Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета



Скачати 160.62 Kb.
Дата конвертації13.04.2017
Розмір160.62 Kb.


Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші»

Мета з᾿ясувати невідомі сторінки життя поета, розширити знання учнів про Шевченка як особистість; розвивати здібності і таланти; виховувати взаємоповагу і вміння працювати в команді.

Слайд № 1 (музика)

І ведучий. Думки не належать нікому. Вони витають над нами, як невидимі хмарки, притягаючись до людської свідомості на різній висоті.

ІІ ведучий. Один зігрібає полову, інший, злітаючи духом у високості, виносить із них майже невагоме і неймовірно чисте зерно істини.

І ведучий. Він належав до останніх. Душа Великого Кобзаря прилетіла на українську землю з першими ластівками. Як перший посланець весни – Тарас провістив Україні воскресіння і відродження.

ІІ ведучий. Він був посланий Україні, щоб навіть через століття піднімати і очищати дух свого народу.

Іведучий. Він був феноменально талановитим у всьому – прагнучи стати художником, пробудив у собі дар поета, вслухаючись в поетичну мову народної пісні - розкрив унікальні можливості співця.
 Учитель

Сьогодні, у дні вшанування памʼяті Великого Кобзаря, ми з вами долучимося до пізнання феномену українця зі світовим імʼям.

Вашій увазі пропонується інтелектуальна гра «Найрозумніші і найталановитіші» за участю учнів 5-А, 8-А, 9-А класів.

Жеребкування

Перш ніж розпочнеться гра, нам треба провести жеребкування для того, щоб сформувати команди.

У кожну із них потраплять учні трьох різних класів.

(учасники витягають по черзі номерки і займають місця у своїх командах. Столи з номерами команд)

Команди сформовані і пора оголосити правила та етапи проведення гри.

Всього конкурсних етапів –

Сценічної майстерності –

За конкурсні завдання команди набирають бали самі, а за сценічну майстерність будуть розіграні в фанти і додадуться до загальної кількості балів команд.



Склад журі:
Щоб налаштувати новостворені команди на гру, хочемо на початок запропонувати вашій увазі

Ліричну замальовку

Слайд № 2

Крутою, тернистою була його життєва дорога. У кріпацькій хатині, де він народився, над ним тяжіли тисячі нещасть, тисячі напастей. Чи могли захистити  від біди замучені недолею батько – нетяга або мати – кріпачка?



Тарас

Не називаю її раєм,

Тії хатиночки у гаї

Над чистим ставом край села.

Мене там мати повила

І, повиваючи, співала,

Свою нудьгу переливала

В свою дитину…



Мати

Як гірко, як нестерпно жаль,

Що долі нам нема з тобою!

Ми вбогі, змучені раби,

Не знаєм радісної днини,

Нам вік доводиться терпіть,

Не розгинать своєї спини.

Промовиш слово – і нагай

Над головою люто свисне.

І так усюди – з краю в край –

Панує рабство ненависне.

Росте неправда на землі,

Згорьованій, сльозами злитій.

О любі діточки, малі,

Одні залишитесь на світі!

Ну хто замінить вам мене,

Рожеві квіти нещасливі,

Коли безжальна смерть зітне

Мене на довгій панській ниві?

Тарасику, сину мій, де ти подінешся у світі?



Тарас: Піду у найми, світ за очі

Мати: Дитино моя! Життя наше нестерпне.

Страждання і мука висушують душу

Ох, як же важко жити у світі!

А так хочеться жити.(йде зі сцени)



Тарас

В тім гаю,

У тій хатині, у раю,

Я бачив пекло…

Там матір добрую мою

Ще молодую у могилу

Нужда та праця положила.

Там батько, плачучи з дітьми,

(А ми малі були і голі),

Не витерпів лихої долі,

Умер на панщині!.. а ми

Розлізлися межи людьми,

Мов мишенята…

Мені аж страшно, як згадаю

Оту хатинку край села!
«Розминка» завдання спроектовані на дошці, а команди записують відповіді на листках

Перше випробування, яке чекає сьогоднішніх наших учасників, це розминка «Дитинство». Отож, пригадаймо дитинство Тараса.



Слайд № 3

  1. За старим стилем Шевченко народився… (25 лютого)

  2. Імʼя Тарас означає…(бунтар)

  3. Батька звали…(Григорій Іванович)

  4. Дівоче прізвище матері (Катерина Бойко)

  5. Батько займався(стельмахуванням, чумакуванням)

  6. З Моринцями Тараса повʼязує (народження)

  7. Кріпосника Тараса звали (Енгельгардт)

  8. Слово «гайдамака» в перекладі означає (бродник, кочівник, розбійник)

  9. Кріпак – це… (особисто залежний від поміщика і прикріплений до земельного наділу селянин)

Звірмо відповіді з дошкою

Слайд № 4 (відповіді)
Поки судді підбивають бали, завдання для залу: назвати поіменно всіх дітей сімʼї Шевченків

Микита, Катерина, Ярина, Тарас, Маруся, Йосип
До вашої уваги сценічна майстерність № 1 учнів 9-А класу.

Слайд № 5

Сценічна майстерність № 1

Мати: (виходить спочатку до краю сцени, а потім поступово йде в глибину)Невесела у нас зимою та восени хата — стоїть край села, як примара, найгірша, мабуть, в усьому селі: кривобока,стара, стіни повигинались, солома на покрівлі потемніла, потрухла, мохом узялася, дірки світять голими латами.

Катерина: (виходить з залу, де ніби сиділа за вишиттям, і піднімається на сцену)Невесела й вечеря — морений батько свариться, мати заклопотана, зажурена, марна.

Сусід: Це тільки вечеряєте? Що так пізно?

Мати: Та нам такий оце клопіт, що й вечеря не йде — хлопець десь дівся.

Катерина: Зранку як пішло, то оце й досі немає: бігали і до ставка, і до греблі, всі бур'яни обшукали — як у воду впав.

Батько: Догляділи

Катерина враз опустила униз винуваті очі.

Сусід: Нічого, знайдеться, може, заснув десь у бур'яні, проспиться — прийде.

Мати: Чумаки!

Катерина: А ось і наш волоцюга!.. Де це ти був? Де тебе носило і досі? Де ти волочився? ...

Стоїть, мовчить, оглядає свою хату — не впізнає, ніби після довгої кругосвітньої мандрівки.

Батько: Де ж ти був оце — питаю?

Тарас: Був у полі та заблудив.

Мати: Бачили таке! Хто ж тебе привів додому?

Тарас: Чумаки!

Всі: Хто? —стовпилися коло хлопця, і він розповів

Батько: Бачили такого, чумакувати надумав!
Життя Шевченка можна навіть простежити за художніми джерелами:
Кожній команді дається однакове завдання. Враховується швидкість і правильність виконання. А з уболівальниками проводиться перевірка.
Слайд № 6
Встановіть відповідність між автором і твором

• про дитинство Тараса — С. Васильченко. "У бур'янах"; О. Іваненко. "Тарасові шляхи".

• юність поета — Л. Смілянський. "Поетова молодість".

• зрілість — В. Дарда, "Його кохана"; "Переяславські дзвони";

• період заслання — 3. Тулуб. "В степу безкраїм за Уралом";

• останні роки поета — Л. Большаков. "їхав поет із заслання".


Слайд № 7
( 9 клас)А зараз завдання для учасників- девʼятикласників

Скоасти асоціативно-інформаційне гроно до слів.



(Коліївщина

Гайдамаки

Патріотизм)
Поки виконують завдання, сценічна майстерність

Сценічна майстерність № 2 чнів 5 – А класу
Безрадісне, рясно зрошене слізьми дитинство протупотіло босоніж колючою стернею в голоді, холоді і в хворобах.

І знову минає рік... Не любив хлопець сидіти в темній хаті, не любив сумних розмов про злидні, про горе. Все, було, тікає з хати до сонця, на простори. А святами — до діда. У старого Івана Шевченка, Тарасового діда, святами завжди повно людей у хаті. Між старими вертяться діти, намагаючись угадати, чого так люди стурбовані. Жадібно вбирало чуле до людських страждань Тарасове серце розповіді-легенди старого дідуся про героїчне і стареньке  минуле рідного краю, думи кобзарів.

— Діду Іване, а розкажіть про Коліївщину!

Про гайдамаків, ви ж, кажуть, теж були в гайдамаках.

Дід замріяно:

— Еге ж ! Гайдамаки! То були люди!

І дід починає розповідати про ті часи, коли гайдамаки ножі святили, як Умань палала...
А на ранок у Тараса з насоняшничини рушниця за плечима, в руках загнута з лози шабля. Ходить у бур'яні, рубає панам голови з плечей — уявляє себе гайдамакою.

( Тарас розмахує прутиком  як шаблею )

Тарас. Ти пан Дешкевич ? Ти з народу знущався. А тепер просиш прощення? ( Рубає голову. Звертається до іншого).

Тарас. Ти пан Висоцький? Онімів від страху? Одержуй кару. ( Рубає голову і тому. Дивиться на найбільшого будяка).

Тарас. О, який чорний будячище, аж світ затьмарює. Та це їхній цар. На коліна! Просить! Не хочеш? Зараз злетить з пліч твоя голова, як голка. ( Рубає голову)

Оксана. Тарасе, що ти робиш?

Тарас. Який я Тарас? Я – гайдамака!

Оксана. Що ж тим робиш?

Тарас. Не заважай! Бач – панам голови рубаю.

Оксана. І я ! І я !

Тарас. Ну, добре, хай і ти будеш гайдамачка. На рушницю, стріляй.

(Оксана цілиться в будяк).

Оксана. Бух.

Оксана. Чом же ти плачеш? Ох, дурненький Тарасе. Давай я сльози витру. Не сумуй, Тарасику, адже кажуть, найкраще від усіх ти читаєш, ще й ,кажуть, малюєш. От виростеш і будеш малярем. Еге ж?

Тарас.  ЕГЕ Ж, МАЛЯРЕМ.

Оксана.  І ти розмалюєш нашу хату.

Тарас.  Еге ж. А всі кажуть , що я ледащо і ні на що не здатний. Ні, я не ледащо. Я буду – таки малярем.

Оксана.  Авжеж будеш! А що ти ледащо, то правда. Дивись, де твої ягнята. Ой, бідні ягняточка, що чабан у них такий – вони ж  питочки хочуть! Жени їх до води!

(Оксана і Тарас вибігають)
Наступним випробуванням для команд буде конкурс «Тема» (для всіх)

Той, чия відповідь є правильною чи найближчою до правильної, має право першим обрати тему

Запитання:


  1. Скількома мовами перекладено «Заповіт» Шевченка: (14)

  2. Скільки творів живопису і графіки, що їх виконав Шевченко у різній техніці протягом життя, збереглися до нашого часу? (835)

  3. Коли було встановлено перший памʼятник Шевченкові на Україні? (1918, Ромни)

Питання на засипку

Народна пісня, яку любив співати Шевченко («Ой поїжджає по Україні та козаченько Швачка»)

Який композитор написав музику до 83 творів митця? (Лисенко)

Який художник ілюстрував твори Шевченка? (Їжакевич)

Який твір звучав як позивні о 6 год ранку в ефірі українського радіо під час Другої світової війни? («Причинна» - «Реве та стогне Дніпр широкий»)
Питання кожної теми винести на слайди, (без підготовки)

Отже, тема № 1
Слайд № 8
І. Тема «Біографія Т. Шевченка в датах».

Що стоїть за даними датами?



  1. 1845, Переяслав (написаний «Заповіт»).

  2. 1814, Моринці (дата, місце народження).

  3. 1843, 1845, 1859.(три подорожі на Україну).

  4. 1840 (вихід «Кобзаря»).

  5. 1838, 25 квітня (викуп з кріпацтва).

  6. 1829 (виїзд з паном до Вільнюса).

  7. 1847(арешт).

  8. 1860(другий вихід «Кобзаря).

Якщо всі відповіді на питання правильні + 2 бонусних бали.
Для вболівальниківльників

  • А що відбулося в 1846? (подорож на Тернопільщину).

Наступна тема № 2


Слайд № 9

ІІ. Тема «Біографія Шевченка в цифрах».

  1. 8 (творів у «Кобзарі»).

  2. 10(Років заслання).

  3. 3(ціна «Букваря»).

  4. 6 (кількість дітей).

  5. 2500 (викуп).

  6. 47(прожив).

  7. 9(померла мати).

  8. 14 (поїхав до Вільнюса, стількома мовами перекладено «Заповіт»).

Якщо всі відповіді на питання правильні + 2 бонусних бали.
Остання тема № 3
Слайд № 10
ІІІ. Тема. «Мандрівка Шевченковими місцями»

За описом ведучого визначити місце, з яким повʼязані події, розкласти назви у послідовності.



  1. Тут Шевченко мав виконати малюнки Лаври та її околиць. (Почаїв).

  2. Сюди чотирнадцятирічний Тарас приїхав з челяддю пана Енгельгардта. (Вільно).

  3. Сюди поет в 1845 році прибув з наміром постійно жити й працювати. (Україна).

  4. Тут митець познайомився з членами Кирило-Мефодіївського товариства. (Київ).

  5. Тут поет відбував заслання. (Оренбурзька фортеця, Новопетровське укріплення).

  6. Тут душа поета знайшла вічний спокій.(Канів, Чернеча гора).

  7. Тут Шевченко здобув славу маляра. (Петербург, Академія мистецтв).

  8. Тут пройшло дитинство(Кирилівка)

Якщо всі відповіді на питання правильні + 2 бонусних бали.
Слайд № 11

Сценічна майстерність № 3 учнів 9-а класу

9 клас На сцені декорація - збільшена фотографія Літнього саду у Петербурзі. На

перевернутому догори дном відрі сидить хлопчик років п'ятнадцяти

(Шевченко) в халаті, на якому сліди від олійної фарби, хлопець дивиться

вглиб сцени і малює.


Сошенко (підходячи ближче). А що це ти, молодий чоловіче, тут робиш?

Шевченко (зніяковіло ховаючи за пазуху папірець). Нічого недозволеного. Іду на роботу і по дорозі в Літній сад зайшов (через паузу). Я малював.

Сошенко (лагідно). Покажи, що ти малював.

Шевченко (несміливо подає папір, виймаючи його з-за пазухи). Тільки не смійтеся.

Сошенко. Чому ж, це не смішно. А ти часто ходиш сюди малювати?

Шевченко. Щонеділі. А якщо близько працюємо, то і в будень заходжу.

Сошенко. Ти вчишся малярній справі?

Шевченко. І живопису.

Сошенко. В кого ж ти знаходишся в науці?

Шевченко. У кімнатного живописця Ширяєва. Чули, може, про такого

(збирається йти)!

Сошенко. Та чув, чув. Куди ж ти поспішаєш?

Шевченко. Хазяїн прийде, перепаде мені.

Сошенко. Бачу, що ти з України. А звідкіля ж?

Шевченко (стрепенувся). Із Звенигородщини. Чули про таку? З Кирилівки, я кріпак пана Енгельгардта.

Сошенко. А я з Корсуня, земляче. Значить, сусіди? Зайди до мене в неділю за цією адресою. Та прихопи з собою які-небудь свої малюнки. Поговоримо.


Для вболівальників «Хто ці люди?»
Слайд № 12

  1. Щепкін.

  2. Іван Сошенко.

  3. Карл Брюллов.

  4. Автопортрет Шевченка.

  5. В. Жуковський.

  6. Є. Гребінка.

  7. Енгельгардт.

Гра в прізвища (витягають по черзі з колоди, називають прізвище, пояснюють, яке відношення мають до Шевченка

Рубан або Совгир

Петро Богорський

Ширяєв

М. Лисенко

Їжакевич

Оксана Іваненко

Оксана Терещенко

Бутаков

Ликера Полусмакова


Гра для вболівальників (показують картинки, уболівальники мають прочитати рядки поезії)

Слайд № 13 Хрущі

Слайд № 14 Ягня

Слайд № 15 Жниця під снопом

Слайд № 16 Прометей (За горами гори хмарою повиті)

Розіграш додаткових балів для команд – інсценізації і декламація

9 клас Д. Павличко. Поет не вмирає

Слайд № 17

Маленьку хату над Дніпром

І дві тополі коло хати

— Чого ж іще мені прохати

В своєї долі, що добром

Не бавила мене ніколи?

Не треба й хати, люта доле,

Не треба й тихого садка!

За ті синці, що я зі школи

Носив од п'яного дяка,

За сльози ті тяжкі, що ними

Я сплакав душу в чужині,

І за наругу, що мені,

Мов язиками вогняними,

Палила серце у тюрмі,

І за мої слова німі,

Що ти їм голос одібрала

Наказами царя-капрала,

І за солдатчину мою

Одне лишень тебе молю:

Умерти дай на Україні,

Під плотом згинути в рові,

Але на рідній на траві,

Під рідні співи солов'їні...

Отак він дума по путі

В свою кімнаточку убогу.

За ним дивилися з-за рогу

Шпигунські очі.

В темноті, І вдень ясний, і в ночі білі

— У них він завжди на прицілі.

Та він уже не вийде з дому —

Кінчається його політ.

Даремно, кате, край воріт

На нього ждеш, аби потому

Піти на ним, як тінь, услід.

На другий бік Неви біжи

Та імператору скажи,

Що не виходить, що заслаб

(Хай тішиться дурний сатрап).

— Умре... Всміхнуться очі злі

І знов застигнуть в отупінні.

Умре, щоб жить на Україні,

Щоб вічно жити на землі!





Підбиття підсумків інтелектуальної  гри.

Поки судді підраховують бали, ми з вами пригадаємо інформацію про поховання

Т. Шевченка.
Слайд № 18 (смерть)

Слайд № 19 (камінь)

Слайд № 20 (перепоховання)

Слайд № 21 (Чернеча гора)

Слайди № 22-23 (Шевченко у творах сучасного митця)


                                            

I ведучий. Пізнавати Шевченка - це мучитися, страждати від того, що нашу предковічну землю позбавили спокою сусіди-нероби.

II ведучий Пізнавати Шевченка - це терзатися думкою, що міг би дати такий талановитий і працьовитий народ, якби був від запровадження кириличного письма самостійним.

I ведучий Пізнавати Шевченка - це працювати до сьомого поту й наближатися до торжества добра над злом, очиститися духовно й морально.

II ведучий. Пізнавати Шевченка - це пізнавати історію, доходити до найостаннішого кола українського пекла, опускатися в огидні ями національного розбрату, малоросійського плебейства, всього того, що доводиться викорчовувати і випалювати словом Шевченка.

Отож, сьогодні і завжди думаймо про Шевченка, живімо Шевченком, продовжуймо його безсмертя в собі та в дітях наших.

І ведучий. Думки не належать нікому. Вони витають над нами, як невидимі хмарки, притягаючись до людської свідомості на різній висоті.

Роздавальний матеріал




  1. За старим стилем Шевченко народився… (25 лютого)

  2. Імʼя Тарас означає…(бунтар)

  3. Батька звали…(Григорій Іванович)

  4. Дівоче прізвище матері (Катерина Бойко)

  5. Батько займався(стельмахуванням, чумакуванням)

  6. З Моринцями Тараса повʼязує (народження)

  7. Кріпосника Тараса звали (Енгельгардт)

  8. Слово «гайдамака» в перекладі означає (бродник, кочівник, розбійник)

  9. Кріпак – це… (особисто залежний від поміщика і прикріплений до земельного наділу селянин)

Встановіть відповідність між автором і твором


• про дитинство Тараса — С. Васильченко. "У бур'янах"; О. Іваненко. "Тарасові шляхи".

• юність поета — Л. Смілянський. "Поетова молодість".

• зрілість — В. Дарда, "Його кохана"; "Переяславські дзвони";

• період заслання — 3. Тулуб. "В степу безкраїм за Уралом";

• останні роки поета — Л. Большаков. "їхав поет із заслання".


  • За одну хвилину скласти інформаційні грона відповідно до запропонованих понять

(Коліївщина

Гайдамаки

Патріотизм)

(пояснити значення слова, привʼязати до змісту твору)



І. Тема «Біографія Т. Шевченка в датах».

  1. 1845, Переяслав. (написаний «Заповіт»)

  2. 1814, Моринці. (дата, місце народження)

  3. 1843, 1845, 1859. (три подорожі на Україну)

  4. 1840. (вихід «Кобзаря»)

  5. 1838, 25 квітня. (викуп з кріпацтва)

  6. 1829. (виїзд з паном до вільнюса)

  7. 1847.(арешт)

  8. 1860(другий вихід «Кобзаря)


ІІ. Тема «Біографія Шевченка в цифрах».

  1. 8. (творів у «Кобзарі»)

  2. 10.(Років заслання)

  3. 3.(ціна «Букваря»)

  4. 6. (кількість дітей)

  5. 2500. (Викуп)

  6. 47.(прожив)

  7. 9.(померла мати)

  8. 14 (поїхав до Вільнюса, стількома мовами перекладено «Заповіт»)


ІІІ. Тема. «Мандрівка Шевченковими місцями»

За описом ведучого визначити місце, з яким повʼязані події, розкласти назви у послідовності.



  1. Тут Шевченко мав виконати малюнки Лаври та її околиць. (Почаїв).

  2. Сюди чотирнадцятирічний Тарас приїхав з челяддю пана Енгельгардта. (Вільно).

  3. Сюди поет в 1845 році прибув з наміром постійно жити й працювати. (Україна).

  4. Тут митець познайомився з членами Кирило-Мефодіївського товариства. (Київ).

  5. Тут поет відбував заслання. (Оренбурзька фортеця, Новопетровське укріплення).

  6. Тут душа поета знайшла вічний спокій.(Канів, Чернеча гора).

  7. Тут Шевченко здобув славу маляра. (Петербург, Академія мистецтв).

  8. Тут народився поет.(Моринці).

1 про дитинство Тараса Л. Большаков. "їхав поет із заслання".

2 юність поета В. Дарда, "Його кохана"; "Переяславські дзвони";

3 зрілість 3. Тулуб. "В степу безкраїм за Уралом

4 період заслання Л. Смілянський. "Поетова молодість".

5 останні роки поета С. Васильченко. "У бур'янах"; О. Іваненко. "Тарасові шляхи".


1 про дитинство Тараса Л. Большаков. "їхав поет із заслання".

2 юність поета В. Дарда, "Його кохана"; "Переяславські дзвони";

3 зрілість 3. Тулуб. "В степу безкраїм за Уралом

4 період заслання Л. Смілянський. "Поетова молодість".

5 останні роки поета С. Васильченко. "У бур'янах"; О. Іваненко. "Тарасові шляхи".


1 про дитинство Тараса Л. Большаков. "їхав поет із заслання".

2 юність поета В. Дарда, "Його кохана"; "Переяславські дзвони";

3 зрілість 3. Тулуб. "В степу безкраїм за Уралом

4 період заслання Л. Смілянський. "Поетова молодість".

5 останні роки поета С. Васильченко. "У бур'янах"; О. Іваненко. "Тарасові шляхи".






Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра «Ерудит» «Книга – невичерпне джерело знань»
Гра проводиться з метою створення сприятливих умов для виявлення обдарованих дітей та підтримки їх творчих здібностей, а також залучення...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconНайрозумніший літературознавець інтелектуальна гра етапи гри

Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра для педагогів «Найрозумніший» Розроблено заступником з навчально – виховної роботи Бериславської загальноосвітньої школи І- ііі ступенів №5 Херсонської області Тур Світланою Юріївною Мета
Мета: збудити прагнення вчителів продемонструвати свої знання та вміння з методики І розвивати вміння застосовувати свої знання в...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра «Всім серцем любіть Україну свою»
Мета: виховувати почуття національної гідності. Розвивати уяву, пам'ять, вміння самостійно аналізувати факти. Збагатити ліцеїстів...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра «Даугавпілс» «Ерудит-лото»
Наприклад: Пісня перед переходом до безкоштовного кіно кожної ночі маленької людини
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра для учнів 11 класів Мета: систематизувати знання учнів з теми «Олександр Довженко»
«Олександр Довженко», з’ясувати рівень знань біографії письменника та його творів, сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconІнтелектуальна гра «Найрозумніший»
Проходить у три тури. Перший тур відбувається у два етапи: спочатку школярі обирають предметну тему, що має безпосереднє відношення...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconФізичний брейн-ринг мета
Ведучий Добрий день, любі друзі! Ми раді вітати вас. Сьогодні ви станете свідками змагання двох сильних команд за титул «Найрозумніші...
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета icon«Пісня про Коропець», «Ти навчав Україну любити», «Навіки,Тарасе ти з нами» Мета
Хіба можеш бути байдужим, дивлячись на цю красу? Вона так І проситься в поетичні рядки, на живописне полотно, у ніжні чарівні мелодії....
Інтелектуальна гра «Найрозумніші й найталановитіші» Мета iconДодаток гра інтелект-кафе для учнів класу «Я пізнаю світ» Мета
Мета: ознайомити учнів 5-9 класів з енциклопедичними виданнями, навчити їх користуватися довідковою літературою, дати можливість...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка