Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як



Сторінка1/7
Дата конвертації08.07.2017
Розмір0,81 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


Дорогий друже!

Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом і серцем красу, велич і могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як колискою, як добрим ім'ям своєї родини. Людина, яка не любить рідної матері, якій нічого не промовляє рідне слово, — це людина без роду й племені.

З раннього дитинства і до глибокої старості людина невіддільно пов'язана з мовою. Це єдине знаряддя, що вивищує людину над сві­том, робить її нездоланною в пошуках істини. Кожен день дає нам урок пізнання. І завжди і скрізь наш учитель — мова.






Українська мова

4 клас

частина 1
Зошит
















Автор –упорядник:

Мельничук С.В. вчитель початкових класів

Іршиківської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів

Рецензент:

Куйдан О.М., методист відділу освіти Старокостянтинівської райдержадміністрації

Схвалено для використання у навчально- виховних закладах на засіданні Старокостянтинівського Районного методичного кабінету

Зошити з української мови для 4 класу відповідає структурі підручника М. С. Вашуленко, С.Г. Дубовик, О.І. Мельничайко, Л.В. Скуратівський« Рідна мова» , 4 клас, частина перша.

Зошит простий у користуванні, сприяє розвитку навичок самостійної роботи. Вправи містять завдання для розвитку наочно-дієвого, причинового, творчого мислення молодших школярів. Пропоновані вправи допоможуть дітям практично засвоїти закріпити програмовий матеріал з рідної мови.

Зошит призначений учням4-х класів , їх батькам та вчителям.



Дорогий друже!

Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом і серцем красу, велич і могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як колискою, як добрим ім'ям своєї родини. Людина, яка не любить рідної матері, якій нічого не промовляє рідне слово, — це людина без роду й племені.

З раннього дитинства і до глибокої старості людина невіддільно пов'язана з мовою. Це єдине знаряддя, що вивищує людину над сві­том, робить її нездоланною в пошуках істини. Кожен день дає нам урок пізнання. І завжди і скрізь наш учитель — мова.


Молитва до мови

Мово! Пресвятая Богородице мого народу! З чорнозему, з любистку,м'яти, рясту, євшан-зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена.

Мово! Мудра Берегине, що не давала погаснути земному огнищу роду нашого і тримала народ на небесному олімпі волелюбності, слави і гордого духу. .

Мово! Велична молитво наша у своїй нероздільній трійці, що єси ти і Бог Любов, і Бог Віра, і Бог Надія! Мово, що стояла на чатах коло вівтаря нашого національного Храму й не впускала туди злого духа виродження, злого духа скверноти, ганьби. Тож висвячувала душі козацького народу спа­сенними молитвами і небесним вогнем очищення, святими водами Божого річища, щоб не змалів і не перевівся нарід той. І множила край веселий, святоруський, люд хрещений талантами, невмирущим вогнем пісень і на­повнювала душі Божим сяйвом золотисто-небесним, бо то кольори духов­ності й Божого знамення.








Мова і мовлення.




Аг аж ав ерш гра грамотно

______________________________________


Хто навчився грамотно писати,

Тому всі відкриються путі,

Зможе він багато розказати

Й допоможе іншим у житті!

Той, хто рідну мову поважає,

Живучи у рідному краю,

Той усі вершини подолає

і не зрадить матінку свою.

* склади звукову модель слова поважає

*добери антонім до слова багато.



Прочитай і поміркуй.

Звідки береться грамотність? "Мудрим ніхто не народився, а навчився", — стверджує українське прислів'я. Грамотними теж не народжуються, ними стають.

Знання алфавіту, вміння писати, ділити іменники на відміни чи займенники на розряди, визначати в реченні головні та другорядні члени ще не забезпечує досконалого володіння мовленням. Адже мова — це складний інструмент. Знання кількості струн та ладів на гітарі, всієї її будови ще не забезпечує вміння грати на ній. Крім усього цього, потрібні постійні заняття з практичного оволодіння цим інструментом. Лише систематичні та цілеспрямовані вправи дають змогу досягти успіхів на цій ниві. Правильне, грамотне, образне мовлення — ось результат досконалого ово­лодіння складним інструментом — мовою.
Вправа. Спиши текст, добираючи за змістом подані у дужках слова.

Мова — одне з багатьох..., створених людьми. Вона віддзвонює... народу, його.... У мові — уся... народу. Слово рідне ввібрало в себе віковічний... Дніпра,... колосся,... діброви,... соловейка,... трударя на важкій ниві.



(Душа, плин, диво, історія, спів, доля, пісня, шепіт, шурхіт.)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа. Вивчи вірш і запиши його по пам'яті. Підкресли слова, в яких звуків більше, ніж букв.

О слово! Будь мечем моїм!

Ні, сонцем стань!

Вгорі спинися, осяй мій край

і розлетися дощами судними над ним.

Олександр Олесь

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. Спиши речення, підкресли слова в переносному значенні.

Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою.

Тополі поволі стоять собі, мов сторожа розмовляють з полем.

Пишається калинонька, явір молодіє.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. Відтвори на письмі текст вірша Т. Шевченка, вста­вивши замість крапок букви, що позначають голосні звуки.

...Ч...Т...С..., Б Р...Т... М...Ї,

Д...М...ЙТ..., Ч...Т...ЙТ...,

Ч...Ж...Г... Н… … Ч...ЙТ...СЬ,

Й СВ...Г... Н... Ц...Р...ЙТ...СЬ.

Підкресли слова, в яких звуків більше, ніж букв.

Склади звукову модель слова «научайтесь».
_____________________________________________________



Збагачення мови новими словами.
.Р Р Рр ро рі рід

_____________________________________________________-

Із слова починається людина,

Із мови починається мій рід.

Ласкава, мамина, єдина

Щебече соловейком на весь світ


  • Назви слова у яких звуків більше ніж букв.

  • Поділи на склади слово починається


Вправа. Прочитай і спиши текст. Як ти гадаєш, чому останнє слово в ньому написане з великої літери? Кого ще з українських письменників ти можеш назвати?

У великих письменників треба вчитися дбайливого ставлення до мовних скарбів народу, вчитися майстерного володіння мовою. І, зви­чайно, найбільше вчитися у Тараса Шевченка — найгеніальнішого українського поета, найбільшого володаря таїни слова. Він став осно­воположником сучасної української літературної мови, її найбільшим Майстром.



______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа. Прочитай текст. Поясни, як утворилося виділене слово. Останнє речення зміни на спонукальне і запиши його.

Кожне слово рідної мови має неповторну біографію. Воно може наповнюватися як ніжністю серця народу-мовотворця, так і гнівом до ворогів. Любов до Батьківщини виявляється в любові до рідного слова. Словом рідним треба дорожити, як честю матері, як совістю, як найвищими проявами народної моралі. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Вправа. У якому варіанті в усіх словах літери Я, Ю, Є позначають один звук?







А

Б

В

Г

Д

1

явір

щастя


єдина

поляна

малюнок


бюро

колія

юність


знання

мрія

Яринка


дятлик

олія

конвалія


життя

2

суниця

земля


тесля


галуззя

копієчка


геометрія

лялька

Юрій


єдність

Юля

маятник


бабуся

матір’ю

яблука


хвиля

3

насіння

свиня


Ялта

ярмарок

цуценя


юрба

Софія

веснянка


Ясна

буття

юрта


водяний

друкарня

малюнки


школяр


Українська мова.

Висловлювання про мову

Ов ва уве ова Всесвіт

___________________________________________

Мова-це втілення думки людини,

Мова із рясту, любистку й роси,

Мова-це Всесвіт увесь для дитини,

Стільки в ній радості, щастя й краси.



  • склади звукову модель слова щастя.

  • поділи на склади слово втілення.

Прочитай та запам’ятай вислови про мову.

У вигляді мови природою дано людині великий скарб. Не тільки користуватися ним, рідним сло­вом, але і натхненно ростити і оберігати його коріння й леліяти його цвіт ось тоді воно і бу­де запашним та Співучим, сповненим музики і чару, життєвої правдивості "й поетичності.



О. Гончар

“ Мова – це віконце , через яке людина бачить світ “.


“Щоб любити мову , треба її глибоко знати “.

В. Сухомлинський.

Вправа. Склади і запиши вислів Олеся Гончара про мову.



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа. Прочитай речення і запиши їх. З чим порівнюється «мова» у тексті?

Я вперше відчув, що переді мною — Україна, що, я її син. Це високі тори, далекі степи, води Дніпра — це моя земля, а слово поетове –моя рідна мова. А рідна мова — це наша чиста криниця, без якої ми не зможемо жити.

(За В. Сухомлинським)

* Зроби звуко-буквений аналіз слова «Україна».

* Добери антоніми до слова «земля».

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. Виразно прочитай вірш. Випиши слова у яких тількі дзвінкі приголосні.

Мова –то чиста криниця

Де б’є , мов сльоза , джерело

Мова –– це наша світлиця,

Вона, як добірне зерно.

Мова –– державна перлина,

Нею завжди дорожіть:

Без мови немає країни––

Мову , як матір, любіть.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Усне і писемне мовлення.


ук уч аїн ськ українських

____________________________________

Мовою рідною славлю я день,

Працю і хліб, що лежить на столі.

Скільки звучить українських пісень

В різних куточках святої Землі!

Мово прекрасна моя, не мовчи!

Не загубись поміж іншими ти.

Соловейком весняно звучи,

Сміло, крилато у світі лети!


  • Випиши слова у яких букв менше ніж звуків.

  • розбери за будовою слово прекрасна .

Вправа. Прочитай текст . Про кого в ньому розповідається? Склади звукову модель слова щире.
“Принесла я тобі , мила моя правнучко один – однісінький подарунок – щире бажання, а би ти моя квіточка, швидше видужала.

Така могутня сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине сердечко забилося частіше, щічки стали рум`яні , в ногах очах спалахнули радісні вогники. В.Сухомлинський

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. У якому варіанті в усіх словах лише тверді приголосні?




А

Б

В

Г

Д

1

ліс

село

олівець

море

щирість

2

торбина

ранок

трава

зірка

воля

3

суниця

сонце

небо

писар

калина


Вправа. Подані слова запишіть у дві колонки:

  1. Слова з наголосом на другому складі;

  2. Слова з наголосом на першому складі.

Письменник, рибалка, голуб, адреса, осінь, двері, цибуля, учень, ялинка, єдність.

Підкресліть у кожному слові першу букву. Якщо ви правильно викона­ли завдання, отримаєте частину народного прислів'я. Допишіть його за схемою:

________,а _______________________.


Культура мовлення і спілкування.
Ук чку укр культурна

______________________________________






Поки є мова, в людей є надія. Є пісня радості й пісня журби.

Мова чудова і літературна

Без говіркових, спотворених слів.

Свідчить про те, що людина культурна,

Мова у неї, як пташечки спів.

Мова у неї приємна, чудова,

Є в ній традиції всіх поколінь.

Як у віночку, йде слово до слова,

В мові чарівного сонця теплінь.

Мова - це людства досягнення дивне

Мова - це нація, спільність і час.

Мова ж моя українська чарівна

Є найдорожча для кожного з нас.

* Назви звуки у слові надія.

* Поділи на склади слово досягнення.

Пригадай.__Культура_мовлення_–_це_правильність_,_точність,_виразність_мовленого_слова__Вправа.'>Пригадай.

Культура мовлення – це правильність , точність, виразність мовленого слова

Вправа. Прочитай текст. Добери з дужок потрібні за змістом слова. Поясни свій вибір

Справжня любов до (своєї, свої) родини, свого (люду, народу),

( своєї, свої) країни немисли­ма без любові до рідної мови.

Мова... Слово... Здавна розуміли велику їхню ( силу, могутність.)


Вправа. Запишіть слова за поданими транскрипціями:

[іду],[й'іду], [ар], [й'ар], [мй'ата], [ул'а], [й'ул'а], [сина], [с и н 'а], [сину], [с и н'у], [л у к],[л'у к}, [рад], [р'ад], [л а к], [л'а к], [жало], [жал'у], [вбран':а], [шчаст'а], [з'іл': а], [п о л'о в и й], [л': є], [ш ч о], [с'огод н'і],



___________________________________________________________________________________________________________Поділ_тексту_на_частини.__План.'>_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вправа. У якому варіанті в словах тільки глухі приголосні?




А

Б

В

Г

Д

1

шхуна

ранок

участь

поет

акустика

2

річка

кріт

пасіка

година

скачки

3

метал

окріп

капуста

ховрашок

вірш


Прочитай ребус. Із словом відгадкою склади речення.



__________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Повторення відомостей про текст.

Тема, мета, заголовок.

Ко кри ха лі крила



__________________________________
Коли зміцніють крила, щоб літати

Не забувай про рідних маму й тата,

Та встигни добре слово їм сказати

Допоки ти живеш у рідній хаті.



  • Поділи на склади слово літати.

  • склади звукову модель слова зміцніють

Типи текстів



Розповідь — Опис - Міркування -

про щось або про Описуються предмети, говориться про

когось розповідають тварини, події. причини явищ і подій
Вправа. Прочитай. Добери заголовок

____________________________________

З`явилися красені омелюхи. У них чудові великі чуби. Кінчик хвоста жовтий з червоною каймою. На крилах серед жовтих пір`їнок червона смужка. Справді вродливі птахи!

(За О.Копиленком)

-В якому реченні криється основна думка?

- добери синоніми до слова „вродливі”

- випиши найбільш влучні слова, які використав автор для опису зовнішньої краси птахів

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. Прочитай текст. Визнач його тему. Добери до тексту заголовок

_____________________________________________________Світле літо прощається з землею. Жовтокоса чарівниця осінь примчала на золотому коні у ліси і парки. Торкнулася чарівною паличкою до верхівок дерев, і зашелестіли на них багряні шати, золоті мережані намітки, жовтогарячі платтячка. Яких тільки барв немає в осінньому лісі! На землі рясніє барвистий килим. У високому холодному небі повільно пливуть хмари, ніби великі білі кораблі.

Чудово навкруги!

Вправа. Визнач тип поданого тексту.

Синичка — маленька пташка, вона менша за горобця. Грудка у цієї пташки жовтенька, а спинка - синьо-зелена. Живе синичка в лісах і садах. їсть різних комах. Синички —"корисні пташки. Взимку їх треба підгодовувати.

а) Опис;


б) розповідь;

в) міркування. .





Роль слів у побудові тексту.




Ам амо мал инк Материнко

__________________________________

Мамо! Мамо! Материнко!

Припадаю до ваших рук.

Я маленька ваша частинка,

Радість ваших натруджених рук


  • назвіть слова , в якому звуків більше ніж букв.

  • Розберіть за будовою слово припадаю

Вправа. Прочитай текст .Поділи його на речення і запиши їх.

Ранньою осінню в степу не замовкав пташиний щебет пташки зліталися на зжате поле, клювати зернинки а на узліссі стояла Горобина на ній дозрівали червоні китиці ягід. (За В.О.Сухомлинський) _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Вправа. Склади речення і прочитай текст. Добери заголовок. Підкресли слова, які допомагають зв'язати речення в тексті.

Верба, священним, деревом, є.

в, піснях, оспівана, Вона, народних, словами, багатьма, ласкавими, вербу, тримають, Освячену, образами, за. Букети, котиків, з, вербових, є, найкращим, для, подарунком, рідних, знайомих, та.

Вправа. Придумай речення, в яких подані слова були б омонімами.

Лист, пара, лава, мати, вид.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прочитай ребус.Із словом відгадкою склади речення.


________________________________________________________________________________________________________


Поділ тексту на частини.

План.



Ер етя а лини аї стежини

__________________________________________________
На білому світі , на чорній землі

Є мова у квітів, є мова в зорі

Є мова у бджілки, в метелика й клена

В бузкової гілки, в любистка зеленого

Є мова в калини, в дрімучого лісу.

У річки й стежини, в осіннього листу

Та тільки тому , хто цурається мови,

Не промовлять вони ані слова.



  • Запиши фонетичну транскрипцію слова бджілки .

  • Поясни значення виразу цурається мови.

Пригадай.

Складання плану
1. Прочитай текст.

2. Розділи на абзаци.

3. Знайди, виділи головну думку абзацу.

4. Дай заголовок (назву) абзацу.

5. З назв абзацу склади план.

Вправа. За поданими запитаннями склади і запиши оповідання. Дай йому заголовок.


  1. В якому класі ти вчишся?

  2. Як звуть твою вчительку?

  3. Який твій улюблений предмет?

  4. Які уроки тобі більше подобаються?

  5. З ким ти товаришуєш?

  6. Про що ти мрієш?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вправа. Прочитай текст. Склади план тексту. Дай йому назву. Яка тема цього тексту? Яка мета?

____________________________________

Українець без вишні — як дитина без мами.

Вишня — душа, яка споконвіку світить коло нашої білої української хати.

Вишня — берегиня, яка ревно оберігає святий спокій родини, хрестить перед сном і на світанку, благословляє в дорогу, і, ставши навшпиньки, вічно виглядає з-за верхівки даху дітей у далеких полях і обнімає гнучким гіллям, як рідних, — листочком погладить, пелюсткою білою-пребілою помилує, вишенькою обдарує.

Вишня —мати, яка вічно стоїть під небом України, руку приклада до чола і дивиться з-під долоні на сонце, і виглядає в блакитних небесах кращої долі для своїх дітей, і поси­лає їм жертовну любов, таку велику, як ясний світ



______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Текст-розповідь. Діалог;


Бо ажа ан евн ня бажання

_____________________________________

Щоб наше серце добрим стало

Щоб в нім любов палка жила

Потрібно зовсім, зовсім мало.

Бажання і душевного тепла.


  • Зроби звуко-буквений аналіз слова бажання

  • Добери антонім до слова мало

Текст - розповідь.

У такому тексті розповідається про подію або декілька подій, що йшли одна за одною.


Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconКоли дитина відчує красу рідного слова, вона відчує любов до мови
«Учитель покликаний використовувати всі можливості, щоб саме в роки дитинства донести до свідомості й серця найтонші відтінки барв,...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconУрок №16 Тема уроку. Письменники Херсонщини лауреати іменних премій
Мета уроку: знати письменників рідного краю, висловлювати власні міркування про них; виховувати любов та повагу до малої батьківщини,...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconБіляївський нвк (1-11класи) Підготувала бібліотекар: Махиня О. В. Мета
Мета: виховання любові до рідної мови, скарбів поетичного слова України,спонукати до читання творів, відкрити поезію в усій її красі,...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconПроект базової програми Угорська мова та літературне читання
За допомогою мови люди спілкуються, передають та виражають свої думки та почуття. Мова віддзеркалює душу, історію нації. Зрозуміти...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconБібліотека ім. М. Костомарова
Щира любов історика до своєї Батьківщини може виявлятися тільки в строгій повазі до правди ”
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconУрок «Література рідного краю. Багатогранність поезії Світлани Іщенко»
Мета: ознайомити учнів із творчістю письменників рідного краю; формувати вміння самостійно працювати з літературою; розвивати увагу,...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconТільки той, хто пам’ятає минуле, вартий майбутного…
Тільки той, хто пам’ятає минуле, вартий майбутнього… (до 70-річчя Перемоги у Другій світовій війні) : бібліогр покажч. / [уклад....
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconЛітературно-музичний вечір “Син свого часу” О. П. Довженко Мета
Мета. Відродження національної духовності народу України на прикладі життя видатного українського кінорежисера І письменника О. П....
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconЯн Парандовський алхімія слова
Алхімія слова — книжка, що не має аналогів у світовій літературі. Йдеться в ній про таємниці літературного ремесла, про покликання...
Дорогий друже! Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова. Тільки той може осягти своїм розумом І серцем красу, велич І могут­ність Батьківщини, хто збагнув відтінки й пахощі рідного слова, хто дорожить ним, як честю рідної матері, як iconПроекту «Література рідного краю. Яблуневий цвіт душі Володимира Затуливітра»
Мета: отримати творчий продукт досліджуваної теми, поділитися інформацією про виучуваний предмет; виховувати любов до рідного краю,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка