|
 «Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок». «Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок»
|
Дата конвертації | 07.06.2017 | Розмір | 445 b. |
|
«Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок». «Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок». ( В.Сухомлинський)
Біографія
У 20-роки XX століття вийшли його роман “Чмелик”, збірка казок “Нечиста сила”,п'єса - казка “Русалка-жаба”. У 20-роки XX століття вийшли його роман “Чмелик”, збірка казок “Нечиста сила”,п'єса - казка “Русалка-жаба”. Українські читачі знайомі тільки зі збіркою казок, яка була надрукована лише в 1992 році.
Галузки-гілочки; Галузки-гілочки; Хлів - приміщення для худоби; Повстяники–валянки з грубої шерсті ; Сплюндровано – розбито; Ганити – неславити, ганьбити; Хижка – хатинка; Вивірка – білка.
Руса
Демонологія-це людські уявлення про злих духів, що дійшли до нас з давніх часів. Демонологія-це людські уявлення про злих духів, що дійшли до нас з давніх часів. Демони - фантастичні істоти, найпопулярнішими серед яких є мавки, домовики, хухи, потерчата, русалки.
Домовик-найдавніший демонічний образ у багатьох народів. Найчастіше домовик змальовувався як невеличкий, весь оброслий волоссям дідок. Люди вірили, що домовик є в кожній оселі. Домовик-найдавніший демонічний образ у багатьох народів. Найчастіше домовик змальовувався як невеличкий, весь оброслий волоссям дідок. Люди вірили, що домовик є в кожній оселі.
Русалка – один із найколоритніших персонажів української демонології. За повір'ям, русалки - це молоді вродливі дівчата, які живуть на дні річок. Уночі,коли сходить місяць, вони виходять на берег, чешуть своє довге зелене волосся і водять хороводи, чудовим співом заманюють юнаків та дівчат,затягують їх у воду і гілках дерев. Русалка – один із найколоритніших персонажів української демонології. За повір'ям, русалки - це молоді вродливі дівчата, які живуть на дні річок. Уночі,коли сходить місяць, вони виходять на берег, чешуть своє довге зелене волосся і водять хороводи, чудовим співом заманюють юнаків та дівчат,затягують їх у воду і гілках дерев.
Track_03_01.mp3
Портрет - це змалювання зовнішнього вигляду літературного героя Портрет - це змалювання зовнішнього вигляду літературного героя
1. Хуха народилася ранньою весною. (Ні.) 1. Хуха народилася ранньою весною. (Ні.) 2. Хухи з роду в рід живуть по різних місцях. (Ні.) 3. Моховинка зробила собі хатку між корінням великої сосни. ( Так.) 4. Домівку Моховинки зруйнував дід у великих валянках. (Так.) 5. Хуху ніхто з родичів не запросив до себе. (Так.) 6. Усі хухи мають мінливу вовночку. (Так.)
7. У нещасті з козою Лискою винна Моховинка.( Ні.) 8. Хух можуть бачити все діти.(Ні.) 9. Моховинка потоваришувала з дітлахами. ( Так.) 10. Хуха так і лишилася жити в людей. (Ні.) 11. Моховинка врятувала діда від лютої смерті, бо мала добре серце.(Так.) 12. Хухи любили Моховинку за те, що вона була найстаршою в родині.(Ні.)
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | А. С. Макаренко „Казка, гра, фантазія життєдайне джерело дитячого мислення, благородних почуттів та прагнень, писав В. Сухомлинський. Активізація пізнавальної активності та розвиток інтелектуального мислення ц У груповій грі майже завжди є елемент змагання (хто швидше, правильніше відповість, хто більше знає), а значить присутні й сила волі,...
|  | Культура І людина в сучасному світі. Відображення емоцій І почуттів, думок І мрій людини у цінностях художньої культури Учнів усвідомлювати значення мистецтва як засобу для пізнання світу І самовдосконалення;формувати вміння оцінювати явища масової...
|  | Правила ознайомлення дітей з казкою Казка це благодатне І нічим не замінне джерело виховання дитини. В. О. Сухомлинський
|  | Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство Відібрати та адаптувати до умов групи технології, спрямовані на розвиток логічного мислення дошкільників
|  | «Снігова королева Г. Х. Андерсена улюблена казка малечі» Даний проект сприяє формуванню креативного мислення учнів, їх творчих здібностей,, творчої уяви, пошукової активності в їх дослідницькій...
|  | Чаплак Ян Васильович кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології чну імені Юрія Федьковича роль критичного мислення у творчих пошуках «внутрішнього камертону душі» особистості «професійне мислення», «критичне мислення», «творче мислення» І встановлюється між ними науково-обгрунтована ієрархія. Розглядаються...
|  | «Тричі мені являлася любов» (присвячений І. Я. Франку) Я. Франка,втілені у збірці «Зів’яле листя»; розвивати образне мислення,здатність співпереживати,розкривати світ почуттів І пристрастей,...
|  | Повідомлення має бути точним, нейтральним, швидким, повним, цікавим, містким Кожне повідомлення має містити джерело. Якщо джерело сумнівне або неточне, перевага віддається надійності, а не швидкості. Отже треба...
|  | Культурна спадщина. Творчість українських художників. Народні промисли. Казка І фантазія в народній творчості Дщину України, ознайомити з творчістю українських художників. Познайомити з технікою плямографії та монотипії в образотворчому мистецтві....
|  | Каледоскоп видатних думок
|
|
|