Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка



Сторінка1/7
Дата конвертації06.02.2018
Розмір1.66 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


20-28 лютого 2015


НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМЕНІ В.І. ВЕРНАДСЬКОГО

ФОНД ПРЕЗИДЕНТІВ УКРАЇНИ

СЛУЖБА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІВ

ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ



Передрук за погодженням
Ініціативи Президента України

Петра Порошенка

(шляхи реформування)
Випуск 28
(огляд матеріалів ЗМІ за 16 – 22 квітня 2015 р.)

Зміст
1.АНАЛІТИЧНИЙ КОМЕНТАР………………………………………………2

Візит в Париж: про результативність та зміцнення співпраці…………............2



Кадрові призначення в боротьбі з корупцією: ключові «за» та «проти»……...5

2. БЛОГОСФЕРА………………………………………………………………11

3. ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ЗМІ………………………………………………..29

4. РЕАЛІЗАЦІЯ ІНІЦІАТИВ В МЕЖАХ «СТРАТЕГІЇ – 2020»………….32

Офіційна інформація…………………………………………………………….32

Ініціативи регіональних владних структур та громадських організацій….....53

Новини з соціальних мереж та регіональних інтернет-представництв………74

Експертний погляд………………………………………………………………76

5. ВІДНОВЛЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗВІЛЬНЕНИХ ТЕРИТОРІЙ..86

Офіційна інформація ……………………………………………………………86

Ініціативи регіональних владних структур та громадських організацій….....91

Новини з соціальних мереж та регіональних інтернет-представництв………99

Експертний погляд …………………………………………………………….102

6. ПРОГНОЗИ…………………………………………………………………104

7. ІНФОГРАФІКА…………………………………………………………….105

Київ 2015



Аналітичний коментар
С. Горова

с.н.с. ФПУ,

канд. наук із соц. комунікацій
Візит в Париж: про результативність та зміцнення співпраці
Офіційний візит українського Президента до Франції ще триває, проте, вже слід говорити про безумовну значущість даної події. Особливо звертають на себе увагу такі результати: по-перше, Президент України, в ефірі французького каналу iTele, анонсував референдум про Україну в НАТО. «Питання про приєднання України до НАТО є фундаментальним, я організую референдум, рішення прийме народ», – процитував слова П. Порошенка в Twitter французький канал (http://korrespondent.net/ukraine/politics/3506892-poroshenko-vo-frantsyy-anonsyroval-referendum-po-nato. – 2015. – 22.04).

По-друге, як повідомляють ЗМІ, в результаті зустрічі Президента Франції Франсуа Олланда з Президентом України Петром Порошенком, французька сторона пообіцяла ратифікувати Угоду про асоціацію України з Європейським Союзом протягом місяця (http://rian.com.ua/analytics/20150423/366585842.html. – 2015. – 23.04).

По-третє, П. Порошенко повідомив, що домовився з французькою стороною про проведення експертизи приватизації в Україні. «Окремо ми обговорили важливі аспекти двостороннього співробітництва. Досягнута домовленість про те, що ми будемо використовувати експертизу французького бюро в контексті проведення більш якісної, більш прозорої та ефективної приватизації за всю історію України», – сказав Президент.

За його словами, офіційні делегації також домовилися про участь французьких інвесторів в приватизації найбільших стратегічних об’єктів у галузі енергетики, транспорту, інфраструктури, переробної промисловості. «Немає ніяких сумнівів, що присутність великих інвесторів з Франції тільки сприятиме зміцненню наших інтересів», – зазначив він.

Крім того, сторони обговорили співпрацю у сфері публічної служби. «Перший етап обміну досвідом, щодо якого ми сьогодні домовилися, думаю, розпочнеться 13 травня (дата візиту до Франції Прем’єр-міністра України – прим. авт.)», – зазначив Президент.

За словами П. Порошенка, питання управління державною власністю через механізми, запропоновані французькою стороною гарантують найбільшу прозорість, найбільшу ефективність і некорупційність (http://obozrevatel.com/politics/49750-poroshenko-dopustit-frantsuzov-k-privatizatsii-v-ukraine.htm. – 2015. – 23.04).

По-четверте, в рамках офіційного візиту Президента України до Франції досягнуті стратегічні домовленості у сфері військово-технічного співробітництва обох країн. Держконцерн «Укроборонпром» підписав нові угоди з французькими компаніями на поставку військової техніки, повідомляє прес-служба «Укроборонпрому». Як повідомляють ЗМІ, фахівці «Укрінмаш» підписали контракт з французькою компанією Thales Communication & Security SAS на поставку засобів тактичного радіозв’язку для потреб ЗСУ.

З компанією Thales Systems Aeroportes SA укладено меморандум про взаєморозуміння щодо спільного проекту зі створення сучасного патрульного літака.

Підприємство також уклало протокол з компанією Airbus Helicopters SAS про поставку одномоторних гелікоптерів H125 (http://focus.ua/country/328747/. – 2015. – 23.04).

Президент Петро Порошенко, в ході свого візиту до Франції, провів також зустріч з головою Національних Зборів Франції Клодом Бартолоном, де учасники зустрічі обговорили ситуацію на Донбасі та відзначили важливість міжнародної солідарності в питаннях забезпечення виконання Мінських угод усіма сторонами (http://elvisti.com/node/160658. – 2015. – 22.04).

У рамках офіційного візиту Президента Петра Порошенка до Французької Республіки віце-прем’єр-міністр України – міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко провів зустріч з міністром децентралізації та державної служби Франції Маріліз Лебраншу. «Ми обговорили питання залучення досвіду Французької Республіки в питаннях децентралізації. Будемо залучати експертні групи з питань реалізації реформи децентралізації», – повідомив Г. Зубко. За його словами, Україна зацікавлена у вивченні досвіду Франції по створенню законів щодо служби в органах місцевого самоврядування. «Дуже важливо, щоб люди, які будуть працювати в органах місцевого самоврядування, в умовах децентралізації були висококваліфікованими, відповідали вимогам нового законодавства. Тому необхідно проводити підготовку таких людей», – підкреслив Г. Зубко.

Віце-прем’єр повідомив, що в травні Францію відвідає група українських фахівців, які будуть проводити реформу в Національній академії державного управління.

Г. Зубко у тому числі провів зустріч з міністром екології, сталого розвитку та енергетики Сеголен Руаяль, обговоривши питання впровадження енергоефективних заходів та проблему скорочення кількості шкідливих викидів у навколишнє середовище (http://www.kv.com.ua/politics/ukraina- privlechet-opyt-francii-po-decentralizacii-zubko-59710/. –2015. – 23.04).

При всьому при цьому, незважаючи на дійсну значимість і результативність візиту Президента України до Франції, дана подія все ж недостатньо широко обговорюється в експертних колах. Однак, примітно, що наявні коментарі, в більшості своїй, носять позитивний характер. Так, один з показових, голова ВГО «Майдан іноземних справ» Богдан Яременко назвав візит П. Порошенка до Парижа вдалим. «Українська дипломатія зловживає виразами про «нову сторінку». Але візит Порошенка до Парижа якраз виправдовує таке словосполучення. Чи це наша заслуга, чи добра воля Франції – немає значення. Фактом є активна участь і посилена увага Франції до наших проблем. Участь Олланда наразі дуже вагома», – підкреслив Б. Яременко (http://www.5.ua/polityka/Ekspert-Uchast-Ollanda-iak-soiuznyka-Ukrainy--duzhe-vahoma-77811.html.2015. – 22.04).

Політолог-міжнародник, екс-директор департаменту інформаційної політики МЗС України Олег Волошин, коментуючи подію, зазначив, що зустріч у Парижі пройшла в очікуваних параметрах. Стосовно нереалізованих очікувань експерт зазначив: «У нас країна різноманітна і демократична в політичному сенсі. Ура-патріоти, по-моєму, остаточно відірвалися від реальності й очікували чергових гнівних ескапад на адресу Москви, чого, звичайно, не могло бути в Парижі. Французи і так вважають, що достатньо багато зробили, беручи участь у санкціях проти Росії. Люди, які зацікавлені в мирному врегулюванні, очікували, що французи ще раз пояснять Петру Олексійовичу, що потрібно проводити вибори, робити кроки у бік створення автономії на Донбасі. Очікування дуже різні в різних груп українського суспільства» (http://rian.com.ua/analytics/20150423/366585842.

html. – 2015. – 23.04).

Раніше, чекаючи візит українського Президента до Парижа експерти також вказували на його значимість. Так, професор політології НаУКМА Олексій Гарань зазначав: «Візит важливий, оскільки Олланд – ключовий гравець «нормандського формату», як і Меркель, яка займає зараз тверду позицію по відношенню до ситуації в Україні».

Політолог Володимир Фесенко впевнений в тому, що візит П. Порошенко корисний для Франції: «Це класичний хід човникової дипломатії: Олланд хоче узгодити проблемні моменти, що стосуються Мінських домовленостей, щоб уявляти собі українську позицію перед зустріччю з Путіним. А тем для розмови Порошенко і Олланда кілька, починаючи від миротворців, – ідеї, яка сприймається ЄС прохолодно, – і закінчуючи припиненням вогню не тільки в цілому, але і в окремих гарячих точках – Широкино, Авдіївці. Україна оголосила свій план з мирного врегулювання, я думаю, що Порошенко його деталізує в Парижі, а Олланд спробує переконати Путіна до нього прислухатися» (http://www.segodnya.ua/politics/pnews/vizit-v-parizh-chto-poroshenko-obsudit-s-ollandom-609514.html. – 2015. – 21.04).

Звертає на себе увагу і висловлена деякими експертами критична точка зору щодо анонсованого у Франції українським Президентом референдуму про вступ України до НАТО. Так, на думку політолога Михайла Погребінського, Альянс не прийме Україну до своїх лав. Експерт вважає, що «сама постановка такої ідеї контрпродуктивна, національний інтерес України полягає в тому, щоб зберегти хоча б те, що можна, а саме Донбас у складі України».

Подібні заяви, переконаний М. Погребінський, «викликають у тих людей, які живуть на окупованих територіях, повне несприйняття… Вся політика влади на словах виглядає патріотичною, а насправді працює проти національних інтересів України», – озвучив свою точку зору експерт (http://hronika.info/politika/55531-pogrebinskiy-sama-ideya-o-vstuplenii-v-nato-kontrproduktivna.html. – 2015. – 23.04).

Критично, щодо даної ситуації, висловлювалися також і російські експерти. Так, військовий аналітик, заступник директора Інституту політичного і військового аналізу Олександр Храмчихін зазначив, що в Грузії подібний референдум провели у 2008 році, на ньому проголосувало «за» 75 відсотків населення. «Але Грузія досі не член НАТО і не буде їм точно так само, як і Україна. Україна не може увійти до НАТО за формальними ознаками – наявність неврегульованих територіальних проблем. Ця причина дуже полегшує життя НАТО в тому, щоб Україні відмовити, не пояснюючи реальної причини. А реальна причина полягає в тому, що Північноатлантичний альянс не зацікавлений у війні з більш сильним, ніж він, супротивником, тобто з Росією. НАТО розширюється тільки туди і тоді, коли це безпечно для відносин з Росією», – підкреслив російський експерт.

Політолог, заступник директора Центру політичних технологій Олексій Макаркін також висловив думку про те, що «Порошенко прекрасно розуміє, що Україну в НАТО не візьмуть. Не тільки через проблеми з власними територіями, а ще й тому, що НАТО не готове до жорсткого протистояння з Росією... З іншого боку, Порошенко хоче дати сигнали своїм... Якщо це питання винести на обговорення в Раді, переважна більшість проголосує за нього. Тоді Росія буде в шоці, а коли Росія в шоці, вона стає все менш передбачуваною у своїх діях. А Захід до цього голосування все одно поставиться скептично. Так що для Порошенка проведення референдуму – це можливість зняти питання з поточного порядку денного і відтягнути його обговорення на більш серйозному рівні (http://snob.ru/profile/27172. – 2015. – 23.04).

При всьому при цьому, слід підкреслити, що значущість результатів візиту Президента України Петра Порошенка до Франції – беззаперечна. Дані результати також показово продемонстрували підтримку України з боку європейців. Однак, існує необхідність більш якісного та ґрунтовного висвітлення їх українськими ЗМІ.


Л. Дем’яненко,

н.с. ФПУ,

канд. філол. наук
Кадрові призначення в боротьбі з корупцією:

ключові «за» та «проти»
Нацiональне антикорупцiйне бюро України − є державним правоохоронним органом, на який покладається попередження, виявлення, припинення, розслiдування та розкриття корупцiйних правопорушень, вiднесених до його пiдслiдностi, а також запобiгання вчиненню нових.

Тому конкурс з відбору кандидатів на посаду директора Антикорупційного бюро був дуже важливим і став першим в Україні відкритим публічним конкурсом на високу державну посаду. Президент України Петро Порошенко не втручався в роботу Конкурсної Комісії і був за те, щоб серед претендентів були й іноземні фахівці. Його позиція була проти обмеження щодо віку кандидатів та обмеження щодо наявності 10-річного стажу юридичної практики.

Згідно з законом, Президент призначає директором Антикорупційного бюро одного з трьох претендентів, кандидатури яких були винесені на його розгляд конкурсною комісією. У разі наявності причин для звільнення директора Національного антикорупційного бюро Президент або парламент можуть ухвалити рішення про зняття його з посади.

Зазначимо, що 7 квітня члени Конкурсної комісії з обрання кандидатів на посаду директора Антикорупційного бюро обрали дві кандидатури на цю посаду для подання президенту – Артема Ситника та Миколу Сірого.

Глава держави обговорив бачення стратегії та ключових елементів антикорупційної діяльності, основні особливості роботи нового органу та його взаємодії як з прокуратурою, так і з іншими органами державної влади. Зробив висновок, що ключовою ідеєю Антикорупційного бюро має бути не помста і не розправа. Ключовим словом для директора Антикорупційного бюро має бути «справедливість», – наголошував Президент, звертаючись до претендентів.

Якщо взяти закон про Антикорупційне бюро, то, на жаль, перше що доведеться робити директору, який обраний, – руками перебирати кожну статтю цього закону, тому що він непрацюючий. Тому що в цьому законі дуже багато політичних конструкцій недієвого характеру, як зазначав кандидат на посаду голови Антикорупційного бюро Микола Сірий.

16 квітня Президент України Петро Порошенко призначив главою Антикорупційного бюро 35-річного Артема Ситника. Президент України зазначив: «…зі свого боку можу обіцяти йому (Ситнику – ред.), що він матиме підтримку президента в політичній волі в його прагненні щодо ефективної діяльності з викорінення корупції у всіх ешелонах влади.

Під час зустрічі Артем Ситник сказав, що має дуже серйозні напрацьовані пропозиції щодо зміни законодавства... «Я буду просити Верховну Раду, щоб вона прислухалася до думки комісії, до думки президента і до думки новопризначеного директора, оскільки треба зробити все, щоб його діяльність була набагато ефективнішою», – сказав Порошенко (http://www.korupciya.com/?p=54347. − 2015. – 17.04).

Після його представлення багато політологів заявили про те, що у країни з’явився реальний шанс побороти корупцію. Адже на посаду прийшов молодий професіонал. На думку нардепа від «Блоку Петра Порошенка» Сергія Лещенка, призначення Артема Ситника керівником Антикорупційного бюро дійсно унікальна подія. Як зазначив політик, Антикорупційне бюро – повністю новий правоохоронний орган, який буде займатися боротьбою з корупцією високопосадовців. Саме створення цього органу було однією з вимог «західних донорів» України.

Директор соціологічної служби «Український барометр», політолог Віктор Небоженко вважає, що обрання Артема Ситника главою НАБ має двоякий характер.

«З одного боку, він не пов’язаний родинними зв’язками з Ковальчуком, Ложкіним чи іншими одіозними фігурами. Але як нещодавно стало відомо, губернатор Дніпропетровщини – родич глави Адміністрації. Будемо сподіватись, що цього всього немає в даному випадку. З іншого боку, Ситник – маловідома персона й не може апелювати до громадськості, до наших відчуттів, справедливості. Він може опинитися під тиском Президента, який зможе контролювати відкриття тих чи інших кримінальних справ. В будь-якому випадку, для однозначних оцінок потрібен час, для того, щоб людина себе проявила», – аналізує Небоженко.

Політолог Євген Магда зазначає, що на даний момент прізвище Ситник нічого не говорить. «Відносно Антикорупційного бюро було багато критичних оцінок стосовно відбору кандидатів, конкурсної комісії та інших аспектів. Антикорупційне бюро створено в Україні вперше, тому, можливо, є сенс щоб прийшла людина невідома. Наразі прізвище Ситник не звучить та не вражає, але тільки час дасть зрозуміти, чи правильний вибір зроблено», – розповідає Магда (http://www.slovoidilo.ua/articles/8885/2015-04-17/glava-nab-piar-ili-nadezhda-na-preodolenie-byurokratii---eksperty.html. − 2015. – 17.04).

Хоча не всі експерти з натхненням сприйняли призначення Ситника на пост глави НАБ. Так, він молодий. Так, має десятирічний досвід роботи в прокуратурі і навіть звільнився з органів через те, що був не згоден з політикою «режиму Януковича» (нібито у нього виникли проблеми через те, що не повідомив прокурору Київської області, що збирається брати на хабарі начальника обласного управління культури). Але є й деякі нюанси, які затьмарюють настільки райдужну подію, як призначення глави НАБ. По-перше, виявляється Ситник вів бізнес з Юрієм Гайсинським, дочка якого є дружиною мера Харкова Геннадія Кернеса. (Хоча новопризначений голова Національного антикорупційного бюро Артем Ситник запевняє, що вже не веде бізнес з тестем Кернеса Юрієм Гайсинським (http://www.pravda.com.ua/rus/news/2015/04/17/7065037/. − 2015. – 17.04).) По-друге, будучи співзасновником юридичної компанії і надаючи в приватному порядку юридичні послуги, він задекларував всього лише 23,5 тисячі гривень зарплати за весь минулий рік (виходить, що відомий юрист заробляв не більш двох тисяч гривень на місяць), що в принципі насторожує. Хоча оприлюднив отриманий дохід від продажу нерухомості на суму 218 тисяч гривень. До слова, задекларував новий глава НАБ автомобіль Hyundai Elаntra, квартиру на 82 квадрата і земельну ділянку на 0,04 га в Криму. Примітно, що дружина Ситника торік заробила більше. Її дохід склав 113 тисяч гривень.

На новій посаді Ситник буде в першу чергу розслідувати корупцію в органах ДАІ, податкової, МНС. Саме в це русло скоординував його Петро Порошенко. Це як мінімум дивно, зазначив політик Олесь Доній, адже зараз наймасштабнішим корупційним скандалом є скандал в уряді. Кабмін Яценюка звинуватили в тому, що він очолив схеми часів Януковича-Азарова. Саме цим питанням в першу чергу мав би зайнятися Ситник, вважає Доній, але ймовірно, не буде, адже йому чітко дали зрозуміти, чим він повинен займатися.

Голова корпорації стратегічного консалтингу «Гардарика», політолог Костянтин Матвієнко має теж чітку позицію, і зазначає: «найголовніше – це потужний аналітичний апарат, який зможе виявляти корупційні джерела. Не вважаю, що в створенні Антикорупційного бюро потрібно починати з корупції. Потрібно було починати з інвентаризації цих джерел. Такі голосні розмови довкола люстрації, корупції – це піар. Піар та справи часто не мають нічого спільного. Від цього призначення не варто чекати особливої ефективності. Навряд чи Антикорупційне бюро буде дієвим», – говорить Матвієнко.

Колишній член фракції «Блоку Петра Порошенка», а нині позафракційний народний депутат Віталій Купрій раніше прогнозував, що саме Ситник стане новим главою НАБ. «Порошенко вибере директором Антикорупційного бюро саме Артема Ситника. Така людина, як Ситник, вигідна Президенту, оскільки нею можна буде легко маніпулювати».

Як зазначив Голова правління Української гельсінської спілки з прав людини Євген Захаров, який брав участь у конкурсній комісії з обрання керівника Національного антикорупційного бюро України: «…корупція, як і злочинність, це речі, які подолати взагалі неможливо, вони завжди залишатимуться. Головне тут − приборкати ту корупцію, яка сьогодні є, яка вимиває кошти з бюджету в великих розмірах, яка фактично панує у відносинах між владою і бізнесом. Тому що влада є бізнес, а бізнес – це є влада.

Її побороти, зменшити до якогось поміркованого мінімуму можливо тільки тоді, коли в Україні запрацює реальний ринок, тоді корупційні відносини будуть змінюватися на ринкові, і корупція буде меншою. І тоді з нею можна буде ефективно боротися.

Мені здається, що Артем Ситник справді професійний, порядний і чесний, і що він буде ефективно працювати. Сподіваюсь, у нього буде добрий результат.

Загроза, що Національне антикорупційне бюро може перетворитися на фіктивну структуру, звичайно, є. Але все ж таки сподіваюсь, що загальне розуміння того, що корупція може взагалі згубити державу, загальне бажання побороти корупцію та змінити ситуацію буде впливати на це. Крім того, сподіваюсь, суспільство не дозволить перетворити цю нову інституцію на щось абсолютно погане» − зробив висновок Євген Захаров (www.dw.de//a-18394903?maca=ukr-rss_Yandex_Ukraine-6051-xml). − 2015. – 21.04).

Що ж до самого ставлення до свого обов’язку, в одному зі своїх інтерв’ю до призначення на посаду Ситник говорив, що серйозною перешкодою для роботи Бюро може стати заборона брати на роботу слідчих, які п’ять років працювали в слідчих органах.

«У Грузії набрали людей з вулиці, і вони усіх порвали. Але в Грузії, якщо говорити простою народною мовою усе робили «по беспределу», – впевнений Ситник. Ще мені говорять – тут на кого не покажи пальцем – усе корупціонери. Припустимо. Давайте усіх виведемо на Майдан і будемо розстрілювати. Тоді результат буде швидким, але сумніваюсь, що це наблизить нас до правової держави». Також негативно ставиться Ситник до ідеї брати на роботу до Антикорупційного Бюро молодих студентів. «Ті справи, що братиме на себе бюро, студенти не потягнуть», – зазначив Ситник. Ще одне переконання Ситника – бюро має працювати виключно щодо чиновників нинішньої влади. Мовляв, справами колишніх чиновників варто займатися Генпрокуратурі або МВС (http://www.pravda.com.ua/articles/2015/04/16/7064946/?attempt=1. − 2015. – 18.04).

Щодо кадрів. Новопризначений директор НАБ Артем Ситник зазначив, що при відборі кадрів у Національне антикорупційне бюро пріоритет надаватиметься кандидатам, які раніше претендували на посаду директора цього органу. «Документи, які подавали інші кандидати на цю посаду, збереглися в адміністрації. Вони будуть всі вивчені. Там в будь-якому випадку є гідні люди. Деякі співбесіди я сам дивився. Там є люди, які могли б очолити силові підрозділи, технічні підрозділи. В принципі, підбір кадрів почнеться саме з того пакету документів, які надавалися комісії при проведенні конкурсу» (http://www.ukrinform.ua/rus/news/sitnik_budet_

nabirat_v_byuro_svoih_konkurentov_1735446. − 2015. – 16.04).

На думку Ситника: рівень корупції приблизно однаково високий у всіх органах. Тому пріорітетом буде судова гілка влади, починаючи з вищих судів і до нижчих. Усе, що підслідно Бюро − цьому буде приділено максимальну увагу.

При цьому у найбільш корумпованих містах України можуть з’явитися регіональні управління Національного антикорупційного бюро. Закон дозволяє директору бюро створювати регіональні управління, причому не більше 7 по Україні (http://www.pravda.com.ua/news/2015/04/19/7065208/. − 2015. – 19.04).

Звичайно, що просто призначення керівника антикорупційного бюро зовсім не означає, що воно наступного дня запрацює. Оскільки антикорупційне бюро – це досить велика структура, і є багато логістичних питань, які потрібно вирішити. Починаючи з переведення та набрання до бюро співробітників. Призначення відповідних керівників середньої ланки. «Кінець цього року – це оптимістичний термін, в який можна вкластися, якщо всі процеси будуть запущені і будуть проходити без якихось суттєвих перешкод» – зазначив заступник глави Адміністрації Президента Олексій Філатов (http://www.5.ua/polityka/Zastupnyk-holovy-AP-rozpoviv-koly-zapratsiuie-Antykoruptsiine-biuro-76285.html. − 2015. – 19.04).

Цю думку підтримує і представник президента у Кабінеті міністрів Олександр Данилюк. Він зазначає, що Національне антикорупційне бюро запрацює на повну щонайменше за півроку. Добре, що у цьому процесі нам допомагають донори, і не тільки грошима. І це не тільки головна допомога, а ще й експертиза. Це і американські, і європейські колеги. Для них це пріоритет. Підбирати персонал, провести тренінг для персоналу, який вже відібраний. Ай-ті системи встановлюються, які дуже важливі. Бо у нас є багато органів, і вони не можуть навіть обмінюватися інформацією між собою (http://www.pravda.com.ua/news/2015/04/19/7065176/. − 2015. – 19.04).

Отже, важко сказати, як багато надій і сподівань покладають на роботу цього агентства. Від того, наскільки жорстко і цілеспрямовано почне працювати цей орган залежить його подальший авторитет. Зараз все в руках нового глави.



Блогосфера
В’ячеслав Кириленко, віце-прем’єр-міністр міністр культури України:


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconКолегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у складі: головуючого
Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом особа 1 до Президента України Порошенка Петра Олексійовича про визнання...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconХроніка культурного життя Сумської області за жовтень 2015 року
Указом Президента України П. Порошенка орденом «За мужність» ІІІ ступеня нагороджено тростянчанина Романа Тутова, учасника ато
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconРішення вищого керівного органу політичної партії про висування кандидата на пост Президента України (пункт частини другої статті 51 Закону ) Заява про згоду балотуватися кандидатом на пост Президента України
Центральною виборчою комісією для використання під час проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconЮжаніна (запис)
Рады Нина Южанина – один из ключевых для Порошенко людей, – то есть для президента, – она знает о деньгах президента больше, чем...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconЖиття та діяльність Петра Могили
Постать митрополита Петра Могили є однією з найвизначніших в історії України. Життя та діяльність Петра Могили мали великий вплив...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconАпарат верховної ради україни
Громадські активісти тернопільщини об'єднались заради контролю діяльності державної влади 2
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconЗакону України «Про очищення влади»
На підставі частини першої статті закону України «Про очищення влади» (далі – Закон), пункту постанови Кабінету Міністрів України...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconПро затвердження районної Програми соціального захисту громадян, яким виповнилося 100 І більше років, на 2013-2016 роки
На підставі статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; за ініціативи Валківської районної державної адміністрації...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconІнформація про виконання структурними підрозділами Харківської обласної державної адміністрації Перспективного плану (основних напрямів) діяльності
Президента України та Уряду, державними програмами щодо розвитку регіонів, реалізації повноважень, визначених Законом України «Про...
Державної влади передрук за погодженням Ініціативи Президента України Петра Порошенка iconПовідомлення про проведення з’їзду (зборів, конференції) політичної партії з метою висунення кандидата на пост Президента України
Заява про реєстрацію уповноваженого представника кандидата на пост Президента України


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка