Конкурс «Учитель року»



Скачати 298,34 Kb.
Дата конвертації17.09.2017
Розмір298,34 Kb.
ТипКонкурс




Чернівецька обласна державна адміністрація

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

НАКАЗ

_22.12.2016__ №_541_


Про організаційно-практичне

забезпечення підготовки і проведення ІІ туру

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у 2016/2017 навчальному році
На виконання Указу Президента України від 29.06.1995 №489 «Про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 11.08.1995 №638, рішення колегії Міністерства освіти і науки (протокол від 26.06.2014 № 4/2-19), наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 № 668 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 30.09.2016 №405 «Про організаційно-практичне забезпечення підготовки і проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у 2016/2017 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 30.09.2016 №1/9-517 «Про організацію та проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» та з метою виявлення і підтримки творчої праці вчителів, керівників навчальних закладів, підвищення їх професійної компетентності, популяризації педагогічних здобутків
НАКАЗУЮ:

1. Провести ІІ тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» з 16.02 по 24.02.2017 у номінаціях:

«Початкова освіта», «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Румунська мова і література».

2. Затвердити:



    1. Cклад оргкомітету ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», що додається.

    2. Cклад фахових журі ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017», що додається.

    3. Умови та порядок проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», що додається.

    4. Кошторис витрат на проведення конкурсу «Учитель року – 2017», що додається.

    5. Загальні критерії вивчення та оцінки фахової майстерності учасників ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», що додаються.

3. Надати право журі вносити доповнення до загальних критеріїв оцінювання учасників конкурсу, виходячи із специфіки навчальних дисциплін.

4. Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Білянін Г.І.):

4.1.Забезпечити організаційно-методичну підготовку і проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».

4.2.Подати до 30.01.2017 оргкомітету перелік закладів освіти для проведення практичного етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».

4.3.Розробити до 01.02.2017 план підготовки та проведення урочистого відкриття і закриття ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017».

4.4. Укласти до 01.02.2017 програму проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017».

4.5. Провести 01.02.2017 спільну нараду оргкомітету та членів журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».

4.6. Надіслати до 06.03.2017 до Інституту модернізації змісту освіти матеріали переможців другого туру для участі у третьому (заключному) турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».

4.7. Забезпечити висвітлення перебігу проведення ІІ туру Конкурсу на офіційних інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

5. Начальникам органів управління освітою, молоддю та спортом райдержадміністрацій/міських рад, відповідальним працівникам за освіту в ОТГ:

5.1. Подати до 18.01.2017 матеріали учасників ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» до Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

5.2. Провести до 13.01.2017 інструктивну нараду керівників методичних служб щодо організаційного забезпечення та методичного супроводу ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2017».

5.3. Забезпечити якісний відбір учасників ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» (зі стажем не менше п’яти років та не нижче І кваліфікаційної категорії) у всіх номінаціях.

5.4. Зберегти заробітну плату за основним місцем роботи учасникам конкурсу на час проведення заходу.

6. Начальнику відділу фахової освіти, ліцензування і атестації, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки облдержадміністрації (Бурченко Л.І.) забезпечити підготовку відповідної навчально-матеріальної бази ДПТНЗ «Чернівецький професійний ліцей сфери послуг» та професійно-технічного училища №8 м.Чернівці, організацію проживання та харчування учасників конкурсу на базі професійно-технічного училища №8 м.Чернівці.

7. Директору комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату

ІІ-ІІІ ст. з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей» (Семанюк М.К.) забезпечити підготовку відповідної навчально-матеріальної бази навчального закладу для проведення конкурсних випробовувань.

8. Призначити відповідальними за відео зйомку конкурсного випробування «Урок» :

8.1.Директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Біляніна Г.І.

8.2.Директора КЗ «Обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Плешко П.Д.

8.3. Директора Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки Одайського С.І.

9. Відділу економіки, бухгалтерського обліку та звітності Департаменту освіти і науки облдержадміністрації (Гринчук М.В.), Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Білянін Г.І.) провести фінансування конкурсу відповідно до затвердженого кошторису.

10.Призначити відповідальним за організацію транспортного забезпечення директора КУ «Група моніторингу системи освіти, господарського обслуговування та аудиту установ освіти області» Прінько С.І.

11. Наказ розмістити на інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.



12. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ісопенко І.Ю.

Директор Департаменту О.М.Палійчук


ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації



22.12.2016 № 541_

Склад

організаційного комітету щодо проведення

ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»


Палійчук Оксана Михайлівна



директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, кандидат педагогічних наук, доцент, голова оргкомітету;

Ісопенко Ірина Юліанівна

Періус Надія Василівна





заступник директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, заступник голови оргкомітету;

заступник директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації - начальник управління ресурсного забезпечення;



Дудчак Володимир Васильович



голова обкому профспілки працівників освіти і науки (за згодою);

Петришин Роман Іванович



перший проректор, проректор з навчально-методичної роботи Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, доктор фізико-математичних наук, професор (за згодою);

Білянін Григорій Іванович



директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук, доцент;

Богачик Тамара Степанівна



заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук;

Руда Галина Василівна



заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук;

Сакрієр Оксана Леонідівна



начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації

Бурченко Лілія Іванівна



начальник відділу фахової освіти, ліцензування і атестації, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;

Остафій Ольга Романівна



в.о. начальника відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки облдержадміністрації

Павлюк Михайло Дмитрович



завідувач сектору координації діяльності вищих навчальних закладів та науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;

Немеш Віктор Васильович



начальник відділу управління персоналом та організаційно-правового забезпечення Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;

Гринчук Марія Володимирівна



начальник відділу економіки, бухгалтерського обліку та звітності Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;

Прінько Світлана Іванівна



директор КЗ «Група моніторингу системи освіти, господарського обслуговування та аудиту установ освіти області»;

Касьянчук Лада Василівна



директор обласного Центру естетичного виховання «Юність Буковини»;

Цвірінько Роман Степанович
Цимбал Орися Василівна


-

директор професійно-технічного училища №8 м.Чернівці;

директор ДПТНЗ «Чернівецький професійний ліцей сфери послуг»;



Головченко Людмила Юріївна



директор обласного еколого-натуралістичного центру дітей та юнацтва;

Плешко Петро Денисович
Семанюк Марина Костянтинівна






директор обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді;

директор комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ст. з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей»;



Шамілова Тетяна Василівна



головний бухгалтер Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Кошурба Григорій Григорович




завідувач науково-методичного центру інформаційних технологій навчання Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Одинак Марія Маноліївна





завідувач науково-методичного центру безперервної педагогічної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Скрипська Ганна Володимирівна






завідувач науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Тіміш Родіка Яковлівна





методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Венгринюк Оксана Володимирівна





методист науково-методичного центру виховної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Говорнян Лілія Серафимівна





методист науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;

Артименко Галина Іванівна




методист науково-методичного центру менеджменту та координації діяльності РМК/ММК Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області


ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації



22.12.2016 № 541

СКЛАД

фахових журі ІІ туру

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у номінаціях:
«Початкова освіта»

  1. Прокоп Інна Степанівна, в.о. завідувача кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, голова журі (за згодою).

  2. Унгурян Мар’яна Октавіанівна, головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, заступник голови журі.

  3. Одинак Марія Маноліївна, завідувач науково-методичного центру безперервної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідальний секретар.

  4. Гордійчук Оксана Євгеніївна, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук.

  5. Руда Галина Василівна, заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук.

  6. Палій Наталія Теодорівна, завідувач шкільного відділення педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук.

  7. Кобевка Алла Пилипівна, завідувач міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради, переможець ІІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2007», заслужений учитель України.

  8. Безушка Анатолій Іванович, учитель початкових класів Черленівської ЗОШ I-III ст. Новоселицького району, лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014».

  9. Харченко Алла Михайлівна, учитель початкових класів Чернівецького ліцею №4 Чернівецької міської ради, переможець ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014».


«Біологія»

  1. Марченко Михайло Маркович, директор Інституту біології, хімії та біоресурсів Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, доктор біологічних наук, професор, голова журі.

  2. Григор’єва Надія Пилипівна, завідувач кафедри біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет», кандидат біологічних наук, доцент, заступник голови журі.

  3. Тіміш Родіка Яковлівна, методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідальний секретар.

  4. Доскач Світлана Сильвестрівна, доцент кафедри психології факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук.

  5. Шепенюк Ірина Миколаївна, викладач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

  6. Дутка Леся Степанівна, викладач біології Чернівецького медичного коледжу Буковинського державного медичного університету, спеціаліст вищої категорії.

  7. Руснак Тетяна Миколаївна, учитель біології Чернівецької гімназії №5 Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, переможець ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-1997».

  8. Буджак Тетяна Віталіївна, учитель біології Чернівецького ліцею №3 медичного профілю Чернівецької міської ради, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, дипломант ІІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012».

  9. Волуца Андрій Дмитрович, учитель біології Герцаївського районного ліцею, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2008».


«Інформатика»

  1. Черевко Ігор Михайлович, декан факультету математики та інформатики Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, професор, доктор фізико-математичних наук, голова журі (за згодою).

  2. Сакрієр Оксана Леонідівна, начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, кандидат політичних наук, заступник голови журі.

  3. Скрипська Ганна Володимирівна, завідувач науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідальний секретар.

  4. Бирка Маріан Філаретович, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, доктор педагогічних наук.

  5. Караванова Тетяна Петрівна, доцент кафедри математичного моделювання факультету математики та інформатики Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (за згодою).

  6. Драпака Андрій Васильович, викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, здобувач кафедри педагогічної та вікової психології Волинського національного університету ім. Лесі Українки.

  7. Антонюк Вадим Іванович, викладач інформатики педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист (за згодою).

  8. Писаревська Галина Миколаївна, заступник директора з навчально-виробничої роботи Вищого професійного училища радіоелектроніки, викладач спеціальних дисциплін електронно-обчислювального профілю, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.

  9. Паращук Христина Федорівна, учитель інформатики Чернівецької гімназії №3 Чернівецької міської ради, спеціаліст першої категорії, здобувач кафедри математичних проблем управління і кібернетики Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича.


«Музичне мистецтво»

  1. Процюк Василь Михайлович, заступник директора педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат педагогічних наук, голова журі (за згодою).

  2. Мимко Катерина Афганівна, головний спеціаліст відділу фахової освіти, ліцензування і атестації, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, заступник голови журі.

  3. Венгринюк Оксана Володимирівна, методист науково-методичного центру виховної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідальний секретар.

  4. Чаплак Ян Васильович, доцент кафедри психології Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат психологічних наук (за згодою).

  5. Зубчук Алла Іванівна, асистент кафедри «Музичне виховання та народознавство» Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (за згодою).

  6. Черкез Інна Богданівна, завідувач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук.

  7. Катеринчук Микола Васильович, завідувач відділення «Музичне мистецтво» педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, заслужений учитель України, (за згодою).

  8. Злотнікова-Сливка Інна Аркадіївна, викладач-методист музичного виховання педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (за згодою).

  9. Міцан Інга Михайлівна, викладач спеціалізації «Спів» Чернівецького обласного училища мистецтв ім. С.Воробкевича (за згодою).


«Румунська мова і література»

  1. Остафій Ольга Романівна, в. о. начальника відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, голова журі.

  2. Вринчану Фелічія Дамаскінівна, асистент кафедри румунської та класичної філології Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (за згодою), заступник голови журі.

  3. Говорнян Лілія Серафимівна, методист науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідальний секретар,

  4. Тодощук Вероніка Георгіївна, асистент кафедри румунської та класичної філології Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича, кандидат культурологічних наук (за згодою).

  5. Паладян Крістінія Іванівна, асистент кафедри румунської та класичної філології Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича, кандидат філологічних наук.

  6. Боярин Лілія Володимирівна, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук.

  7. Гросу Алла Михайлівна, викладач румунської мови та літератури педагогічного коледжу Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (за згодою).


ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Департаменту освіти і науки

облдержадміністрації

22.12.2016 № 541
Умови та порядок проведення ІІ туру

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
1. Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2017» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29.06.1995 № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.1995 № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 № 668 у номінаціях: «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта», «Румунська мова і література».

2. Участь вчителів у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.

До участі у другому турі Конкурсу допускаються переможці першого туру, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи, стаж педагогічної роботи яких не менше 5 років та не нижче І кваліфікаційної категорії .

3. Відповідні оргкомітети першого туру до 18.01.2017 року подають до Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:



  • заяву учасника другого туру Конкурсу до обласного оргкомітету про участь у Конкурсі, написану власноруч (додаток 1);

  • згоду учасника другого туру Конкурсу на обробку персональних даних (додаток 2);

  • висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність учасника другого туру Конкурсу (обсяг – до 2 сторінок);

  • анкету учасника другого туру Конкурсу (з особистим підписом) (додаток 3);

  • інформаційну картку учасника другого туру Конкурсу (додаток 4);

  • портретне фото (формат JPEG, 400х400 пікселів).

4. Другий тур Конкурсу проводиться в очній формі з 16.02 по 24.02.2017 року.

5. Під час відбіркового етапу другого туру Конкурсу учасник у довільній формі представляє власний досвід роботи (тривалість – до 10 хв.; можливе використання персонального Інтернет-ресурсу).

6. Конкурсні випробування другого туру Конкурсу (додаток 5):


  • «Тестування з фахової майстерності», 40 балів;

  • «Практична робота», 40 балів;

  • «Майстер-клас», 20 балів.

  • «Урок», 50 балів;

  • «Навчальний проект», 30 балів;

  • «Експертиза підручника», 20 балів.

День, час проведення конкурсного випробування «Урок», тема і клас визначаються напередодні жеребкуванням у присутності журі та конкурсантів.

7. Голова та члени фахових журі Конкурсу забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

8. Оцінювання конкурсних випробувань другого туру Конкурсу.

8.1. Оцінювання здійснюється за критеріями, затвердженими відповідним фаховим журі.

8.2. Оцінювання здійснюється особисто кожним членом фахового журі, бали вносяться до оціночної відомості відповідного конкурсного випробування, член журі підписує та здає відомість секретарю журі одразу після закінчення кожним конкурсантом відповідного конкурсного випробування.

8.3. Не допускається обговорення членами фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

8.4. Зведені відомості кожного конкурсного випробування підписуються головою та секретарем фахового журі, розміщуються щодня на офіційних інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області у сканованому вигляді.

8.5. Рейтингові листи усіх етапів підписуються головою, секретарем та всіма присутніми членами фахового журі й у сканованому вигляді розміщуються на офіційних інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

9. За загальною кількістю балів конкурсних випробувань членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець та лауреати, які посіли друге та третє місця (50% від кількості учасників).

У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».

10. Рішення фахового журі другого туру Конкурсу у відповідній номінації оформляються протоколами, які підписують голова та секретар фахового журі.

11. Підсумки усіх етапів другого туру Конкурсу є колегіальним рішенням фахового журі, тому перегляду не підлягають. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова відповідного фахового журі.

12. Переможці, лауреати та учасники нагороджуються відповідними дипломами, подарунками оргкомітету Конкурсу, а також можуть бути представлені до державних нагород і відомчих заохочувальних відзнак.

Кожний переможець Конкурсу нагороджується грошовою премією у розмірі 1600 гривень; лауреати, які посіли друге та третє місця у кожній номінації, по 1067 і 533 гривень відповідно.

13. Громадське спостереження.

13.1. З метою формування незалежного уявлення про хід другого туру Конкурсу можлива присутність представників громадських організацій, засобів масової інформації (далі – Спостерігачі).

13.2. Спостерігачі мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися в оргкомітеті.

13.3. Під час конкурсних випробувань та процесу оцінювання в одному приміщенні можуть бути присутніми не більше двох представників від громадських організацій і двох – від засобів масової інформації.

13.4. Спостерігачі не можуть чинити вплив на перебіг другого туру Конкурсу та його результати, перешкоджати проведенню Конкурсу, відволікати учасників та членів фахових журі тощо.

13.5. Висновок про перебіг другого туру Конкурсу Спостерігачі мають довести до організаторів у письмовій формі.

13.6. Члени відповідних оргкомітетів та фахових журі другого туру Конкурсу сприяють Спостерігачам у здійсненні їхніх повноважень.

Додаток 1

Обласному оргкомітету

Всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2017»

_____________________________ ,

(прізвище, ім’я, по батькові)

вчителя _______________________

(предмет)

______________________________

(найменування закладу)

_____________________________

(район, місто)

ЗАЯВА

Я, ___________________________________________ , даю згоду на участь у другому турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «______________».

З умовами та порядком проведення конкурсу ознайомле(на/ий) і погоджуюсь.

Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

«____» __________ 2017 р. ______________
Додаток 2
Згода

на збір та обробку персональних даних

Я, ________________________________________________________,

паспорт серії ______№ _______________, шляхом підписання цього тексту, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду обласному оргкомітету Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі в другому турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» та заходах, що пов’язані з його проведенням.

Ця згода надається на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (Міністерству освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).

«____» __________ 2017 р. _______________ / _______________________ /

(підпис) (ПІБ)


Підпис ______________________________________ підтверджую.
Директор ЗНЗ _______________ / ___________________________ /

(підпис) (ПІБ)

Додаток 3

Анкета


учасника другого туру

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»

у номінації ________________________




Прізвище, ім’я, по батькові






Дата народження






Домашня адреса з поштовим індексом






Мобільний телефон






Електронна пошта






Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)






Стаж роботи:

загальний





педагогічний






Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса






Посада






Кваліфікаційна категорія






Звання






Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)



«____» _________ 2017 р. _______________ /____________ /


* Формат таблиці не змінювати

Додаток 4

Інформаційна картка

учасника другого туру

Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у номінації ________________________




Прізвище, ім’я, по батькові




Місце роботи




Посада




Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)




Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)




Педагогічний стаж




Кваліфікаційна категорія




Звання




Педагогічне кредо




Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі






Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)






Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)



* Формат таблиці не змінювати

Додаток 5
Конкурсні випробування

ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: перевірити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.

Формат: комп’ютерне тестування (40 питань: 10 – психологія й педагогіка, 30 – предмет і методика).

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.


Конкурсне випробування «Майстер-клас»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.

Формат: домашня заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю» тривалістю до 20 хв., відповіді на питання журі до 5 хв.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

знання сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу;

методично грамотне формулювання теми майстер-класу;

дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»;

представлення власних методичних знахідок та коментування методичної доцільності їх використання;

дотримання законодавства України щодо захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у ході майстер-класу;

залучення учасників майстер-класу до активної діяльності, практичне опрацювання представлених методів та прийомів роботи.


Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: перевірити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета.

Формат залежить від навчального предмета та визначається членами фахового журі.

Як приклад: лабораторна робота з біології, музикування з музичного мистецтва, робота з базами даних з інформатики, розроблення етапів роботи над художнім твором за програмою початкової школи.


Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.

Формат: урок тривалістю 45 хв.

Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми відповідного предмета; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

використання у ході уроку технологій, методів, прийомів, про які заявлено в інформаційних картках та презентовано під час попередніх конкурсних випробувань;

формування ключових і предметних компетентностей;

мотивація учнів до самостійної навчальної діяльності;

оптимальне співвідношення індивідуальної й групової роботи учнів;

доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій, організаційних форм;

дотримання часового регламенту.
Конкурсне випробування «Навчальний проект»

Мета: перевірити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Формат: розроблення у межах визначеного часу та презентація технологічної карти навчального проекту тривалістю до 15 хв., відповіді на питання журі – до 5 хв.

Проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування.

Аспект, на який слід звернути увагу:

технологічна карта проекту містить: проблему, тему, мету, завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.


Конкурсне випробування «Експертиза підручника»

Мета: перевірити вміння конкурсантів аналізувати навчальний та науково-методичний апарат підручників для загальноосвітніх навчальних закладів.

Формат: підготовка експертного висновку на одну логічно завершену тему підручника.

Підручник та тема обираються головою журі.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

в експертному висновку має бути висвітлено: відповідність навчальній програмі; характеристика науковості викладу навчального матеріалу; реалізація особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів; спрямованість на формування мотивації до навчання, критичного мислення; раціональний розподіл тексту на основний і додатковий; побудова, структура, мова текстів; діалогічність текстів; дидактична доцільність ілюстративного матеріалу; ефективність апарату засвоєння знань; наявність засобів диференціації, індивідуалізації та персоналізації навчальної діяльності; наявність завдань для організації групової, навчально-дослідної та проектної діяльності; спрямованість завдань на розвиток логічного мислення, пізнавального інтересу, інтелектуальних та творчих здібностей; забезпечення виховної, розвивальної та здоров’язбережувальної функцій;

експертиза здійснюється відповідно до Інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертизи електронних версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, схвалених вченою радою Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України (протокол № 1 від 21 січня 2016 року).

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Департаменту освіти і науки



облдержадміністрації

22.12.2016 № 541
Загальні критерії конкурсних випробувань

ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
Оцінювання конкурсного випробування

«Тестування з фахової майстерності»
Максимальна кількість - 40 балів

Критерії оцінювання конкурсного випробування «Майстер-клас»


  1. Актуальність теми й змісту.

  2. Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).

  3. Методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).

  4. Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок та напрацювань.

  5. Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів.

  6. Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів.

  7. Професійне спілкування (комунікація, взаємодія, взаєморозуміння) з аудиторією.

  8. Оригінальність проведення.

  9. Професійне спілкування з аудиторією.

  10. Педагогічний такт.

  11. Предметна культура.

  12. Володіння державною мовою.

  13. Дотримання часового регламенту.


Критерії оцінювання конкурсного випробування «Практична робота»
Розробляються членами фахових журі відповідно до формату практичної роботи.

Критерії оцінювання конкурсного випробування «Урок»

Критерії оцінювання

Показники

Фахова

компетентність

Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання

Науковість викладення навчального матеріалу

Доступність викладення навчального матеріалу

Використання інноваційних педагогічних технологій (інформаційно-комунікаційних тощо)

Застосування власних інноваційних розробок

Методична компетентність

Вільне володіння навчальним матеріалом

Активізація пізнавального інтересу учнів

Організація самостійної діяльності учнів на уроці

Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень

Досягнення мети й завдань уроку

Психолого-педагогічна компетентність

Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів

Використання психологічних навичок і прийомів

Індивідуальний підхід до учнів

Вміння розподіляти увагу (свою й учнів)

Розуміння емоційного стану учнів

Особистісні якості

Висока культура мовлення і комунікабельність

Емпатійність та доброзичливість

Рефлексивність

Креативність

Ерудиція


Критерії оцінювання конкурсного випробування «Навчальний проект»

  1. Відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту.

  2. Практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів.

  3. Планування та організація самостійної дослідницької діяльності учнів.

  4. Доцільне використання дослідницьких та пошукових методів.

  5. Створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою.

  6. Методи та форми оцінювання.

  7. Структурна цілісність проекту.

  8. Змістовність, науковість проекту.

  9. Логіка та послідовність виконання проекту.


Критерії оцінювання конкурсного випробування

«Експетриза підручника»
1.Аргументованість.

2.Обгрунтованість.



3.Вичерпність.


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Конкурс «Учитель року» iconКонкурс «Учитель року-2013» (номінація «Учитель фізики») Методична розробка уроку фізики за темою
Комунальна установа "Районний методичний кабінет" Слов’яносербської районної ради
Конкурс «Учитель року» iconКонкурсу «Соняшник-учитель»
Всеукраїнський конкурс фахової майстерності для вчителів-україністів «Соняшник-учитель» – 2013 засвідчив, що кількість його учасників,...
Конкурс «Учитель року» iconШандрук Галини Миколаївни Ставище, 2014 Перелік матеріалів, що представляються для участі у І ( районному ) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015» Заява про участь у конкурс
Гостромогильський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дитячий садок»
Конкурс «Учитель року» iconЛауреат конкурсу „Учитель року-2009 Урок №1 Тема уроку: Іван Франко. Життєвий і творчий шлях письменника. Очікувані Учні повинні
Катеринич С. А.,учитель української мови та літератури приватного закладу
Конкурс «Учитель року» iconПрактичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики І. Теми робіт
Вільям А. Ворд, “посередній учитель викладає, гарний учитель пояснює, видатний учитель показує, великий учитель надихає”. Треба бути...
Конкурс «Учитель року» iconТарас Григорович Шевченко. (О. Каліщук) 16 листопада 2013 року на базі Донецького обліппо відбувся ІV міжнародний мовно-літературний конкурс
Донецького обліппо відбувся ІV міжнародний мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка
Конкурс «Учитель року» iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів
Напн україни; І. Ю. Ненашев, учитель фізики, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-1996"; Н. А. Охрименко, методист Донецького...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка