Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного університету. Протокол № 11 від05.04.2013 р.
ФІЛОСОФІЯ. ПОЛІТОЛОГІЯ. СОЦІОЛОГІЯ. ПРАВО
|
|
Ботук Катерина. Філософія любові за В. Соловйовим “Сенс любові”........
|
13
|
Давыдчик Роман. Проблемы поручительства в случае смерти кредитополучателя в кредитных правоотношениях......................................
|
14
|
Завгородня Марина. Проблема насильства над дітьми в сім’ї..................
|
16
|
Захаревич Станіслав. Амазонки в давньогрецькій міфології та мистецтві.............................................................................................................
|
17
|
Захаревич Станіслав. Динаміка культурних цінностей французів у ХХ столітті..................................................................................................................
|
18
|
Казаков Геннадій. Вплив германо-скандинавської міфології на менталітет сучасних скандинавів......................................................................
|
20
|
Карбула Олександра. Роль ЗМІ у виборчих процесах................................
|
21
|
Корбут Юлия. Установление происхождения ребенка от отца..................
|
23
|
Кулик Олена. Релігійний фактор у контексті формування русько-польського пограниччя у Х-ХІ ст. ....................................................................
|
25
|
Місєвич Світлана. Політико-правове становище репартантів у повоєнному радянському суспільстві..............................................................
|
27
|
Михайличенко Володимир. Шлюбний договір як спосіб регуляції майнових відносин..............................................................................................
|
28
|
Назаренко Максим. Сделки и их виды по законодательству Республики Беларусь..............................................................................................................
|
30
|
Павліченко Євген. Правові основи охорони здоров’я неповнолітніх.........
|
31
|
Пырова Марина. Семья как источник психологической травмы у ребенка...............................................................................................................
|
34
|
Сімченко Олександр. Міграційні процеси у сучасному світі.......................
|
36
|
Смирнова Дарья. Проблема определения предмета виндикационного иска.......................................................................................................................
|
38
|
Старцева Аліна. Маргіналізм у ідеях Мішеля-Поля Фуко............................
|
39
|
Ушаков Алексей. Понятие времени в философии К. Э. Циолковского.....
|
41
|
Фадеева Анна. Отношение молодежи к семье и браку...............................
|
43
|
Шунькіна Ольга. Проблема раціональності наукового пізнання...............
|
44
|
|
|
ІСТОРІЯ
|
|
Білай Юрій. Утворення органів розвідки Добровольчої Армії на території України.................................................................................................................
|
46
|
Білай Юрій. Формування частин Добровольчої Армії в 1919 р. (за мемуарами білих генералів).............................................................................
|
47
|
Бондаренко Руслана. Дошлюбне спілкування та передвесільна обрядовість українців Південної України в першій половині ХХ ст. (за матеріалами історико-етнографічних експедицій БДПУ)....................................
|
49
|
Бондаренко Яна. Традиції Водохрещення на території Півдня України у 20-30-х рр. ХХ ст. (за матеріалами історико-етнографічних експедицій БДПУ).............................................................................................................................
|
51
|
Буриліна Наталя. Гімназійна освіта в Бердянську (друга половина – початок ХХ століття)...........................................................................................
|
52
|
Вуйцик Едуард. Ставлення німецької національної меншини Півдня України до української державності в умовах української національної революції 1917 – 1920 рр. ..................................................
|
54
|
В’юн Світлана. Особливості вищої педагогічної освіти на Півдні України в 60-80 рр. ХХ ст. ................................................................................................
|
56
|
Горлакова Ольга. Соціально-економічне становище сільської місцевості півдня України у період повоєнної відбудови..............................
|
57
|
Горло Анна. Проблема гендерних відносин: радянський вимір..................
|
59
|
Гурбич Марина. Вища школа в політичних орієнтирах радянської влади у 40-60-х рр. ХХ ст. ............................................................................................
|
61
|
Демко Наталя. Сім’я та позашлюбні відносини на території Південної України в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. ............................................................
|
62
|
Казаков Геннадій. Усна історія як джерело вивчення повсякденного життя жителів Північного Приазов’я в окупаційний період............................
|
64
|
Казаков Геннадій. Методика використання електронних атласів під час навчання історії в 8-9 класах.............................................................................
|
66
|
Коломоєць Вероніка. Релігійна ситуація в Україні в період окупації.........
|
67
|
Кульбак В. Радянський авторитаризм за часів Л. Брежнєва (1964-1982)..
|
69
|
Сотник Наталя. Феномен “задоволеності життям”: історичний аспект......
|
71
|
Стукашева Ганна. Політика окупаційної влади щодо церкви на території Північного Приазов’я (1941–1943 рр.)..............................................................
|
73
|
Ушаков Олексій. Федеративна грамота П. Скоропадського: крок до реставрації імперії чи спроба збереження української державності? .........
|
75
|
Харченко Денис. Військова допомога гетьмана П. П. Скоропадського П. М. Краснову у боротьбі проти більшовиків у травні–вересні 1918 р. .....
|
76
|
|
|
МОВА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
|
|
Аксиненко Тетяна. Словотвірна конверсія в англійській мові....................
|
79
|
Алієва Кристина. Історія та принципи укладання Oxford English Dictionary.............................................................................................................
|
80
|
Алиева Кристина. Темата за родолюбието в поезията на Христо Ботев
|
82
|
Андрущенко Інна. Використання методу проектів на уроках української мови......................................................................................................................
|
84
|
Бабенко Ілона. Метафори на позначення духовної сфери та почуттів у романі Люко Дашвар “Мати все”.......................................................................
|
85
|
Бабенко Ксенія. Зооморфна символіка в українській та англійській мовних картинах світу........................................................................................
|
87
|
Бадера Інна. Інтерактивні методи навчання на уроках української мови...
|
89
|
Басараб Анна. Вивчення неологізмів в сучасній англійській мові..............
|
90
|
Белан Алина. Сопоставительные изучения фразеологии в стилистическом аспекте..................................................................................
|
92
|
Бєлан Аліна. Опрацювання навчальних текстів у процесі групової навчальної діяльності........................................................................................
|
93
|
Бєлік Ольга. Значення та функції прислівників у сучасній англійській мові (на матеріалі роману Джека Лондона “Біле Ікло”)................................
|
95
|
Бєляєва Яна. Фразотворення як вияв ідіостилю Олеся Гончара...............
|
96
|
Бідна Ольга. Семантичні особливості фразеологічних одиниць з компонентами “kalt” та “heiß” у зіставному аспекті........................................
|
98
|
Бондаренко Юлія. Від текстоцентричності та текстоорієнтованості до риторичних умінь.........................................................................................................
|
100
|
Бондаренко Юлія. Семантико-символістські особливості колористики в англійській культурі.............................................................................................
|
101
|
Бортник Володимир. Антонімія в англійській та російській мовах (компаративний аспект).....................................................................................
|
103
|
Бочарова Юлія. Фразові дієслова як засіб розвитку комунікативної компетенції учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи.......
|
104
|
Бурмістрова Вероніка. Вплив латини на розвиток лексичної системи англійської мови..................................................................................................
|
106
|
Бурмистрова Вероника. Темата за отечеството в поезията на Иван Вазов
|
107
|
Васецька Катерина. Динаміка жанрів болгарського фольклору на матеріалі с. Маринівки Приморського району)..............................................
|
109
|
Васецька Катерина. Стилістична забарвленість тропів у творі Д. Остін “Гордість та упередження”................................................................................
|
110
|
Васьковець Марина. Вплив інформаційних технологій на розвиток словникового складу англійської мови.............................................................
|
111
|
Волошина Марина. Языковая личность как лингвистический феномен...
|
112
|
Волченко Ганна. Структура і порядок слів в простому англійському реченні та методика викладання в середніх загальноосвітніх закладах.....
|
114
|
Врубель Олександр. Історія вивчення концептів........................................
|
116
|
Галіуліна Євгенія. Діалектизми в історично-психологічному творі Марії Матіос “Нація”......................................................................................................
|
117
|
Горбачева Алена. Молодежный сленг – как средство пополнения лексики русского языка......................................................................................................................
|
119
|
Григорян Евгения. Английские заимствования как средство языковой игры....
|
120
|
Григор’ян Альона. Жаргонізми та арготизми в сучасній англійській мові...........
|
122
|
Гужва Каріна. Іноземні запозичення в лексиці англійської мови.................
|
124
|
Дворнікова Аліна. Особливості створення атмосфери іншомовного спілкування на уроках англійської мови..........................................................
|
125
|
Денисова Анжеліка. Складнопідрядні речення нерозчленованої структури в творчості сучасних українських письменників.....................
|
127
|
Дойжа Ганна. Особливості застосування перекладацьких трансформацій під час реферування архетипних символів міфопоетики Роберта Холдстока (на матеріалі новели “Кельтика”)..................................
|
130
|
Дричиць Аліна. Метод проектів у формуванні міжкультурної компетенції особистості при навчанні іноземної мови...................................
|
132
|
Дубовик Андрій. Роль соматичних символів в англійських фразеологізмах...................................................................................................
|
133
|
Журавльова Вікторія. Організація ігрової діяльності в дошкільному навчальному закладі..........................................................................................
|
134
|
Забєліна Катерина. Експресивні можливості синонімів у поезії В. Симоненка.......................................................................................................
|
135
|
Зінчук Олександра. Особливості функціонування складнопідрядного речення в сучасній англійській мові.................................................................
|
137
|
Ієговська Наталя. Лексичні одиниці з причиновою семою у функції головних членів речення в англійській мові....................................................
|
139
|
Казанцева Крістіна. Роль виражальних риторичних засобів у художній літературі..............................................................................................................
|
140
|
Калько Крістіна. Стилістичні особливості англійського сленгу..................
|
142
|
Кара Каріна. Продуктивні способи словотворення в сучасній англійській мові......................................................................................................................
|
143
|
|