мусульман- Як вони вже зруйнували Єрусалим, Святу Землю пророків Авраама й Ісуса.

Крім того, Абіссінії була в той час християнською країною під протекторатом Риму, і, коли його Негус прийняв іслам і не відмовився відправити податку у зв'язку з Римською імперією, Іраклія ні вжив заходів, ні проти нього, що не диспозиція потужний осіб проти Пророка,(Салла Аллаху alihi було і вітає).

HERACLIUS Видає накази не боротися пророк, (SALLA Аллаху ALIHI БУЛО і вітає)

Коли Пророк, (Салла Аллаху alihi було і вітає), відправив запрошення в іслам, щоб Харитина, арабському короля Гассан, сім'я якого регулюється Сирія протягом багатьох століть під протекторатом Римської імперії, Харіс був розлючений і відмовився від запрошення.

Харіс був так розсерджений листі він хотів взяти в руки зброю проти Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), і марш на нього в Медині. Харіс послав свого гінця до Іраклію з проханням приєднатися до них і заробітної плати війні проти Посланника Аллаха, (Салла Аллаху alihi було і вітає). Іраклійвідмовився, і наказав Харит не брати в руки зброю і Харіс не переходьте далі.

A Поширена помилка

Це поширена помилка, що все римляни називають в ісламській літературі були насправді римляни. Деякі громадяни, віднесені до Римлян були араби, інші візантійські і так далі. Ці народності були фактично протекторатом Римської імперії, в якій вони прийшли під крило Риму, але залишив управлятисам собі, хоча залежно від римського оподаткування.

Серед умов між Римською імперією та їх протекторати, що вони зобов'язані вірності в Рим, але це не робить їх римлян. В протекторати продовжував підтримувати свою самобутність, хоча від по-Lookers точки зору, тому що вони були під протекторатом Риму вонибули помилково класифіковані як римляни.

Коли справа дійшла до арабського ролі в протекторат, це було здебільшого, для придушення бедуїнських повстань, таких, як ті, про Неджде, які були протягом всієї історії арабів, був центром беззаконня.

Арабська роль була також підтримувати римлян проти персів, коли закликав. Коли, з якоїсь tribalistic причини, араби запропонували почати війну проти їх особистим ворогом вони часто використовують тактику залякування стверджуючи римські легіони б позичити їм свою підтримку і боротися пліч-о-пліч зім. Тим не менш, це не завжди так. Якби не було загрози для Римської імперії, римляни не реагуватиме, але, з іншого боку, якщо араби побажали продовжити на їх стежку війни, Римська імперія не заважала. При такому розумінні, стає очевидним, що, коли Халід пішовборотися проти двох тисяч воїнів, вони не були римляни, але арабські племена під протекторатом Римської імперії. Слід також розуміти, що Іраклій був в той час в тому ж районі, як Халід зі своїми двохсот тисяч звитяжних воїнів, і, можливо, легко напали Халід, алеце була політика Іраклія, щоб залишити араби мати справу з собою.

A Поширена помилка про Аль-Шам

Ісламська література часто звертається до країни "Аль Шам", який часто думають як про Сирію, в якому сучасні день-кордону Сирії запускаються в розумі. Проте, в той час Пророка, (Салла Аллаху alihi було і вітає), він повинен розуміти, що Аль Шам був конгломераткілька країн відомий нам сьогодні, як Сирія, Йорданія, Палестина і Ірак під протекторатом Риму, і простягалася далеко за межі Сирії ми знаємо сьогодні.

Перше покоління арабів, щоб влаштуватися в Сирії прийшли з різних племен кілька століть до появи пророка Ісуса. Найпотужніший і впливовий плем'я було те, що з дітей Dajam які взяли керівництво та призначуваних між собою монархію в протекторат RomanІмперія. Це епоха монархії тривала до першого століття після Ісуса. Саме в цей час Аль Хасан прибув і вдалося повалити існуючий монархії і стверджував монархію для себе. Це була практика римлян, що коли араб плем'я було здобути перемогу над іншою арабського племеніпризначений римлянами, Рим буде визнати переможцем з призначенням керівництва, бо вони потрібні своєму партнеру, щоб бути сильним.

Аль Хасан став королем під римським протекторатом і заснував свою столицю в Басрі. Ці обставини і політика не залишилася недоторканою, поки тринадцять років після переселення Пророка, (Салла Аллаху alihi був вітає), коли, в халіфаті Омара, Jabalah, останній з Ghassaniteцарі іслам.

HISTORICAL ДАНІ

AC:

Християнський календар почалося з року, в якому Аллах захищеної Ісуса з розп'ятий і взяв його на другий небес і є сонячна орієнтована рік і називають AC (Після Христа).




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   53

Схожі:

Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconТема. Тарас Шевченко. “Мені однаково, чи буду ”
Формулювання учнями власних цілей та узгодження їх із загальними
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconПро пророка Іллю
Православній, так І в Католицькій церквах. Пророк Ілля – один з найвідоміших людей в історії людства. Його шанують не тільки в християнстві...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconСвіт пізнає Шевченка
Кобзаря" та його "Заповіт", ми відновлюємо вірність ідеалам геніального поета, видатного державницького мислителя, найгуманнішого...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconМіська центральна бібліотека
України, її духовного пророка, титана думки І праці Івана Яковича Франка (1856-1916). Цю дату внесено до міжнародного переліку річниць...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення виховної роботи у позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладах з метою
Щороку в березневі дні усе прогресивне людство вшановує Генія І пророка, який став символом України Тараса Григоровича Шевченка
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconІноземних мов для спеціальних цілей
Мачинська Н.І., доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconЛіта невольничі … Т. Г. Шевченко на засланні Тематичний список літератури
Біографія Т. Г. Шевченка за спогадами сучасників : біографія окремої особи. – К., 1958. – 438 с
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconМарко Вовчок «кроткий пророк» (Т. Шевченко)
«кроткого пророка і обличителя жестоких людей неситих» (Т. Шевченко); розвивати навички активного слухання, виразного та художнього...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconМетодична розробка відкритого заняття з теми: Франц Кафка. Проблема
Перед викладачем зарубіжної літератури завжди крім загальних цілей навчання стоять ще власні цілі, зумовлені особливостями викладання...
Цілей Біографія Пророка Мухаммада по Khadeijah А iconАктуальність. Однією з важливих цілей навчання історії в школі є формування історичного мислення
Тема досвіду: Візуальні джерела як засоби формування інформаційної компетенції на уроках історії


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка