Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів



Сторінка1/3
Дата конвертації12.04.2018
Розмір0.68 Mb.
ТипДодаток
  1   2   3

Додаток до п.3 ПР №1 від.11.01.2018
Довідка

про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів

із української літератури в 10-11 класах

Ніжинського обласного педагогічного ліцею

Чернігівської обласної ради

Відповідно до навчального плану Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 2017-2018 н.р. із 06.11.17 по 22.12.17 вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів із української літератури на І та ІІ курсах. До складу комісії входили: голова експертної групи – директор ліцею Т.М.Шевчук; заступник голови експертної групи – заступник директора з НВР С. М. Сліпак; члени експертної групи: заступник директора з ВР Т. М. Вантух, голова кафедри вчителів природничо-математичних дисциплін Т. М. Шмаглій, голова кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін Т. І. Бутурлим, голова кафедри вчителів іноземних мов С. О. Мухінська, вчитель української мови С. М. Сідень.

Вивчення вищезазначеного питання здійснювалося на основі аналізу навчально-матеріальної бази викладання предмета, учительської та учнівської документації, результатів співбесід із учнями та вчителями, відвідування уроків із української літератури, дослідження рівня навчальних досягнень старшокласників, аналізу результатів виконання рекомендацій наданих у довідці 2012-2013 н.р.;

У Ніжинському обласному педагогічному ліцеї працює 6 учителів української літератури: 1 штатний (Т.І. Бутурлим) і 5 сумісників (Ю.І. Бондаренко, О.В. Міщенко, А.С. Іващенко, А.М.Капленко, А.І.Бондаренко).



Т. І. Бутурлим – голова кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, учитель української мови та літератури,кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, керівник науково-дослідницьких робіт із педагогіки та мистецтвознавства. Має 13 р. педагогічного стажу, 3 год. тижневого навантаження з української літератури.

Ю. І. Бондаренко – учитель української літератури, доктор педагогічних наук, завідуючий кафедрою методики викладання української мови та літератури НДУ імені Миколи Гоголя, спеціаліст вищої категорії, керівник науково-дослідницьких робіт із української літератури. Має 32 р. педагогічного стажу, 10 год. тижневого навантаження з української літератури.

А .І .Бондаренко – учитель української літератури, кандидат педагогічних наук НДУ імені Миколи Гоголя, спеціаліст вищої категорії, керівник науково-дослідницьких робіт у секції українська література, літературна творчість та фольклористика. Має 31 р. педагогічного стажу, 2 год. тижневого навантаження з української літератури.

О .В. Міщенко – учитель української мови та літератури, кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії. Має 3 р. педагогічного стажу, 5 год. тижневого навантаження з української літератури.

А. С. Іващенко– учитель української мови та літератури,аспірантка кафедри методики викладання української мови та літератури НДУ імені Миколи Гоголя. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст», 2 р. педагогічного стажу, 2 год. тижневого навантаження з української літератури.

О. М. Капленко – учитель української літератури, кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри української літератури НДУ імені Миколи Гоголя, спеціаліст вищої категорії, керівник науково-дослідницьких робіт із української літератури, керівник гуртка «Українське літературознавство». Має 16 років педагогічного стажу, 3 год. тижневого навантаження з української літератури.

Протягом 2013-2017 рр. 2 вчителям було  присвоєно науковий ступінь кандидата педагогічних  наук (Т.І.Бутурлим (2013 р., спец. «Теорія і методика виховання»), О.В. Міщенко (2016 р., спец. «Теорія і методика навчання»).



Т.І.Бутурлим успішно пройшла 2 курси: «Англійська мова рівня А1-А2 (на сайті www.lingva.ua) (Київ, Асоціація інноваційної та цифрової освіти, 2017 р.), «Критичне мислення для освітян» (грудень, 2017 р.).

Члени кафедри взяли участь у 16 конкурсах: Національній освітній премії «Global Teacher Prize Ukraine - 2017» (Київ, серпень - жовтень 2017 р., Т І.Бутурлим, сертифікат учасниці), І етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» (Ніжин, жовтень – грудень 2017 р., Т. І. Бутурлим), VII Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» (жовтень,2017 р.,Ю. І. Бондаренко), ІХ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (Черкаси, червень – жовтень, 2017 р., Т І. Бутурлим, диплом перемложця), ХІІ Міжнародному українсько-канадському конкурсі проектів (Чернігів, листопад 2017 р., Т І. Бутурлим, диплом переможця), VШ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (Чернігів, листопад 2016 р., Т.І. Бутурлим, диплом переможця), VІІІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2017» (Київ, 2017 р., срібна медаль, Т.І. Бутурлим, співавтор творчої роботи),VII Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» (Біла Церква, 2017 р., Ю.І.Бондаренко),VII Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» (Київ, 2015 р., золота медаль, Т.І.Бутурлим, співавтор творчої роботи), VІІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016» (Київ, 2015 р., срібна медаль, Т.І.Бутурлим, співавтор творчої роботи), VІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (Черкаси, Т.І.Бутурлим, сертифікат),VІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти –2015» (Київ, срібна медаль,Т.І.Бутурлим, співавтор творчої роботи), ІВсеукраїнському конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень» (Т.І.Бутурлим, Т.А.Бронзенко), V Національній виставці – 2013 «Інноватика в сучасній освіті» (Київ, диплом лауреата ІІ ступеня, Т.І.Бутурлим, співавтор творчої роботи), V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014» (Київ, золота медаль, Т.І.Бутурлим, співавтор творчої роботи), ІХ Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор»(Т.І.Бутурлим). 

Педагогами було проведено 6 майстер-класів:«Шляхи аналізу літературного твору в контексті організації особистісно орієнтованого навчання»на VII Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» (жовтень 2017 р., Біла Церкава,Перший білоцерківський ліцей, Ю. І. Бондаренко), «Сім’я без насильства – основа ґендерної гармонії» – для учасників Міжнародної студентської науково-практичної конференції (Ніжин, НДУ імені Миколи Гоголя, квітень 2017 р., Т.І.Бутурлим), «Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху» – для учасників Міжнародної наукової конференції «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» (Ніжин, НДУ імені М. Гоголя, травень 2016 р., Т.І.Бутурлим), «Формування ґендерної компетентності вчителя»  для вчителів Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради та студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, березень 2014 р., Т. І. Бутурлим), «Профілактика схильності старшокласників до ґендерного насильства засобами української літератури» – для учасників міжнародної конференції «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей» (Тернопіль, квітень 2014 р., Т. І. Бутурлим) та 3 семінари: Обласний семінар «Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» («Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури)) (Ніжин, лютий 2017 р., Т.І.Бутурлим), Обласний семінар «Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання»(урок «Тропи») (Ніжин, лютий 2016 р., Т.І.Бутурлим), «Напрямки і шляхи вивчення літературного матеріалу в школі» (Ніжин, грудень 2016 р., Ю.І.Бондаренко).



Під координацією Т.І.Бутурлим було проведено ІІ-ІV Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Українська та світова література в сучасному контексті» (Ніжин, березень 2013, 2014, 2015 р.), матеріали опубліковано у збірниках конференцій.

О.М.Капленко була членом оргкомітету Всеукраїнської конференції «ІІ Кошелівецькі читання. До 110-річчя з дня народження» (Ніжин, жовтень 2017 р.).

Т І. Бутурлим взяла участь у 3 обласних науково-методичних семінарах «Упровадження педагогіки успіху в освітній простір ліцею» (рефлексивний тренінг «Партнерство в освіті») (Ніжин, жовтень 2017 р.) «Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, лютий, 2017 р.), «Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання» (Ніжин, 2016 р.), 3 міських семінарах («Використання різних форм і методів навчання при підготовці учнів до ДПА та ЗНО» (Ніжин, 2017 р.), «Використання ІКТ на уроках української мови та літератури» (Ніжин, 2016 р.), «Напрямки і шляхи вивчення літературного матеріалу в школі» (Ніжин, 2016 р.), вебінарі щодо підготовки учнів до олімпіад (ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського, 2016 р.), вузівській конференції до 200-річчя Т. Г. Шевченка в НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2014 р.), презентації книги Г. Самойленка про Т. Г. Шевченка (Ніжин, 2014 р.), виступила на презентації збірки оповідань Ю. Бондаренка (Юрія Івановича) «Фарца» (Ніжин, 2017 р.).

Ю.І.Бондаренко та Т.А.Бронзенко взяли участь в обласному семінарі «Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання» (Ніжин, 2016 р.).

Т. І. Бутурлим виступала на засіданнях педагогічної ради: «Пiдготовка учнiв до успiшного складання ЗНО» (09.11.2017), «Мій блог» (25.10.2016), «Про участь у VІІІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій» (25.10.2016) (Т.І.Бутурлим), «Робота з членами кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (проведення тренінгових занять)» (25.10.2016), «Проведення відкритих виховних заходів» (30.03.2017 р.), «Урок в системі педагогіки успіху» (05.04.2016), «Шляхи формування творчого вчителя» (2013 р.). Також провела педагогічний тренінг«Формування ситуації успіху у взаєминах учнів і вчителів» (2015).

Т. І. Бутурлим виступала на V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014» («Шляхи підвищення професійної компетентності вчителя щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників» (Київ, 2014), VШ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій («Підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання учнів») (Черкаси, 2016), семінарі «Теорія і практика впровадження інноваційних технологій в аграрному вищому навчальному закладі» («Модельний підхід до навчання (на прикладі вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка») (Ніжин, ВПНУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», 20.01.2015), разом із Т.А.Бронзенко презентувала навчально-методичний посібник «Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури» на ІV Всеукраїнська наук.-практ. конференції «Українська та світова література в сучасному контексті» (18.03.2015, Ніжин, Ніжинський обласний педагогічний ліцей) в Київському славістичному інституті на засіданні круглого столу «Викладання укр. мови та літ. в школах та вищих навчальних закладах» (Київ, 2015 р.), окреслила результати дослідження «Якості сучасного випускника» на семінарі «Вимоги до успішного випускника» (Ніжин, 2015 р.).

Учителі української літератури ліцею взяли участь у 51 науково-практичній конференції, що відбувалися в Україні (Ніжині, Києві, Дніпрі, Чернігові, Миколаєві, Дрогобичі, Запоріжжі, Умані, Сумах, Прилуках) та за кордоном (Росії (Новосибірську), Білорусі (Гомелі)) (додаток 1). Також опубліковано 96 статей (додаток 2)

Т.І. Бутурлим узяла участь утрьох Інтернет-марафонах: ІІМіжнародномуІнтернет-марафоні «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст» (Київ, 12-14 грудня, 2017 р.), І МіжнародномуІнтернет-марафоні«Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст» (Київ, 20-21 червня, 2017 р.), Х Всеукраїнському Інтернет-марафоні «Інноваційні технології та методики освіти» (Київ, 31 жовтня – 2 листопада 2017 р.).

Протягом 2013-2017 рр.було створено 3 посібники, 3 збірники матеріалів конференцій:



  1. Бутурлим Т. І. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури: навчально-методичний посібник для вчителів української літератури (теоретичний аспект проблеми, програма, орієнтовне календарно-тематичне планування, розгорнуті конспекти занять) / Т. І. Бутурлим, Т. А. Бронзенко. – Ніжин : Видавництво ФОП Лук’яненко В. В., ТПК «Орхідея», 2015. – 253 с.

  2. Бондаренко Ю.І. Загальна модель шкільного навчання української літератури: монографія /Ю.І.Бондаренко. – Ніжин: НДУ, 2017. – 397 с.

  3. Курсова, дипломна та магістерська роботи з української літератури посібник/ О.М. Капленко – Ніжин. 2016 р.

  4. Українська та світова література в сучасному контексті : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Ніжин, 15 бер. 2013 р.) / відп. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2013. – 136 с.

  5. Українська та світова література в сучасному контексті : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Ніжин, 14 бер. 2014 р.) / відп. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : ФОП Лук’яненко В. В. ТПК “Орхідея”, 2014. – 173 с.

  6. Українська та світова література в сучасному контексті : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Ніжин, 18 бер. 2015 р.) / відп. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : ФОП Лук’яненко В. В. ТПК “Орхідея”, 2015. – 176 с.

Вчителями української літератури було проведено 17 відкритих занять, виховних заходів (додаток 3). На засіданні кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін було проведено 7 педагогічних тренінгів:

  1. «Шлях до самовдосконалення сучасного вчителя» (30 листопада 2017 р.) (Т.І.Бутурлим).

  2. «Формування морально-етичних цінностей учнів у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін» (23 листопада 2016 р.) (Т.І.Бутурлим).

  3. «Формування соціально-політичних цінностей на заняттях суспільно-гуманітарного циклу»(11.01.2017 р.) (Т.І.Бутурлим).

  4. «Виховання в старшокласників якостей інноватора» (22.03.2017 р.) (Т.І.Бутурлим).

  5. «Модель та структура сучасного уроку» (грудень, 2015 р.) (Т.І.Бутурлим).

  6. «Формування акмеологічної позиції вчителя»  (2013 р.) (Бутурлим Т.І.)

  7. «Формування особистості учня в контексті впровадження педагогіки успіху в навчально-виховний процес ліцею» (2014 р.) (Бутурлим Т.І.).

Педагогами було підготовлено рецензії на 8 учнівських науково-дослідних робіт.

Т.І.Бутурлим за звітний період підготувала 6 призерів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України з педагогіки та мистецтвознавства (Т. Зданевич ‒ диплом ІІ ступеня ІІ етапу, 2013 р.; А. Борщ – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІ ступеня ІІІ етапу, 2015 р; Т. Зінченко – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2016 р.; О. Линник – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2016 р.; Ю. Міхієнко – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2016 р.; В. Нечипоренко – диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2017 р.), 3 призерів Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури (Т. Католик ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2013 р.; А. Калюжина ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2013 р.;  М. Прочай – диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2015 р.), 2 призерів ІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка (А. Стародубцева – І, Ю.Міхієнко – І, 2016 р.)

Ю.І.Бондаренко, А.І.Бондаренко підготували 4 призерів  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (Якубів Ю. – диплом IІ ступеня ІІІ етапу МАН; Багмет О. - диплом IІ ступеня ІІ етапу МАН, Сорокіна О. – диплом І ступеня ІІ етапу МАН, 2016 р.; Харченко В. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН), 2 призерів Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка (Давиденко Я. – ІІІ місце, 2017 р., Александренко А. – ІІІ місце, 2016 р.).

О.Є.Гадзінський підготував призера ІІ етапу МАН– Семенченко В. (диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2017 р.).

О.М.Капленко2 призерів (Силенко К. (диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2015 р.); Супрун А. (диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2016 р.).

Педагоги беруть участь у секційних засіданнях «Дня науки», оцінюють наукові роботи, перевіряють контрольні роботи членів МАН.

Члени кафедри оформили стенд з української літератури (Т.І.Бутурлим), розроблено ряд електронних презентацій до уроків української літератури (Т.І.Бутурлим, О.В.Міщенко) та онлайн-тести в програмах «Kahoot», «Quizizz», «Learningapps» (Т.І.Бутурлим), готують завдання для проведення зрізів знань з української літератури, І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, предметних конкурсів, проводять ліцейські етапи. Учителі української літератури (Т.І.Бутурлим, Т.І.Бронзенко) є членами журі ІІ-ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої!», обласного конкурсу на кращий урок серед учителів української мови і літератури за творами О. П. Довженка.

Під керівництвом учителів української літератури ліцеїсти взяли участь у 8 конференціях (Додаток 4), профільних конкурсах (Додаток 5), опубліковано 86 учнівських статей (Додаток 6).

Кількість учнів, що вивчають українську літературу, складає 180. Старшокласники профілю української філології навчаються за програмою «Українська література. 10 клас. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям(профіль — українська філологія). Профільний рівень (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 № 826)» / Укладачі: М.Г. Жулинський, Г.Ф. Семенюк – керівники авторського колективу; Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, М.П. Бондар, О.А. Камінчук, В.І. Цимбалюк. – К.: Грамота, 2016; фізико-математичного класу та класу іноземних мов – за програмою «Українська література. 10 клас. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Природничо-математичний, технологічний, спортивний, суспільно-гуманітарний, художньо-естетичний напрями; філологічний напрям (профілі – іноземна філологія, історико-філологічний). Рівень стандарту. Академічний рівень (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 № 826)» / Укладачі: М.Г. Жулинський, Г.Ф. Семенюк – керівники авторського колективу; Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, М.П. Бондар, О.А. Камінчук, В.І. Цимбалюк. – К.: Грамота, 2016.

Ліцеїсти забезпечені підручниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки, для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою : Авраменко О.М. Українська мова та література. Довідник. Завдання в тестовій формі. Ч. І-ІІ. - Грамота, 2011; Українська література (рівень стандарту, академічний рівень) / заг. ред. Семенюк Г.Ф., Ткачук М.П., Слоньовська О.В., Гром’як Р.Т., Вашків Л.П., Плетенчук Н.С. – Освіта, 2010; Українська література (профільний рівень) / заг. ред. Семенюк Г.Ф., Ткачук М.П., Слоньовська О.В., Гром’як Р.Т., Вашків Л.П., Плетенчук Н.С. – Освіта, 2010; Українська література (рівень стандарту, академічний рівень) / заг. ред. Семенюк Г.Ф., Ткачук М.П., Слоньовська О.В. та ін. – Освіта, 2011; Українська література (профільний рівень) / заг. ред. Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В. – Грамота, 2011. (10 клас – 94 шт., 11 клас – 92 шт.)

У своїй роботі педагоги активно впроваджують інноваційні педагогічні технології (ідеаційно-концептуальну, ґендерну, формування успішної особистості, ІТ-технології), ІКТ (електронні презентації, відео- та аудіо записи, онлайн-тестування), наочність (портрети письменників, узагальнюючі, схеми, таблиці, графіки, діаграми, картки для виконання індивідуальних, групових, ігрових завдань тощо, асоціативні малюнки учнів), інтерактивні форми навчання та виховання (робота в групах, парах, рольові ігри, круглі столи, дискусії, вікторини, змагання, творчі проекти), що значно підвищує ефективність навчально-виховного процесу.

Відвідані уроки свідчать, що вчителі української літератури обізнані зі структурою та вимогами навчальних програм із урахуванням необхідної кількості усних і письмових творів, уроків позакласного читання, уроків літератури рідного краю, виразного читання напам’ять, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, методичними рекомендаціями щодо викладання предмету в поточному навчальному році. Комісія при вивченні питанні ведення класних журналів відзначила, що вчителі щомісяця оцінюють рівень виконання учнями письмових домашніх завдань і завдань, виконуваних на уроці. Аналіз поурочних планів засвідчує ретельність підготовки до уроків усіх учителів, намагання зробити урок цікавим і неординарним. Педагоги моделюють навчально-виховний процес відповідно до сучасних вимог педагогічної науки й практики та з урахуванням конкретних умов навчання, індивідуальних особливостей учнів.

Вчителі української літератури намагаються сформувати критичне мислення, креативність, довготривалу пам’ять, життєві компетентності, читацький інтерес старшокласників в урочний і позаурочний час



Під керівництвом учителів здійснюється навчальна практика з української літератури на І курсах, під час якої організовується повторення вивченого матеріалу, навчальні екскурсії до Новгород-Сіверського, Чернігова, Києва, Львова та ін.

Щороку проходять декади української літератури: у 10.03.17 – 17.03.17 н.р. – ХІІ Регіональний конкурс учнівської творчості «Славні нащадки Тараса», присвячений Шевченківським дням (А. М. Кайдаш); літературний флеш-моб за віршами Т. Шевченка (Т. А. Бронзенко), онлайн-тестування з української літератури (Т. І. Бутурлим), творча зустріч-інтерв’ю з «царівною» й «королівною» української літератури (О. В. Міщенко), вікторина «Поезія — це завжди неповторність...» (О. О. Костенко), відеоролик «Як ліцеїсти готуються до ЗНО з української мови та літератури» (Т. І. Бутурлим), інсценізація п’єси Н. Уварової «Трикутники», Лани Ра (С. Конощук) «Час відьом», Є. Петрученко «День прем’єри» (Т. І. Бутурлим); у 09.03.16 -18.03.16 н.р. – виставка стіннівок (Т.ВІ.Бутурлим), присвячені творчості письменників Чернігівщини, поетичний флешмоб, брейн-ринг «Знавці української літератури», поетичний конкурс «Найкращий декламатор», виставка фотографій «Книга в серці назавжди» (К.А.Готенко), ХІ регіональний конкурс учнівської творчості «Славні нащадки Тараса (Кайдаш А.М.); у 02.03.15 – 20.03.15 н.р. – Х Регіональний поетичний конкурс «Славні нащадки Тараса» (Кайдаш А.М.), конкурс стіннівок «Сучасний світ  української літератури» (Бутурлим Т.І., Готенко К.А.), презентація навчально-методичного посібника  «Формування позитивного мислення  старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури» (Бутурлим Т.І., Бронзенко Т.А.), «Конкурс прозових,  драматичних, поетичних творів «Літературний ліцей – 2015» (Бутурлим Т.І., Бронзенко Т.А., Міщенко О.В., Готенко К.А.), літературний конкурс-змагання «Краща літературна ідея року» (Міщенко О.В.),  «Конкурс знавців сучасної української літератури» (Бутурлим Т.І.), ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська та світова література в сучасному  контексті» (Бутурлим Т.І.), літературні конкурси: «Перші проби пера» (Бутурлим Т.І.)., «Краща наукова стаття» (Бутурлим Т.І.), «Краща презентація результатів наукового дослідження»  (Готенко К.А., Міщенко О.В., Бронзенко Т.А., Бутурлим Т.І.), «Кращий знавець сучасної української та світової літератури» (Бутурлим Т.І.), «Найактивніший учасник конференції» (Готенко К.А., Міщенко О.В., Бронзенко Т.А., Бутурлим Т.І.); у 03.03.14 – 14.03.14 н.р. – конкурс стіннівок «Я люблю читати  українську літературу!» (Бутурлим Т.І.), ІХ Регіональний поетичний конкурс «Славні нащадки Тараса», літературно-музична композиція, присвячена 200-річчю з дня народження Т. Шевченка (А.М.Кайдаш), літературний конкурс-змагання «Краща літературна ідея року» (Бутурлим Т.І.)конкурс соціальної реклами «Книга – шлях до сімейної гармонії» (Бутурлим Т.І.), фотоконкурс «Мама, тато, книга і я – щаслива сім’я» (Бутурлим Т.І.), ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція«Українська та світова література в сучасному  контексті» (Бутурлим Т.І.),педагогічний тренінг для старшокласників та їх батьків «Виховання сімейних цінностей засобами української літератури» (Бутурлим Т.І.).

У період із 2013 р. по 2015 р. директорська контрольна робота виконувалася у формі тестів і відкритих запитань, у 2016 р. і 2017 р. – у формі ЗНО: 2013-2014 рр. – 85% учнів показали високий і достатній рівень знань, 15% – середній рівень; 2014-2015 рр. – 80% учнів продемонстрували високий і достатній рівень знань, 18% – середній рівень, 2 % – початковий рівень; 2015-2016 рр. – 85% учнів показали високий і достатній рівень знань, 14% – середній рівень, 1 % – початковий рівень; 2016-2017 рр. – 81% учнів продемонстрували високий і достатній рівень знань, 19% – середній рівень; 2017-2018 рр. – 86% учнів показали високий і достатній рівень знань, 14% – середній рівень. Результати директорської контрольної роботи, виконаної у грудні 2017 р., зараховані як результати зрізу знань



2017-2018 н.р.

№ п/п

ПІБ учителя

Клас, курс

Кількість учнів

Початковий

рівень


%

Середній

рівень


%

Достатній

рівень


%

Високий

рівень


%

% якості

% успішн.

учнів

%

учнів

%

1

Бондаренко Ю.І.

І укр.філ

(1)30

0

0

10

34

17

59

2

7

19

66

29

100

2

Бондаренко Ю.І.

І ін. філ.

30

0

0

5

17

22

73

3

10

25

83

30

100

3

Іващенко А.С.

І фіз.-мат.

(1) 30

0

0

3

11

21

72

5

17

26

89


29

100

Разом

(2) 90

0

0

18

21

60

68

10

11

70

80

88

100

4

Міщенко О.С.

ІІ укр.філ

(3) 30

0

0

3

11

8

30

16

59

24

89

27

100

5

Бутурлим Т.І.

ІІ ін. філ.

30

0

0

2

7

7

23

21

70

28

93

30

100

6

Бронзенко Т.А.

ІІ фіз.-мат.

(1) 30

0

0

1

3

10

35

18

62

28

97

29

100

Разом

(4) 90

0

0

6

7

25

29

55

64

80

93

84

98

(відсутні учні ) Усього

(6) 180

0

0

24

14

85

49

65

37

120

69

174

100


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconНаказ №2 Про стан викладання та рівень знань, умінь та навичок учнів з української мови та літератури
Нвк протягом жовтня – грудня 2014-2015 вивчався стан викладання української мови та літератури. Проводилось відвідування уроків,...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconПро стан викладання та рівень знань n учнів з української мови у 5, 9, 11 класах
З цією метою були відвідані уроки у цих класах, окремі позакласні заходи, проведено аналіз успішності учнів та ступень оволодіння...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconПро стан викладання та рівень знань учнів з української мови у - класах
З цією метою були відвідані уроки у цих класах, окремі позакласні заходи, проведено аналіз успішності учнів та ступень оволодіння...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconДовідка до засідання колегії управління освіти, молоді та спорту від 30. 05. 2013 р
...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconКонтрольна робота №2 (контрольний тест)
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень слухачів з розділу «Орфографія»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією;...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconПро впровадження у педагогічну практику викладання навчальних дисциплін інформаційних, мультимедійних, телекомунікаційних технологій навчання
Вміє критично мислити, опрацьовувати набуті знання І вміння для творчого розв’язання проблем, тобто підвищення життєвих компетентностей...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconНаказ №526 Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області
Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconМетодичні рекомендації щодо викладання зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах м. Чернівці у 2017/2018 навчальному році Шкільний курс «Зарубіжна література»
«свого», «рідного» і відкритість до здобутків інших країн, народів, національностей; прилучення учнів до шедеврів вітчизняного та...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconМетодичні рекомендації щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови
...
Додаток до п. 3 Пр №1 від. 11. 01. 2018 Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів iconМетодичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка