Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище»



Скачати 192.59 Kb.
Дата конвертації08.04.2017
Розмір192.59 Kb.
ТипПлан проведення

Дубовенко Ірина Володимирівна,

Скремінська Світлана Миколаївна,

класні керівники ДНЗ «Житомирське вище

професійне технологічне училище»

ПРЕС-ШОУ

Інформаційна війна –

невидимий фронт

Мета:


  • ознайомити учнів з основними факторами маніпулювання суспільною свідомістю, зокрема шляхом поширення недостовірної, неповної та упередженої інформації;

  • охарактеризувати поняття «інформаційна війна», визначити її причини та наслідки;

  • формувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;

  • формувати національну свідомість патріотизм, любов до України;

  • виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців;

  • розвивати уміння пошуку, систематизації та аналізу інформації;

  • плекати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, розуміння причетності до подій, що відбуваються в країні.

Форма проведення: прес - шоу.

Обладнання: мультимедійний проектор, дошка, ноутбук, офісна техніка, цифровий фотоапарат, електронні та паперові носії, Інтернет-ресурси, презентаційні матеріали, відеоматеріали.

Очікуванні результати:

Після заходу учні зможуть:

  • критично ставитися до інформації отриманої із ЗМІ;

  • оцінювати власні вчинки та вчинки інших з погляду на їх суспільне значення;

  • висловлювати свої думки щодо ставлення громадян до ЗМІ;

  • орієнтуватися в інформаційному просторі.


ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

Прес-шоу починається з демонстрації відеофрагменту «Інформаційна війна»

(Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=fasBRxMKYLM).



Класний керівник 1

В Україні неоголошена війна. Майже кожен день гинуть люди. Війна – це не лише фронтові та військові дії. Вона включає в себе важливі економічні та політичні складові. Зрештою, важливою складовою війни є інформаційна атака. Так було, так є, так буде.

Події, що зараз відбуваються, стосуються кожного. Навіть, коли ти далеко від театру військових дій і, здавалось, твоє життя є мирним, фронт проходить біля кожного з нас. І не обов’язково це видимий фронт...

Ми живемо в суспільстві, де важливу роль відіграє інформація. Натан Ротшильд казав: «Той, хто володіє інформацією – володіє світом». Нині це твердження є найбільш актуальним, адже кращого стратегічного ресурсу для досягнення власних цілей назвати складно.



Класний керівник 2

Ми звикли, що засоби масової інформації використовують як засіб, де можна застосувати теорію «промивання мізків». Знаючи про це, все ж потрапляємо під їхній вплив. Засоби масової інформації стали найпотужнішою політичною та ідеологічною зброєю за допомогою якої у народу можуть стерти історичну пам’ять.



Сьогодні ми будемо говорити як навчитись жити в інформаційному суспільстві та вміти відрізняти правдиву інформацію від фейкової. Саме тому учнів було поділено на три групи, які проводили пошукову роботу, результати якої ми сьогодні побачимо. Починаємо наше прес-шоу на тему: «Інформаційна війна – невидимий фронт».
Перша творча група познайомить нас з поняттям «Інформаційна війна»

Форма роботи: презентація учнівської роботи.
Учень. Інформаці́йна війна — використання і управління інформацією з метою набуття конкурентноздатної переваги над супротивником. Ще китайський полководець Сун-Дзи вважав, що успішна війна може бути лише тоді, коли вона застосовує інформацію, інформаційні пастки, чутки.

Учень. Розрізняють такі форми ведення інформаційної боротьби:

Інформаційний вплив – це організоване застосування сил і засобів інформаційної боротьби для розв’язання завдань завоювання інформаційної переваги над протилежною стороною.

Інформаційна операція – сукупність узгоджених інформаційних впливів, атак і битв, які здійснюються за єдиним задумом для виконання завдань інформаційної боротьби на стратегічному напрямку.

Інформаційна битва – це сукупність об’єднаних спільним задумом інформаційних впливів, які спрямовані на виконання одного оперативного завдання.

Інформаційна атака - використовується з метою виконання поодиноких тактичних завдань інформаційної боротьби.

Учень. Існують такі види інформаційної зброї: ЗМІ та спеціальні засоби інформаційно-пропагандистської спрямованості; глобальні комп’ютерні мережі й програмні засоби розповсюдження в них пропагандистських інформаційних матеріалів; засоби, що нелегально модифікують інформаційне середовище, на підставі чого людина приймає рішення; засоби створення віртуальної реальності; чутки; засоби підпорогового психосемантичного впливу; засоби генерування акустичних та електромагнітних полів.

Учень. Є наступні пропагандистські прийоми та методи:

  1. Використання незаперечних істин.

  2. Посилання на авторитет. Будь-яка культурна, а тим більше наукова традиція базується на авторитеті.

  3. Звернення до загальновживаного – усі так міркують.

  4. Використання гри слів, зокрема, гра семантичними контекстами, заміна негативно забарвлених висловів на позитивні вислови та навпаки. Приклад: моджахеди (борці за віру) – душмани (бандити).

Учень. Визначають такі функції інформаційного впливу: виявляти воєнний, економічний, політичний і культурний потенціал, протидіяти будь-яким видам розвідки противника; забезпечувати комп’ютерне відтворення реальної чи віртуальної неадекватної обстановки; здійснювати інформаційно-психологічний, легальний або нелегальний фізичний вплив на особовий склад, об’єкти та ін..; спотворювати, руйнувати, нейтралізувати, знищувати чи захищати інформацію; виконувати радіоелектронне придушення; знижувати помітність об’єктів, бойової техніки та зброї.

Учень. Існує три способи ведення боротьби:

  1. Силові - способи, які застосовуються до традиційних способів боротьби та об’єктів інформаційної боротьби різних видів.

  2. Інтелектуальні - мають на меті реалізацію рефлексивного управління противником.

  3. Комбіновані - забезпечують досягнення інформаційної переваги як в обсязі, так і якості інформації щодо поточної ситуації.

Учень. Сучасні методи та прийоми інформаційної війни. Таких методів існує безліч, ми наведемо приклади.

Голодування - ефективний прийом емоційного впливу на електорат і психологічного тиску на владу.

«Тримай злодія» - ціль прийому змішатися з вашими переслідувачами.

Ефект ореолу. Базується на психологічній властивості – мислити аналогіями. Складається з двох розповсюджених стереотипів – оман.

Ефект первинності. Й. Геббельс ввів у сучасну пропаганду один із ключових принципів:“Людина, яка сказала світові перше слово, завжди має рацію ”.

Ефект присутності – це ряд трюків, які повинні імітувати реальність. Їх постійно використовують під час «репортажів з місця подій», фабрикуючи заднім числом зйомку «реального» захоплення злочинців.

Інформаційна блокада. Позбавити противника можливості привселюдно висловити свою позицію одне з головних завдань пропагандистської війни.

Відвернення уваги. Повідомлення стають більш ефективними якщо в момент їхньої передачі одержувача відволікають від змісту повідомлення.

Очевидці події. Опитується багато випадкових людей зі слів яких формується необхідна інформація. Особливо сильний ефект справляють крикливі жінки, заплакані діти.

Учень. Охарактеризуємо як використовують ЗМІ в інформаційних операціях.

  • Коментарі. Практично коментар є маніпуляцією для формування стереотипів і створення певного враження або ставлення до того чи іншого факту, події.

  • Фреймінг. Наголос робиться на вибірковість уваги людини. Наприклад, інформація, надрукована в газеті дрібним шрифтом, не привертає такої уваги, як надрукована великим або жирним шрифтом.

  • Фремінг. На радіо- і в телепередачах зниження важливості інформації досягається тим, що повідомлення ставлять наприкінці передачі.

  • Фейкові новини. Повністю або частково вигадана інформація про суспільні події, явища, певних осіб, яка подається у ЗМІ  під виглядом справжніх журналістських матеріалів. Часто носить гумористичний або сатиричний характер і створюється з метою висміювання або привернення уваги до важливих суспільних проблем чи тенденцій.


Класний керівник 1

Чимало подій змушують повертатися до теми фейкових (неправдивих) новин, до феномену їхньої дивовижної легкопоширюваності. Біда не у фейкових новинах самих по собі, а в тім, що вони не втримуються у своїй ніші й поширюються, мов новини справжні. Результат – некритичне ставлення до інформації.

Звукове зомбування – це коли тобою зможе керувати будь-хто за допомогою телефону, радіо, телебачення чи відео, яке ти переглядаєш в Інтернеті. Людей набагато інтенсивніше зомбують традиційні ЗМІ - брехлива реклама, страхітливі новини і передачі, які вбивають у наші голови безглузді теорії.

Друга група працювала над завданням: Чи можна довіряти ЗМІ? Для цього вам потрібно поринути в засоби ЗМІ і відчути себе журналістом.

Форма роботи: учні презентують свою роботу.

Учень. Як сказала Л.Українка: «Проти діла соромного виступає слово праве…».

Засоби масової інформації - це розгалужена мережа установ, що займається збором, обробкою, поширенням інформації. У цю мережу входять телерадіопрограми, газети, журнали, інформаційні агентства, кінодокументалістика, Інтернет.

Учень. "Міністерство правди". Уряд 02.12.2014 року створив Міністерство інформаційної політики. Його очолив народний депутат Юрій Стець, колишній головний продюсер «5-го каналу». "Сфера інформації та комунікацій залишається розрізненою, сповненою протиріч, впливу іноземних агентів, і в умовах геополітичних воєн стає слабким місцем країни, по якому найперше б'ють вороги", - написав він.

Як зазначив Стець, Міністерство інформаційної політики повинно стати авторитетним та ефективним інструментом для вирішення наступних задач:

- розробки та реалізації єдиної програми інформаційної безпеки, включно із забезпеченням населення достовірною інформацією з першоджерел;

- просування України в світі, формування іміджевих інструментів для цього;

- активного протистояння інформаційній агресії Росії;

- запобігання зовнішнього впливу на внутрішній інформаційний простір України;

Демотиватор (демотиваційний постер) — зображення-макрос, що складається з картинки в рамці і напису-слогану, що коментує її, складене за достатньо суворим каноном. 

Учень. Існують такі види ЗМІ: газети, журнали, радіо, телебачення, Інтернет. Вони мають як сильні так і слабкі сторони. Для поширення інформації в Інтернет створюються спеціальні веб – бригади. Вони працюють групами від 3 до 10 осіб. Вони постійно присутні в Інтернет, рідко обмежуються одним реченням у пості, коригують інформацію в залежності від вимог замовника. Їхня мета створення потрібного інформаційного фону. Їх об’єкт аудиторія, яка не визначилась з вибором, недостатньо проінформована з даного питання.

Учень. Ми провели анкетування з учням нашого училища та батьками. Їм були задані наступні запитання:


  1. Який із видів ЗМІ є для вас домінуючим?

  2. Яку інформацію ви частіше за все отримуєте із ЗМІ: політичну; наукову; пізнавальну; розважальну.

  3. Чи завжди довіряєте отриманій інформації? (Результати анкетування в додатку)


Учень. Інформаційна війна Росії проти України привела до того, що більше половини опитаних росіян готові воювати з українцями. Вірусом ненависті заражені молоді люди, які ніколи не були в Україні і не мають контактів з її громадянами. Старших людей лякають «бандерівцями - головорізами», які прийшли до влади. Це результат кремлівської брехні, яка транслюється по телебаченню та поширюється усіма можливими шляхами.

Війна інформації стала одним з найнебезпечніших видів зброї. Користуватися компроматами, виливанням бруду, підкиданням неправдивої інформації, намаганням за допомогою інформації ввести в оману стало для багатьох сенсом життя.

Інформація має вплив на маси, тобто за умови вдалого маніпулювання свідомістю мас можна досягти практично будь-якої мети: знищити опонента, прибрати з дороги конкурентів чи розпалити війну.

Як сказав Американський дослідник Маклюен: «Істинно тотальна війна - це війна за допомогою інформації". Російська окупація почалася не з російських вояків і танків на нашій землі, а раніше - з російських фільмів і серіалів на наших екранах.



Учень. Російська провладна преса почала черговий виток інформаційної війни проти повсталого українського народу.

Американське видання Exeminer.com опублікувало найбільш вражаючі неправдиві факти, розповсюджені кремлівськими журналістами. У поле уваги журналістів з США потрапили повідомлення з Інформаційної агенції РИА-Новости, Российской газеты і Russia Today.

РосійськіЗМІ використовують фото дітей із Сирії, Росії та Криму, які загинули багато років тому та кажуть про те, що вони померли від рук українських силовиків

До того ж численні російські джерела поширювали дезінформацію про спалення в Києві російських книг. "Насправді, на фото горять будматеріали", - інформує видання.

Як приклад, фото касетної бомби з Лівану, яке було опубліковане в неправдивому матеріалі про використання українськими силовиками такої ж бомби.

Новина про те, що харківські партизани збили гвинтокрил "київської хунти" проілюстрована авіакастрофою в Індії, яка сталась ще у 2012 році.

Фото, яке використало інформагентство "РИА Новости" для ілюстрації "гуманітарної кризи в Україні" насправді є світлиною із російської війни у Чечні.

На цьому фото по словам російських ЗМІ зображено як терористка намагається усипити бійців хлороформом. А насправді волонтер надає першу медичну допомогу.



Двадцять перше століття, інформаційна війна

Мою Україну розривають і розривається душа…

Нехай воюють політики, нехай в них стріляють,

За що ж у моїй країні невинних людей вбивають?

(Посилання на відео «Російський 25 кадр»: https://www.youtube.com/watch?v=yotkG4u_bVU )

Класний керівник 2



Запитання до учнів: Скажіть чи можна довіряти ЗМІ?

Запитання до учнів: Чи можна протистояти зомбуванню? Якщо можна, то як саме?

Багато наших науковців, культурних діячів чимось нагадують українських військових та силовиків. Останні не могли собі уявити, що основним ворогом України є Росія і що саме з Росією доведеться воювати. Зірки, як і прості громадяни, також гостро переживають конфлікт між Росією та Україною.



Прикро не лише за відвертий колабораціонізм окремих українців. Колаборанти є в кожного народу. Прикро інше. Цей колабораціонізм у нас толерується. Так, у деяких українських ЗМІ, соціальних мережах прозвучало засудження вчинку Ані Лорак. Але що з того? Хіба наші радіостанції чи телевізія відмовилася від пісеньок у виконанні цієї поп-зірки? Чи відмовилися від «продукту» «Потапа й Насті»? Чи бойкотуватимуть вони Таїсію Повалій? Колаборантів у нас не засуджують. Але нація, яка хоче вижити, мусить оборонятися. І талант, якщо він продажний, нормальною нацією не повинен толеруватися.

(Посилання на відео «Десятки російських видатних зірок засудили дії Росії»: https://www.youtube.com/watch?v=_N8H6STuhRg)


Третя підгрупа досліджувала питання: «Інформаційна війна вустами зірок»

Форма роботи: презентація учнівської роботи.
Учень. Ми дослідили тему: «Інформаційна війна вустами зірок».

Так, знаменитий музикант Юрій Башмет, який народився та виріс у Львові підписався під листом-підтримкою В.Путіна. Однак львів’яни миттєво  відреагували на таку зневагу співвітчизника і позбавили його звання почесного професора Львівської національної музичної академії імені М. Лисенка.



Учень. Російський диригент Володимир Співаков нагороджений орденом Ярослава Мудрого 5 ступеня. Орден за заслуги 2 ступеня за чималий внесок у розвиток української культури та званням народний артист України. Всі ці українські нагороди не завадили В.Співакову активно підтримувати загарбницьку політику В.Путіна та не приховувати своїх переконань.

Ілля Рєзнік, крім звання народного артиста Росії, має й звання народного артиста України, яке композитор отримав у 2013 році за чималий внесок в розвиток української культури. Однак непристойні висловлювання його дружини Ірини Романової в адресу України обурили українських діячів. Здавалося б, маестро мав би стати на захист країни, яка дала йому  почесне звання та підтримку, однак жодних коментарів з боку композитора не було. Тож така мовчазна позиція красномовно говорить про його цілковиту підтримку дружини та В.Путіна.

Учень. Російський співак Йосип Кобзон, який народився у селищі Часов Яр Донецької області, звання народного артиста України отримав аж в 1991 році. Цікаво, що "співак усіх часів та народів" має й звання почесного мешканця Дніпропетровська. Та все ж таки він неодноразово зраджував свою Батьківщину.  Зокрема  співак одним з перших підписався під листом-підтримкою діячів культури щодо політики В.Путіна

Учень. Російський кіноактор Михайло Пореченков, відомий за фільмами «9 рота», «Грозові ворота», «День Д», відвідав терористів «ДНР» біля Донецького аеропорту, де постріляв по позиціях українських військовослужбовців, які тримають оборону аеропорту Донецька. Варто відзначити, що актор підтримує терористів «ДНР» і «ЛНР» і вважає, що українці разом з американцями ганебно ставляться до росіян. Проти актора в Україні порушили кримінальну справу, а українським телеканалам заборонили трансляцію фільмів за його участю.

Учень. Російська балерина Анастасія Волочкова в інтерв'ю «світського життя» відверто засудила пропутінську позицію своїх колег, однак дуже швидко вона змінила позицію та відмовилася від своїх слів про те, що вважає Крим частиною України. “Усі негативні розмови з приводу мого ставлення до ситуації в Криму - провокації і домисли недоброзичливців. Я переконана, що Крим був, є і буде російською землею”. - повідомила Анастасія.

Учень. Засуджують українку за паспортом та депутата Верховної Ради Таїсію Повалій. Тоді коли в Україні була нестабільна ситуація, співачка давала концерти в Росії. На це різко відреагував український політик-радикал Олег Ляшко. «Можна собі уявити, щоб Клавдія Шульженко, наприклад, замість того, щоб «В лесу прифронтовом» співати нашим солдатам, поїхала до Гітлера і співала йому пісні? Тобто це нонсенс! У нас війна, і ти не можеш заробляти, де завгодно. Ти артист, але в першу чергу, ти - громадянин України. Ти повинен бути патріотом своєї країни», - ексклюзивно прокоментував О.Ляшко «Неймовірній правді про зірок».

Учень. Останнім часом, співачку і народну артистку України Ані Лорак, яку ще зовсім недавно вважали справжньою гордістю своєї країни, все частіше звинувачують у зраді. Передостанньою краплею для її фанатів став переїзд Кароліни з Києва до Москви, який сама артистка пояснює тим, що вона просто морально втомилася від політичного безладу в столиці своєї країни і тому вирішила деякий час побути в Росії. Остаточно ж увірвався терпець співвітчизників і шанувальників Ані, коли їхня улюблена співачка привезла з Росії музичні нагороди від RU.TV - два золотих самовари. Лорак нагадали про вчинок найвідомішого грузинського актора Вахтанга Кікабідзе, який з часів агресії Росії в бік його країни, відразу ж відмовився від всіх російських нагород і більше ніколи не відвідував цю країну.

Учень. Позицію «війна війною, а концерт за розкладом» поділяє також співак Потап. На врученні музичної премії він звернувся зі сцени до московських глядачів зі словами: «Офіційно! Від усіх українських артистів: Росія, дякую, що ви нас приймаєте!».

Та на відміну від тих, хто у важкий для України час співпрацює з російськими агресорами є ті - хто і словом, і ділом стоїть за рідну батьківщину.



Гурт «Океан Ельзи». Ось уже півроку вони постійно займаємося тим, що зараз є актуальним, наприклад, закупівля ліків, медобладнання. 19 грудня 2014 в Києві в театрі ім. Івана Франка відбудеться благодійний концерт сольного проекту Святослава Вакарчука «Вночі». Всі кошти від продажу квитків підуть на оновлення і повне облаштування операційних залів Запорізького госпіталю. (Посилання на відео «Вакарчук С. про ситуацію в Україні» https://www.youtube.com/watch?v=pJhnWuQs2ac)

Учень. Руслана Лижичко продовжує інформаційну війну з Росією і агітує весь світ боротися з В.Путіним. Громадська діячка в черговий раз взяла участь у міжнародних заходах, де виступила з промовою про масову путінську пропаганду. Вона абсолютно переконана, що путінська пропаганда забезпечує війну. Це є інформаційна війна. Вона робить світовий конфлікт

Учень. Патріотичною є фотосесія актриси Ольги Сумської під назвою "Єдина Україна". Кожна світлина, на якій Сумська демонструє яскраві образи з національним колоритом, підписана гаслом: "Ні війні", "Україна найкраща" тощо. "Це проект дає можливість поглянути на нашу країну так, як має дивитись на неї справжній патріот! Слава Україні!

Учень. Гоша Куценко. «Якщо той жах, який зараз в моїй душі, втілиться в протистояння моїх народів, це буде найкривавіша, нещадна і пекельна різанина в історії людей. Зупиніться, просто зупиніться!», - написав він на своїй сторінці в Facebook.

Учень. Відомий боксер Володимир Кличко свій останній бій присвятив героям, які захищають цілісність нашої держави. "У нас сьогодні важкі часи. Хочу присвятити свій нокаут, свою перемогу людям, які борються за незалежність. Нашим героям. Я люблю тебе, Україно. Слава Україні!" А ось ці актори написали офіційний лист – звернення до В.Путіна про припинення агресивних дій проти України.

(Посилання на відео «Нокаут Кличко – Пулев»: https://www.youtube.com/watch?v=BokycMIt6Nc)



Учень. Відомий російський музикант, лідер групи "Машина часу" Андрій Макаревич своєю піснею «Моя страна сошла с ума» показав свою позицію щодо дій В.Путіна в Україні. 12 серпня легенда російського року, на запрошення президента Фонду волонтерів України Тимофія Нагорного, поїхав гастролювати в Донбас і виступив в українському м.Святогорськ. «Багато громадських діячів та політиків Росії заявили, що дії Макаревича носять антиросійський характер. Саме за них лідера «Машини часу» і пропонують позбавити всіх звань і ордена «За заслуги перед Вітчизною». У Росії почалась травля на співака.

(Посилання на відео «Макаревич Андрій. «Моя страна сошла с ума» https://www.youtube.com/watch?v=_N8H6STuhRg)

Учень. Співачка Тамара Гвердцителі зізналася, що душею і серцем завжди була з нашим народом. "Після грузинських подій я хвилювалася за Україну і була там, коли ніхто не міг уявити, що це шоу буде тривати. Звичайно, я була з усіма, всі ми люди. Це наша біографія. Це наше життя", і на фразу "Слава Україні!" відповіла: "Героям слава!"

Учень. Американська актриса українського походження Мілла Йовович назвала український народ «дивовижним». «Моє серце болить, коли я бачу, що відбувається в Україні! Я вірю в моїх дивовижних людей і знаю, що вони зможуть знайти мирне рішення».

Учень. Актор та музикант, вокаліст, гітарист та автор пісень Джаред Лето відкрито висловив свою позицію щодо України. Він не лише згадав про Україну під час церемонії вручення «Оскар» у далекому Лос-Анджелесі, але й особисто завітав до Києва з концертом. На сцену він вийшов у вишитому в українському стилі шарфі, а потім, виконуючи одну з пісень, розмахував українським прапором.

Учень. Американський актор і політик Арнольд Шварценеггер став одним з перших, хто публічно підтримав Україну, написавши: «Відправляю мої думки і найкращі побажання моєму другові Віталію Кличку та українському народові у боротьбі за демократію».

Учень. Підтримку українцям висловив і голлівудський актор, режисер, сценарист Джордж Клуні. Він звернувся до українців зі словами підтримки. Актор назвав українців хоробрими, підтримав усі принципи Майдану: «Не може бути демократії, коли арештовують та перешкоджають мирним демонстрантам»

Уважно за подіями в Україні стежить і Тім Рот. Популярний актор щиро бажає, аби Кремль нарешті припинив зазіхати на чуже. "Росіє, дай їм спокій! Звісно, ми усі стежимо за тим, що відбувається в Україні. І я дуже хвилююся через те, що може із цього вийти, це може бути жахливо. Ми вас підтримуємо!" – говорить актор.



Класний керівник 1

Запитання до учнів: Розкажіть про ваше ставлення до зірок? Чи можуть вони допомогти у припиненні війни? Все це має значення і впливає на долю України. Зараз наша рідна Україна має право на щасливе життя.
Форма роботи: вправа «Незакінчене речення»

Для мене незалежна Україна – це …
Класний керівник 2

Форма роботи: вправа створення колажу «Побажання для України»

На фоні відеофрагменту «Моя Україна», учні по черзі виходять до дошки, прикріплюють свої побажання на плакат.

В результаті ми отримали для України побажання. Мрії завжди збуваються і наша Україна повинна стати сильною.



Заключне слово

Класний керівник 1

За допомогою інформаційного впливу на людську підсвідомість, можна з легкістю керувати як людиною, так і групою людей бо завдання інформаційної війни полягає не в знищенні живої сили, а в підриві цілей, поглядів і світогляду населення, в руйнуванні соціуму.

Нові медійні гіганти, регіональні спільноти, геополітичні доктрини всі разом перероблюють інформаційний простір. Взаємодія образів, що тиражуються ЗМІ, й суспільство, що їх сприймає, відзначається технічними новаціями, але проблеми, які визначають цю взаємодію, вимагають розв’язання на рівні впровадження механізмів державної мовної політики захисту інформаційного суверенітету.

Класний керівник 2

Слово – потужна зброя. Користуватися ним треба з думкою про завтрашній день нашої держави, благополуччя наших дітей. Немає величі там, де немає добра і правди.


Вірш «Побажання»

Інформацією розпочинали, інформацією закінчуємо,

Цікаво не цікаво, вам вирішувать.

Фейки, фрейки, петиції,

Змінюють нашу позицію

Сіють оману, роздратування, галас, тривогу, розчарування.

Будьте пильними, медіаграмотними,

Дивіться телебачення, слухайте радіо,

Потоки інформації сприймайте правильно.

Сім раз відміряйте

Один раз відріжте

Зважте, обдумайте, а тоді вірте.

Прості побажання прийміть до уваги

А у нас все, дякуємо за увагу!


Список використаної літератури:


  1. Прсяжнюк Д.М. Застосування маніпуляційних технологій з боку Росії в ЗМІ України(на прикладі Криму)(електронний ресурс) Д.М. Присяжнюк Режим доступу http:j/vulib.com/content/view/1108/23

  2. Петрик В.М. Сучасні технології та засоби маніпулювання свідомістю; ведення інформаційної війни і спеціальних інформаційних операцій(Текст): навч. Посіб./ В.М. Петрик В. В. Остроухов ( та ін.), - К.:Росава,2006.-208 с.

  3. ТОП-7 цитат Путина об Украине (Электронный ресурс).- Режим доступа: http//politico.ua/blogpost69917.

  4. Науковий вісник. – 2014.- вип.13 «Демократичне врядування» Інформаційно-психологічна війна Росії проти України: як їй протидіяти.

  5. Зброя Третьої світової війни (електронний ресурс).- Режим доступу: http://www.personal-plus.net/forum/read.php?1,27794.

  6. Інтернет – ресурси:

  • http://www.slideshare.net/VolodymyrTarasov/ss-23816169

  • http://www.radiosvoboda.org/content/article/25321567.html

  • https://www.youtube.com/watch?v=_N8H6STuhRg)

  • https://www.youtube.com/watch?v=fasBRxMKYLM)

  • https://www.youtube.com/watch?v=yotkG4u_bVU)

  • https://www.youtube.com/watch?v=pJhnWuQs2ac)

  • https://www.youtube.com/watch?v=BokycMIt6Nc)

  • https://www.youtube.com/watch?v=_N8H6STuhRg)


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconДержавний стандарт професійно-технічної освіти дспто 7411. Da. 15. 10-2014
Днз «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу», викладач вищої категорії
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconБерезівське вище професійне училище Одеського національного політехнічного університету

Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» icon«Черкаське вище професійне училище будівельних технологій»
Тема роботи: методичний посібник: «Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури»
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconМатеріали Обласної науково-практичної конференції педпрацівників птнз (11 січня 2016 р.). Маріуполь: Маріупольське вище металургійне професійне училище, 2016. 243 с
Формування загальнолюдських та професійних компетенцій учнів через використання сучасних педагогічних технологій
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconКількісний та якісний склад педагогів Класні керівники 5 – 11 класів

Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconЗвіт директора Державного навчального закладу «Одеське професійне училище залізничного транспорту та будівництва» за 2013-2014 навчальний рік
...
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconСвітлана патра біографія
Світлана Миколаївна Патра. Народилася 24 жовтня 1981 року в Миколаївській області. Від народження пересувається на інвалідному візку,...
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconБутова ірина вікторівна
Київське міське педагогічне училище №1 ім. Н. К. Крупської, за спеціальністю "Вчитель початкових класів" (1984 р.)
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconКерівники: Степаненко Олена Володимирівна Чиркова Оксана Іванівна Петренко Наталя Петрівна Адреса навчального закладу
Систематизувати існуючі писемні джерела про с. Красна Лука в єдиний доступний матеріал
Дубовенко Ірина Володимирівна, Скремінська Світлана Миколаївна, класні керівники днз «Житомирське вище професійне технологічне училище» iconГероїчними стежками Віри Федченко
Керівники: заступник директора з виховної роботи, вчитель історії Глодоської зш І-ІІІ ступенів Шевченко Віталіна Миколаївна, контактний...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка