Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова



Скачати 89,08 Kb.
Дата конвертації10.06.2017
Розмір89,08 Kb.
ТипУрок

Дистанційне навчання під час карантину

11 клас українська мова

Урок № 16. Прийти до школи 26 грудня в індивідуальному порядку, отримати зошити для контрольних робіт, завдання контрольної роботи з мовної теми № 2 «Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей з синтаксису, пунктуації » ( тестові завдання) та виконати вдома роботу

Завдання 1 – 8 мають мають 4 варіанти відповіді, серед яких один правильний.


  1. Розповідним є речення :

А. Вас попросили зателефонувати додому.

Б. Випий трохи молока.

В. Чи нам так хочеться з вами зустрітися ?

Г. Нехай ваші батьки і діти будуть здоровими.

2. Двоскладним є речення :

А. У наших степах завжди було привільно вітрам і подорожнім.

Б. До трудностей і незручностей степовому лицареві було не звикати.

В. Дуже небезпечний для подорожніх Чорний шлях у народі прозвали Шпаковим на честь чумацького ватага Шпака.

Г. Все, все було запорошене ворохами сніжинок.

3. Відокремлено додаток у такому реченні :

А. До людей по розум , а до матері по серце.

Б. На світі знайдеш усе , крім рідної матері.

В. Пташка радіє весні, а людина - матері.

Г. Тільки в світі правди , що рідная мати.

4. Складним безсполучниковим є речення :

А. Даремно говорить про згоду , коли нема ладу серед народу.

Б. Я змалку знав , що Прометей здобув огонь для всіх людей.

В. Я чув легенду : Прометей добув огонь для всіх людей.

Г. Якби ви вчились так , як треба, то й мудрість була би своя.

5. Двокрапка ставиться між частинами такого складного безсполучникового речення ( розділові знаки пропущено):

А. Горе й радість дає нам життя молоде прийде старість і радість уся пропаде.

Б. Як сонце могуче такий будь і ти на доброго й злого ти рівно світи.

В. Сонце сходить із – за гаю став як злото засіяв.

Г. Весна іде, радіє все усюди і темний ліс , і пташечка , і люди.

6. Складним із різними видами зв'язку є речення :

А. Вітер підганяв їх на снігових белебнях, але як тільки вони скочувались у яр, Сіроманцеві доводилося похекати та попріти.

Б. Я довго лежу і слухаю , як дзвонить у такт дзвонів степу моє серце.

В. Михайло якраз натрапив на ту розмову чи суперечку , встряв у неї й почав доводити інспекторові , що він не має права лаяти учнів , і сказав щось образливе для самого інспектора.

Г. Проте маленька пташина , ця пухнаста кулька життя , що майже цілком уміщалася в моїй жмені , виявилась завзятою і не хотіла без бою віддаватись.

7. Складним із безсполучниковим підрядним зв'язком є речення :

А. В'юниться стежка поміж очеретами , іде Єлька туди, куди сама стежка веде.

Б. Протягом усієї минулої зими я відчував : щось має статись у цьому світі, щось неминуче станеться.

В. Кияни, що зі своїх валів спостерігали за цим дикунським розгулом розбою та грабіжництва , здригнулися від думки , що й сам Київ може одного дня поділити долю Нижнього міста.

Г. По горбах та долинах темніли юрти , горіли вогні , вешталися воїни , мчали гінці , ревли верблюди, іржали коні – і від усього цього у киян ставало тужно на душі.

8. Речення з непрямою мовою – це :

А. Прислів'я каже : « Більш роби , та менше говори…»

Б. Осел почванитись хотів , що чув в ліску всіх птахів спів.

В. « Який народ мізерний та низький ! – до всіх говорить Хміль з пихою. – От я так виріс , бач який !»

Г. Рід жаб'ячий надумався прохати собі в болото короля.

Завдання 9 – 11 мають по 6 варіантів відповіді , серед яких лише два правильних варіанти :

9. Позначте речення , які потребують редагування :

А. Дозвольте оголосити порядок денний .

Б. Пропозицію прошу внести до протоколу.

В. Хочу подякувати учасників круглого столу.

Г. Нараду було проведено відповідно до визначеного регламенту.

Д. Ми зацікавилися Вашою пропозицією і хочемо отримати детальнішу інформацію .

Е. Випускники мають більш відповідальніше ставитися до навчання.

10. Позначте складносурядні , між частинами яких не потрібно ставити коми ( розділові знаки пропущено):

А. Тільки трактор гуде в полі та дівоча пісня дзвенить.

Б. Знову яблуні буйно цвітуть і лунає знайомий мотив.

В. Рясніє дощ і падає лункіше м'яких краплин розмірено биття.

Г. Грім одгримів і солодкою млостю спокою віє од цвіту вишень і сирої землі.

Д. Весна процвіте і наново криниця простеле барвінком круті береги.

Е. Вишневі зацвіли сади і сніг пахучий падає на воду.

11. Позначте речення , що відповідають такій характеристиці :

складнопідрядне речення з однією підрядністю :

А. Усіх , хто живе в Україні , має об'єднувати в суспільство українська мова, котру треба знати.

Б. Скажи мені , всесильна мово , з якого джерела буття тече струмок, що зветься Слово, в ріку несмертного життя ..?

В. Повінь добрих почуттів затоплює вчителя , коли він чує , як довірливо тулиться до нього дитина.

12. Накресліть схеми до поданих речень .

Так Добриня з Янкою йшли три доби : вдень вони спали, а вночі , прокладаючи шлях по зорях , поволі , бо зовсім знесилили від голоду, просувалися на північний захід – до Волги , до Чорного лісу , де Добриня сподівався знайти якийсь притулок і захисток. Вишнево – яблуневі садки , що сьогодні зранку були такі замерзлі , подобрішали , потеплішали , і село звеселіло , людські обличчя по гіднішими стали.

Урок № 17 . Удосконалення правописної грамотності. Правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм

Підручни « Рідна мова , 11 клас» Ольги Олійник

Стор 34, завд 10

Стор 44 завд 18

Стор 49 словниковий диктант

Стор 74 завд 56

Стор 88 завд 71

Стор 106 завд 92

Стор 116 завд 103



11 клас українська література

Урок № 32

Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. « Тигролови » як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення в романі « Тигролови». Жанрові особливості твору.

Скласти конспект основних фактів біографії та творчого шляху Івана Багряного.

Хронологічний диктант

Назвати подію з біографії Багряного, що відбулася у зазначеному році:

2 жовтня 1906 року…

1922 – 1926 - …..

У 1928 році ….

У 1932 році Багряний був ….

У 1936 році І. Багряний …

У 1944 році І. Багряний …

За кордоном побачив світ роман « Тигролови » у …. році .

« Сад Гетсиманський » вийшов у … році .

Прочитати роман І. Багряного « Тигролови».

Ознайомитись з історією створення роману « Тигролови»:

Роман « Тигролови » написаний І. Багряним протягом 1943 – 1944 рр. На літературному конкурсі у Львові ця книга під назвою « Звіролови » (скорочений варіант « Тигроловів») розділила перше місце з повістю Тодося Осьмачки « Старший боярин» . Роман зразу було перекладено англійською, німецькою та голландською мовами, що свідчить про його популярність за рубежем і увагу іноземного читача до тогочасної радянської дійсності.

Ще у Львові І . Багряний якось розповідав друзям про життя українців на Далекому Сході , яке він пізнав , перебуваючи там на засланні. Висловлював неодноразово жаль , що жоден вид мистецтва художньо не досліджував , не сказав правди про долю закинутих на Зелений Клин українців , їх боротьбу за виживання в умовах суворої природи , про національні проблеми. « Мені не треба нічого вигадувати . Життя товпилося в моїй душі і виривалося , як Ніагара. Країну , про яку я писав , я любив, як свою другу батьківщину, хоч потрапив до неї невільником… Усі ці люди були тими, з ким я міг переживати втіху розмов на материній мові в далекій чужині та ще й невільником. Ті люди ніколи не випадуть з моєї пам'яті…»

Робота з літературознавчим словником

« Тигролови » І. Багряного за жанром – пригодницький роман : його сюжет насичений надзвичайними пригодами й характеризується несподіваними поворотами ,динамічністю в розгортанні подій. Роман чарує справжнім шармом пригодницького жанру : динамічним розгортанням подій, благородством поведінки головних героїв, їхнім умінням знаходити вихід із численних екстремальних ситуацій, торжеством справедливості.

Дати відповіді на запитання :



  • Про який період історії йдеться в романі ?

  • Яким чином Многогрішний опинився у родині Сірків ?

  • Які почуття й думки викликають у вас описи полювання на тигрів, ізюбрів ?

  • Чому майор Медвин так переймається пошуками втікача, що його непокоїть ?

  • Як розвиваються протягом твору стосунки Наталки й Григорія ? Підтвердьте відповідь цитатами з твору.

  • Чому Григорій змушений покинути країну ? Куди рвалося його серце ?

  • Як до цього поставилася родина Сірків?

  • Як Григорій з Наталкою перетнули кордон ?

Підготуйте усну розповідь про Г. Многогрішного.

Схарактеризуйте майора Медвина .

Підберіть цитати до образу Наталки.

На основі опрацьованого визначте тему твору, проблематику роману, охарактеризуйте композицію та сюжет.

Чи справді у сміливих завжди є щастя ?

Німецька мова

Stunde 46 . Die Kunstarten

S. 101, Ubung 5 - lesen und ubersetzen – mundliche Aufgabe

S. 102, Ubung 6 –fur schriftliche Aufgabe. Ersetze die ukrainische Worter durch ihre deutsche Aquialente!

S. 102. Ubung 7 – wir bilden die Satze

S.102. Ubung 8 – wir lesen die neue Worter und schreiben ihnen ins Vokabelheft.

Aufgabe C – schriftliche Aufgabe

S. 103, Ubung 9 - schriftliche Aufgabe

Hausaufgabe : S. 104 , Ubung 10

Stunde 47 die Kunstarten

Schreibe auf deutsch :

Архітектура, скульптура, прикладне мистецтво, графіка, сценічне мистецтво, лірика, театр, література, живопис, вокальна музика, інструментальна музика, малюнок, пластика, картина, плакат, постер.

Beschreib deinen beliebtesten Kunstart!

Bilde eine Ratsel uber Kunstart !

Stunde 48. Die Kunstarten

Bilde einen Dialog uber Thema“ Die Kunst. Die Kunstarten“

Schreiben Sie bitte die Wortigel zum Thema „ Kunstarten“

Macht eine Tabelle „ Die Kunstarten\ bekannte Personlichkeiten in der Kunstarten“



9 клас

Зарубіжна література

Урок 30. Іронія і гротеск у творі Гофмана « Крихітка Цахес…»

Продовжи речення :

Гофман народився …

Закінчив …. факультет університету

Перший літературний твір - …

Фантастичні повісті – казки - …

1819 року написана повість – казка …

З 1814 року до … Гофман живе в Берліні.

Улюблене заняття Гофмана - …

Дайте відповіді на запитання , попрацювавши зі словником літературознавчих термінів в кінці підручника. ( Стор 251)

Що таке алегорія ? Як її використовує Гофман ? Що таке сатира ? Чим вона відрізняється від гумору ?

У чому виявляється сатирична спрямованість повісті – казки ?

Що таке гротеск ? Знайдіть елементи гротеску на сторінках твору. Що таке іронія ? Чи присутня іронія в повісті казці

Робота за змістом твору . Дайте відповіді на запитання :

Наскільки гуманним був подарунок феї Рожі Гожої ?

Чи лише волосини затьмарили розум обивателям суспільства ? Поясніть думку.

Чи міг би Балтазар перемогти Цахеса без допомоги чаклуна ? Поясніть думку.

Чому наречена Балтазара Кандіда також не бачила справжньої сутності Цахеса ?

Чи заслуговує Цахес на співчуття ? Поясніть думку .

Урок 31. Специфіка романтизму Гофмана

Стисло перекажіть зміст казки – новели.

Знайдіть і випишіть в зошити приклади реального і фантастичного у творі. З якою метою автор поєднав у творі реальне і фантастичне ?

Заповніть таблицю « мрійники / філістери » у творі Гофмана. Поясніть чим вони відрізняються.

Назвіть риси романтичного героя . Чи можемо ми назвати Балтазара романтичним героєм ?

Характерні риси романтизму в повісті – казці :


  • основний конфлікт твору ( протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса) як утілення неприйняття романтиками буденності реального життя і звеличення « життя духу» ;

  • переплетіння реальності та нестримної фантазії;

  • контраст високого , прекрасного і заземлено – буденного , потворного у творі як конкретне втілення антитези : з одного боку - недосяжного романтичного ідеалу , з другого - ницої буденної реальності.

Д/З Написати контрольний твір – роздум на одну з тем :

Наскільки актуальною є повість – казка « Крихітка Цахес » сьогодні ?

Над якими проблемами життя спонукала мене задуматись повість – казка « Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер » ?

Протистояння митця Балтазара та філістера Цахеса у повісті- казці «Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер»

Урок 32. Контрольний. Написання твору – роздуму за повістю – казкою Гофмана « Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер»

Німецька мова 9 клас

Урок 30. Schreibkontrolle

Die Aufgaben fur Kontrollarbeit

Was gehort zu einem Baum ? Erganzt die Wortreiche ? schreibt mindestens 5 Worter !

Erganzt die Wortigel zum Thema „ Umweltschutz“

Warum braucht die Natur unsere Hilfe ? Was passt zusammen ?

Bildet die „ weil“ schriftlich ! Thema ins Deutschbucher “ Umweltschutz“

Schreibe kurze Erzahlung uber Umweltschutz und okologische Probleme

Stunde 31 Sprech – und Dialogekontrolle



Bereitet die mundliche Erzahlung zum verschiedene Themen und einen Dialoge ins deutsche !

Stunde 32. Horverstehen
Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Наталія звольська
downloadcenter -> Перекази І легенди Звягельщини
downloadcenter -> Уроках читання. Презентація творчих знахідок учителів молодших класів. Тема уроку: Літературні казки про тварин. Іван Франко «Лисичка і Журавель»
downloadcenter -> Методичні рекомендації до проведення заходів оформлення експозицій книжково-журнальних виставок Тема бесіди для учнів старших класів
downloadcenter -> До Антології увійшли поетичні та прозові твори письменників міста Катеринослава – Січеслава – Дніпропетровська, написані для дітей І про дітей, для юнацтва І про юнацтво за період 1883-2012 рр
downloadcenter -> Сценарій за іншими джерелами Методичні рекомендації до проведення заходів


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconДистанційне навчання у 11-а класі на час карантину Класний керівник 11-а
Урок мовленнєвого розвитку. Виступ під час дискусії (підготовлений І непідготовлений) на суспільну або морально-етичну теми, його...
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconОсновна І старша школа Українська мова
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім...
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconМетодичні рекомендації 2016-2017 н р. Українська мова
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім...
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconПрограма фахового іспиту для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень „ спеціаліст
Українська мова – державна мова України. Українська мова серед інших мов світу. Українська мова як національна мова українського...
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconУкраїнська мова Вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами: у 5-8 класах
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім...
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconа клас Природознавство – ст. 90-91 (читати й відповідати на запитання) Українська мова – ст. 85, впр. Математика – ст Завд. 583, в. 584. Російська мова – ст. 100. Упр. 16. – Б клас
Літературне читання – на аркуші а-4 підготувати ілюстрацію до творів Шевченка Т. Г.; с. 93 (читати)
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconПрограма фахового вступного випробування на навчання за окр магістра зі спеціальності 02030301 «Українська мова І дітература»
Українська літературна мова як унормована форма загальнонародної мови. Функціональні стилі української літературної мови
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconУкраїнська література Список творів, рекомендованих для прочитання під час канікул 5 клас Народні казки «Яйце-райце»
А. П. Чехов "Человек в футляре”, "Крыжовник”, "О любви”, "Ионыч”, "Палата №6”, "Цветы запоздалые”, "Вишневый сад”
Дистанційне навчання під час карантину 11 клас українська мова iconСхеми. Таблиці 9 клас новий час
Формується українська національна свідомість, українська нація §10


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка