|
 Ефект інтегрованого уроку Завдання сучасної шкільної освіти −
|
Дата конвертації | 15.09.2017 | Розмір | 445 b. |
|
Ефект інтегрованого уроку
Завдання сучасної шкільної освіти − Завдання сучасної шкільної освіти − формування творчої особистості з високим рівнем інтелектуального розвитку, здатної до створення та засвоєння інновацій в будь-якій галузі. Формула успіху вчителя літератури: синтез хорошої книги, хорошого способу викладання і хорошої людини. Є. Ільїна
Інтегрáція (від лат. integrum — ціле, лат. integratio — відновлення): Інтегрáція (від лат. integrum — ціле, лат. integratio — відновлення):
поєднання, взаємопроникнення. Це процес об'єднання будь-яких елементів (частин) в одне ціле. Процес взаємозближення й утворення взаємозв'язків…
Переваги інтеграції Дає змогу “спресувати” споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї теми. Усунення дублювання. Ущільнення знань. Опанування учнями значного за обсягом навчального матеріалу. Цілісність знань. Можливість застосування набутих знань з різних навчальних предметів. Приклад рівноправного партнерства.
Інтегроване навчання на уроках світової літератури Українська література (“Пісня про Роланда” – “Слово о полку Ігоревім”) Історія Історико-літературна епоха В. Скотт “Айвенго” Поезія Сходу Постать Івана Мазепи в історії людства та світовій літературі
Географія Географія Ж. Верн “Пятнадцятирічний капітан” Д. Дефо “Робінзон Крузо” Художня культура
Музика починається там, де закінчується слово Казки Ш. Перро “Попелюшка”
- Р. Штраус. Опера “Попелюшка” - Ж. Масне. Опера “Попелюшка” - Д. Россіні. Опера “Попелюшка” - С. Прокоф'єв. Балет “Попелюшка”
Біблія Й. Кунау. Соната для клавіра “Битва Давида з Голіафом” Г. Гендель. Ораторії “Самсон”, “Йосиф”, “Соломон” Й. Бах. “Великодня” (Й. В. Гете. “Фауст”) А. Рубінштейн. Опери“Суламіф”, “Мойсей”, “Христос” Г. Брамс. Вокально-симфонічний твір “Тріумфальна пісня” (за Апокаліпсисом)
Антична література Антична література Міфи Ф. Ліст. Симфонічні поеми “Прометей”, “Орфей” К. В. Глюк. Опери “Орфей та Еврідіка”, “Ехо і Нарцис”, “Паріс і Єлена” Ф. Каваллі. Опера “Закоханий Геркулес” Й. Гайдн. Опера “Орфей та Еврідіка” Гомер. “Одіссея” – К. Монтеверді. Опера “Повернення Улісса додому” Вергілій. “Енеїда”
- К. Монтеверді. “Весілля Енея та Лавінії” - Г. Берліоз. Опера “Троянці” - А. Скарлатті. Опера “Безумна Дідона” - Г. Пьорсел. Опера “Дідона та Еней”
Середньовіччя Епос “Пісня про Роланда” – О. Мерме. “Роланд у Ронсевальській ущелині” Середньовіччя Епос “Пісня про Роланда” – О. Мерме. “Роланд у Ронсевальській ущелині” Данте
- Д. Пуччіні. Симфонія “Данте” - Б. Годар. Опера “Данте і Беатріче” - П. Чайковський. Симфонічна фантазія “Франческа да Ріміні” - В. Галілей. Драматизовані пісні на текст “Скарги Уголіно” - Ф. Ліст. “Соната після прочитання Данте”
Відродження Відродження Петрарка Ф. Ліст. Музика до 3-х сонетів Петрарки Ф. Шуберт. Музика до сонетів Петрарки Боккаччо В. Мадзоккі та М. Марадзоллі. Опера “Надійся, страждущий”
Сервантес Сервантес Ж. Масне. Опера “Дон Кіхот” А. Мінкус. Балет “Дон Кіхот” А. Рубінштейн. Симфонічна поема “Дон Кіхот” А. Кара-Караєв. Симфонічні гравюри “Дон Кіхот” М. Фалья. “Балаганчик маестро Педро” Е. Жак-Делькроз. Опера “Санчо Панса” Т. Хренніков. Музика до п'єси М. Булгакова “Дон Кіхот” С. Монюшко. Оперета “Новий Дон Кіхот, або Сто безумств”
Шекспір. “Гамлет” Шекспір. “Гамлет” Ф. Ліст. Симфонічна поема “Гамлет” А. Тома. Опера “Гамлет” П. Чайковський. Увертюра-фантазія “Гамлет” Д. Шостакович.
- Сюїта “Гамлет” - Музика до кінофільму “Гамлет”
Мольєр. “Міщанин-шляхтич” Мольєр. “Міщанин-шляхтич” Ж. Люллі. Музика до комедії “Міщанин-шляхтич” Д. Дефо. “Робінзон Крузо” Ж. Оффенбах. Оперета “Робінзон Крузо” Р. Бернс С. Свиридов. Цикл романсів “Країна батьків” (на вірші Бернса)
Й. В. Гете Й. В. Гете Ф. Шуберт. Пісні на вірші Гете (близько 70, серед яких – “Вільшаний король”) Р. Вагнер. Увертюра “Фауст”, 7 п'єс до “Фауста” Ф. Ліст. Симфонія “Фауст” Ш. Гуно. Опера “Фауст” Р. Шуман. Сцени з “Фауста” Г. Берліоз. Драматична легенда “Засудження Фауста” Й. Брамс. Кантати “Рінальдо”, “Пісня Парок” А. Рубінштейн. Симфонічна поема “Фауст” А. Шнітке.
Кантата “Історія доктора Йоганна Фауста”
Ф. Шиллер Ф. Шиллер Д. Россіні. Опера “Вільгельм Телль” Е. Т. А. Гофман П. Чайковський. Балет “Лускунчик” Ж. Оффенбах. Фантастична опера “Казки Гофмана” В. Скотт Ж. Бізе. Опера “Перська красуня” Дж. Байрон Г. Берліоз.
ІІ симфонія “Гарольд в Італії” Музика до драматичної поеми “Манфред”
А. Міцкевич А. Міцкевич С. Монюшко. Хорові твори “Кримські сонети”, “Дзяди” Ф. Шопен. Балада g-mol op. 23 (за баладою “Конрад Валленрод”) О. Пушкін М. Глінка. Опера “Руслан і Людмила” О. Аляб'єв. Романс “Я пам'ятаю мить чудову” Ю. Шапорін. 5 романсів на вірші О. Пушкіна П. Чайковський. Опера “Євгеній Онєгін”
М. Лермонтов М. Лермонтов В. Шебалін.Хоровий твір на вірш “Скеля” О. Варламов. Романс “Біліє парус одинокий” Х. Вольф. Пісні на вірші Дж. Байрона у перекладі М. Лермонтова
Сучасний урок не можливий без самовдосконалення, саморозвитку вчителя, бо вчитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестає вчитися, в нім вмирає вчитель.
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | Міністерство освіти, науки, молоді та спорту України Відділ освіти,молоді та спорту Хмельницької рда Основне завдання сучасної середньої загальноосвітньої школи – дати молодому поколінні глибокі, міцні знання з точних наук, виробити...
|  | Передмова Предметні учнівські олімпіади та конкурси є одними з традиційних І добровільних форм роботи сучасної шкільної освіти, що реалізують бажання школярів перевірити свої знання, здібності, уміння. Олімпіади та конкурси Ня долати труднощі, виробляють навички роботи з довідковою та науково-популярною літературою. Вони приносять користь лише тоді, коли...
|  | Педагогічної освіти Концепція загальної середньої освіти визначають одним з основних завдань сучасної школи формування творчої особистості, здатної до...
|  | Розман ірина іллівна Організація навчально-методичної роботи з учителями у системі шкільної освіти закарпаття
|  | 9 клас зміст передмова Завдання до контрольних робіт у 9 класі укладено відповідно до шкільної програми для 5-12 класів й охоплюють усі передбачені нею...
|  | Концепція загальної середньої освіти Підтримка та розвиток учнів, що володіють потенціалом до високих досягнень, є одним із пріоритетних напрямів сучасної світової та...
|  | Становлення І розвиток шкільної літературної освіти в україні у 1918 1938 рр М. П. Драгоманова, професор кафедри методики викладання української мови та літератури
|  | Конспект інтегрованого уроку з літературного читання й музичного мистецтва. 2 клас «музику» Шевченківського слова, його мелодійність; вчити знаходити порівняння, висновки, розвивати зв’язне мовлення, музичний слух,...
|  | Урок №1 Символи долі Антуана де Сент-Екзюпері (Життєвий І творчий шлях письменника) Мета уроку Методи І прийоми: «Щоденник подвійних нотаток»; метод Цицерона; метод узгодження фантазії та уяви з умінням чітко висловлювати власні...
|  | Учитель української мови та літератури Верхньоторецької зош ясинуватського району Модель інтегрованого уроку компаративного аналізу Тема. «Реалізація компаративної змістової лінії Державного стандарту через інтегровані уроки української літератури»
|
|
|