Методична розробка для викладачів до практичного заняття
по темі «Ich bin Mediziner»
Текст: Ich bin Mediziner
Граматична тема: Artikel. Funktion und Gebrauch des Artikels.
1.Навчальна мета: Навчити студентів користуватися новими лексичними одиницями для побудови речень та використання їх у певних мовних ситуаціях. Навчити формувати діалогічні єдності, вести бесіду на тему «Ich bin Mediziner». Узагальнити знання про артикль, його функції та вживання, вміти правильно використовувати граматичний матеріал при читанні і перекладі фахової літератури.
2.План і організаційна структура практичного заняття
№
з/п
|
Етапи та основні питання
|
Час у хвилинах
|
Оснащення заняття
|
1.
|
Організаційні заходи
|
2 хв.
|
|
2.
|
Оголошення теми, мети заняття
|
3 хв.
|
3.
|
Вступне слово викладача
|
5 хв.
|
4.
|
Контроль лексичного матеріалу по темі "Ich bin Mediziner"
|
10хв.
|
5.
|
Опитування студентів :
-
читання і перклад тексту;
-
виконання вправ по тексту;
-
переказ тексту;
-
складання монологу на тему: "Моя біографія"
|
45 хв
|
6.
|
Пояснення граматичного матеріалу Artikel. Funktion und Gebrauch des Artikels
|
10 хв
|
7.
|
Тренувальні вправи по граматичному матеріалу Funktion und Gebrauch des Artikels
|
10 хв
|
8.
|
Підсумки, виставлення та аргументація оцінок, завдання для вивчення наступної теми
|
5 хв.
|
3.Методика проведення заняття.
3.1. Підготовчий етап
У короткому вступі викладач розкриває суть навчальної та виховної мети заняття, оголошує питання для обговорення, які практичні заняття будуть виконувати студенти.
3.2 Питання для обговорення і поточного контролю знань студентів.
Еталони відповіді
1. Лексичний матеріал по темі " Ich bin Mediziner"
Студент повинен знати переклад поданих нижче слів та словосполучень, вміти їх правильно вимовляти та застосовувати у реченнях.
der Arzt | лікар | der Beruf | професія | von Beruf sein | бути за професією | erhalten | отримувати | kränklich | хворобливий | leichtfallen | давтися легко | der Mediziner | медик | der Kinderarzt | педіатр |
der Rentner, -
| пенсіонер | die Kindheit, | дитинство | von Kindheit an | з дитинства | der Studentenzirkel | студентський гурток | krank | хворий | das Studienjahr | навчальний рік, курс | im ersten Studienjahr stehen | бути на першому курсі | das Studium | навчання (в вузі) | das Krankenhaus, - häuser | лікарня | die Krankenschwester, -n | медсестра | studieren an Dat | навчатися в | schwärmen für Akk | захоплюватись | bestehen aus Dat | складатися з | bestehen in Dat | полягати в |
sich interessieren für Akk.
| цікавитися |
-
Читання та переклад тексту.
Студенти читають текст, звертаючи увагу на правильну вимову слів, наголос та інтонацію. Особливу увагу слід звернути на читання та переклад нових лексичних одиниць. Студенти беруть участь у виправленні фонетичних та лексичних помилок.
3. Згрупувати синоніми:
1. studieren a) wohnen
2. erhalten b) das Fach
3. der Beruf c) lernen
4. leben d) bekommen
1-c, 2-d, 3-b, 4-a
4. Згрупувати антоніми:
1. leicht a) gesund
2. krank b) schwer
3. leichtfallen c) wenig
4. viel d) schwerfallen
1-b, 2-a, 3-d, 4-c
5. Вставити у речення відповідні слова, які знаходяться під рискою. Перекласти речення на українську мову.
1. Als Fach studiert er Zoologie. Він вивчає зоологію як фах.
2. Meine Schwester interessiert sich für Chemie. Моя сестра цікавиться хімією.
3. Die Aufgabe der Medizinschwester besteht in der Hilfe dem Kranken. Завданням медсестри є допомога хворим
4. Viele Studenten unserer Gruppe schwärmen für Anatomie. Багато студентів нашої групи захоплюються анатомією.
5. Ihre Schwester studiert an der Universität. Її сестра вчиться в університеті.
6. Unsere Gruppe besteht aus 25 Studenten. В нашій групі 25 студентів
_________________________________________________________________
studieren an + Dat., schwärmen für + Akk., bestehen aus + dat., sich interessieren für Akk., bestehen in Dat., studieren Akk.
6. Скласти речення з наступними словами і словосполученнями. Перекласти речення на українську мову.
1.Dieser Student, an der Fakultät für Heilkunde, studieren. Dieser Student studiert an der Fakultät für Heilkunde.
2. Mein Freund, stehen, im ersten Studienjahr. Mein Freund steht im ersten Studienjahr.
3.Das Studium, leichtfallen , ihm. Das Studium fällt ihm leicht.
4.Mein älterer Bruder, sein, Student. Mein älterer Bruder ist Student.
5. Unsere Großeltern, mit uns, wohnen, zusammen. Unsere Großeltern wohnen zusammen mit uns.
6. Von Kindheit an, wollen, meine Schwester, werden, Lehrerin. Von Kindheit an, will meine Schwester Lehrerin werden.
7.Alle Studenten, fleißig, unsere Gruppe, lernen. Alle Studenten unserer Gruppe lernen fleißig.
7. Дати відповіді на питання.
1.Was ist Oleg Iwanow? 2. Seit wann wollte er Arzt werden? 3. An welcher Fakultät studiert Oleg? 4. Geht sein Wunsch in Erfüllung? 5.Fällt ihm das Studium leicht? 6.Wofür interessiert sich Oleg? 7.Besucht er einen wissenschaftlichen Studentenzirkel? 8.Erhält er ein Stipendium? 9.Aus wieviel Personen besteht seine Familie? 10.Was sind die Eltern und die Großeltern von Oleg? 11.Wer führt den Haushalt der Familie? 12.Was will Olegs Schwester werden?
8. Переказати текст на основі поданих словосполучень
Student des ersten Moskauer Medizinischen Setschenow-Instituts;
von Kindheit an;
das Studium fällt ihm leicht;
ein Stipendium erhalten;
aus 6 Personen bestehen;
von Beruf sein.
9. Розповісти про себе і свою сім"ю
3.3. Повторення граматичного матеріалу (Funktion und Gebrauch des Artikels)
3.4. Виконання тренувальних вправ
1.Пояснити, чому вживається або не ввживається артикль.
1. Als Fach studiert er Zoologie. 2. Meine Schwester interessiert sich für Chemie. 3. Die Aufgabe der Medizinschwester besteht in der Hilfe dem Kranken. 4. Viele Studenten unserer Gruppe schwärmen für Anatomie. 5. Ihre Schwester studiert an der Universität. 6. Unsere Gruppe besteht aus 25 Studenten.
3.5 Підведення підсумків заняття, виставлення оцінок, їх обгрунтування та завдання для самостійного вивчення наступної теми.
Поділіться з Вашими друзьями: |