Громадська організація
«ЗВИЧАЙНЕ ДИВО»
м. Дніпропетровськ,
вул. Князя В. Великого, буд. 16, оф. 24
+38 (067) 567-75-45; +38 (050) 998-10-72
zv.dyvo@gmail.com
zv-dyvo.org
Положення
Всеукраїнського фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької творчості
«ЗВИЧАЙНЕ ДИВО. ВЕСНА НА ХОРТИЦІ»
29 квітня – 3 травня 2016 р м. Запоріжжя
Мета і завдання фестивалю
-
Ознайомлення талановитих дітей та молоді з великодніми традиціями України
-
Відвідання пам’ятних та історичних місць нашої країни
-
Занурення у побут і звичаї січових козаків
-
Сприяння вивченню історії України, її традицій і культури
-
Розвиток дитячо-юнацької творчості, сприяння розвитку здібностей і талантів підростаючого покоління
Організатори фестивалю
-
Громадська організація «Звичайне диво»
-
Івент-агенція «AVRORA emotion lab»
Номінації фестивалю
НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО – номінації:
-
Вокал
-
Хореографія (народна та стилізована)
-
Ансамблі народних інструментів
-
Фольклорні колективи
-
Театральні постановки народного або обрядового спрямування
-
Театри мод (колекції за народними або етнічними мотивами)
СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО – номінації:
-
Вокал (естрадний, джазовий)
-
Хореографія (сучасна (всі види), естрадна, бальна, street dance)
-
Театри мод та модельні агенції
-
Циркове мистецтво
-
Театральне мистецтво (читці, пантоміма, етюди, постановки тощо)
Вікові категорії учасників
Початкова - до 7 років
|
Молодша – 8-12 років
|
Середня – 13-16 років
|
Старша – 17-20 років
|
Молодіжна – 20-25 років
|
Змішана
|
Програма проведення фестивалю
29 квітня Заїзд і поселення учасників
30 квітня
ЕКСКУРСІЙНИЙ ДЕНЬ
Екскурсія до комплексу «Запорізька січ»
Екскурсії за бажанням:
до кінного театру «Запорізькі козаки» або екскурсія на річковому трамвайчику навколо Хортиці (із проходом через шлюз!)
Дискотека. Вечір зустрічей і спілкування для керівників.
|
1 травня
ВЕЛИКДЕНЬ – ОСВЯТА ПАСКИ ТА РОЗВАГИ.
Весь день з нами справжні
запорізькі Козаки!
В програмі: освячення паски на території комплексу «Запорізька Січ»;
січовий ГРАНД-КВЕСТ «Козацькі забави», козацький куліш, посвята в козаки;
«Козацька кава» для керівників колективів; майстер-класи від Козаків
|
2 травня
КОНКУРСНИЙ ДЕНЬ, ГАЛА-КОНЦЕРТ
Народне мистецтво – вокал, хореографія, народні інструменти, фольклорні колективи, театральні постановки народного та обрядового спрямування тощо
Сучасне мистецтво – вокал, хореографія, театри мод та модельні агенції, циркові колективи, театральні колективи.
У вільний час можливі екскурсії на річковому трамвайчику навколо Хортиці та до музею історії зброї
Гала-концерт, нагородження учасників
|
3 травня Від’їзд учасників
Програму може бути змінено за рішенням оргкомітету Фестивалю
Вартість участі
Вартість участі 1800 грн/особа. На 18 учасників 1 керівник безкоштовно.
Учасники Фестивалю проживають 5 днів/4 ночі у 2-3-4-місних номерах зі зручностями у санаторіях Запоріжжя в екологічно-чистій курортній зоні. У вартість участі входять 3-разове харчування та всі великодні розважальні заходи по програмі, екскурсія до комплексу «Запорізька січ», трансфери по програмі, фестивальний внесок.
Можливі варіанти скороченої програми (2 та 3 дні). За додатковою інформацією звертайтеся в Оргкомітет фестивалю.
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ: картка Приватбанку 5211-5373-5234-1510 Дейнека Аліна Миколаївна
Група фестивалю Вконтакті https://vk.com/vesna_na_khortici
Додаткові екскурсії за бажанням:
Кінний театр «Запорізькі козаки» - 70 грн/особа
Музей історії зброї – 40 грн/особа
Прогулянка на річковому трамвайчику навколо Хортиці (з проходженням через шлюз!)– 95 грн/особа
Благодійний фестивальний внесок для учасників, які бажають взяти участь тільки у конкурсі
(2 травня)
Соло – 300 грн
Малі форми (дует, тріо) – 250 грн/учасник
Колективи від 4 до 10 осіб – 200 грн/учасник
Колективи від 11 осіб і більше – 150 грн/учасник
Доплата за участь у додатковій номінації або віковій категорії складає 50% від фестивального внеску
Дітям пільгової категорії участь у конкурсній програмі безкоштовна (квота місць).
Журі фестивалю
До складу членів журі фестивалю входять провідні діячі культури і мистецтв, народні та заслужені артисти, продюсери, кандидати наук, викладачі вищих навчальних закладів. Детальну інформацію про склад журі фестивалю можна дізнатися на сайті ГО «Звичайне диво» http://www.zv-dyvo.org або в групі фестивалю Вконтакті https://vk.com/vesna_na_khortici
Оцінювання учасників
Оцінювання виступів учасників відбувається за протокольною системою за 10-бальною шкалою.
Журі звертає особливу увагу на рівень виконавської майстерності учасників, сценічну культуру, відповідність обраного матеріалу віку і здібностям учасників, артистизм, видовищність номерів, розкриття теми і ідеї номерів за допомогою виражальних засобів.
Нагородження учасників
За рішенням журі, визначаються володарі I, II і III місць в кожній номінації та віковій категорії. Інші учасники отримують звання «дипломант фестивалю». Всі учасники нагороджуються дипломами, а переможці також кубками і медалями, сувенірами. За бажанням, спонсори і партнери фестивалю можуть надавати призи учасникам фестивалю. Гран-прі фестивалю присуджується за рішенням журі одному або двом учасникам. Гран-прі може не присуджуватись в разі відсутності гідних номінантів. Рішення журі є остаточним і спростуванню не підлягає.
Умови участі
В номінації «Вокал» подаються 1-2 номери загальною тривалістю до 8 хвилин.
В номінації «Хореографія» подаються 1-2 номери загальною тривалістю до 8 хвилин.
В номінації «Модельні агенції та театри мод» подаються 1-2 колекції в народному або сучасному жанрі загальною тривалістю до 10 хвилин.
В номінації «Циркове мистецтво» подається 1-2 номери загальною тривалістю до 8 хвилин.
В номінації «Театральне мистецтво» подається 1-2 композиції, тривалість яких вкупі не перевищує 8 хвилин, окрім театральних постановок, тривалість яких не має перевищувати 15 хвилин.
Конкурсна програма складається оргкомітетом фестивалю на власний розсуд. Між номерами передбачено час на зміну костюму. Порядок виступу учасників буде відомий за 7 днів до дати початку фестивалю.
Фонограми надаються звукооператору не пізніше, ніж за 40 хвилин до виходу на сцену. Носій – виключно флешка! На флешці не має бути жодних файлів, окрім фестивальних треків.
Програма Гала-концерту складається за рішенням журі і обговоренню не підлягає.
Оргкомітет фестивалю займається виключно організаційними питаннями і не має впливу на рішення журі щодо оцінок учасників та програми Гала-концерту.
Подання заявок
Заявки на участь у фестивалі подаються до 20 квітня включно. Для подання заявки необхідно заповнити анкету учасника та сплатити благодійний фестивальний внесок. Заповнену анкету потрібно відправити на адресу фестивалю zv.dyvo@gmail.com
Якщо ви бажаєте, щоб ваше фото було розміщено на сайті громадської організації «Звичайне диво», надсилайте фото хорошої якості на електронну адресу фестивалю zv.dyvo@gmail.com
Заключні положення
Відповідальність за життя і безпеку дітей несуть керівники і батьки.
Всі витрати, пов’язані з участю у фестивалі, несе відряджуюча сторона.
Оргкомітет фестивалю забезпечує організацію, проведення та нагородження учасників.
Всі питання, не означені в даному Положенні, вирішується Оргкомітетом в робочому порядку.
Оргкомітет фестивалю має право використовувати і розповсюджувати (без виплати гонорарів учасникам і гостям фестивалю) фото і відеоматеріали, надані учасниками, а також зроблені під час проведення фестивалю.
Заміна конкурсних номерів можлива не пізніше 5 днів до початку фестивалю.
Оргкомітет фестивалю залишає за собою право внесення змін до регламенту та програми проведення фестивалю.
Контакти оргкомітету
м. Дніпропетровськ
вул. Князя Володимира Великого (в мин. Плеханова), б.16, оф.24
067-567-75-45
050-998-10-72
https://vk.com/vesna_na_khortici
https://vk.com/zv.dyvo
http://www.zv-dyvo.org
Директор фестивалю – Голова правління ГО «Звичайне диво» Аліна Дейнека
Поділіться з Вашими друзьями: |