Допомогти ліквідувати хворобливі переживання



Дата конвертації10.10.2017
Розмір445 b.



це розділ психотерапії, що використовує в якості основного прийому психокорекційний вплив ляльки як проміжний об'єкт взаємодії дитини і дорослого. Ідентифікуючи себе певним чином, дитина в умовній ситуації проектує свій внутрішній світ і відчуває реальні почуття, які діагностуються, направляються і коректуються психологом.

  • це розділ психотерапії, що використовує в якості основного прийому психокорекційний вплив ляльки як проміжний об'єкт взаємодії дитини і дорослого. Ідентифікуючи себе певним чином, дитина в умовній ситуації проектує свій внутрішній світ і відчуває реальні почуття, які діагностуються, направляються і коректуються психологом.



Люди здавна вірили, що лялька володіє таємничою, містичною силою і надприродними можливостями. Вони використовували ляльок в обрядах вигнання хвороб.

  • Люди здавна вірили, що лялька володіє таємничою, містичною силою і надприродними можливостями. Вони використовували ляльок в обрядах вигнання хвороб.

  • Ляльки можуть багато чого - і навчати, і лікувати, але тільки якщо потрапляють в добрі руки.





допомогти ліквідувати хворобливі переживання,

  • допомогти ліквідувати хворобливі переживання,

  • зміцнити психічне здоров'я,

  • поліпшити соціальну адаптацію,

  • розвинути самосвідомість,

  • вирішити конфлікти в умовах колективної творчої діяльності.



діагностика проблем

  • діагностика проблем

  • розвиток самоконтролю

  • розвиток комунікативних навичок у дорослого або дитини

  • зняття емоційної напруги

  • вираження почуттів

  • вирішення внутрішніх конфліктів

  • корекція страхів

  • корекція відносин у родині

  • розвиток мови

  • розвиток грубої та дрібної моторики

  • розвиток просторової орієнтації

  • розвиток креативності



1. Виготовлення ляльок.

  • 1. Виготовлення ляльок.

  • 2. Використання ляльок для відреагування значущих емоційних станів.



Пальчикові ляльки

  • Пальчикові ляльки

  • Ляльки-рукавички

  • Мотузкові ляльки

  • Ляльки-маріонетки

  • Тіньові ляльки

  • Площинні ляльки

  • Ляльки-костюми



Зшиті

  • Зшиті



Ляльки-рукавички традиційно використовуються для дитячих лялькових театрів, різних інсценівок, зображень казок

  • Ляльки-рукавички традиційно використовуються для дитячих лялькових театрів, різних інсценівок, зображень казок

  • Ляльки би-ба-бо



Принцип виготовлення простих маріонеток запропонований Вальдорфською школою.

  • Принцип виготовлення простих маріонеток запропонований Вальдорфською школою.

  • Робота з лялькою-маріонеткою дозволяє удосконалювати тонку моторику руки і загальну координацію рухів, проявляти через ляльку ті емоції, почуття, стани, які дитина з якихось причин не може або не дозволяє собі проявляти.



Тіньові ляльки використовуються для роботи тіньового театру і виготовляються з чорного або темного картону або паперу. Такі ляльки використовуються переважно для роботи над дитячими страхами. Граючи з такою лялькою в тіньовому театрі, дитина отримує досвід вирішення своєї проблеми.

  • Тіньові ляльки використовуються для роботи тіньового театру і виготовляються з чорного або темного картону або паперу. Такі ляльки використовуються переважно для роботи над дитячими страхами. Граючи з такою лялькою в тіньовому театрі, дитина отримує досвід вирішення своєї проблеми.



Площинна лялька представляє собою модель ляльки, вирізаної з щільного картону або тонкої фанери. Як правило, руки ляльки кріпляться на шарнірах чи на кнопках і є вільно рухаються. Такого роду ляльки використовуються для роботи з дітьми, у яких є проблеми в спілкуванні, поведінці, з порушенням образу «Я». Така лялька може мати змінний набір виразів обличчя, які відповідають різним емоційним станам.

  • Площинна лялька представляє собою модель ляльки, вирізаної з щільного картону або тонкої фанери. Як правило, руки ляльки кріпляться на шарнірах чи на кнопках і є вільно рухаються. Такого роду ляльки використовуються для роботи з дітьми, у яких є проблеми в спілкуванні, поведінці, з порушенням образу «Я». Така лялька може мати змінний набір виразів обличчя, які відповідають різним емоційним станам.





Такі ляльки багатофункціональні. Вони ефективні для вирішення у дітей проблем у спілкуванні, підвищеної тривожності. Вона проста у виготовленні: з мотузки збирається контур ляльки, за петельку голова ляльки пристібається на сорочку дитини, а палець дитини протягується в петлі, що знаходяться на долоньках ляльки. Таким чином, дитина імітує рух ляльки разом з власними рухами. Створення ляльок з ниток давня сакральна техніка стабілізації особистості.

  • Такі ляльки багатофункціональні. Вони ефективні для вирішення у дітей проблем у спілкуванні, підвищеної тривожності. Вона проста у виготовленні: з мотузки збирається контур ляльки, за петельку голова ляльки пристібається на сорочку дитини, а палець дитини протягується в петлі, що знаходяться на долоньках ляльки. Таким чином, дитина імітує рух ляльки разом з власними рухами. Створення ляльок з ниток давня сакральна техніка стабілізації особистості.



Об'ємні ляльки традиційно використовуються для програвання рольових ігор. Це звичайні іграшки розміром в зріст людини.

  • Об'ємні ляльки традиційно використовуються для програвання рольових ігор. Це звичайні іграшки розміром в зріст людини.



розробила комплекти іграшок, які діагностують емоційну чутливість, етнічну ідентичність, особливості ідентифікації дитини зі своїм ім'ям, зі своєю біологічною статтю; особливості гендерної ідентифікації, особливості домагань на визнання

  • розробила комплекти іграшок, які діагностують емоційну чутливість, етнічну ідентичність, особливості ідентифікації дитини зі своїм ім'ям, зі своєю біологічною статтю; особливості гендерної ідентифікації, особливості домагань на визнання



Створення ангела (4клас) – зняття напруги перед ЛПА;

  • Створення ангела (4клас) – зняття напруги перед ЛПА;

  • Виготовлення іграшки-маріонетки з помпонів (5 клас);

  • Виготовлення ляльки зі шкарпетки (6 клас);

  • Створення іграшки зі шкарпеток (6 клас);

  • Виготовлення іграшок «зайчик на пальчик» та «птаха» (6 -7 класи);

  • Виготовлення в’язаних зайчиків в вальдорфській техніці (7 клас);

  • Виготовлення ляльки-маріонетки (9 клас);

  • Створення ляльки-попика в панчішній техніці (10 клас).











Гребенщикова Л.Г. Основы куклотерапии. Галерея кукол. - Изд.: «Речь», 2007.

  • Гребенщикова Л.Г. Основы куклотерапии. Галерея кукол. - Изд.: «Речь», 2007.

  • Осипова А.А. Общая психокоррекция. Учебное пособие. - М.: Сфера, 2002.

  • Татаринцева А.Ю. Григорчук Н.Ю. Детские страхи: куклотерапия в помощь детям. – Изд.: «Речь», 2007.

  • Татаринцева А.Ю. Куклотерапия в работе психолога, педагога и логопеда. - Изд.: «Речь», 2007.

  • Шишова Т.Л., Медведева И.Я. Разноцветные белые вороны. - М., 1996.





Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconІсторія науки І техніки”
Якщо при вивченні теоретичного матеріалу студент зустрічає перешкоди, які він не може ліквідувати самостійно, повторно вивчаючи основну...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconТема. Поезія. Провідна роль поезії у 20-ті рр Потужне ліричне самовираження, емоційні переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. П. Тичина – найбільший модерніст 20-хрр
Провідна роль поезії у 20-ті рр Потужне ліричне самовираження, емоційні переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів....
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconІнструктивно-методичні матеріали до самостійної роботи студентів з курсу “Історія фізики”
Якщо при вивченні теоретичного матеріалу студент зустрічає перешкоди, які він не може ліквідувати самостійно, повторно вивчаючи основну...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconУроку Зміст програмового матеріалу к-сть годин Дата При мітка
Поезія. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconПз №1. Вступ. Українська література 1920-1930 рр. Поезія (огляд)
Пз №2. Павло Тичина. „Арфами, арфами ”, „Пам’яті тридцяти”, „Гей, вдарте в струни, кобзарі ”: емоційні переживання пореволюційної...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconДніпропетровськ 2005 Ліна Костенко
Кожний поет своє сприйняття дійсності, переживання, світоглядні установки моделює в ліричному творі. І чим більш значуща постать...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconТема. Літературна година «Минуще все, любов лиш вічна…» Мета
Василя Симоненка; активізувати естетичні переживання учнів; сприяти вираженню ними власних думок, вдосконалювати навички виразного...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconВізія коліївщини в польській літературі та поема тараса шевченка „гайдамаки
А хто винен ?” Суб”єктивність є неодмінною умовою навіть документальних, мемуарів, на які накладаються І власні переживання, І складність...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання icon2013 рік Мета: ознайомити з життям і творчістю славетного японського поета та своєрідною культурою Японії; допомогти учням зрозуміти особливості хоку, їх зміст, засоби вираження у порівнянні з творчістю В
Японії; допомогти учням зрозуміти особливості хоку, їх зміст, засоби вираження у порівнянні з творчістю В. Сухомлинського; розвивати...
Допомогти ліквідувати хворобливі переживання iconЛіна Костенко Життя іде І все без коректур
Кожний поет своє сприйняття дійсності, переживання, світоглядні установки моделює в ліричному творі. І чим більш значуща постать...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка