Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області



Сторінка1/14
Дата конвертації05.08.2017
Розмір2,29 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14





КНМУ «П’ятихатський районний методичний кабінет»

П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області






Випуск № 8

2015 рік, серпень

м. П’ятихатки




ЗМІСТ



Управління. Аналітика

Наказ відділу освіти П’ятихатської РДА від 19.06.2015 № 136 «Про підсумки науково-методичної роботи в закладах освіти району в 2014/2015 навчальному році»

3-16

Наказ відділу освіти П’ятихатської РДА від 19.06.2015 № 137 «Про стан викладання трудового навчання (технологій) у загальноосвітніх закладах району»

16-23

Галя Л.М. Узагальнені матеріали моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району

23-27

У світі науки психології

Завгородня Ю.О.Релаксація як інструмент психолога

27-31

Кошман К.В. Самооцінка дитини перший крок до успіху

31-34

Юмина А.М. Креативність у тренді

34-36

Методика. Практика. Досвід

Синєколодецький А.З. Інноваційний підхід до патріотичного виховання підлітків та юнаків у загальноосвітніх закладах

37-50

Бондаренко А.Ю. Використання прислів’їв та приказок на уроках історії як засіб формування національної свідомості школярів. Урок з теми «Українці в революції 1917-1920 років» («Історія України (Вступ до історії)», 5 клас)

50-60

Козачок І.Г. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу учнів засобами інноваційних технологій (З досвіду роботи)

61-64

Рогач С.І. Роль шкільної географії у соціалізації особистості

65-68

Пінчук В.М. Основні напрямки спільної діяльності шкільного бібліотекаря та педагогічного колективу

68-71

Позаурочний час

Зубкова І.Б. А мак – не просто квітка, це символ Перемоги

71-75

Красенко О.Г. Хліб у долі моїй, хліб у долі моєї Вкраїни (сценарій свята)

75-79

Календар знаменних і пам’ятних дат (вересень – листопад 2015 р.)

79-80






УПРАВЛІННЯ. АНАЛІТИКА


ВІДДІЛ ОСВІТИ


П’ЯТИХАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З


19.06. 2015 м. П’ятихатки № 136
Про підсумки науково-методичної роботи

в закладах освіти району в 2014/2015

навчальному році
Методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх, позашкільних закладів району у 2014/2015 навчальному році проведено відповідно до наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 01.09.2014 № 177 «Про організацію, зміст та завдання науково-методичної роботи з педагогічними кадрами у 2014/2015 навчальному році» та річного плану роботи районного методичного кабінету. В основу планування методичної роботи покладено результати діагностики рівня професійної компетенції вчителів та результати аналізу навчально-виховного процесу в навчальних закладах району на підставі моніторингових досліджень.

Протягом 2014/2015 навчального року методична робота з педагогічними кадрами району була спрямована на реалізацію підсумкового етапу (V) роботи над науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». V етап роботи над реалізацією даної проблеми включав аналіз та корекцію накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження, діагностику рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень. Методисти, керівники районних методичних об’єднань спрямували свою діяльність на виконання пріоритетних напрямків методичної роботи: навчально-методичного забезпечення викладання предметів; опрацювання сучасної законодавчої бази шкільної освіти; забезпечення методичного супроводу викладання предметів у 3 та 6 класах за новими програмами; моніторингових досліджень якості освіти в районі; вивчення і узагальнення педагогічного досвіду; аналіз результатів навчально-виховного процесу; запровадження використання інформаційно-комунікаційних технологій і програмних засобів у навчальний, методичний та управлінський процеси, постійний самоконтроль і самовдосконалення методистів, керівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів та членів педагогічних колективів освітніх закладів району; спрямування зусиль щодо організації навчально-виховного процесу на формування особистості школяра – гармонійної, здорової, інтелектуально розвиненої, конкурентноспроможної людини сучасності.

Районним методичним кабінетом забезпечувалася системна робота з керівними та педагогічними кадрами закладів освіти району. У роботі використовувався комплекс постійних і разом з тим гнучких форм різноманітних заходів, які сприяли підвищенню рівня педагогічної майстерності вчителів, вихователів, педагогів-організаторів, педагогічних працівників позашкільних закладів освіти.

Функціонування структури методичної роботи в районі протягом 2014/2015 навчального року забезпечили 18 районних методичних об’єднань, 6 постійно-діючих семінарів, 7 опорних шкіл, творчі групи, школа освітнього менеджменту, школа управлінської діяльності, школа молодого вчителя.

З метою науково-методичного супроводу та вивчення передового педагогічного досвіду проведено науково-практичну конференцію «Ефективні стратегії управління сучасною школою», 10 теоретичних, 23 практичних семінарів та 7 семінарів-тренінгів, 5 майстер-класів на базі 17 закладів освіти.

У травні 2015 року на базі Миколаївського НВК «ДНЗ-ЗНЗ» (директор Бондаренко Т.О.) був проведений обласний науково-методичний семінар клубу директорів кращих сільських шкіл області «Створення ефективного виховного простору школи для творчого розвитку і самореалізації особистості учнів». В рамках семінару були висвітлені практичні та теоретичні аспекти створення ефективного виховного простору школи, визначені механізми його впливу на процес розвитку соціальної активності та творчого розвитку особистості; презентовано систему роботи Миколаївського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» щодо створення умов для самовизначення та самореалізації учня в рамках проектів «Мій рідний край – моя земля» (Гопка Н.І., Пуляк Є.В., Стовбур М.Д.) та «Сім кольорів щастя (впровадження «трикутника партнерства: дитина – батьки – вчителі» в систему роботи закладу)» (Савдід Т.В., Бондаренко Н.В.); відбувся обмін досвідом роботи з питань інтеграції виховного простору школи та родини, оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості на основі гуманізації життєдіяльності учня.

Відбулося подальше удосконалення роботи районних семінарів директорів загальноосвітніх навчальних закладів та заступників директорів з навчально-виховної роботи. Особливо слід відзначити: семінари-практикуми заступників директорів, проведені на базі Зорянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з теми «Шляхи формування компетентності особистості вчителя з питань здоров’язбережувальних технологій», Біленщинського НВК «ДНЗ-ЗНЗ» з теми «Самоосвітня діяльність як умова підвищення професійного рівня педагога», Культурянської ЗШ І-ІІ ступенів з теми «Екологічне виховання учнівської молоді в сучасних умовах; коло ідей з теми «Інноваційні підходи до навчання педагогічних кадрів».

На оптимальному рівні було організовано діяльність 18 районних методичних об’єднань. Слід відзначити роботу РМО вчителів початкових класів, учителів-словесників, іноземних мов, історії, математики, географії, вчителів предметів художньо-естетичнорго циклу. Вони характеризуються впровадженням активних форм проведення засідань: практикуми, проблемні семінари, майстер-класи, тренінги, ділові ігри, творчі вітальні, методичні посиденьки, презентації індивідуальної системи роботи вчителів-предметникв над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», моніторингові дослідження рівнів навчальних досягнень учнів, моніторингові дослідження підручників. Рекомендації засідань районних методичних об’єднань позитивно вплинули на результати навчально-виховного процесу.

Продуктивно працювало РМО практичних психологів. Було проведено 5 засідань районного методичного об’єднання, на яких розглядалися питання психогігієни в роботі практичного психолога, індивідуального підходу до дітей із сімей, що опинилися в складних сімейних умовах. Одне із засідань РМО було проведено у формі майстер-класу «Захисти себе від ВІЛ» практичного психолога П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 2 Кошман К.В., яка у цьому році приймала участь у обласному конкурсі «Психолог року – 2015».

У 2014/2015 навчальний рік психологічна служба випустила декілька посібників – «Швидка психологічна допомога ДНЗ», «Швидка психологічна допомога ЗНЗ», «Вікові кризи! Як пережити їх разом зі своїми дітьми?», «Подолання труднощів адаптації першокласників» та постійно випускала для ДНЗ та ЗНЗ брошурки з методичними рекомендаціями. Методист і працівники психологічної служби постійно друкували свої матеріали у «Педагогічному віснику» та у районній газеті «Злагода» з тем психологічного здоров’я, взаємодії педагогічних працівників з органами та службами захисту дітей, рекомендацій для прийомних батьків. Стаття «Школа виживання для прийомних батьків» також була надрукована у всеукраїнській газеті «Соціальний педагог».

Значну увагу приділено упровадженню інновацій. Всього у загальноосвітніх закладах району впроваджено 56 інновацій, 113 педагогічних технологій, що позитивно вплинуло на результативність навчально-виховного процесу. З інноваційного простору освітян району слід виділити педагогічні колективи: П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 2, Зорянської ЗШ І-ІІІ ст. по впровадженню Міжнародного проекту «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків» - «Корисні звички», П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 по впровадженню Міжнародного проекту «Шкільна академія підприємництва», П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1, Виноградівської ЗШ І-ІІІ ст., Чумаківської ЗШ І-ІІІ ст., Лозуватської ЗШ І-ІІІ ст., Культурянської ЗШ І-ІІ ст., Саврівської ЗШ І-ІІ ст. по впровадженню проектних технологій (Баханов К., Гузєєв В., Єрмаков І.), П’ятихатськької ЗШ І-ІІІ ст. № 2, Зоярнської ЗШ І-ІІІ ст., Саївської ЗШ І-ІІІ ст., Чумаківської ЗШ І-ІІІ ст. по впровадженню технологій особистісно орієнтованого навчання, Культурянської ЗШ І-ІІ ст., Жовтянської ЗШ І-ІІ ст., Комісарівської ЗШ І-ІІІ ст., П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 по впровадженню технології інтенсивного навчання, П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3, Вільнівської ЗШ І-ІІІ ст., Жовтянської ЗШ І-ІІІ ст., Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст., Зеленоярської ЗШ І-ІІІ ст. по впровадженню ігрових технологій, Вишнівської ЗШ І-ІІІ ст., Біленщинського НВК по впровадженню музико-терапевтичної педагогіки (МТП) «ПіснеЗнайка», П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1, Вишнівської ЗШ І-ІІІ ст., Зорянської ЗШ І-ІІІ ст., Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст., Культурянської ЗШ І-ІІ ст. по впровадженню проекту «Обласна електронна школа «Школа, відкрита для всіх».

Важливу роль у структурі методичної роботи в районі має такий напрямок як вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду. Районна картотека передового педагогічного досвіду містить 40 об’єктів, 6 з яких занесено до реєстру у 2014/2015 навчальному році. Досвіди вчителів початкових класів Солдатової Т.О. (Лихівська ЗШ І-ІІІ ст.) за темою «Розвиток пізнавальної активності учнів початкової школи», Білої А.І. (Комісарівська ЗШ І-ІІІ ст.) за темою «Розвиток пізнавальних здібностей учнів початкової школи», вчителя української мови та літератури Сілаєвої Н.П. (Культурянська ЗШ І-ІІ ст.) за темою «Диференційоване навчання як засіб підвищення ефективності уроку», вчителя російської мови та літератури Конюшенко С.Б. (Саївська ЗШ І-ІІІ ст.) за темою «Розвиток критичного мислення учнів як засіб формування ключових компетентностей на уроках світової літератури», вчителя математики Кузовкіна О.П. (Біленщинський НВК) за темою «Використання комп’ютерних технологій на уроках математики», вихователя ДНЗ м. П’ятихатки № 1 Жуган Л.О. «Сенсорне виховання дітей дошкільного віку» схвалено на обласному рівні та занесено до каталогу «Інноваційний педагогічний досвід освітян Дніпропетровщини».

Здобутки педагогів навчальних закладів продемонстровано на V обласній виставці-презентації «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини – 2015». Обласна педагогічна виставка стала одним із ефективних засобів формування інноваційної культури освітян. Вона демонструвала досягнення та перспективи подальшої модернізації і реформування системи національної освіти та стала найбільшим фаховим зібранням педагогічних розробок в галузі освіти області.

Пріоритетним напрямком тематики матеріалів, презентованих на виставці у 2015 році, є реалізація Державного стандарту базової і повної середньої освіти. Матеріали відображали зміст навчально-виховного процесу з урахуванням сучасних умов та вимог підвищення ефективності використання нових технологій у педагогічній практиці. На виставку представлено 30 робіт, 20 з яких були представлені на конкурс за номінаціями: «Виховна робота у системі формування креативної особистості» – 5, «Діяльність науково-методичних установ щодо забезпечення інноваційного розвитку регіональної системи освіти» – 3, «Продуктивні технології навчальної діяльності» (моделювання уроку; роль вчителя в системі продуктивного навчання) – 8,  «Створення інноваційного освітнього простору навчального закладу» – 1, «Психолого-педагогічний супровід розвитку креативної особистості» – 1, «Розвиток креативності вчителя в системі науково-методичної роботи закладу» – 1, «Здоров’язберігаючий освітній простір» – 1. За висновками експертних комісій із 20 поданих робіт призову кількість балів отримали 5 робіт. Роботи переможців виставки характеризувалися актуальністю, змістовністю, перспективністю, затребуваністю тем на сучасному етапі, авторською творчістю, науковим підходом до їх розробки, прикладною спрямованістю, ефективним використанням інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

Слід відзначити навчальні заклади, які найбільший якісно підготували та представили роботи: ДНЗ № 2 м. П’ятихатки (Мельник Р.Г.), ДНЗ № 6 м. П’ятихатки (Жидкова Т.), ДНЗ № 4 м. П’ятихатки (Романенко А.В.), Вільнівський ДНЗ (Мороз Г.П.), Саївський ДНЗ (Бородай Л.Г.), Пятихатська ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 (Шеремет С.О.), Зорянська ЗШ І-ІІІ ст. (Яблонський А.М.), Культурянська ЗШ І-ІІ ст. (Красенко І.В.), Мар’янівська ЗШ І-ІІ ст. (Мала О.В.), Мирнівська ЗШ І-ІІ ст. (Кошик В.Г.), Саврівська ЗШ І-ІІ ст. (ТрофименкоА.І.), Яковлівська ЗШ І-ІІ ст., ЦУМ.

Аналіз участі педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів у методичних заходах (додаток 1) свідчить про ріст активності та професійної майстерності педагогів. Але ще недостатньо проводиться експериментальна та дослідницька робота. Лише у П’ятихатській ЗШ І-ІІІ ст. № 2 проводиться експеримент обласного рівня з теми «Вплив єдиного освітнього простору та Інтернет-технологій на становлення інноваційної особистості ХХІ століття та визначення їх складових».

Чинне місце у системі методичної роботи в районі має внутрішкільна методична робота. У кожному навчальному закладі функціонують колективні та індивідуальні форми роботи з учителями, які спрямовані на підвищення фахового рівня педагогів. У більшості закладів роботу здійснено планово із застосуванням інтерактивних форм проведення засідань. Слід відмітити активну роботу педагогічних колективів П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 2, П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3, Вишнівської ЗШ І-ІІІ ст., Зоярнської ЗШ І-ІІІ ст., Виноградівської ЗШ І-ІІІ ст., Комунарівської ЗШ І-ІІІ ст., Мирнівської ЗШ І-ІІ ст., Саврівської ЗШ І-ІІ ст. по впровадженню педагогічних технологій та активній участі у районних методичних заходах і конкурсах. Також у більшості шкіл району активізовано участь школярів у міжнародних та всеукраїнських конкурсах. У частині шкіл району методична робота носить формальний характер, відсутній глибокий аналіз результативності колективних, групових та індивідуальних форм внутрішкільної методичної роботи. Рекомендації шкільних методичних об’єднань мають загальний характер. Шкільні методичні кабінети не стали центром практичної допомоги вчителю, а інколи лише накопичують матеріали відкритих уроків, виховних заходів. Не всі педагогічні колективи визначились у напрямах розвитку своїх загальноосвітніх навчальних закладів.

Результатом методичної роботи у 2014/2015 навчальному році є показники участі школярів в олімпіадах, конкурсах Малої академії наук, конкурсах художньо-естетичного напрямку (додатки 2-3). Але недостатньою залишається організаційно-методична робота щодо спрямування членів методичних об’єднань на залучення учнів до інтернет-олімпіад, Всеукраїнських інтелектуальних тематичних конкурсів, конференцій, турнірів. Методичний супровід роботи з обдарованими дітьми має недостатній вплив на результативність участі шкільної молоді в інтелектуальних конкурсах на рівні області. Також ще недостатній вплив на позитивну динаміку професійного росту педагогів та рівня навчальних досягнень учнів мають методичні ради шкіл. У деяких закладах відсутня концепція саморозвитку школи, або є нечіткою з недостатнім ступенем розробки.

Методичним процесом у позашкільних навчальних закладах охоплено таку категорію як педагоги-організатори. З ними проведено 4 семінари на базі Центру учнівської молоді, Культурянської ЗШ І-ІІ ст. у формі практичних занять та майстер-класів. Працівниками Центру учнівської молоді здійснено навчання шкільного активу, створено районну раду старшокласників, проведено ряд масових заходів (додатки 4-5), забезпечено участь в обласних конкурсах за різними напрямками діяльності позашкілля. Однак констатовано недостатній вплив методичної роботи на більш ширше залучення школярів до колективних творчих справ, до їх участі у масових та індивідуальних заходах.

Впродовж 2014/2015 навчального року вийшло ряд публікацій у фахових та педагогічних виданнях. Найбільшу кількість матеріалів для публікацій у фахових та педагогічних виданнях підготували вчителі-предметники П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1, Вишнівської ЗШ І-ІІІ ст., Виноградівської ЗШ І-ІІІ ст., Саксаганської ЗШ І-ІІ ст., Чумаківської ЗШ І-ІІІ ст., Мирнівської ЗШ І-ІІ ст., Культурянської ЗШ І-ІІ ст. та методисти П’ятихатського РМК.

На контролі було питання щодо ефективного використання комп’ютерних технологій з метою вдосконалення навчально-виховного процесу. В цьому навчальному році пройшли підготовку за програмою «INTEL «Навчання для майбутнього. Проектна діяльність в інформаційно-освітньому середовищі ХХІ ст.v 10.2» 40 вчителів, «Майкрософт. Партнерство у навчанні» – 66 вчителів, Веб 2.0. – 10 вчителів, що сприяє підвищенню їх комп’ютерної грамотності та ефективному використанню інтернет-технологій у навчально-виховному процесі.

Узагальнюючи підсумки методичної роботи за наслідками 2014/2015 навчального року, на основі самоаналізу навчальних закладів та на підставі фактичних результатів навчально-виховного процесу складено загальний рейтинг (додаток 6).

Виходячи з вищевикладеного,

НАКАЗУЮ:

1. Оголосити подяку директорам П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1 Ізотову Анатолію Петровичу, П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 Шеремету Сергію Олександровичу, Зорянської ЗШ І-ІІІ ст. Яблонському Аліму Михайловичу, Біленщинського НВК Кузовкіну Олександру Петровичу, Миколаївського НВК Бондаренко Тетяні Олександрівні, Виноградівської ЗШ І-ІІІ ст. Бондаренко Анжеліці Юріївні, Культурянської ЗШ І-ІІ ст. Красенку Ігорю Володимировичу, заступникам директорів з навчально-виховної роботи Синєколодецькій Наталії Олександрівні (Зорянська ЗШ І-ІІІ ст.), Смірновій Валентині Миколаївні (П’ятихатська ЗШ І-ІІІ ст. № 3), Савдід Тетяні Василівні (Миколаївський НВК) за особистий творчий внесок в організацію і проведення методичної роботи.

2. Районному методичному кабінету (Пономаренко Н.І.):

2.1. У серпні 2015 року на засіданнях районних методичних об’єднань забезпечити проведення аналізу методичної роботи за 2014/2015 навчальний рік і визначити завдання на 2015/2016 навчальний рік.

2.2. У серпні 2015 року на нараді за участю керівників загальноосвітніх навчальних закладів довести до відома цей наказ директорам та їх заступникам з навчально-виховної роботи.

2.3. До 05 вересня 2015 року підготувати проект наказу начальника відділу освіти районної державної адміністрації «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами загальноосвітніх навчальних закладів району у 2015/2016 навчального року».

2.4. Протягом 2015/2016 навчального року спрямувати діяльність районних методичних об’єднань на підвищення якості освіти.

3. Керівникам районних методичних об’єднань:

3.1. На серпневих засіданнях районних методичних об’єднань у 2015 році проаналізувати вплив методичної роботи на результативність навчально-виховного процесу за результатами державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного атестування, олімпіад, конкурсів наукових робіт Малої академії наук, інших конкурсів.

3.2. До 01 жовтня 2015 року розробити професіограми для вчителів-предметників.

3.3. До 01 січня 2016 року провести моніторинг впровадження членами методичних об’єднань рекомендацій засідань районних методичних об’єднань та семінарів.

3.4. До 01 лютого 2016 року узагальнити наслідки моніторингового дослідження і представити у районний методичний кабінет.

4. Директорам загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів:

4.1. До 01 вересня 2015 року внести корективи в плани розвитку шкіл щодо удосконалення концептуальних напрямків діяльності закладу.

4.2. До 10 вересня 2015 року проаналізувати вплив рівня фахової майстерності педагогів, керівників гуртків, вихователів на результати навчальних досягнень учнів, ріст творчого розвитку гуртківців за підсумками 2014/2015 навчального року.

4.3. Забезпечити систематичну роботу методичних рад навчальних закладів.

4.4.Спрямувати діяльність шкільних та позашкільних методичних об’єднань на оперативну та конструктивну роботу, максимально використавши поради Міністерства освіти і науки України, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та районного методичного кабінету.


Каталог: uploads -> editor -> 5402 -> 429897 -> sitepage 293 -> files
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета
files -> Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області
429897 -> Укладач петряєва т. С. П'ятихатки – 2016 Організація педагогічної підтримки самовизначення школярів
files -> Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області
429897 -> З історії – 2016 Дата проведення – 26 листопада 2016 р


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Схожі:

Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconТехнології креативної освіти як складова створення інноваційного освітнього простору розвитку особистості
Комунальна установа «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconРеалізація сучасних інноваційних технологій навчання на засадах компетентнісного підходу у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку
Комунальна установа «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconРайонний методичний кабінет
Рибачук Валентина Володимирівна, Голюк Олена Степанівна – вчителі української мови та літератури Бутовецької зош І-ІІІ ст. Старокостянтинівської...
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconРішенням методичної ради комунального закладу «Районний методичний кабінет Немирівської районної ради»

Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconСтарокостянтинівський районний методичний кабінет Решнівецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Яцюк Інна Леонідівна, вчитель фізики Решнівецької зош І-ІІ ступенів Старокостянтинівської районної ради Хмельницької області
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconВідділ освіти Березанської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Березанська загальноосвітня школа І- ііі ступенів Березанської районної ради Миколаївської області
Березанської зош І – ІІІ ступенів. Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії»
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconКонспекти уроків Старокостянтинівський районний методичний кабінет Сковородківська зош І-ІІІ ступенів
Клімух Світлана Анатоліївна, вчитель української мови та літератури Сковородківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старокостянтинівської...
Кнму «П’ятихатський районний методичний кабінет» П’ятихатської районної ради Дніпропетровської області iconВідділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради
Персонажі як на долоні. – Укл. Петросян-Чиркінян І. А.– с. Красіне: Красінська зош І-ІІІ ступенів, 2016. – 36 с


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка