Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»



Скачати 42.39 Kb.
Дата конвертації21.03.2018
Розмір42.39 Kb.
ТипУрок

Тема уроку: Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»

Мета: ознайомити учнів із творчістю Ганса Крістіана Андерсена, вдосконалювати тех­ніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слов.

Обладнання:картки з завданнями, презентація, виставка книг Ганса Хрістіана Андерсена.

Хід уроку



І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.

Гра «У художньому музеї»

Діти виходять до дошки, де розміщена виставка їх робіт, коментують кожен свою роботу.



IIІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА.

1. Робота над скоромовкою

Мокра погода розмокропогодилася.

2. Гра « Переплутанка» (слайд 1)

ІV . МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

1. Гра » Дешифрувальник» ( слайд 2)



2. «Упізнай казкового героя»

Народилося таке —

І незграбне, і бридке,

Одиноке і нещасне!

Стало Лебедем прекрасним. (Гидке каченя)

--- Чи знаєте ви автора цієї казки?

--- Які ще його казки вам відомі?

3. Перегляд презентації про Ганса Хрістіана Андерсена.(слайд 4 - 8)



4. Ознайомлення з біографічною довідкою Ганса Крістіана Андерсена (с. 157) (читання учнями).

--- Сьогодні ми ознайомимося ще з однією чудовою казкою цього славетного казкаря.

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

1. Опрацювання казки «Принцеса на горошині» (с. 151 - 153)

1) Перегляд частини мультфільму « Принцеса на горошині».

Відповіді на запитання до переглянутого ( слайд 9,10 ).

2) Виразне читання казки вчителем (або підготовленим учнем).

--- Чи сподобалася вам казка?

--- Що вас найбільше вразило?

3. Словникова робота.

а) Довідкове бюро ( слайд 11 ).



Брама --- великі ворота, переважно при монументальних спорудах.

б) Читання стовпчиків слів «буксиром» за вчителем(слайд)


Міську волоссю

уранці матрац

чутливою дванадцяти

качачого склепила

занепогодило найсправжнісінькою

--- Прочитайте слова повільним темпом; нормальним; швидким. Фізкультхвилинка



4. Читання казки учнями «ланцюжком».

5. Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.

---Про що мріяв принц? .

--- Чим він був засмучений?

--- За яких обставин принцеса з'явилася в королівському палаці?

--- Який вона мала вигляд? Прочитайте.

— Як принцесі вдалося переконати всіх, що вона справжня?


--- Кого в наш час називають принцесою на горошині!

6. Гра «хто швидше?» ( слайд 12 )

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. РОЗВИТОК ЧИТАЦЬКИХ НАВИЧОК.

1.Гра «Земля -небо». За командою «земля» — діти нахиляються до книжки і читають текст. За командою «небо» — піднімають голівки вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову «земля» — учні очима знаходять, де вони закінчили читати.

2. Гра«Читає Незнайко».

Учитель читає, замінюючи слова, учні виправляють «помилку».

Раптом хтось постукав у міську браму, і старий слуга (король) пішов відчиняти.

У це ліжко поклали принцесу, там вона проспала (пролежала) всю ніч. Такою ніжною (чутливою) могла бути тільки справжня принцеса.



3.Хвилинка творчості

--- Яку ілюстрацію ви намалювали б до казки?



VII. ПІДСУМОК УРОКУ.

--- Яку казку читали на сьогоднішньому уроці?

--- Хто автор цієї казки?

--- Над чим ця казка змусила вас замислитися?



VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (слайд13)

1 група – художники. Намалювати малюнок до казки.

2 група – філологи. Підготувати розповідь за планом.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconТема. Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»
Мета: ознайомити учнів із творчістю Ганса Крістіана Андерсена, вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Андерсен Hans Christian Andersen
«я твердо вирішив писати казки!» Г. К. Андерсен Ганс Крістіан Андерсен видатний датський казкар, романіст, поет І драматург
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Андерсен Відзначаємо цього року!
Ганс Крістіан Андерсен справедливо вважається королем казки. Письменник, як справжній чарівник, проникав у душу дитини, дорослого,...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Анде
Ганс Крістіан Андерсен народився в Оденсе — місті на данському острові Фюн. Його батько був бідним швецем, мати Ганна Марі Андерсдаттер...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconТоржество самовіданного кохання І дружби
Ганс -крістіан Андерсен (1805-1975) Моє життя це прекрасна казка,щедра на подіі та блаословіння
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconВіртуальна екскурсія у музей Ганса Крістіана Андерсена
«Вибери собі дорогу й мету, і я, відповідно до твоїх обдарувань і розумових можливостей, оберігатиму й спрямовуватиму тебе!, і тоді...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Андерсен. Знайомство з казкарем. Найвідоміші казки Андерсена
Мета: познайомити з життям І творчістю датського письменника Г. К. Андерсена; продемонструвати розмаїття його казок, пригадати найвідоміші...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconКоли твір відкриває свої таємниці. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено) Мета
Ганса Крістіана Андерсена; вдосконалювати навички свідомого виразного читання літературних творів; учити аналізувати прочитане, робити...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Андерсен. Поєднання побутовості та фантастики у його казках
Востями його казок; пригадати назви, імена персонажів відомих казок андерсена; показати поєднання побутовості та фантастики в андерсенівських...
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині» iconГанс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено) Мета: продовжити ознайомлення учнів із життєвим І творчим шляхом Ганса Крістіана Андерсена; ознайомити з його казкою «Гидке каченя»
Андерсена; ознайомити з його казкою «Гидке каченя»; вчити складати план твору; удосконалювати навички правильного І виразного читання;...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка