Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями



Дата конвертації17.04.2017
Розмір445 b.





  • формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями;

  • виховувати почуття гордості за українську інтелігенцію, яка відіграла вирішальну роль у культурному піднесенні України, почуття патріотизму, власної відповідаль-ності за долю батьківщини, усвідомлення того, що найбільша в світі краса – це краса вірності вітчизні, родові, людині.



З перших кроків самопізнання на полі народ-нім я загорівся душею і думкою послужить рідному слову, огранувати його, окрилити красою і дужістю, щоб воно стало здатним висловити культурну освічену річ, виспівати найтонші краси високих поезій.

  • З перших кроків самопізнання на полі народ-нім я загорівся душею і думкою послужить рідному слову, огранувати його, окрилити красою і дужістю, щоб воно стало здатним висловити культурну освічену річ, виспівати найтонші краси високих поезій.























































Каталог: avatar
avatar -> Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Залучити учнів до цілеспрямованої навчальної діяльності можна за умови, якщо вони чітко знають, усвідомлюють, що саме будуть вивчати на уроці, якого результату повинні досягнути
avatar -> Календарно-тематичне планування уроків з української літератури 11 клас (академічний рівень) ІІ семестр
avatar -> В. Симиренко відоме І невідоме про володимира симиренка
avatar -> Психологічні рекомендації вчителям щодо роботи з дітьми-переселенцями у конфліктний та постконфліктний період
avatar -> Тарас Григорович Шевченко народився 25 лютого (9 березня за н ст.) 1814р в с. Моринці Звенигородського повіту Київської губернії
avatar -> Клас І. Побудуйте роздум у публіцистичному стилі (об­сяг: 0,5 – сторінка), ствердивши або спростувавши одну з таких тез
avatar -> Творчість Блока вершина російського символізму
avatar -> Практикум частина перша 2004 передмова
avatar -> Заходи щодо відзначення в 2010 році 90-річчя з дня народження тричі Героя Радянського Союзу Кожедуба І. М. На виконання постанови Верховної Ради України від 19. 01. 2010 р


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconХід уроку I. Організаційний момент
Мета: вдосконалювати навички правильного І виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями icon«А літа стрілою пролітають, забирають все добре з собою»
Мета: поглибити знання з біографії письменника, з’ясувати основні віхи його життєвого І творчого шляху, розширити культурний кругозір,...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconТема. Творчість Оноре де Бальзака. Бальзак – засновник соціально-психологічної прози. Реалізм у творчості письменника Мета
Еніального, цілеспрямованого письменника-трудівника, зацікавити учнів його творами; розвивати вміння працювати з критичною літературою;...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconВчитель: Тацій Ольга Степанівна
Мета. Повторити основні етапи біографії Т. Шевченка; висловлювати своє ставлення до Шевченка; формувати вміння працювати в малих...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconМета: продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Казка про яян», опрацювати зміст твору, його виховне І повчальне значення; допоїти глибше усвідомити притчовий зміст І художню цінність казки
Розвивати культуру зв'язного мовлення, абстрактне, логічне І критичне мислення, пам'ять, увагу, вміння грамотно висловлювати думку;...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconБогдан Чалий. Дума про Кия та його славний рід (Скорочено) Мета
Мета: поглибити знання учнів про Україну, її історичне минуле, населення у давні часи; розвивати пізнавальні інтереси школярів; удосконалювати...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconУроку. Позакласне читання. О. С. Пушкін «Дубровський»
Пушкіна, формувати навики аналізу епічного твору, вміння висловлювати думки з приводу прочитаного, на прикладі творів світової класики...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconУрок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії»
Вчити дітей шукати різні джерела інформації, вільно висловлювати свої думки,розширити знання учнів про життя І творчість українських...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconТворчість відомого українського письменника В. Рутківського. «Джури козака Швайки»
Мета: ознайомити учнів із життям І творчістю В. Рутківського, першою книж­кою його трилогії; поглибити знання про минуле нашого народу;...
Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями iconШолом-Алейхем. Віхи життєвого І творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу
Мета: простежити основні віхи життя та творчості письменника, його зв’язки з єврейською та українською літературами; сприяти формуванню...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка