Класифікація веб-сторінок



Скачати 157.25 Kb.
Дата конвертації09.02.2018
Розмір157.25 Kb.

Класифікація веб-сторінок

Залежно від призначення можна виділити такі типи веб-сторінок:



  • головна (домашня) сторінка – сторінка, з якої розпочинається перегляд веб-сайта при переході на сайт за його URL-адресою. На ній, як правило, розкривається тематика сайта, його призначення, наводяться дані про розробників, пояснюється, які матеріали можна знайти на інших сторінках сайта;

  • інформаційні сторінки (сторінки тематичних розділів) містять тексти, зображення та повідомлення інших видів, які розкривають тему сайта або деякого його розділу. Головна сторінка сайта є окремим випадком інформаційної сторінки;

  • сторінки-контейнери містять списки посилань на ресурси даного або інших сайтів:

  • веб-каталоги – посилання на веб-ресурси (веб-сторінки, веб-сайти);

  • каталоги файлів – посилання на файли, які можуть бути завантажені користувачем;

  • комунікативні (інтерактивні) сторінки призначені для надання користувачам сайта засобів спілкування та зворотного зв’язку з розробниками сайта:

  • сторінки форуму призначені для організації спілкування у форумі;

  • сторінки чата призначені для організації спілкування в чаті;

  • сторінки гостьової книги призначені для надання можливості відвідувачам сайта залишати свої коментарі, як правило, для авторів сайта;

  • сторінки форми призначені для проведення опитування,

  • з’ясування точки зору відвідувачів, здійснення вибору товарів або послуг на комерційних сайтах та ін.

Залежно від технологій, використаних під час створення веб-сторінок, можна виділити такі типи сторінок:

  • статичні сторінки створені, як правило, засобами мови розмітки гіпертексту HTML. Вміст сторінок залишається незмінним для всіх відвідувачів сайта. На таких сторінках не передбачається часта зміна даних та їх оформлення, вони не потребують спеціального програмного забезпечення для зберігання даних. Такими можуть бути сторінки з навчальними матеріалами, історичними відомостями, описами музейних експонатів та ін.;

  • динамічні сторінки створені з використанням мов програмування, таких як РНР (англ. Personal Home Page Tools – інструменти розробки персональних домашніх сторінок), ASP (англ. Active Server Pages – активні серверні сторінки), PERL (англ. Practical Extraction and Report Language – практична мова для видобування даних і складання звітів) та ін. Такі сторінки призначені для відображення інформаційних матеріалів, що часто оновлюються. Такими можуть бути сторінки з новинами, з переліком товарів на сайті Інтернет-магазину, з добіркою популярних відеофрагментів та ін. При відвідуванні таких сторінок користувачі можуть бачити різний вміст;

  • флеш-сторінки (англ. flash – спалах) створюються з використанням технології розробки анімаційних зображень Adobe Flash, а тому такі сторінки привабливі, яскраві, містять багато анімації та звукових ефектів. Вигляд веб-сторінки змінюється в результаті відтворення флеш-анімації та залежно від положення вказівника. Нетиповий дизайн зацікавлює відвідувачів, тому флеш-сторінки часто розміщуються на сайтах дизайнерів, художників, фотографів тощо, роботи яких ефектніше виглядають у динамічному оформленні. У той самий час флеш-сторінки важко змінювати, тому для них майже не передбачається оновлення даних та інших елементів. Обсяги файлів, у яких зберігаються флеш-сторінки, дуже великі, такі сторінки повільно завантажуються. Для їх перегляду повинні бути встановлені плагіни для відтворення флеш-анімації.


Класифікація веб-сайтів

За доступністю сервісів:

▪ Відкриті сайти. Всі сервіси сайту цілком є доступними для всіх відвідувачів і користувачів.

▪ Напіввідкриті сайти. Для доступу до ресурсів чи сервісів сайту необхідно зареєструватися, зазвичай, безкоштовно.

▪ Закриті сайти. Цілком закриті службові сайти організацій, зокрема, корпоративні сайти, особисті сайти приватних осіб. Вони є доступними для вузького кола користувачів. Доступ для нових користувачів, зазвичай, надається через запрошення (інвайти) або через адміністратором до переліку допущених осіб.

За природою вмісту:

▪ Статичні сайти. Вміст сайту формується розробником і в подальшому не змінюється. Користувач бачить файли в тому вигляді, в якому вони зберігаються на сервері.

▪ Динамічні сайти. Вміст генерується спеціальними програмами (скриптами) і формується залежно від дій користувача на підставі інших даних з визначених джерел.

За фізичним розташуванням:

▪ Зовнішні сайти мережі Інтернет.

▪ Локальні сайти, які є доступними лише в межах локальної мережі. Це можуть бути як корпоративні сайти організацій, так і сайти приватних осіб в локальній мережі провайдера.

За схемою представлення інформації, її об'єму і категорії вирішуваних завдань:

▪ Інформаційні ресурси:

— Тематичний сайт — сайт, що надає специфічну інформацію з певної теми.

— Тематичний портал — надвеликий ресурс, який надає вичерпну інформацію з певної тематики. Портали є подібними до тематичних сайтів, але додатково містять засоби взаємодії з користувачами і дозволяють користувачам спілкуватися в рамках порталу (форуми, чати).

▪ Інтернет представництва власників бізнесу (торгівля чи послуги, які не обов’язково безпосередньо пов'язані з Інтернетом):

— Сайт-візитка — містить загальні дані про власника сайту (організацію або приватну особу): сфера інтересів, біографія, фотогалерея, контактні дані. Тобто, це є докладна візитна картка.

— Представницький сайт — так іноді називають сайт-візитку з розширеною функціональністю: докладний опис послуг, прас-листи, реквізити, схема проїзду, відгуки, форма зворотного зв'язку тощо.

— Корпоративний сайт — містить повну інформацію про компанію, послуги, продукцію, події в житті компанії. Відрізняється від сайту-візитки і представницького сайту повнотою представленої інформації, часто містить різні функціональні інструменти для роботи з контентом (пошук інформації, календарі подій, фотогалереї, корпоративні блоги, форуми). Може бути інтегрованим з внутрішніми інформаційними системами компанії (наприклад, бухгалтерськими системами). Може містити закриті розділи для різних груп користувачів — співробітників, дилерів, контрагентів.

— Каталог продукції — в каталозі надано докладний опис товарів/послуг, сертифікати, технічні і споживчі дані, відгуки експертів тощо. На таких сайтах розміщується розширена інформація про товари чи послуги, яку зазвичай не вказують у прайс-листі.

— Промо-сайт — сайт про конкретну торгову марку або продукт, на таких сайтах розміщується вичерпна інформація про бренд, різні рекламні акції (конкурси, вікторини, ігри тощо).

— Інтернет-магазин — сайт з каталогом продукції, за допомогою якого клієнт може замовити потрібні йому товари. Використовуються різні системи розрахунків: пересилка товарів післяплатою, автоматична пересилка рахунку факсом, розрахунки за допомогою пластикових карт чи інші типи розрахунків.

Інтернет - магазин – це:

- нові можливості для бізнесу;

- розширення ринку збуту;

- залучення широкої аудиторії клієнтів;

- скорочення витрат.

▪ Веб-сервіс — це послуга, що створена для виконання певних завдань в рамках служби Веб:

— Дошка оголошень.

— Каталог сайтів.

— Пошукові системи.

— Поштовий сервіс.

— Веб-форуми.

— Блоговий сервіс.

— Сервіс зберігання та обміну файлів.

— Сервіс створення та редагування документів — наприклад, Google Docs.

— Зберігання фотографій — наприклад, Picnik, ImageShack, Panoramio, Photobucket.

— Зберігання відео — наприклад, YouTube, Dailymotion.

— Соціальні мережі — наприклад, Vkontakte.

— Спеціалізовані соціальні мережі — наприклад, Odnoklasniki.

За призначенням виділяють такі типи сайтів:


  • сайти, що надають інформаційні матеріали: інформаційно-тематичні сайти, сайти новин, електронні бібліотеки, енциклопедії, словники, каталоги, сховища файлів різних видів, медіатеки та ін.;

  • сайти для он-лайн контактів і спілкування: форуми та веб-чати, сайти соціальних мереж, блоги, сайти знайомств і мережних ігор та ін.;

  • сайти електронної комерції: Інтернет-магазини та аукціони, системи електронних платежів, сайти банків, бірж, сайти, що пропонують різноманітні платні послуги – навчання іноземних мов, консультації психолога та ін.;

  • сайти он-лайн сервісів: сайти електронної пошти, пошукових систем, сайти перекладу слів і текстів. Крім того, он-лайн сервісами, для яких створені відповідні сайти, є сервіси:

  • надання хостингу (англ. hosting – виявлення гостинності) – виділення апаратних і програмних ресурсів сервера для розміщення файлів користувача, забезпечення доступу до них, опрацювання запитів;

  • он-лайн офіси – сервіс створення он-лайн документів: текстових,

  • презентацій, електронних таб лиць та ін.;

  • сервіс автоматизованої розробки веб-сайтів. На сайтах, розроблених для підтримки цього сервісу, розміщують системи керування контентом CMS (англ. Content Management System – системи керування вмістом, контентом) – програми, що використовують для створення, редагування та керування вмістом веб-сайта.

Деякі сайти можна віднести до кількох категорій одночасно. Наприклад, на сайті електронної комерції може рекламуватися певна продукція, а також він може містити інформаційні документи, звіти тощо.

Особливості сайтів різної тематики:

1) Блог (мережний журнал або щоденник) – сайт, призначений для публічного ведення онлайнових щоденників (блогів), може також містити форум. Приклади: www.livejournal.com, www.dnevnik.org.ua.

2) Бізнес-сайт – містить інформацію про компанію чи послуги, які вона надає. Таких сайтів дуже багато: кожна компанія, навіть маленька, намагається подати відомості про себе у мережі Інтернет. Приклад: www.bhv.kiev.ua.

3) Сайт електронної комерції – забезпечує функцію електронної торгівлі для купівлі та продажу різних товарів. Наприклад: www.amazon.com

4) Громадський сайт – слугує потребам деякої громади, групи людей із спільними інтересами, які хочуть спілкуватися між собою. Наприклад, сайт www.myspace.com, де міститься інформація, за якою людину можуть знайти однокласники чи друзі через багато років після закінчення школи.

5) База даних – призначений для пошуку та відображення записів бази даних, наприклад: www.imdb.com чи www.rada.gov.ua (сайт Верховної Ради України, на якому розміщено всі матеріали щодо законодавства нашої держави)

6) Каталог – сайт, де розміщено посилання, розподілені за категоріями та підкатегоріями; до таких сайтів належать www.yahoo.com та meta.ua.

7) Сайт матеріалів – призначений для завантаження файлів, таких як програми, ігри , музика, зображення в електронному вигляді тощо. Користуючись цими сайтами, необхідно пам’ятати про авторське право та про особливості його застосування в Інтернеті.

8) Сайт працевлаштування – дає змогу працедавцям розміщувати інформацію щодо вакансій. Потенційний працівник може її знайти і заповнити анкету чи надіслати анкету чи надіслати резюме, яке відповідає вибраній посаді. Приклад: www.job.ua.

9) Ігровий сайт – пропонує майданчик для гри. Прикладами можуть бути www.buka.ru, game.km.ru.

10) Гумористичний сайт – містить анекдоти, жарти, веселі історії чи будь-які інші гумористичні матеріали для розваг (www.kulichki.ru, www.exler.ru).

11) Інформаційний сайт – призначений для інформування відвідувачів, але необов’язково з комерційною метою. Більшість урядових, освітніх та неприбуткових організацій мають інформаційні сайти, наприклад: Львівська міська рада (www.city-adm.lviv.ua).

12) Сайт новин – схожий на інформаційний, однак призначений для поширення новин та коментарів до них (www.bbc.co.uk, www.korespondent.net).

13) Сайт відгуків – на ньому відвідувачі можуть залишити різноманітні продукти чи послуги (www.ayda.ru –відгуки про відпочинок, www.mrqe.com).

14) Пошуковий сайт – дає змогу виконувати пошук інформації чи посилань в Інтернеті, наприклад: www.google.com.

15) Особистий сайт – підтримується однією людиною або групою людей (наприклад: сім’єю); містить різну інформацію, яку автор вважають за потрібне розмістити.

16) Веб-портал – універсальний сайт, через який можна вийти на інші ресурси Інтернету www.bigmir.net

17) Вікі-сайт – сайт, який редагують кілька чи багато людей. Наприклад: вільна енциклопедія uk.wikipedia.org. Кожен відвідувач може зареєструватись у ній і внести інформацію про певний термін.


Етапи розробки веб-сайту

Розробку сайту можна порівняти з будівництвом будинку, де мають послідовно бути виконані визначені етапи: від проектної документації і закладки фундаменту до внутрішньої і зовнішньої обробки приміщення.

Етапи розробки проекту, як правило, виконуються послідовно, тому, вкрай важливо дотримуватися черговості етапів і розуміти, що будь-які несподівані і неузгоджені заздалегідь зміни чи правки можуть значно вплинути на ефективність роботи.

Роботу над кожним проектом слід проводити в строгій відповідності з приведеними нижче етапами робіт з розробки сайту.

1. Передпроектна підготовка. Ідея

Визначення тематики майбутнього сайту, з’ясування цілей і завдань, визначення і аналіз цільової аудиторії. Аналіз конкурентів. Розробка структури сайту – ескіз сайту на папері. Створення списку майбутніх тематичних розділів.

2. Розробка дизайну сторінок

▪ Дизайн-концепція сайту (креативний дизайн)

Креативна ідея, розробка основної графічної концепції дизайну сайту на прикладі головної та другорядних сторінок. Вибір колірної гамми, художнього стилю. Підготовка макету дизайну.

▪ Технічний дизайн ,

Розробка логічної і фізичної структури ресурсу. Компонування сторінки, верстальної структури. Елементи навігації

3. Верстка

Створення шаблонів сторінок. Перевірка правильності написання коду. Верстка сторінок сайту на основі затвердженого дизайну типових сторінок. Збірка сторінок.

4. Інформаційне наповнення сайту

Підготовка текстових матеріалів. Підготовка графічних матеріалів у растровому форматі, оптимізація картинок. Заповнення сторінок.

5. Програмна частина проекту

▪ Інтеграція сайту з системою управління

Зараз вже жоден сучасний сайт не обходиться без системи управління, оскільки важливою є не лише красива зовнішня оболонка цього сайту, але і можливість зручної роботи з ним. Це особливо актуально для сайтів з розгалуженою структурою і великим об'ємом даних. В цей етап входить: інтеграція з системою управління, програмування, налаштування сервера, забезпечення безпеки проекту. Контроль якості.

▪ Програмування, запуск проекту

На цьому етапі допрацьовується функціонал, що не міститься у стандартному складі системи управління.

6. Тестування сайту в Інтернеті

Тестування сайту на наявність помилок та коректність функціонування в різних браузерах (Internet Explorer, Netscape, Opera, Safari). Перевірка ідентичності відображення сторінок в різних екранних роздільних здатністях в різних браузерах.

7. Розміщення сайту в Інтернеті

Організація робіт з розміщення проекту в мережі Інтернет. Вибір та реєстрація доменного імені. Вибір хостинг провайдера, розміщення сайту. Фінальне тестування сайту. Навчання персоналу клієнта як працювати з системою управління сайту.

8. Просування сайту

В даний час вже мало просто розробити якісний сайт із зручною структурою і навігацією, важливим є забезпечення для сайту високої відвідуваності. Спромогтися цього можна не лише розміщенням реклами в засобах масової інформації, але і здійснюючи просування сайту в пошукових системах і каталогах, а також рекламою в Інтернеті.

9. Подальша підтримка сайту

Перші шість етапів відносяться безпосередньо до створення сайту, решта потрібні для подальшого існування сайту.

Як вибрати домен?

Ви вирішили створити web-сайт? Тоді ця інформація саме для вас. Щоб ваші клієнти могли зайти на ваш сайт Вам потрібно зареєструвати адресу, тобто дати ім’я сайту, яке буде вводитися в рядку браузера. До цього питання слід підійти досить серйозно, адже ім'я сайту, як і ім'я людини, може визначити його долю в майбутньому. Саме це ім'я будуть запам'ятовувати ваші потенційні клієнти. Тому потрібно зробити все для того, щоб домен був красивим і легко запам’ятовувався. ВебМайстер дасть Вам декілька порад, які допоможуть Вам розібратися при виборі доменного імені.

Доменне ім'я складається з назви сайту і доменної зони. В імені може використовуватись латинський алфавіт, цифри, дефіс. Останнім часом можна зустріти кириличні імена. Не може використовуватись нижнє підкреслення [ _ ] , апостроф [']. Ім'я домену не повинно починатися або закінчуватися на дефіс та не може мати два дефіса підряд. Довжина імені повинна бути більше двох символів, але не сильно довга, щоб можна було легко запам’ятати і набрати на клавіатурі. В багатьох зонах заборонені імена,які містять дві букви. Але в зонах, де вони дозволені, весь набір 2-буквених імен давно вичерпано або залишилися менш оригінальні.

Доменні зони бувають міжнародні та національні, які вказуть на певну країну. Національні, в свою чергу, поділяються по регіональній приналежності та по сфері діяльності.

Всі міжнародні доменні імена відносяться до імен першого рівня (зона складається з одного слова, наприклад, imya.com, imya.org, imya.net).

Популярні міжнародні доменні зони першого рівня:

▪ .com - Міжнародний домен для комерційних структур і фізичних осіб.

▪ .net - Міжнародний домен призначений для організацій, які надають мережеві послуги

▪ .org - Міжнародний домен для некомерційних організації або організацій, які не потрапляють в інші категорі

▪ .biz - Призначений для комерційних організацій, підприємств та корпорацій

▪ .info - Домен який служить для інформаційних сайтів

▪ .name- Індивідуальне доменне ім'я.


Національні доменні імена можуть бути як першого рівня, так і другого чи третього.

В залежності від тематики web-ресурсу або сфери діяльності організації чи приватних осіб доменні зони бувають таких типів (доменні зони другого рівня):


▪ .com.ua - Домен загального призначення або для комерційних структур

▪ .net.ua - Домен загального користування призначений для комерційних структур, що надають мережеві послуги

▪ .org.ua - Домен призначений для некомерційних організацій

▪ .biz.ua - Призначений для обслуговування юридичних та фізичних осіб, що здійснюють підприємницьку діяльність на території України

▪ .in.ua - Домен призначений для приватних осіб

▪ .co.ua - Новий Український домен загального призначення, призначений для реєстрації доменів третього рівня як резидентам, так і нерезидентам України без обмежень.

▪ .pp.ua – Безкоштовний домен для приватних осіб
Національні зони другого рівня, які вказують на регіональність сайту:

▪ .ck.ua (.cherkassy.ua) - Черкаська область

▪ .cn.ua (.chernigov.ua) - Чернігівска область

▪ .crimea.ua - АР Крим

▪ .cv.ua (.chernovtsy.ua) - Черновицька область

▪ .dn.ua (.donetsk.ua) - Донецька область

▪ .dp.ua (.dnepropetrovsk.ua) - Дніпропетровська область

▪ .if.ua (.ivano-frankivsk.ua) - Івано-Франківська область

▪ .kh.ua (.kharkov.ua) - Харківська область

▪ .kiev.ua - Київська область

▪ .km.ua (.khmelnitskiy.ua) - Хмельницька область

▪ .kr.ua (.kirovograd.ua) - Кіровоградська область

▪ .ks.ua (.kherson.ua) - Херсонська область

▪ .lg.ua (.lugansk.ua) - Луганська область

▪ .lutsk.ua - Волинська область

▪ .lviv.ua - Львівська область

▪ .mk.ua (.nikolaev.ua) - Миколаївська область

▪ .od.ua (.odessa.ua) - Одеська область

▪ .pl.ua (.poltava.ua) - Полтавська область

▪ .rv.ua (.rovno.ua) - Рівненська область

▪ .sebastopol.ua - Севастопіль

▪ .sumy.ua - Сумська область

▪ .te.ua (.ternopil.ua) - Тернопільська область

▪ .uz.ua (.uzhgorod.ua) - Ужгородська область

▪ .vn.ua (.vinnica.ua) - Вінницька область

▪ .zp.ua (.zaporizhzhe.ua) - Запорізька область

▪ .zt.ua (.zhitomir.ua) - Житомирська область
Обираючи доменну зону не варто розглядати міжнародні зони, як найкращий вибір для Вашого сайту. Якщо Ви займаєтеся бізнесом в межах тільки одного міста або області, наприклад Львівськоїї, то Вам краще вибрати доменну зону .lviv.ua. Це дозволить пошуковій системі визначити з якого регіону Ваш сайт, та направляти на нього людей із відповідної області, - так у Вашого сайту буде більш цільова аудиторія. Якщо Вам потрібні відвідувачі із всієї України, тоді треба вибрати популярну українську доменну зону, наприклад com.ua.

Що таке хостинг?

Хо́стинг (англ. hosting) — послуга надання дискового простору для розміщення фізичної інформації на сервері, що постійно знаходиться в мережі. Вона надається за певну плату за одиницю часу, як правило, це певна сума в місяць або рік.

Спеціальні комп'ютери, на яких розміщуються сторінки сайтів, називаються хостинг серверами. Слово «сервер» походить від слова «сервіс», яке означає «обслуговування» або «надання послуг». Тобто хостинг сервер, це комп'ютер, який надає таку послугу як доступ до вмісту своїх жорстких дисків.

Види хостингу

Повнофункціональний хостинг


▪ віртуальний сервер — надається місце на диску для розміщення веб-сайтів, середовище виконання веб-сервісів єдине для багатьох користувачів, ресурси розподілені між усіма користувачами на одному сервері, де може розміщуватись від 50 до 1000 користувачів. Невеликі дешеві хостинг-провайдери часто нехтують безпекою і взагалі не розмежовують привілеїв користувачів, що дозволяє одному користувачеві на сервері мати доступ до сайтів сотень інших користувачів.

▪ віртуальний виділений сервер (VPS або VDS) — послуга, в рамках якої користувачеві надається так званий віртуальний виділений сервер. У плані управління операційною системою здебільшого вона відповідає фізичному виділеного сервера. Зокрема: права адміністратора, root-доступ, власні IP-адреси, порти, правила фільтрування і таблиці маршрутизації.

▪ виділений сервер — надається сервер повністю. Використовується для реалізації нестандартних завдань (сервісів), а також розміщення «важких» веб-проектів, які не можуть спів-існувати на одному сервері з іншими проектами і вимагають під себе всі ресурси сервера.

Обмежений або хостинг певних програм (послуг)


▪ Веб хостинг

▪ E-mail хостинг

▪ DNS хостинг

▪ Ігровий хостинг

▪ Wiki farm
Оцінюють хостинг за такими основними критеріями:
▪ розмір дискового простору;

▪ кількість місячного трафіку;

▪ кількість сайтів, які можна розмістити у рамках одного облікового запису;

▪ кількість піддоменів;

▪ кількість FTP користувачів;

▪ кількість поштових акаунтів і об'єм місця, призначеного для пошти;



▪ кількість баз даних и кількість місця під бази даных.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Класифікація веб-сторінок iconКласифікація галактик за Е. Габблом Послідо́вність Га́ббла
Послідо́вність Га́ббла — класифікація галактик, запропонована в 1936 році Едвіном Хабблом. Відтоді запропоновано більш докладні класифікації,...
Класифікація веб-сторінок iconПошук інформації в мережі
Введіть запропоновані адреси сторінок веб-ресурсів в рядку адреси вашого браузера. Після того як сторінка відкриється, зробіть копію...
Класифікація веб-сторінок iconСучасні веб-технології Загальні відомості про веб-сайт
Окрім веб-сайтів в мережі Інтернет існують wap-сайти для мобільних телефонів чи комп’ютерів. Сукупність сайтів складає Всесвітню...
Класифікація веб-сторінок iconГарбовська Л. Г., Рожок І. Л., Сукач Н. В., Степаницька С. С. 2015 рік Анотація
У посібнику дається опис технології веб-квесту як різновиду інтерактивного навчання; наводяться зразки веб-квестів з української...
Класифікація веб-сторінок icon23 грудня 2014 року
Річний звіт ректора складає біля 60 сторінок. Повне представлення його зайняло б дуже багато часу. Тому сьогодні вашій увазі пропонується...
Класифікація веб-сторінок icon23 грудня 2014 року
Річний звіт ректора складає біля 60 сторінок. Повне представлення його зайняло б дуже багато часу. Тому сьогодні вашій увазі пропонується...
Класифікація веб-сторінок icon2 класифікація екскурсій
Класифікація екскурсій – це розподіл екскурсій на групи та види, виділення в кожній з них основних рис, які визначають характер її...
Класифікація веб-сторінок iconОрієнтовна робоча схема таблиць Універсальної десяткової класифікації
Універсальна десяткова класифікація філософія. Психологія універсальна десяткова класифікація релігія. Теологія (богослов’Я)
Класифікація веб-сторінок iconЛекція 15. Класифікація методів навчання іноземних мов Оскільки термін
Класифікація методів навчання викликає певні труднощі, тому що в основі їх назв лежать най­різноманітніші ознаки. В залежності від...
Класифікація веб-сторінок icon3 Загальні відомості про веб-сайт
Окрім веб-сайтів в мережі Інтернет існують wap-сайти для мобільних телефонів чи комп’ютерів. Сукупність сайтів складає Всесвітню...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка