Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки



Сторінка1/4
Дата конвертації21.06.2017
Розмір0.59 Mb.
  1   2   3   4

http://antibotan.com/ - Всеукраїнський студентський архів

ТЕСТ 2

  1. При незначних загрозах і значних змін пр спеціаліст бере на себе роль інформаційного брокера ТАК

  2. НІ. КОНФОРМНІСТЬ
    (від лат. - подібний)
    схильність людини підкорятися тиску групи, що проявляється у її поведінці та установках відповідно до позиції більшості

  3. установка ТАК

  4. Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки.

Фундатором систематизованої теорії та практики ПР вважають Едуарда Л. Бернайза 1892-1995, племінника Зиґмунда Фрейда. Він фактично був першим, хто виступив з теоретичними розробками з питань ПР, заклавши основи сучасної науки звязків з громадськістю, розробивши принципи написання ПР-програми. Він же вперше почав читати університетський навчальний курс з ПР в Америці. У 1923 році зявляється його фундаментальна праця «Кристалізація громадської думки», де викладаються суть і завдання ПР. Мабуть НІ

  1. ТАК

  2. ТАК

  3. .

  4. ТАК

  5. .

  6. .

  7. .

  8. .

  9. .

  10. .

  11. .

  12. .

  13. .

  14. .

  15. .

  16. .

  17. .

  18. .

  19. .

  20. .

  21. .

ТЕСТ 3


  1. ТАК

  2. НІ. Перші згадки: президент США Томас Джеферссон сказав "ПР" вперше у зверненні до Конгресу в 1807 р. Є й інша версія, за якою авторство цього терміна віддається теж американцю Дорманн Ідону і датується 1882 роком..

  3. .НІ

  4. .ТАК ??

  5. .

  6. .ТАК

  7. . ТАК КОНФОРМНІСТЬ

(від лат. - подібний) схильність людини підкорятися тиску групи, що проявляється у її поведінці та установках відповідно до позиції більшості



  1. .ТАК

  2. .НІ можливо

  3. .НІ САКРАЛІЗАЦІЯ - освячення, надання релігійного характеру світським явищам (напр., с. королівської влади).

  4. Пабліци́тний капіта́л — якісна та кількісна сукупність всієї інформації, що відома про об'єкт громадськості, яка вимірюється в грошовому еквіваленті. Одне з основних завдань PR-фахівців є збільшення пабліцитного капіталу. В певному сенсі поняття «пабліцитний капітал» близьке поняттю «нематеріальні активи підприємства». Розкручений бренд має у декілька разів більше нематеріальних активів, ніж матеріальних. НІ

  5. НІ

  6. . ЕЛЕМЕНТ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ АРИСТОТЕЛЬ Уже Арістотель, як зазначають сучасні вчені, зробив спробу структурувати комунікації. Він виділив не менше трьох елементів: того. хто говорить; повідомлення, що перший стверджує; того, кому це повідомлення призначене. ТАК

  7. НІ.

  8. . ХЗ

  9. .НІ ХЗ

  10. .

  11. .НІ

  12. .НІ

  13. .НІ

  14. .НІ

  15. константа змін у комунікативній кампанії позначає її стратегічну мету комунікації

  16. .З ТОЧКИ ЗОРУ ПР інтереси значимої для організації групи людей реальний фактор її розвитку. ТАК

  17. .формування варіантів відповідей які підводять до бажаного дослідником результату це технологія зсунутих альтернатив МАБУТЬ ТАК

"Технологія "методу зсунутих альтернатив". Відомо, що аби отримати коректну наукову інформацію, в процесі опитування при формулюванні оцінкових запитань дотримуються такого правила: кількість позитивних і негативних альтернатив у поставленому запитанні має бути приблизно однаковою. І ці альтернативи слід пропонувати респондентам "упереміш". У рамках же описаної методики (нагадаймо, йдеться не про наукове, а пропагандистське опитування) все робиться якраз навпаки (наприклад, у поставленому запитанні, що стосується основних ділових і особистісних характеристик кандидата, пропонують 13 позитивних і всього 4 негативні варіанти відповідей). Відповідно кількість позитивних відповідей iстотно перевищує негативні. А позаяк виборці "були вимушені" відповідати й відзначати позитивні риси цього кандидата, то це, отже, не могло певною мірою не відбитися на його іміджі.

  1. . метою пр технології є нарощування пабліцитного капіталу ТАК

  2. .НІ думаю шо більше

  3. НІ

Сторінка 1 з 2



« Раніше

Архів рубрики 'Історія ПР'

Історія появи і розвитку паблік рілейшнз


Автор:

Автор

22.09.2008

Рубрика: Історія ПР

. 0 Коментарів

Історія походження і розвитку науки ПР (паблік рілейшнз) веде свій початок з якнайдавніших часів, оскільки завжди в людському суспільстві виникали проблеми соціального регулювання і встановлення норм соціальної згоди. У деяких дослідженнях мовиться навіть про те, що першим прикладом встановлення зв’язків з громадськістю є біблія, а бог, створивши людину, тим самим створив свого першого іміджмейкера.

сучасніше поняття про науку ПР пов’язане з програмною заявою третього президента США Р. Джефферсона, який ще в 1802 р. наполягав на створенні суспільно-політичних організацій, які могли б вирішувати задачі розповсюдження довірчої інформації, управляти комунікаційними структурами і тим самим створювати особливий клімат загальної згоди в країні. Проте тільки більш ніж через 100 років ідеї, висловлені Р. Джефферсоном, отримали своє формальне закріплення у вигляді створення спеціального бюро ПР, очолюваного незалежним експертом по Чи комунікаціях Айві (1908 г).

Чи Особливу популярність Айві принесла робота у Рокфеллера, завдяки чому образ цинічного і жорстокого експлуататора трансформувався в образ патрона, що забезпечує американські робочі роботою і ведучого всю націю по шляху розвитку техніки і цивілізації в цілому. Чи Айвен наполягав на необхідності публікації повної і відкритої інформації в пресі, включаючи відомості про зарплату, витрати верхніх поверхів влади, податки.

Перша кафедра паблік рілейшнз була відкрита в 20-і роки нашого століття в Нью-йоркському університеті. Її очолював Едвард Д. Бeрнайс, що опублікував першу книгу по техніці суспільних комунікацій — «Кристалізація громадської думки».

ПР в американському варіанті на кінцевій меті має демонстрацію досягнень капіталістичного виробництва і в цьому сенсі несе дуже сильний політичний відтінок. Є навіть думка, згідно якій що американські ПР-міни продають громадянам те громадська думка, яка їм замовляють монополії.

В Європі перші організації ПР і наукові дослідження з’явилися вже після другої світової війни. Вони не носять такого прагматичного характеру і побудовані скоріше на досягненні гармонії між очікуваннями індивідуума, діяльністю організації і цінностями суспільства. Всі вони розглядаються як рівні партнери в системі ПР, внаслідок чого суспільство в цілому і його виробничі відносини розвиватимуться у бік гуманізації, де ключові позиції займуть підприємства-громадяни. У 50-і роки у Франції відбулося перше засідання ділового клубу «Скляний будинок», на якому були присутні представники ряду крупних компаній і міністерств. Основним завданням цього об’єднання було втілення в практику методів поліпшення людських відносин усередині груп і в масштабах країни в цілому. Ідею цієї неформальної організації відображає англійське прислів’я: «Людям, що живуть в скляних будинках, не слід кидатися каменями».

У Франції в 60-і роки на цих принципах було відкрито перший вищий учбовий заклад комунікативного типа СЕЛСА при Сорбоннськом університеті — Вища школа інформаційних і комунікаційних наук. У програму дисциплін включаються не тільки ПР, але і реклама, маркетинг, комерційна і політична комунікація. Французькі дослідники в своїх конкретних дослідженнях явно прагнули олюднити ділові структури. Так, одна з популярних книг про ПР починалася словами чи «Є у організації душу?».

В післявоєнній Німеччині служби ПР практично обов’язкові для крупних підприємств і урядових і державних установ, в країні працює близько 100 агентств. Обов’язковою освітою по менеджменту володіють всі ПР-міни, їх середній вік — близько 40 років, серед них багато жінок.

Росія володіє своєю історією розвитку ПР як науки про встановлення значущих соціальних зв’язків. Типовою специфічною межею є активне використання таких способів створення позитивної громадської думки, як добродійність і меценатство. Мабуть, жодна країна в світі не може похвалитися такими крупними історичними діячами, як купець Павло Третьяков, що створив всесвітньо відому картинну галерею, промисловець Савва Мамонтів, що стояв біля витоків російського оперного мистецтва і матеріально підтримав багато і багатьох бідуючих артистів і художників, княгиня Тенішева, що прославила народну творчість за кордоном, княгиня фон Мекк, завдяки матеріальній підтримці якої міг розцвісти геній Чайковського, і багато інших. Дуже активну позицію займали і окремі представники царського двору. Деякі історики вважають, наприклад, що першим Пр-меном в Росії була чоловіка Олександра III Марія Федорівна, яка вважала своїм прямим боргом інформувати пресу і громадськість про різні заходи. Вона влаштовувала зустрічі, проводила бесіди, збирала інформацію з різних джерел, тобто фактично застосовувала на практиці технологію ПР-служб.

В соціалістичну епоху паблік рілейшнз як відносини продовжували існувати під жорстким контролем партійної цензури і нав’язаною державними органами ідеології. Їх природний прояв виявлявся можливим не завдяки державній політиці, а всупереч їй. Виникали як би приховані форми паблік рілейшнз типу усних рекомендацій, закритих і напівзакритих зборів і обговорень (типу «тільки для членів КПРС», грифів «Для службового користування»). Інформація, проте, розповсюджувалася в основному по неформальних каналах і часто створювала через свою закритість напруженість в суспільстві. Слід зазначити, що, не дивлячись на Довгу і багату історію суспільних зв’язків, вони, звичайно, вивчені явно недостатньо, це ще належить зробити нашим сучасникам.


Лучше не найдете степ аэробика: доступно, перспективно, современно.



Каталог: data -> rus
rus -> Життя та творчість
rus -> 1. Предмет політології Визначаючи об'єктом політології політичну сферу суспільного життя, вчені висловлюють різні думки щодо її предмета
rus -> Юрій Андрухович Дванадцять обручів
rus -> Доля дуже рано навчила Лесю Українку мужності. Вона змушена була змагатися з тяжкою хворобою, що вразила її ще в дитинстві, зробила недосяжною її блискучу музичну кар'єру І мучила поетесу всі подальші роки
rus -> Поринаючи думками крізь багатовіковий простір та час у долю І життя одного із тисяч славних синів України, вікопомного князя К.­В
rus -> У 1901 році Планк встановив, що енергія виділяється не суцільним потоком, а окремими пучками квантами
rus -> Cтановище дітей та молоді в зарубіжних країнах


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconУкраїнський центр оцінювання якості освіти
Університети та Інститути країни. Цьогорічна випускна кампанія середніх шкіл та вступна кампанія вищих навчальних закладів стає першим...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconЗасвоюючи логіку націоналізму: ставлення владних кіл імперії та громадської думки її столиць до українського національного руху в перші роки царювання олександра II

Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconХарківська районна державна адміністрація
На підставі п. 20 Регламенту громадської ради на першому засіданні громадської ради головує голова лічильної комісії установчих зборів...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconСторінка перша “ Дитинство ”
Має талант характерника (вміє подумки віддавати накази І навіювати іншим власні думки)
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconГаличина соціокультурна, історична, політична частка України План: Столиця Галичини – Львів
Перша писемна згадка про місто Лева датується 1256 роком. Засновником міста вважають Данила Романовича, короля Галичини та Волині....
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconПолітична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу
Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconПро місцеве самоврядування в Україні
Котовської міської ради з громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики, керуючись...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки icon1. Предмет політології Визначаючи об'єктом політології політичну сферу суспільного життя, вчені висловлюють різні думки щодо її предмета
«політична система суспільства». Це інтегративна категорія, яка органічно поєднує всі інші категорії політології — політичні інститути,...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconНижньоторгаївська зош I – III ступенів на уроках хімії Вчитель Базик Валентина Володимирівна
Поняття патріотизму включає в себе усвідомлення прогресивної ролі передових діячів нашої країни у розвитку наукової громадської І...
Дж. Джеєм як перша політична кампанія по мобілізації громадської думки iconПрограма навчальної дисципліни воєнно-політична історія україни
Метою викладання навчальної дисципліни “Військово-політична історія України” є засвоєння студентами знань з основних питань військово-політичної...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка