Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина



Дата конвертації25.07.2017
Розмір445 b.


Жовтанецький НВК “ЗОЗ І-ІІІ ст.-ДЗ”

Вчитель фізики

Герболка

Галина

Степанівна

Навчити учнів любити фізику, побачити її в цікавому для себе світлі

Проблема, над якою я працюю: “А к т и в і з а ц і я п і з н а в а л ь - н о ї д і я л ь н о с т і н а у р о к а х ф і з и к и”



Актуальність проблеми полягає в тому, щоб вирішити багато завдань:

  • Підвищити ефективність навчально-виховного процесу у ЗОШ;

  • Забезпечити міцні і усвідомленні знання матеріалу;

  • Підготовити учнів до активної участі у виробничій діяльності;

  • Сформувати вміння самостійно поповнювати свої знання;

  • Втілювати в життя науково-технічні рішення;

  • Освоювати нові спеціальності;

  • Дати ВНЗ підготовлених абітурієнтів.



Об’єкт дослідження: процес формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Предмет дослідження:дидактичні умови формування пізнавальної активності учнів.

Завдання курсової роботи:
  • показати шляхи розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання фізики;

  • довести, що вміле використання різних методів і прийомів забезпечує високу активність учнів на уроці, їх самостійність у навчальному пізнанні



вивчення інформаційних джерел з проблеми дослідження;

  • вивчення інформаційних джерел з проблеми дослідження;

  • аналіз та узагальнення педагогічного досвіду роботи провідних науковців, педагогів;

  • метод педагогічного спостереження;

  • теоретичний метод.



Поштовхом до виникнення проблеми є протиріччя:

  • між життєвим досвідом і науковими знаннями;

  • між раніше отриманими знанями і новими;

  • протиріччя із самою об’єктивною реальністю



Основна мета роботи вчителя- активізація пізнавальної діяльності учнів - розвиток творчих здібностей учнів



Шляхи активізації пізнавальної діяльності:

  • ЗБУДЖЕННЯ ІНТЕРЕСУ ТА УВАГИ УЧНІВ ДО ЗНАНЬ;

  • ЦІКАВІ ТА ПРОБЛЕМНІ ЗАДАЧІ;

  • ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД;

  • ТВОРЧІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ І ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ;

  • ЕКСКУРСІЇ ;

  • ПОЗАУРОЧНІ ЗАНЯТТЯ.



Особливості проблемно-розвивального уроку



Формування пізнавальних інтересів учнів шляхом:

  • поставновки мети, актуалізації пізнавальних потреб;

  • збудження емоційних та мотиваційних станів;

  • створення проблемних

ситуацій;
  • спонукання до

висловлювання гіпотез;
  • орієнтації у предметній діяльності.



Формування в учнів навчальних умінь і навичок:

  • виділення основного;

  • створення умов для

самостійної діяльності учнів;
  • організація контролю

за самостійною роботою

учнів.

Формування в учнів логічного мислення:

  • забезпечення процесів аналізу і синтезу;

  • порівняння;

  • узагальнення і систематизації.



Формування у школярів пізнавальних умінь:

  • формування і розв’язання проблем;

  • висування пропозицій та обгрунтування гіпотез;

  • застосування знань у новій проблемній ситуації.







Досвід показує, що гра:

  • Супроводжується почуттям приємного

  • Підвищує працездатність

  • Стимулює увагу

  • Встановлює зв’язки між відомим і невдомим

  • Залучає учнів до активної пошукової діяльності

  • Вирoбляє вміння виступати перед аудиторією

  • Виховує допитливість, почуття відповідальності

  • Викликає почуття задоволення від досягнутих успіхів



Позакласна робота:

  • Виховує високі моральні якості

  • Активізує ініціативу та самостійність

  • В дітей проявляється

пізнавальний інтерес
  • Створюється мотивація

учбової діяльності
  • Об’єднує дітей



Нетрадиційні форми позакласної роботи:

  • Біографія і життєвий шлях вченого

  • Історичний опис відкриття

закону
  • Новини науки і техніки

  • Реферати, доповіді

  • Різноманітні вікторини

  • Загадки, прислів’я, приказки

  • Фізики-лірики



Опитування та оцінювання учнів проводжу у вигляді:

  • “Логічні пари”

  • “Так-ні”

  • “Дуель”

  • “Бумеранг”

  • “Віриш-не віриш”

  • “Ланцюжок дій”

  • Фізичний диктант

  • Завдання на увагу

  • “Чомучка”



Проблемне навчання – спосіб розвитку творчого мислення

Методи:
  • Проблемний виклад

  • Евристичний

  • Пошуковий

  • Дослідницький



Особливий інтерес у мене викликають нетрадиційні уроки:

  • Урок-змагання

  • Урок-подорож

  • Урок-гра

  • Урок-конференція

  • Урок семінар



Робота з обдарованими дітьми:

  • Організація допомоги у підготовці до олімпіад;

  • Систематизація творчих робіт учнів та оформлення відповідних матеріалів;



Результати педагогічної діяльності



Участь учнів у конкурсі “Левеня”



Побажання колегам:

  • З повагою і почуттям власної гідності ставтеся до своєї справи: ми несемо дітям знання, здобуті ціною великих праць і осяянь найвидатніших учених.

  • Якщо ми хочемо, щоб наші учні полюбили наш предмет, полюбімо і ми їх.

  • Шукайте ключ до дійсного розуміння фізики! Вірте у свою справу і у себе!

  • Здивуйте учнів, адже ніщо так не стимулює роботу мозку, як цікаве, незвичайне!



Дякую за увагу!



Каталог: Fizika
Fizika -> Українські жінки в астрономії
Fizika -> Зразок схеми психолого-педагогічної характеристики класного колективу Загальні відомості про клас
Fizika -> Закон термоди­наміки для пояснення теплових явищ, узагальнити знання про фізичні основи теплових двигунів. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Обладнання
Fizika -> Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Вимірювання сил динамометром
Fizika -> Автомат калашникова
Fizika -> Урок 51 Тема. Теорія атома Бора. Мета уроку: розкрити шляхи виходу із кризи класичної фізики
Fizika -> Тема досвіду «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»
Fizika -> Межі застосування законів Ньютона
Fizika -> Хімічна дія світла та її використання. Фізичні основи фотографії. Мета
Fizika -> Урок гра Лобунець Людмила Анатоліївна, вчитель фізики Гейсиської зош І-ІІІ ступенів


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconНестечук Наталія Миколаївна, методист районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської районної державної адміністрації Друкується згідно рішення
Тащук Наталія Олександрівна, вчитель біології Пеньківського нвк, Шостак Тетяна Олександрівна, вчитель біології Пашковецького нвк,...
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconПалтишев Микола Миколайович вчитель фізики озош n 55 І-ІІІ ступенів
Народний учитель срср, кандидат педагогічних наук, доцент, вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconУроках фізики» 2013-2014р «Хочеш наукою виховати учня, люби свою науку і знай її, і учні полюблять і тебе, і науку, і ти виховаєш їх»
Досвід роботи учителя фізики Скалівського нвк І-ІІІ ст днз петренка В.І. з проблеми «Формування компетентності самоосвіти та саморозвитку...
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconПізнавальний посібник «Цікаві факти з історії» Вчитель історії Дячук Світлана Григорівна нвк «зош І-ІІІ ст дитячий садок»
Вчитель історії Дячук Світлана Григорівна нвк «зош І-ІІІ ст дитячий садок» с. Датинь
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconВикористання міжпредметних зв`язків для розвитку пізнавальних інтересів учнів на уроках фізики
Трушкова Тетяна Сергіївна, вчитель фізики Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Смілянської міської ради Черкаської...
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconЗвіт про роботу міського методичного об’єднання вчителів фізики за 2010-2011 навчальний рік Голова ммо: Майя Трохимівна Алєксєєнко, вчитель фізики колегіуму, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconУрок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі справи
Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського нвк І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса...
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconДо 110 річниці від дня народження Антуана де Сент-Екзюпері Роботу виконала: Костюкевич Оксана Вікторівна, вчитель світової літератури нвк «зош І-ІІІ ст., гімназія»
Вступ. Характеристика сучасної літературної освіти
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconЛук’янчук А. А. Вчитель зарубіжної літератури нвк «зош І – ІІІ ст., гімназія» №5, м. Славута Явище ескапізму в літературі
Ключові слова: ескапізм, втеча від реальної дійсності, філософсько – методологічна концепція, маргінальний, маргіналізм
Жовтанецький нвк “зоз І-ІІІ ст. Дз” Вчитель фізики Герболка Галина iconУрок №32 позакласного читання із зарубіжної літератури у 5 класі Вчитель Кучма Галина Миколаївна, вчитель-методист російської мови
Мета: Сформувати в учнів уявлення про творчість канадського письменника Е. Сетон-Томпсона


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка