|
 Формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями
|
Дата конвертації | 17.04.2017 | Розмір | 445 b. |
|
формувати вміння висловлювати судження про письменника і його творчість на основі аналізу його біографії й оцінки іншими мит-цями; виховувати почуття гордості за українську інтелігенцію, яка відіграла вирішальну роль у культурному піднесенні України, почуття патріотизму, власної відповідаль-ності за долю батьківщини, усвідомлення того, що найбільша в світі краса – це краса вірності вітчизні, родові, людині.
З перших кроків самопізнання на полі народ-нім я загорівся душею і думкою послужить рідному слову, огранувати його, окрилити красою і дужістю, щоб воно стало здатним висловити культурну освічену річ, виспівати найтонші краси високих поезій. З перших кроків самопізнання на полі народ-нім я загорівся душею і думкою послужить рідному слову, огранувати його, окрилити красою і дужістю, щоб воно стало здатним висловити культурну освічену річ, виспівати найтонші краси високих поезій.
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | Хід уроку I. Організаційний момент Мета: вдосконалювати навички правильного І виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати...
|  | «А літа стрілою пролітають, забирають все добре з собою» Мета: поглибити знання з біографії письменника, з’ясувати основні віхи його життєвого І творчого шляху, розширити культурний кругозір,...
|  | Тема. Творчість Оноре де Бальзака. Бальзак – засновник соціально-психологічної прози. Реалізм у творчості письменника Мета Еніального, цілеспрямованого письменника-трудівника, зацікавити учнів його творами; розвивати вміння працювати з критичною літературою;...
|  | Вчитель: Тацій Ольга Степанівна Мета. Повторити основні етапи біографії Т. Шевченка; висловлювати своє ставлення до Шевченка; формувати вміння працювати в малих...
|  | Мета: продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Казка про яян», опрацювати зміст твору, його виховне І повчальне значення; допоїти глибше усвідомити притчовий зміст І художню цінність казки Розвивати культуру зв'язного мовлення, абстрактне, логічне І критичне мислення, пам'ять, увагу, вміння грамотно висловлювати думку;...
|  | Богдан Чалий. Дума про Кия та його славний рід (Скорочено) Мета Мета: поглибити знання учнів про Україну, її історичне минуле, населення у давні часи; розвивати пізнавальні інтереси школярів; удосконалювати...
|  | Уроку. Позакласне читання. О. С. Пушкін «Дубровський» Пушкіна, формувати навики аналізу епічного твору, вміння висловлювати думки з приводу прочитаного, на прикладі творів світової класики...
|  | Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» Вчити дітей шукати різні джерела інформації, вільно висловлювати свої думки,розширити знання учнів про життя І творчість українських...
|  | Творчість відомого українського письменника В. Рутківського. «Джури козака Швайки» Мета: ознайомити учнів із життям І творчістю В. Рутківського, першою книжкою його трилогії; поглибити знання про минуле нашого народу;...
|  | Шолом-Алейхем. Віхи життєвого І творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу Мета: простежити основні віхи життя та творчості письменника, його зв’язки з єврейською та українською літературами; сприяти формуванню...
|
|
|