И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення



Дата конвертації09.03.2018
Розмір444 b.
ТипУрок


Организация самостійної роботи на уроках мови та літератури Если ученик в школе не учится сам ничего творить, то и в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л.Н. Толстой

  • Види самостійної роботи на уроках мови:

  • робота з підручником, з довідковою літературою;

  • підготовка письмового та усного повідомлення;

  • виконання вправ комбінованого характеру (наприклад, вставити пропущені букви і розставити розділові знаки);

  • завдання, які припускають наряду з відтворенням усвоєних знань внесення деяких елементів творчості (складання словосполучень і речень, схем, таблиць,алгоритмів– робота в парах, групах);

  • складання плану висловлювання;

  • конспектування;

  • тестові завдання;

  • вибірковий, розподільний диктант.


Зразки завдань для самостійної роботи Урок внеклассного чтения в 9 классе(учитель-Смолякова Р.А.) Тема. Поэзия Перси Биши Шелли. «Гимн интеллектуальной красоте».

  • Задание для работы в парах: подготовить выразительное чтение стихотворения (тексты на столах), продумать комментарий, обменяться своими впечатлениями в диалоге.

  • Результат: ученица читает стихотворение «Островок», затем комментируют:

  • - Хочу пояснить: пиния – итальянская сосна, у неё зонтикообразная крона, а анемоны – растения семейства лютиковых, их иначе называют ветриницами.

  • - Красивое стихотворение. Как надо любить природу, чтобы так описать её красоту. Островок похож на цветок.

  • Эпитеты «фиалковая тень», «блаженные горы», «жемчужная пряжа» помогают создать образ маленького острова, подчёркивают его красоту.

  • - А я прочитала, что Константин Бальмонт назвал это стихотворение «нежной камеей».



Урок української літератури в 6 класі (вчитель – Удовіченко Л.П.) Тема. Календарно-обрядові пісні весняного циклу: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця»

Урок розпочинається невеликою літературно-музичною композицією. Заздалегідь підготовлені учні-артисти показують фрагмент «Свята весни». Їхні глядачі-однокласники працюють у групах. На основі побаченого учні потім дають відповіді на запитання.
  • Українознавці :Коли в Україні відзначали прихід весни? Як це відбувалося? Які обряди дійшли до наших днів?

  • Літературознавці:Які пісні, на вашу думку, називаються веснянками? Як ще їх називали? Які особливості веснянок ви помітили? З якою метою повторюються деякі рядки?

  • Мистецтвознавці:Хто з учнів найкраще передав емоції, почуття, пов’язані з приходом весни? Оцініть артистів.



Урок літератури в 10 класі(вчитель-Третяк Н.Б.) Тема. Урок-проект «Подорож на батьківщину І.Я.Франка». «У долині село…»

  • -діти працюють над проектом в творчих групах;

  • -координатори груп перевіряють матеріал;

  • -взаємодопомога: сильніші допомагають слабшим;

  • -презентація на основі роботи груп;

  • -в ході роботи над проектом використовуються інформаційні технології.



Урок литературы в 9 классе (учитель-Ильченко Л.П.) Тема. Жан Батист де Мольер. Сведения о жизни и творчестве французского комедиографа эпохи классицизма

  • Самостоятельная работа с учебником. Работа в группах.

  • Задания для групп:

  • 1 группа. Составить небольшое сообщение (5-6 предложений)о месте творчества Жана Батиста де Мольера в мировой литературе.

  • 2 группа. Определить темы творчества комедиографа.

  • 3 группа. Выделить особенности произведений драматурга.

  • 4 группа. Показать значение творчества Мольера для мировой литературы.



Урок української мови в 5 класі(вчитель-Очеретянко Н.А. Тема. Звертання

  •  Кожна група отримує завдання, після його виконання звітує перед класом.

  • 1 група – графічний самодиктант .Зобразити схеми речень у таблиці, виділити граматичні основи. Зробити висновок щодо постановки розділових знаків у реченнях зі звертаннями.

2 група – Поставити розділові знаки, вказати вид звертання. Зробити висновок.

Не хилися явороньку ще ж ти зелененький!Засмійся Матвійку дам копійку.Ой сину мій сину сину молоденький де нічку пробував?

3 група - Вправа-редагування. Зробити висновок про роль звертань у мовленні.


Урок русского языка в 5 классе (учитель-Святецкая С.Ю.) Тема. Правописание приставки пре-,при-.

  • Закрепление материала. Самостоятельная работа в парах. Ученики объясняют друг другу правописание приставок пре-,при-.После этого самостоятельно выполняют упражнение: вставить пропущенные буквы е или и в слова с приставками пре-,при-:

  • пр_дорожный, пр_открыть, пр_одолеть пр_пятствие, пр_возмочь боль, пр_сесть на скамью, пр_глушить, пр_морский, пр_сытиться, пр_небрегать, пр_вращение, пр_следование, пр_знаться, пр_зирать труса, пр_брежный, пр_ображение, пр_ступить к делу, пр_остановить, пр_восходный, пр_образование, пр_града, пр_ручить, , пр_строить, , знаки пр_пинания, пр_забавный котенок. Пр_бывать в неведении – пр_бывать по расписанию; старинное пр_дание – пр_дание силы; пр_данный патриот – пр_данный врагами – пр_данный командованию; пр_емник традиций – пр_емник «Турист-2» – пр_емственность поколений – пр_емлемый вариант.

  • Дальше следует взаимопроверка с помощью ключа (учитель демонстрирует правильное написание слов на доске, ученики исправляют ошибки друг друга, объясняя при этом написание слов, в которых были допущены ошибки.




Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconУроку. "Великий олімпієць"
Мета. Ознайомити учнів із творчою долею письменника, розвивати в них навички самостійної роботи з довідковою літературою, виховувати...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconПрочитайте текст и выполните задания 1–6
Оно уже не всегда, не обязательно прямо душит глотку, чаще оно требует от подданных только присяги лжи, только обещания соучастия...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconМарк Твен (Самюель Ленгхорн Клеменс) 1835-1910. Короткі відомості про письменника
Мета: висвітлити основні події життя Марка Твена; зацікавити учнів творчістю Марка Твена; розвивати вміння самостійної роботи з підручником;...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconРобоча програма навчальної дисципліни теорія та практика перекладу
Мета курсу полягає у створенні умов для формування у студентів необхідних для їхньої подальшої професійної діяльності теоретичних...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconКонтрольна робота. Тестові завдання. (7 клас)
З досвіду роботи над проблемою Проектна технологія навчання на уроках української мови та літератури
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconПередмова Предметні учнівські олімпіади та конкурси є одними з традиційних І добровільних форм роботи сучасної шкільної освіти, що реалізують бажання школярів перевірити свої знання, здібності, уміння. Олімпіади та конкурси
Ня долати труднощі, виробляють навички роботи з довідковою та науково-популярною літературою. Вони приносять користь лише тоді, коли...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconЕкспедиція великого генуезця
Христофора Колумба; удосконалювати вміння працювати з різними джерелами географічних знань, складати повідомлення, робити висновки;...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconПрактичні роботи та рекомендації до виконання практичної, індивідуальної та самостійної роботи з навчальної дисципліни
Загальний обсяг дисципліни, види навчальної діяльності, їх розподіл по семестрах
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconРік народження– 1964
Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочел все книги, но не имеет любви...
И в жизни он всегда будет только подражать, копировать. Л. Н. Толстой Види самостійної роботи на уроках мови: робота з підручником, з довідковою літературою; підготовка письмового та усного повідомлення iconУрок-екскурсія Т. Г. Шевченко-художник І Києво-Печерська лавра
Підготовка до письмового домашнього переказу сприйнятого на слух розповідного тек­сту із творчим завданням


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка