Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета



Скачати 202,9 Kb.
Дата конвертації12.06.2017
Розмір202,9 Kb.


Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший»


Розроблено заступником з

навчально – виховної роботи Бериславської
загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів №5

Херсонської області

Тур Світланою Юріївною

Мета: збудити прагнення вчителів продемонструвати свої знання та вміння з методики і розвивати вміння застосовувати свої знання в незвичайних ситуаціях.

Обладнання: прикрашений зал, столи, турнірна таблиця, стенд з категоріями.

Хід гри.

Ведучий. Увага! Увага!

Розпочинаємо інтелектуальну гру «Найрозумніший». Сьогоднішня гра – це своєрідний підсумок роботи над науково – методичною проблемою. «Розвиток інноваційного мислення вчителя як умова його професійної мобільності» за 2009-2010 навчальний рік.

Проходитиме сьогоднішнє наше свято під девізом: «Сильний той, хто може, може той, хто знає, в знаннях сила!»


  1. Представлення учасників (професійний гороскоп) 12 учасників:

Рудя О.Л.

Лис А.А.


Гудим О.А.

Кайдаш Ж.С.



Терези

Професійно важливі якості: чарівність, дипломатичність, товариськість, математичні здібності, здатність пристосовуватися, уміння наполягати на своєму

Бойко Н.В.

Мус Т.Д.


Водолії

Працьовитість, відповідальність, терпимість, товариськість,

Допитливість, мудрість



Кучеренко Н.П.

Козеріг

Самостійність, об’єктивність, захопленість, відповідальність, винахідливість, честолюбство.

Тимошенко С.М.

Вакула О.В.



Рак

Інтуїція, чутливість, дбайливість, аналітичні здібності, обережність.

Хриненко А.О.

Стрілець

Цілеспрямованість, схильність до ризику, впевненість у собі, оптимізм, організаторські здібності, відповідальність, творче начало

Мануйленко Г.В.

Лев

Прагнення керувати, честолюбство, впевненість у собі, працездатність, заповзятливість, краснолюбство

Валентій Л.М.

Овен

Активність, сила переконання, наполегливість, енергійність, цілеспрямованість, організаторські здібності.


І тур

Складається з 2-х раундів. Всім учасникам буде поставлено 24 питань з варіантами відповідей. Всі відповідають одночасно. Після закінчення І туру із 12 учасників залишається 6. Це ті, у кого найбільша кількість балів.



  1. Хто автор слів: «… наше педагогічне виробництво ніколи не будувалось на технологічній логіці, а завжди на логіці проповіді»

а) Я.А.Коменський

б) П.Я.Гальперін

в)А.С.Макаренко

г) Ю.К.Бабанський

2. Поняття «Педагогічна технологія» має таку кількість визначень:

а) 300


б) 20

в) 100


г) 500

3. Поняття «технологія» - це:

а) прикладна наука;

б) вчення про майстерність;

в) наука про педагогіку;

г) наука про навчання.

4. У якій технології учень – підпорядкований об’єкт навчальних впливів:

а) ігрова технологія;

б) проектна технологія;

в) технологія традиційного навчання;

г) інтерактивне навчання.

5. Хто з педагогів є прибічником вільного виховання?

а) Я.А.Коменський;

б) В.О.Сухомлинський;

в) Б.П. Лихачов;

г) М.Монтессорі.

6. Коли прийнята Декларація про державний суверенітет України?

а) 16 липня 1990р;

б) 24 серпня 1990 р;

в) 24 серпня 1991 р ;

г) 28 червня 1990 р.

7. Прізвище та ім’я Міністра освіти та науки України?

а) О.Ніколаєнко;

б) С.Вакарчук;

в) Д.Табачник;

г) Ю.Азаров.

8. Коли був прийнятий Закон України «Про освіту»?

а) 10 червня 1990 році;

б) 23 березня 1996 року;

в)22 вересня 1990 року;

г) 28 червня 1991 року.

9.Вкажіть поняття «метод розв’язання невідкладних завдань в обмежений час»:

а) педагогічний консиліум;

б) мозковий штурм;

в) ажурна пилка;

г) діагностика.

10. В Україні технологія інтерактивного навчання розроблена і пропагується:

а) В.Сухомлинський

б) А.М. Матюшкін

в) Н.Ф. Тализіна

г) О.І.Пометун

11. П.Я.Гальперін, Л.Н.Ланда, А.М.Матюшкін, Н.Ф.Тализіна розробляли:

а) технологію розвивального навчання;

б) технологію програмованого навчання;

в) технологію інтерактивного навчання;

г) технологія критичного мислення.

12. Якість методу дослідження, що виражається в його відповідності тому, для визначення та оцінки чого він був призначений.

а) андрагогіка;

б) кваліметрія;

в) валідність;

г) концепція.

13. Виберіть «зайве»:

а) реферат;

б) проект;

в) диктант;

г) МАН


/Інші види дослідницької роботи/

14. Яка технологія навчання передбачає обов’язкову мотивацію, ціле покладання, очікування:

а) особистісно орієнтоване навчання;

б) традиційне навчання;

в) розвивальне навчання;

г)дистанційне навчання.

15. Чинники, що позитивно впливають на процес запам’ятовування /вилучіть зайве/:

а) осмисленість та значимість інформації для суб’єкта;

б)страх за отримання низького бала;

в) конспект, у якому знаходиться матеріал, що

запам’ятовується;

г) повторення / відповідна кількість і термін/.

16. Чим пояснюються типові помилки сприйняття геометричних фігур? Наприклад, дитина слово «трикутник» пов’язує лише з прямокутним трикутником, а всі види тієї самої фігури не розрізняє.

а) константністю сприйняття;

б) цілістю сприйняття;

в) ситуативністю сприйняття.

17. На якій хвилині уроку найменша ефективність засвоєння знань?

а) 1-5 – й хвилині;

б) 15-й хвилині;

в) 41-й хвилині;

г) 29-й хвилині.

18. У нашій пам’яті карбується … інформації, яка ідейно прочитана.

а) 20%;

б) 70%;


в) 50%;

г) 10%;


19. У нашій пам’яті карбується… інформації, яку ми почули:

а) 10%;


б) 20%;

в) 30%;


г) 60%.

20. Мислительні операції – це /вилучіть зайве/:

А) аналіз;

Б) синтез;

В) уявлення;

Г) узагальнення.

21. Структурні складники інтелекту /вилучіть зайве/:

а) розуміння знакових систем /символів/;

б) логічне мислення;

в) асоціативність, образність;

г) словесно – логічне мислення

22. На чому писали давні єгиптяни?

а) на пергаменті;

б) на папері;

в) папірусі;

г) паркані.

23. Яка з цих казок не належить перу Г.Х.Андерсена?

а) «Дюймовочка»;

б) «Попелюшка»;

в) «Русалонька»;

г) «Кресало».

24. Закінчіть думку Й.В.Гете: « Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє…»:

а) лице;

б) обличчя;


в) я;

г) бачення.

25. Як звали кохану жінку Петрарки?

а) Лаура;

б) Дульцінея;

в) Джульєтта;

г) Клеопатра.

26. Що означає назва найбільшого міста в Месопотамії – Вавілон:

а) ворота Бога;
б) зборище людей;
в) місто над містами;
г) ворота раю.

Ведучій. Ви відповіли на 18 запитань. Давайте подивимось на турнірну таблицю. Чи можу я назвати півфіналістів. Я можу зробити це просто зараз. Півфіналістами стають.

Я дякую всім, хто брав учать у І турі. Ви чудово грали. Вам трохи не пощастило Думаю, ми з вами ще зустрінемось. Через декілька хвилин з півфіналістами ми зустрінемось у ІІ турі.


/Звучить пісня/
ІІ тур

Ведучий. Ласкаво просимо на ІІ тур.

Перед вами 6 півфіналістів. У якому порядку ви будете грати ? Все залежатиме від того, як ви відгадаєте зашифроване слово.

Це слово із 5 букв із синомімного ряду : людина, чоловік, особистість індивід.

5 6 5 1 1

О с о б а


1

абвг


2

деє


3

жзиі


4

їйкл


5

мно


6

прс


7

туфх


8

цчшщ


9

ьюя



Ведучий. Стартувати у ІІ турі ви будете в такому порядку - /перераховує імена/.

У цьому турі вам треба відповісти на питання різних категорій /за вибором/

Кожен з вас відповість на питання двох категорій. Питання читаються протягом однієї хвилини швидко.

Учасники по черзі вибирають категорії.



Далі ставляться питання.

Географія

Природознавство

Історія


Іншомовні слова

Мова


Різне

Правознавство

Література

Ділові папери.



Музика

Кулінарія



Секрет (горішки)

Географія .

  1. Головна рослина тропіків? (Пальма)

  2. Яку річку називають серцем Африки? (Конго)

  3. Ділянка пустелі з достатньою вологістю? (Оазис)

  4. Найбільший острів материка, мультфільм? (Мадагаскар)

  5. Варна – місто якої держави? (Болгарія)

  6. Який материк омивається всіма океанами? (Євразія)

  7. Який материк лежить у всіх чотирьох півкулях ? (Африка)

  8. Краків – місто якої держави? (Польщі)

  9. Кого вважають відкривачем Америки? (Христофора Колумба)

  10. Яка країна розташована на багатьох тисячах островів? (Японія)

  11. У якому морі ловлять рибу жителі трьох частин світу? (Середземному)

  12. Країна – батьківщина кави? (Ефіопія)

  13. Назва дерева, яке росте в сухих саванах? (Баобаб)

  14. Найбільший діючий вулкан? (Кіліманджаро)

  15. На території якої річки знаходиться найбільший водоспад? (Замбезі)

  16. Протока між Чорним і Азовським морем? (Керченська)

  17. Як звали Колумба? (Христофор)

  18. Складна поведінка риб під час розмноження? (Нерест)

  19. Скільки океанів на Землі? (Чотири)

  20. Скільки щупалець у восьминога? (Вісім)


Природознавство

  1. Зв’язок між іонами? (Іонний)

  2. Наука, що вивчає рослини? (Ботаніка)

  3. Неперервний і незворотний процес історичного розвитку? (Еволюція)

  4. Як називається модель Землі? (Глобус)

  5. Що може «впасти» залишаючись висіти на стіні? (барометр)

  6. Повітряна оболонка Землі. (Атмосфера)

  7. Пристрій для визначення сторін світу. (Компас)

  8. Одиниця виміру сили. (Ньютон)

  9. Носій спадкоємної інформації. (Ген)

  10. Автор періодичного закону. (Менделєєв)

  11. Найбільша артерія. (Аорта)

  12. Богиня квітів і вести в Міфології (Флора)

  13. Несприятливість організму до інфекцій і чужорідних речовин. (Імунітет)

  14. Стан людини в космосі. (Невагомість)

  15. Найдовша паралель.(Екватор)

  16. Найглибше озеро? (Байкал)

  17. Земна кора.(Літосфера)

  18. Який вулкан у Європі найвищий? (Везувій)

  19. Назва якої річки Північної Америки в перекладі з мови індіанців означає «гуркітлива річка»(Ніагара)

  20. Наука, що вивчає тварин. (Зоологія)


Література

  1. Вірш, що немає рими. (Білий)

  2. Художнє означення. (Епітет)

  3. Опис зовнішності дійової особи. (Портрет)

  4. Хто автор «Пісні про Байду»(Народ)

  5. Співзвучне закінчення рядків – це…(рима)

  6. Алегоричний твір повчального характеру. (Байка)

  7. Опис природи. (Пейзаж)

  8. Як називаються пісні, що використовуються під час весняних обрядів. (Веснянки)

  9. Як називається казка, у якій герой співає, що від вас усіх втікає?

(Колобок)

  1. У якому році народився Т.Г.Шевченко? (1814)

  2. Як звали старшу сестру, що бавила Тараса? (Катерина)

  3. Де знаходиться могила Т.Г.Шевченка? (У Каневі)

  4. «Як кіт наплакав» - це скільки? (мало)

  5. Замініть синонімом вислів «бити байдики» (ледарювати)

  6. Який літературний образ Котляревського є народним ідеалом дівчини? (Наталка Полтавка)

  7. Назвати письменника, який за висловом Ю.Цекова, був «найвеселішим українцем» ХХ століття. (Остап Вишня)

  8. Козак, який здобув освіту в Києво _ Могилянській академії, став викладачем у Переяслівському колегіумі, автор 17 трактатів з філософії (Г.Сковорода)

  9. Як звали дружину Шевченка? (був не одружений)

  10. Де народився Т.Шевченко? (с.Моринці)

  11. Автор романів «Диво» і «Роксолана» (П.Загребельний)


Мова

  1. До якої групи належить українська мова? (української)

  2. Вкажіть зайве слово: весна, матір, земля, пісня. (матір)

  3. Скільки частин мови мають кличний відмінок? (одна - іменник)

  4. Скільки звуків у слові»джміль» (4)

  5. До якого роду відноситься іменник «базіка»? (до спільного)

  6. Утворіть кличну форму від іменника «князь»( княже)

  7. Як називаються слова, що використовують люди певної місцевості? (діалектизми)

  8. У якому словнику можна знайти значення слова? (тлумачний)

  9. Поставте займенник «він» в орудний відмінок. (ним)

  10. Як правильно висить чи висить? (висить)

  11. Скільки розрядів мають займенники за значенням? (9)

  12. Чи може речення складатися з 1 слова? (так)

  13. У якому стилі мови пишеться газетна стаття? (Публіцистичний)

  14. Яким способом утворене слово «підлісок» (префіксальним)

  15. Опис приміщення. (інтер’єр)

  16. Знак у слові пів – Європи? (дефіс)

  17. Як пишеться слово пів’яблука? (апострофом, разом)

  18. Чи треба ставити апостроф у слові морквяний? (ні)

  19. Чи треба ставити апостроф у слові торф’яний? (так)


Іншомовні слова

  1. Віраж (поворот)

  2. Акцент (наголос)

  3. Журнал (часопис)

  4. Вояж (подорож)

  5. Монстр (потвора)

  6. Сомнамбула (сновида)

  7. Юрист (правник)

  8. Принцип (правило)

  9. Егоїст (себелюб)

  10. Асортимент (перелік)

  11. Деградація (занепад)

  12. Аплодисменти (оплески)

  13. Унікум (виняток)

  14. Кафе (кав’ярня)

  15. Блондинка (білявка)

  16. Дисципліна (порядок)

  17. Консиліум (нарада)

  18. Фольклор (усна народна творчість)

  19. Щиголь (чепурун)

  20. Чашка (філіжанка)


Загадки (додаткова категорія)

  1. Підійме найменша дитина, а через хату не перекине найдужча людина. (пір’їна).

  2. Країна без будинків, місто без людей, море без води, ліс без дерев. (географічна карта)

  3. Солоне, а не сіль, біжить, а не річка, блищить, а не золото. (сльози)

  4. Як назвати жолудь, який дожив до старості? (дуб)

  5. Що падає, але ніколи не розбивається? (температура, тиск)

  6. Ніхто їх не лякає, а вони все тремтять? (листя осини)

  7. Навкруги вода, а з питвом – біда. (море)

  8. Такої пряжі нема в продажі. (павутина)


Історія.

  1. Острів на Дніпрі, де розміщувалась Запорізька Січ? (Хортиця)

  2. Родовий маєток Б.Хмельницького ? (Суботів)

  3. Яке місто занапастив кінь ? (Троя)

  4. Кому належать слова: «Прийшов, побачив, переміг»? (Ю.Цезар)

  5. Як називається головна обрядова страва, що готується у Свят – вечір, напередодні Різдва? (Кутя)

  6. Зачіска запорожця? (оселедець)

  7. Головний убір української заміжньої жінки? (очіпок)

  8. Яка рослина символізує дівочу красу ? (верба)

  9. Хто автор слів пісні «Київський вальс». (А. Малишко)

  10. Як називається вечір прощання молоді дівоцтвом напередодні весілля? (Дівич - вечір)

  11. Хто такі неофіти? (перші християни)

  12. Як називалася перша військова організація запорізького козацтва? (полк)

  13. Національна валюта Австрії (австрійський долар)

  14. Цю річку давні греки називають «Борисфен», римляни – «Денапарк», слов’яни «Славутич». Як називається ця річка зараз? (Дніпро)

  15. Як вітали один одного середньовічні лицарі? (знімали шоломи)

  16. Як називається верховний орган влади у Стародавньому Римі? (сенат)

  17. З яким плодом пов'язаний початок Троянської війни? (яблуко)

  18. На якому острові народився Наполеон Бонапарт? (Корсика)

  19. Стародавній довгополий верхній одяг. (свита)

  20. 12 днів з 25 грудня по 7 січня. (Святки)


Ділові папери

  1. Документ, що містить рішення щодо законів, указів, постанов і складається на підтвердження фактів, подій, пов’язаних з дійсністю установ (акт)

  2. Документ, яким організація чи особа надає іншій особі право на отримання матеріальних цінностей від її імені (доручення)

  3. Письмове підтвердження певної дії (розписка)

  4. Документ, що фіксує домовленість між двома чи кількома партнерами (договір)

  5. Документ, яким регламентуються стосунки між установою і позаштатним працівником (трудова угода)

  6. Зведення правил, які регулюють основи організації і діяльності установ (статут)

  7. Розпорядчий документ, який видається керівником установи і стосується організаційних і кадрових питань (наказ)

  8. Коротка характеристика змісту книги, статті (анотація)

  9. Критичний відгук на художній твір, друковану наукову працю. (рецензія)

  10. Документ, який засвідчує факти географії чи діяльності особи чи установи, надається на вимогу іншої установи. (довідка)

  11. Документ, на ім’я керівника установи, в якому повідомляється про певний факт. (доповідна записка)

  12. Документ, в якому особа повідомляє основні факти своєї біографії. (автобіографія.)

  13. Документ, що містить прохання особи або установи що до здійснення своїх прав або захисту інтересів (заява)

  14. Документ, в якому особа вказує на порушення її прав та інтересів з боку іншої особи (скарга)

  15. Документ, у якому в офіційній формі висловлено громадську думку про працівника як члена колективу (характеристика)

  16. Документ, який адресується конкретній особі і містить пропозиції взяти участь у події або заході (запрошення)

  17. Документ, що підтверджує трудову діяльність робітників і службовців (трудова книжка)

  18. Документ, у якому викладаються певні питання, наводяться висновки, вносяться пропозиції (доповідь)

  19. Документ, який передається телефоном, фіксується в спеціальній книзі і містить розпорядження, інформацію вищих органів (телефонограма)

  20. Документ, у якому фіксується хід і результати роботи нарад, засідань (протокол)



Різне.

  1. Як називається пристрій, сконструйований для реєстрації зображень на світлочутливій плівці? (фотоапарат)

  2. Якою є перша дія гравця у тенісі та волейболі? (подача)

  3. Який океан отримав свою назву завдяки Магеллану? (Тихий)

  4. Чого не потребує аксіома на відміну від теореми ? (доведення)

  5. Яка найбільша зоря Сонячної системи. (Сонце)

  6. Що таке квінтет? (група з 5 музик)

  7. Як називається лінія, що поділяє земну кулю на дві півкулі і проходить через центр Землі перпендикулярно до осі її обертання? ( екватор)

  8. З якого хімічного елемента починається таблиця Менделєєва? (азот)

  9. Під яким іменем відомий нам великий Мішель де Нотр – Дам? (Нострадамус)

  10. Як називається антибіотик, що його винайшли першим? (пеніцилін)

  11. Який метал рідкий при кімнатній температурі? (ртуть)

  12. Який колір одержують при змішувані жовтого і синього? (зелений)

  13. Який птах, згідно з легендою, відроджується з попелу? (фенікс)

  14. Де знаходиться штаб – квартира Інтерполо? (в Римі)

  15. Як називається колекціонування грошових знаків? (боністика)

  16. Назвіть автора слів Гімну України. (П.Чубинський)

  17. Трав’яниста рослина з довгим стеблом, що росте біля боліт(очерет)

  18. Головний убір заміжньої жінки (очіпок)

  19. Полиця для зберігання посуду (мисник)

  20. Старий стертий віник(деркач)


Секрет (горішки)

  1. Без чого не існує ями? (без дна)

  2. Німецьке авто для народу? (Фольксваген)

  3. Без чого не спекти хліба? (без шкірки)

  4. У якому місяці 28 днів? (у всіх)

  5. Кому легше писати лівою рукою? (лівші)

  6. Яка напруга в електромережі? (220В)

  7. Без чого не відбувається процес горіння? (без кисню)

  8. Людино – кінь (кентавр)

  9. Що лише один раз на рік вбирають ? (ялинку)

  10. Хто носить найбільшу шапку? (той, у кого найбільша голова)

  11. Що у людини завжди під ногами? (підошва її взуття)

  12. Як називається кіт, що його просять вийти? (Леопольд)

  13. Де завжди можна знайти вітер? (у полі)

  14. Чотириногий супутник телеглядача. (диван)

  15. Прилад, з яким можна піти на всі чотири сторони? (компас)

  16. Найсмішніший місяць у році? (квітень)

  17. Замасковане свято (маскарад)

  18. Який рік найкоротший і триває лише один день? (Новий рік)

  19. У яку бочку не набереш води? (діряву)

  20. Хто завжди каже правду? (Дзеркало)


Правознавство


  1. Вищий орган виконавчої влади? (Кабінет Міністрів)

  2. Форма правління державою, у якій верховна влада належить одній особі? (Монархія)

  3. З якого віку громадянин України може мати виборне право? (18 років)

  4. Політичний режим України? (демократичний)

  5. Тимчасове колективне припинення роботи працівниками? (страйки)

  6. Платежі, що є обов’язковими для внесення в державний бюджет. (податки)

  7. Згідно ст.. 48 Конституції України кожен має право на…. (житло)

  8. Всенародне опитування з важливих питань державного і релігійного життя (референдум)

  9. Як називається докласове суспільство людей? (первіснообщинний лад)

  10. Належність особи до певної держави (громадянство)

  11. Найдавніша класова людська цивілізація? (рабовласницька)

  12. Повна незалежність держави? (суверенітет)

  13. Документ, що посвідчує особу (паспорт)

  14. Чи висувають релігійні організації кандидатів до органів державної влади? (ні)

  15. Повноважний представник народу? (народний депутат)

  16. Нормативно - правовий акт, що приймає Верховна Рада. (закон)

  17. Добровільний, рівноправний союз чоловіка та жінки з метою створення сім’ї (шлюб)

  18. Орган влади, покликаний вирішувати суперечності. (суд)

  19. Чи передбачено кримінальну відповідальність за екологічні правопорушення? (так)

  20. Чи всі діти є рівними у своїх правах? (так)



Кулінарія

  1. Які страви зі свинини були найпопулярнішими у стародавній українській кухні? (печеня, голубці)

  2. Що в давнину готували із січеного сирого м’яса? (січеники)

  3. Якому м’ясу віддавали перевагу українці в давнину? (свинині)

  4. На які підгрупи за способами теплової обробки поділяють страви із м’яса? (варені, смажені, тушковані)

  5. Продукт, що пройшов одну або кілька стадій первинної обробки і потребує подальшого доведення до готовності? (напівфабрикат)

  6. Назвіть відомі вам види бенкетів? (чай, фуршет, обід, сніданок, барбекю, коктейль, вечеря)

  7. Чи треба чекати гостей, що запізнюються? (тільки півгодини)

  8. Назвіть види супів (гороховий, сирний, грибний, рибний)

  9. Відвар з м’яса, риби, кісток, птиці, грибів з додаванням моркви, цибулі, спецій, білого коріння (бульйон)

  10. Назвіть молочні продукти (молоко, сир, масло, кефір, ряжанка, сметана, морозиво, йогурт)

  11. Назвіть продукти рослинного походження. (овочі, фрукти, крупи)

  12. Шматочки хліба з покладеними на них продуктами (бутерброд)

  13. Якої товщини повинна бути скибка хліба для відкритих бутербродів

(1-1,5 см)

  1. Про який салат йдеться: помідор, огірок, маслини, бринза, олія. (грецький)

  2. Скільки хвилин варять яйце «в мішечок»? (4-5 хв)

  3. Про який салат йдеться: буряк, морква, картопля, олія, огірок, цибуля, квасоля, сіль. (вінегрет)

  4. Коли треба солити овочі при смаженні? (перед смаженням, крім картоплі)

  5. В якій країні вперше були виготовленні макарони. (У Венеції)

  6. Посуд, виготовлений з чавуну, призначений для тушкування? (казан, сотейник)

  7. Скільки відсотків білків є у м’ясі риби? (15-20%)


Музика

  1. Парний бальний танець тридольному розмірі. (вальс)

  2. Пісня, романс, кантата, поема, симфонія, п’єса – це…( музичні жанри)

  3. Великий твір для симфонічного оркестру (симфонія)

  4. Напрямок естрадної танцювальної музики, що виник серед негритянського населення в результаті взаємодії африканської та європейської музичних культур (джаз)

  5. Тип музики, в якому всі голоси рівноправні і мають самостійні мелодії (поліфонія)

  6. Назвіть календарно – обрядові пісні зими (колядки, щедрівки)

  7. Якій країні приніс славу Ференц Ліст (Угорщині)

  8. До якого виду народних пісень належить пісня «Їхав козак за Дунай» (козацька)

  9. До якого виду народних пісень належить пісня «Грицю, Грицю, до роботи » (жартівлива)

  10. Народні обрядові пісні, пов’язані з приходом весни і наближенням весняних польових робіт (веснянки)

  11. Лірична пісня – звернення до коханої, що виконується ввечері під її вікнами (серенада)

  12. Традиційний скорботний твір, присвячений пам’яті померлих (реквієм)

  13. Хто автор опери «Снігуронька»? (Римський - Корсаков)

  14. Назвіть виконавця пісні «Ангели не вмирають»(Матіас )

  15. Що в перекладі означає назва пісні гурту «Queen» «The show must go on» (Шоу повинно тривати)

  16. Хто лідер гурту «Queen»? (Фреді Мернурі)

  17. Хто автор пісні «Червона рута»? (В. Івасюк)

  18. Яка група стала першою рок – групою, яка здобула всесвітню популярність? (« The Beatles»)

  19. Назвіть автора і виконавця пісні за словами: «Коли друг раптом став не друг, Та й не ворог однак, а – так…» («Пісня про друзів» В.Висоцький)

  20. Як перекладається назва пісні Джона Ленона і Пола Маккартні «Yesterday» («Вчора»)

ІІІ тур

Поглянемо на турнірну таблицю. Отже, учасниками ІІІ туру стають 3 учасники, які мають найбільшу кількість балів:


Займіть місця біля трьох столів, обираючи колір, який подобається. У кожному кольорі зашифрована спеціальна тема:

Червоний колір –критичне мислення

Жовтий колір – проектна технологія

Зелений колір – інтерактивні методи

Білий колір – загальні питання

Зараз у вас буде 30 с, щоб запам’ятати номери свої категорій. Потім табло закривається.

За кожну правильну відповідь зі своєї категорії – 2б, категорії суперника – 3б, загальні питання – 1б.

Отже почали…

Категорія «Загальні питання»


  1. Яка це автентична особистість.? (Це особистість, яка здійснює вчинки, що відповідають природі речей, несе відповідальність за них)

  2. Який загальний об’єм канікул протягом навчального року? (не менше 30 днів)

  3. Чи допускається пересилання трудової книжки поштою? (за письмовою згодою працівника)

  4. Скільки стягнень може бути занесено медпрацівникові до трудової книжки? (стягнення до трудової книжки не заносяться)

  5. Які складові КУК? (ведення зошитів, виконання домашніх завдань, активність на уроці, наявність необхідних речей, атмосфера на уроці)

  6. Назвіть проблему школи на 2009-2010 навчальний рік.

  7. Назвіть проблему школи на 2010-2011 навчальний рік.

  8. До якого числа приймаються заяви на атестацію? (до 10 жовтня)

  9. З яких предметів щорічно перевіряється стан викладання? (українська мова і математика)

Інтерактивні технології

  1. Що в перекладі з англійської мови означає слово «інтерактив»(«інтер» - взаємний, «акт» - діяти)

  2. Кому належать слова: «Те, що я чую, я забуваю

Те, що я бачу, я пам’ятаю

Те, що я роблю, я розумію»



(Конфуцій)

  1. У чому суть методу «акваріум»? (група учнів 4-5 осіб проводять групову дискусію у центі класу, інші учні аналізують їхню роботу )

  2. У чому суть «броунівського руху» (кожному учню дають картку з інформацією; учні ходять по класу, знайомлять з інформацією учасників і пізнають інформацію інших учнів. Завдання: зібрати якомога більше інформації)

  3. Назвіть обов’язкові елементи структури інтерактивного уроку (мотивація , тема та очікування, надання необхідної інформації, інтерактивна вправа, рефлексія)

  4. Скільки часу уроку може зайняти мотивація? (не більше 2-х хвилин)

  5. Які питання можуть використовуватись на етапі рефлексії? (З якою метою ми виконуємо вправу? Які думки і почуття у вас викликали. Чому ви навчились? Чому б хотіли навчитися?)

  6. Назвіть основні етапи методу «прес» (я вважаю, що; тому що; наприклад; отже)

  7. Яка інтерактивна вправа передбачає поділ учнів на домашні і експертні групи? (ажурна пилка)

Проектна технологія

  1. У чому суть методів «проектів» (учні набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань)

  2. Етапи практичної технології (постановка завдання, самостійна дослідницька робота, оцінка поетапних результатів, створення проекту і його захист)

  3. Що у перекладі означає слово «проект» з латини? (викинутий уперед, той, що висувається).

  4. Назвіть види проектів за кількістю учасників (індивідуальний, парний, груповий).

  5. Види проектів за тривалістю виконання (короткостроковий, середньої тривалості, довготривалий).

  6. Якими повинні бути результати проекту? («відчутними», відеофільм, бортжурнал, альбом, газета, репортаж тощо).

  7. Навіщо потрібна презентація проекту? (оцінювання проекту, співставлення оцінки з думкою спостерігачів).

  8. Яку роль відіграє вчитель у проектній роботі? (проектувальник, консультант, координатор, партнер, помічник, фасилітатор).

  9. Назвіть позитивні риси методу проектів. ( розвиток інтелектуальних здібностей; активізація навчання через кооперативну діяльність; творчий підхід до проблеми; отримання результату; поєднання видів діяльності; стимулювання ініціативності)



Критичне мислення

  1. Ознаки учня, який критично мислить (самокритичність, проникливість, допитливість, незалежність мислення, відкритість до інших думок, інтелектуальна активність, уміння дискутувати)

  2. Методи і прийоми критичного мислення. (асоціювання, есе, читання з передбаченням, диспут, кути, творчі ігри, взаєм навчання, взаємоопитування, порушена послідовність).

  3. Який основний стратегічний напрям критичного мислення? (навчити учнів ставити питання).

  4. У чому полягає метод Медника? (створення асоціацій до слів).

  5. У чому полягає сутність методу «кути»? (учні поділяються на 4 групи, кожна має завдання, потім обмінюється і доповнюють).

  6. Засоби розвитку критичного мислення (завдання на виявлення помилок – аналіз суджень, конкурси, взаємоперевірка, олімпіади).

  7. Закінчить вислів Конфуція:

Перед людиною три шляхи до пізнання: шлях критичного мислення – найбільш благородний; шлях наслідування – найбільш легкий; шлях особистого досвіду - …

(найбільш важкий)

  1. Закінчить вислів П.Лессінга: «Сперечайтеся, плутайтеся, помиляйтеся, але, заради Бога, міркуйте і хоча хибно, але…» (самі).

  2. Які шість журналістських запитань використовуються при застосуванні методу критичного мислення? (Хто? Що? Де? Коли? Як? Чому?)



У нашому шоу «Найрозумніший» перемогу здобула … ( слово журі )
Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісно орієнтований підхід до викладання української мови та літератури у профільному навчанні
Дейнек Т. П., учитель вищої категорії, Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconМарія Матіос. Роман «Солодка Даруся»
Концаренко Вікторія Віталіївна,заступник директора з навчально-виховної роботи,вчитель української мови та літератури Ломачинецької...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconЧапаєвська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Кегичівської районної ради Харківської області
Рецензенти : Похожай Зоя Іванівна, заступник директора школи з навчально-виховної роботи, вища кваліфікаційна категорія, учитель...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconПлан роботи куп’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 куп’янської міської ради харківської області з вечірньою (змінною) формою навчання на 2013/2014 навчальний рік
Куп’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 куп’янської міської ради харківської області
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconІнтелектуальна гра «Найрозумніший»
Проходить у три тури. Перший тур відбувається у два етапи: спочатку школярі обирають предметну тему, що має безпосереднє відношення...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісний підхід на уроках української мови та літератури, світової літератури Укладачі
У збірці представлено досвід вчителів української мови та літератури, світової літератури Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Харківської міської ради Харківської області Романової Людмили Вікторівни
У 2012-2013 навчальному році діяльність школи була спрямована на здійснення державної політики в галузі освіти, створення належних...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconКонспекти уроків Старокостянтинівський районний методичний кабінет Сковородківська зош І-ІІІ ступенів
Клімух Світлана Анатоліївна, вчитель української мови та літератури Сковородківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старокостянтинівської...
Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconНайрозумніший літературознавець інтелектуальна гра етапи гри

Інтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета iconОдеса 2008 Тетяна Вікторівна Лазебна
Посада І місце роботи, служби: вчитель інформатики Одеської загальноосвітньої школи №44 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка