Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи:



Скачати 19.86 Kb.
Дата конвертації08.04.2017
Розмір19.86 Kb.

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.
(Для роботи на уроці учні були поділені на групи: « Біографи», «Етнографи», «Творча лабораторія», отримали випереджальні завдання)
«Рідна мати моя, ти ночей недоспала…» - кожному українцеві відомі ці слова з «Пісні про рушник» Андрія Малишка, з творчістю якого ви будете знайомиться протягом кількох уроків. Хто ж цей поет, який написав пісню, що стала народною і передається з покоління в покоління не лише друкованим рядком, а й з уст в уста?

Презентація проекту групи «Біографів» «Цікаві факти із біографії А.Малишка»

Завдання для класу: скласти план розповіді про цікаві факти з життя А. Малишка


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:and9gcqsklua0ltw_baepexr0-pc3rqcsay8exudiaciepp9mja-nczuqq
1 – й учень. А.С. Малишко народився 14 листопада 1912 року в сім’ї шевця в селі Обухові на Київщині. Сімя була велика – 11 дітей, батько, мати, старенька бабуся. Мати, Ївга Базилиха, саджати, полоти, і збирати урожай часто ходила босоніж. Гостюючи у сина в столиці, роззутою ходила київськими тротуарами. Коли її Олександр Копиленко запитав, чого вона ходить Києвом боса, Ївга Остапівна відповіла: «А щоб краще відчувати рідну землю».
2 – й учень. Батько – справжній швець-віртуоз – Самійло Микитович. Виготовлені ним «чорнобривці» - дівочі чобітки з фарбованої шкуратини, швидко розкуповували люди. Батько не хотів, щоб син вчився. У хвилини, коли синові було дуже важко, казав: «Вже краще чоботи шити». Навіть побив на синові свій чоботарський ретяг, щоб відрадити його від науки. Але це не допомогло.
3 - й учень. Довгим і непростим виявився шлях Малишка до літературних вершин. Не раз битий батьком за написання віршів, юнак вирішив їхати до столиці, де сподівався дати раду своєму хистові. Починав вчитись на лікаря, проте згодом вступив до Київського інституту народної освіти, звідти вийшов учителем. Деякий час вчителював на Житомирщині. Згодом повністю присвятив себе літературній праці. Перша збірка вийшла 1936 року – «Батьківщина». А потім почалася Друга світова війна, яка поставила свій страшний відбиток на долях мільйонів українців.
4 – й учень. А. Малишко пішов добровольцем в армію і, будучи військовим кореспондентом, тримав у руках не лише олівець, а й зброю. Писав про героїчний подвиг народу, про спопелілу рідну землю. А по війні – нові творчі досягнення, особливо дорога нагорода України – Шевченківська премія за збірку «Прозорість», що вийшла 1962 року. І премій ще було декілька. І збірок ще було багато.
5 – й учень. Багато і прикрих моментів було у житті поета, можливо, вони й зумовили передчасне «згасання його зорі». Його серце зупинилося 17 лютого 1970 року. Тому Олесь Гончар сказав про нього: «Малишко – один з найяскравіших наших національних поетів, він згорів дочасно, упав на півшляху, полишивши нам золоті розписи своїх поезій, нев’янучу красу своїх пісень».

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconКолосовська Т. М., учитель української мови та літератури зош №140, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист
Учні класу заздалегідь поділені на три групи, кожна група одержала завдання І експерти з історії та географії
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: icon«Діалектика душі» толстовських героїв
Робота в групі: Учні розділені на 4 групи. Лідер групи призначений вчителем. Групи займають свої місця, визначають секретаря, який...
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconС. С. Аверінцев про інтерпретацію образа Едіпа в трагедії Софокла
Для самостійного опрацювання матеріалу з історії античної літератури для студентів 1 курсу спец. Мова та література
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconТести для закріплення вивченого матеріалу на уроці «Казкове й реалістичне в повісті-притчі Бориса Харчука

Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconУрок №1 Тема. Байка як жанр літератури та її особливості. Езоп основоположник жанру байки. Байка «Вовк І Ягня»
Слово вчителя. Сьогодні на уроці ми працюємо разом. Кожному з вас я хочу побажати, щоб на уроці ви були
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconЧесть, меч І ліра
З практики роботи по вивченню матеріалу культурологічного змісту на уроках історії із застосуванням міжпредметних зв’язків на інтегрованому...
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconМетодичні рекомендації» Напрямок «Форми І методи роботи з учнівською молоддю з історичного краєзнавства»
Краєзнавча робота в школі передбачає цілий арсенал ефективних методів І форм успішної навчально-виховної роботи. Завдяки вивченню,...
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconПовідомлення ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради при районній державній адміністрації Шановні представники громадськості!
Установчі збори для формування нового складу громадської ради при Лугинській районній державній адміністрації відбудуться 09 лютого...
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconБаришівської районної ради
Сенс інтерактивного навчання полягає в такій організації навчального процесу, щоб практично всі учні були залучені до пізнавальної...
Ііі. Опрацювання нового матеріалу. Для роботи на уроці учні були поділені на групи: iconПланування роботи наставника академічної групи Кандидат педагогічних наук, доцент Виговська С. В. Студентство
Основні завдання роботи наставника вивчення психофізіологічних особливостей студентів І групи в цілому, умов їх розвитку, навчання,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка