Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»



Скачати 195.57 Kb.
Дата конвертації18.04.2017
Розмір195.57 Kb.
ТипКонкурс

ПРОГРАМА

творчого конкурсу за обраним фахом

Галузь знань – 02 «Культура і мистецтво»

Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»


Пояснювальна записка

Творчий конкурс з фаху «Музичне мистецтво» складають абітурієнти, які вступають на спеціальність «Музичне мистецтво», спеціалізації: «музичний фольклор», «бандура і кобзарське мистецтво», «диригентсько-хорове мистецтво», «інструментально-оркестрове мистецтво».

На дану спеціальність приймаються особи, які мають фахову підготовку за програмами мистецьких навчальних закладів І рівня акредитації, а також, як виняток, особи, які мають повну загальну середню освіту і фахову підготовку відповідно до програм музичних навчальних закладів.

Творчий конкурс визначає відповідні навички та вміння, згідно нижчезазначених вимог до кожної спеціалізації.
Вимоги до проходження творчого конкурсу із спеціалізації

«Диригентсько-хорове мистецтво»

секція: Диригентська (народний хор)

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • продиригувати два хорові твори, різні за характером та метром, один з яких a capрella;

  • виконати напам’ять на фортепіано партитуру хорового твору a caрpella;

  • виконати напам’ять на фортепіано партитуру хорового твору a caрpella, надавши аналіз виконуваної партитури, висвітлюючи питання музичної форми, фактури, тонального плану та місця музичного твору у творчому спадку композитора;

  • виконати в народній (або академічній) манері два вокальних твори із супроводом;

  • проаналізувати на слух: лади народної музики, тризвуки, септакорди, послідовність акордів.

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

  • продемонструвати рівень володіння комплексом диригентських та вокальних умінь, розвинений музичний слух; теоретичні музичні знання та здатність коротко, логічно і професійно формулювати думку;

  • виявити розуміння художньо-образного змісту, музичної форми, жанрових та стильових особливостей виконуваних творів;

  • виявити здатність до емоційного відгуку та сценічного перевтілення;

  • продемонструвати художньо-інтерпретаційні уміння та вольовий креативний посил в диригуванні.

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР:

із супроводом

Верьовка Г. «Не забудь юних днів», «Ой ходив чумак»,

«Ходила я по садочку», «Ой на горі жита много»

Гулак-Артемовський С. «Там, за тихим, за Дунаєм» з оп.

«Запорожець за Дунаєм»

Гладкий Г. «Заповіт», обр. Л. Ревуцького

Лисенко М. «А вже весна»

Майборода П. «Розляглися тумани»

Моцарт В.А. Реквієм «Dies ire», Messa C- dur «Sanctus»

Пашкевич А. «Фронтові побратими», «Степом, степом»,

«Лебеді материнства»

Рахманінов С. «Слава народу»

Ревуцький Л. «Ой, чого ти почорніло»

Рубінштейн А. «Ноченька» хор з опери «Демон»

Шамо І. «Стоїть над Волгою курган»

Шуберт Ф. Messa G-dur «Kyrie»

a cappella



Авдієвський А. «Чуєш, брате мій», «Колискова», «Павочка

ходить», «Добрий вечір тобі, пане господарю»

Верьовка Г. «Ой там, за Дунаєм», «Ой ти, дівчино, чом

зажурилась», «Сховалось сонце за горою»,

«Жито, мати», «Ой дівчино Уляно»

Іконник В. «Сонце заходить»

Калінніков В. «Кондор», «Зима», «Элегия»

Козицький П. «Зелений кудрявчик»

Колеса Ф. «В гаї зелененькім»

Кошиць О. «Ой у полі криниченька», «Бодай тая

степовая могила запала»

Левашов В. «В камышах лебедушка»

Леонтович М. «Мала мати одну дочку», «Дударик», «Щедрик»,

«Піють півні», «Пряля», «Козака несуть»,

«Ой там, за горою», «Ой, у полі плужок оре»

Лисенко М. «Ой гай, мати, гай зелений», «Стелися

барвінку», «Сон», «Пливе човен»

Людкевич С. «Ой зацвіли фіалочки», «Гагілка»

Мендельсон Ф. «Лес»

Орфєєв О. «Ой у полі жито»

Рахманінов С. «Богородице, Діво, радуйся»

Ревуцький Л. «Прилетіла перепілонька»

Ступницький В. «Прилетів сокіл до віконця», «Жала

Улянка шовкову траву»

Чайковський П. «Ночевала тучка золотая»

Чесноков П. «Не цветочек в поле вянет»

Шамо І. «Веснянка»

Рекомендована література

  1. Алексеев Б. Учебник гармонии / Б. Алексеев, А. Мясоедов. – М.,1980.

  2. Друзкин М. История зарубежной музики / М. Друзкин. – М., 1989. – Вып. 3 ; М., 1976. – Вып. 7.

  3. История русской музыки / общ.ред О.Левашовой, И.Кандинского. – М., 1987.

  4. История украинской музыки. – М., 1981.

  5. Казачков С.А. Дирижёрский аппарат и его постановка / С.А. Казачков. – М., 2007.

  6. Колесса М. Ф. Основи техніки диригування / М. Ф. Колесса. – К., 1981.

  7. Конерштейн М.М. Вопросы дирижирования / М. М. Конерштейн. – К. : Музыка, 2002.

  8. Лащенко А. З історії київської хорової школи / А.П. Лащенко. – К.: Музична Україна, 2007. – 200 с.

  9. Матюхин В. П. Основы теории дирижирования (методические указания) / В. П. Матюхин. – Х., 2006.

  10. Мусин И. Техника дирижирования / И. Мусин. – Л. : Музыка, 2007.

  11. Мюллер Т.Ф. Гармонія / Т.Ф. Мюллер. – М., 1981.

  12. Розумний І. К. Практичний посібник диригування / І. К. Розумний. – К., 2009.

  13. Сивизьянов А.С. Проблемы мышечной свободы дирижёра хора / А.С. Сивизьянов. – М. : Музыка, 2003.


Вимоги до проходження творчого конкурсу із спеціалізації

«Диригентсько-хорове мистецтво»

секція: Диригентська (академічний хор)

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • продиригувати два різножанрові хорові твори (один з яких – a capрella), в яких абітурієнт продемонструє роботу з різними типами фактур, звуковеденням та штрихами, метричними та темповими характеристиками;

  • виконати напам’ять на фортепіано партитуру хорового твору a caрpella, надавши аналіз виконуваної партитури, висвітлюючи питання музичної форми, фактури, тонального плану та місця музичного твору у творчому спадку композитора;

  • виконати в академічній манері два різнохарактерні та різножанрові вокальних твори із супроводом (концертмейстер);

  • проаналізувати на слух: інтервали в межах октави (прості та характерні), лади народної музики, тризвуки та їх обернення, септакорди.

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

  • продемонструвати рівень володіння комплексом диригентських та вокальних умінь, розвинений музичний слух, теоретичні музичні знання та здатність коротко, логічно і професійно формулювати думку;

  • виявити розуміння художньо-образного змісту, музичної форми, жанрових та стильових особливостей виконуваних творів;

  • виявити здатність до емоційного відгуку та сценічного перевтілення;

  • продемонструвати художньо-інтерпретаційні уміння та вольовий креативний посил в диригуванні.

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР:

із супроводом

Верьовка Г. «Не забудь юних днів»

Лисенко М. Заключний хор «А вже весна» з опери

«Зима і весна»

Людкевич С. «Гагілка»

Моцарт В.А. Реквієм «Dies ire», Коронаційна месса «Sanctus»

Рахманінов С.В. Фінальна сцена та хор з опери «Алеко»

Ревуцький Л. «Ой, чого ти почорніло»

Рубінштейн А. «Ноченька» хор з опери «Демон»

Свірідов Г. «Поема памяти Сергея Есенина» – № 5

«Ночь под Ивана Купала»

Форе Г. Реквієм «Lux aеterna»

Чайковський П. хор «Хор селян» з І дії опери «Євгеній Онєгін»

Шуберт Ф. Messa C- dur «Sanctus», Messa G-dur «Kyrie»

a caрpella



Іконник В. «Сонце заходить»

Калінніков В. «Кондор», «Зима», «Элегия»

Козицький П. «Зелений кудрявчик»

Колеса Ф. «В гаї зелененькім»

Кошиць О. «Ой, у полі криниченька», «Бодай тая

степовая могила запала»

Леонтович М. «Мала мати одну дочку», «Піють півні»,

«Пряля», «Козака несуть»

Лисенко М. «Ой, гай, мати, гай зелений», «Стелися барвінку»

Майборода Г. «Пролісок», «Вершник»

Рахманінов С. «Богородице, Діво, радуйся»

Чайковський П. «Ночевала тучка золотая», «Жаворонок»

Чесноков П. «Не цветочек в поле вянет»

Шамо І. «Веснянка»
Рекомендована література:
  1. Алексеев Б. Учебник гармонии / Б. Алексеев, А. Мясоедов. – М., 2000.

  2. Друзкин М. История зарубежной музыки / М. Друзкин. – М., 1989. – Вып. 3; М., 1996. Вып. 7.

  3. Дубінін І. Гармонія / І. Дубінін. – К., 2002.

  4. Дубовский И. Учебник гармонии / И. Дубовский, С. Евсеев. – М., 1995.

  5. История русской музыки / общ. ред. О. Левашовой, И. Кандинского. – М., 1997.

  6. История украинской музыки. – М., 2001.

  7. Колесса М.Ф. Основи техніки диригування / М.Ф. Колеса. - К., 1991.

  8. Конен В. История зарубежной музыки / В. Конен. - М. : Музика, 1991.

  9. Мархлевский А.С. Практичні основі роботи в хоровому класі / А.С. Мархлевський. - К. : Музична Україна, 1996.

  10. Мюллер Т.Ф. Гармонія / Т.Ф. Мюллер. – М., 2001.

  11. Пигров К.К. Управление хором / К.К. Пигров. - М., 2004.

  12. Попова Т.В. Музыкальные жанры и форы / Т.В. Попова. - М., 1994.

  13. Птица К.Б. Очерки по технике дирижирования / К.Б. Птица. - М., 1998.

  14. Пухальський В.І. Азбука хорового диригування / В.І. Бухальський. – Рівне, 2005.

  15. Смаглій Г.А. Основи теорії музики / Г.А. Смаглій. – Харків, 2007.

  16. Українська сучасна хорова музика : хрестоматія з хорового диригування для вищих і середніх музичних закладів / за заг. ред. О.С. Тимошенка. – К., 1999.

  17. Чесноков П. Хор и управление им / П. Чесноков. - М., 2002.


Вимоги до проходження творчого конкурсу із спеціалізації

«Диригентсько-хорове мистецтво»

секція: Хорова (артист народного хору)

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • виконати в обробці чи автентичному варіанті 5 народних пісень різних стилів та жанрів народної музичної творчості;

  • надати характеристику виконуваних творів, розкриваючи питання художньо-образного змісту, жанрових та стильових особливостей;

  • проаналізувати на слух: інтервали, тризвуки і їх обернення, септакорди, лади народної музики.

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

  • продемонструвати рівень вокально-сценічних умінь та навичок;

  • виявити розуміння художньо-образного змісту, музичної форми, жанрових та стильових особливостей виконуваних творів;

  • виявити здатність до емоційного відгуку та сценічного перевтілення;

  • продемонструвати художньо-інтерпретаційні уміння;

  • продемонструвати рівень музично-теоретичної підготовки.

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР:

Українські народні пісні

Ой роде наш красний

А попід терен

Ой, я знаю, що гріх маю

Гей, долино, долино

Їхав козак за Дунай

Висока верба

Гомін, гомін по діброві

Вербовая дощечка

Гори наші

Тихо, тихо Дунай воду несе

Дівчина в саду квіти збирала

Добрий вечір, дівчино

За Сибіром сонце сходить

Зашуміла ліщинонька

Зелена верба

Казав мені батько

Мала мати одну дочку

На городі бузина

По всьому світу стала новина

Удовицю я любив

Чи я в лузі не калина була

Чорноморець, матінко

Я в середу родилася

Якби мені не тиночки

Рекомендована література:


  1. Антонюк В.Г. Вокальна педагогіка (сольний спів) / В.Г. Антонюк. – К., 2007.

  2. Голубев П. Советы молодым вокалистам / П. Голубев. – М., 1972.

  3. Дмитриев Л. Основы вокальной педагогики / Л. Дмитриев. – М.: Музыка, 1968.

  4. Егоров А. Гигиена голоса / А. Егоров. – М., 1962.

  5. Іваницький А. Українська народна музична творчість / А. Іваницький. – К. : Муз. Україна, 1990.

  6. Кантарович В. Что надо знать артисту о своем голосе / В. Картарович. – М., 1965.

  7. Маслій К.С. Виховання голосу співака / К.С. Маслій. – Рівне : ЛІСТА, 1996.

  8. Микиша М. Практичні основи вокального мистецтва / М. Микиша. – К., 1971.

  9. Назаренко И. Искусство пения / И. Назаренко. – М., 1967.

  10. Юдін С.П. Формирование голоса певна / С.П. Юдин. – М., 1962.


Вимоги до проходження творчого конкурсу із спеціалізації

«Диригентсько-хорове мистецтво»



секція: Хорова (артист академічного хору)

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • виконати два вокальних твори з супроводом (арія та романс, романс та пісня). Один з творів – повільний, з яскравим вираженим звуковеденням в легатто, що демонструє володіння вокальним диханням, другий – швидкий та енергійний, що демонструє рухливість голосу. В творах має бути показаний діапазон у відповідності до типу голосу абітурієнта, мінімум три октави у відповідності до типу голосу абітурієнта. Комісія може запропонувати абітурієнту розспівку для виявлення потенціалу діапазону голосу;

  • проспівати від заданого звуку, інтервали, акорди, лади;

  • визначити на слух: звукоряди ладів, інтервали, акорди (тризвуки та їх обернення, септакорди другого, п’ятого та сьомого ступенів з оберненнями);

  • прочитати з листа нотний текст.

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

  • продемонструвати рівень вокально-сценічних умінь та навичок;

  • виявити розуміння художньо-образного змісту, музичної форми, жанрових та стильових особливостей виконуваних творів;

  • виявити здатність до емоційного відгуку та сценічного перевтілення;

  • продемонструвати художньо-інтерпретаційні уміння.

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР:



СОПРАНО

АРІЇ:

Гендель Г.-Ф. Dignare, Laschia chio pianga.

Глюк К.-В. O mio dolce amore.

Даргомижський О. Аріозо Наташі з опери «Русалка».

Джордано І. Caro mio ben.

Каччіні Д. Amarilis.

Моцарт В.-А. Арія Барбаріни з опери «Весілля Фігаро».

Арія Керубіно з опери «Весілля Фігаро».

Арія Сюзанни з опери «Весілля Фігаро».

Перголезі Д.-Б. Se tu niami.

Рубінштейн А. Романс Тамари з опери «Демон».

Римський-Корсаков М. Аріозо Снігуроньки з опери «Снігуронька».

Шуберт Ф. Ave Maria.

РОМАНСИ:

Варламов О. «Что мне жить», «Ненаглядный ты мой».

Гулак-Артемовський М. Пісня Одарки з опери «Запорожець за Дунаєм».

Глінка М. «Бедный певец» сл. В. Жуковського.

Моцарт В.-А. «До Хлої»

Лисенко М. «Смутної провесни»,

«Видно шляхи» з опери «Наталка Полтавка».

Пісня Наталки з опери «Наталка Полтавка».

«Чого вода каламутна» з опери «Наталка Полтавка».

Римський-Корсаков М. «Не ветер вея с высоты» сл. О. Толстого.

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ПІСНІ:

«Ой я знаю, що гріх маю», обр. Д. Задора.

«Чотири воли пасу я», обр. Війта.

«Ти до мене не ходи», обр. М. Шульмана.

«На вулиці скрипка грає».

«Спать мені не хочеться», обр. Кауфмана.

«Ой не світи, місяченьку», обр. М. Лисенка.

«Ой піду я до млина», обр. Б. Лятошинського.

«Чи я в лузі не калина», обр. О. Сандлера.

«Лугом іду, коня веду», обр. М. Лисенка.

«В кінці греблі», обр. П. Бойченка.

«Чом, чом не прийшов», обр. О.Чишка.

«Дощик», обр. М. Лисенка.

«Чи ти милий», обр. М. Лисенка.

«Нащо мені чорні брови», обр. Кауфмана.

«Співаночки мої».

«Така її доля», обр. Н. Ржецької.

«Ой ти дівчино», обр. А. Каціпинського.

МЕЦЦО-СОПРАНО

АРІЇ:

Глюк К.-В. Арія Орфея з опери «Орфей і Еврідіка».

Гендель Г.-Ф. Lascia chio pianga.

Глінка М. Пісня Вані з опери «Іван Сусанін».

Гуно Ш. Романс Зібеля з опери «Фауст».

Даргомижський О. Перша пісня Лаури з опери «Кам’яний гість».

Моцарт В.-А. Арія Керубіно з опери «Весілля Фігаро».

Мусоргський М. Пісня Марфи з опери «Хованщина» «Утоптала младёшенька».

РОМАНСИ:

Булахов П. «Не пробуждай воспоминаний».

Глінка М. «Я здесь, Инезилья» сл. О. С. Пушкина.

«Как сладко мне с тобой» сл. П. Риндіна.

Гріг Е. «Сердце поэта».

Лисенко М. «Смутно провесни».

Римський-Корсаков М. «О чем в тиши ночей».

Степовий Я. «Утоптала стежечку».

Нижанківський О. «О не забудь».

Шуман Р. «Зустріч у лісі».

Шуберт Ф. «Дівчина та смерть», «До музики», «Ave Maria».

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ПІСНІ:

«Де ти, доню, барилася», обр. М. Лисенка.

«В кінці греблі шумлять верби», обр. М. Лисенка.

«Ой у полі садок», обр. О. Нижанківського.

«Ой під гаєм зелененьким», обр. Д. Січинського.

«Чи я в лузі», обр. Д. Січинського.

«Ой ти місяцю-зоре», обр. Д. Січинського.

«Через сад виноград», обр. М. Скорика.

«Тихо Дунай воду несе», обр. М. Скорика.

ТЕНОР

АРІЇ:

Гендель Г.-Ф Арія Паріса, Amen, Alleluja

Джордано У. Caro mio ben.

Лисенко М. Аріозо Ленського з опери «Євгеній Онєгін».

Пісня Петра з опери «Наталка Полтавка».

РОМАНСИ:

Алябьев А. «Сквозь волнистые туманы» сл. О. Пушкіна.

Бородін О. «Что ты рано, зоренька».

Булахов П. «Прощаясь, в аллее мы долго сидели».

«Свидание», «Элегия».

Варламов О. «На заре ты ее не буди».

Глінка М. «Бедный певец» сл. В. Жуковського.

«Я помню чудное мгновенье» сл. О.Пушкіна.

«В крови горит огонь желанья» сл. О.Пушкіна.

Лисенко М. «Айстри».

«Смутної провесни» сл. Л. Українки.

«Чого мені тяжко» сл. Т. Шевченко.

«Якби зустрілися ми знову» Пісня Левка з опери «Утоплена».

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ПІСНІ:

«Якби мені не тиночки».

«Там, де Ятрань».

«Чорнії брови, карії очі».

«Ніч така місячна».

«Стоїть гора високая».

«У Києві на риночку».

«Ой сам же я та не знаю».

«Зійшов місяць».

«Задумав дідочок».

«Добрий вечір, зелена діброво».

«Минають дні».

«Ґандзя».

БАРИТОН ТА БАС

АРІЇ:

Вагнер Р. Пісня Вольфрама з опери «Тангейзер»

(«Взор мой смутен»).

Гендель Г.-Ф. Арія Ксеркса з опери «Ксеркс».

Доніцетті Г. Каватина Альфонсо з ІІІ-ї дії опери «Фаворитка».

Моцарт В.-А. Арія Фігаро з опери «Весілля Фігаро»

(«Мальчик резвый...»).

Арія Осміна з опери «Викрадення із сераля».

Арія Зарастро з опери «Чарівна флейта».

Арія Публія з опери «Милосердя Тита».

Лисенко М. Три пісні Миколи з опери «Наталка Полтавка».

Пісня Виборного з опери «Наталка Полтавка».

Пісня Писаря з опери «Утоплена».

Гулак-Артемовський С. Каватина Султана з опери «Запорожець за

Дунаєм».

Пісня Карася з опери «Запорожець за Дунаєм».

Римський-Корсаков М. Аріозо Мізгиря з опери «Снігуронька».

РОМАНСИ:

Берг А. «Пастух». Шведська пісня.

Глінка М. «Болеро» сл. Н. Кукольника.

«Гуде вітер вельми в полі» сл. В. Забіли.

«Сомнение» сл. М. Кукольника.

«Память сердца» сл. Ф. Романи.

Гріг В. «Лебедь», «К родине».

Чайковський П. «Уж гасли в комнатах огни».

Спендіаров А. «К розе».

Респігі О. «Снегопад».

Даргомижський О. «Ночной зефір» сл. О. Пушкіна.

«Я вас любил» сл. О. Пушкіна.

Кюї Ц. «Царско-сельская статуя» сл. О. Пушкіна.

Рекомендована література:


  1. Блок В. Ладове сольфеджіо / В. Блок. – М, 1987.

  2. Дмитриев Л. Основы вокальной педагогіки / Л. Дмитриев. – М., 1968.

  3. Дмитриев Л. Основы музыкальной методики / Л. Дмитриев. – М., 1963.

  4. Егоров А. Гигиена голоса / А. Егоров. – М., 1962.

  5. Євтушенко Д. Роздуми про голос / Д. Євтушенко. – К., 1979.

  6. Євтушенко Д. Питання вокальної педагогіки / Д. Євтушенко, М. Михайлов-Сидоров. – К., 1968.

  7. Зданович А. Некоторые вопросы музыкальной методики / А. Зданович. – М., 1965.

  8. Зналинська О. Культура мови у співі / О. Зналинська. – К., 1959.

  9. Калмыков Б. Одноголосие / Б. Калмыков, Г. Фридкин. – М., 1987. – Ч.1.

  10. Русяєва И. Одноголосные примеры для чтения с листа на уроках сольфеджио / И. Русяєва. - М., 1989.

  11. Сольфеджио / А. Островский та ін. – М., 1973. – Вип. 2.

  12. Сольфеджио. – М., 1989.

  13. Фридкин Г. Чтение с листа на уроках сольфеджио / Г. Фридкин. – М., 1975.

Критерії оцінювання творчого конкурсу з фаху «Музичне мистецтво»

На підставі Правил прийому, результати творчого конкурсу оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів.

100 балів

25 балів

25 балів

25 балів

25 балів

Рівень технічної досконалості володіння музичним інструментом/ мануальним апаратом диригента/ вокальним апаратом співака

Рівень художньо-емоційного донесення музичного матеріалу

Рівень розвитку інтонаційно-ладового та гармонічного слухового аналітичного мислення

Рівень теоретичних фахових знань та інтелектуально-комуні-кативні властивості (колоквіум)

1. М’язова свобода мануального / вокального професійного апарата.

0-5

1. Гнучкість та виразність музичного фразування.

0-5

1. Аналіз інтервальних комплексів.

0-5

1. Знання основ фахової спеціалізованої теорії.

0-5

2. Активність та чіткість подачі музичного імпульсу (ауфтакт / атака звука).

0-5

2. Відчуття структурних елементів формотворення (логіка побудови кадансів, вміння вислуховувати і емоційно осмислювати фермати, паузи).

0-5

2. Аналіз гармонічних, акордових комплексів.

0-5

2. Знання основ історії розвитку виконавства (за фаховим спрямуванням: основні виконавські школи, яскраві представники –виконавці).

0-5

3. Володіння різними штрихами та видами звуковедення.

0-5

3. Відчуття стилістики музичного твору (епоха написання, стиль композиторського письма, жанровий різновид).

0-5

3. Аналіз ладо-тональних комплексів.

0-5

3. Знання основ історії музики (на прикладі творчої біографії композиторів представлених для творчого конкурсу творів).

0-5

4. Володіння виконавською технікою в різних темпових та динамічних співвідношеннях.

0-5

4. Емоційно-вольова складова подачі музичного матеріалу. Артистизм.

0-5

4. Чіткість та швидкість слухового відповідей на слуховому колоквіумі.

0-5

4. Представлення усної анотації музичних творів, що виконуються на творчому конкурсі.

0-5

5. Технічна складність програми творчого конкурсу.

0-5

5. Художньо образна та стильова різноманітність програми.

0-5

5. Знання теоретичної музичної термінології.

0-5

5. Загальне враження від ерудиції, комунікативних властивостей та творчого потенціалу абітурієнта.

0-5


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconКонкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»
Творчий конкурс з фаху «Музичне мистецтво» складають абітурієнти, які вступають на спеціальність «Музичне мистецтво», спеціалізації:...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість"
«фольклорне мистецтво», «народне пісенне мистецтво», «хорове мистецтво (народний хор)», «хорове мистецтво (академічний хор)», «академічний...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconПрограма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість"
«фольклорне мистецтво», «народне пісенне мистецтво», «хорове мистецтво (народний хор)», «хорове мистецтво (академічний хор)», «академічний...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconПрограма вступних випробувань на здобуття освітньо ступеня «Магістр» Галузь знань 02 «Культура І мистецтво»
На дану спеціальність приймаються особи, які мають вищу освіту за освітнім ступенем «Бакалавр» 020204 «Музичне мистецтво», 020104...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconМетодичні рекомендації для вивчення, організації самостійної роботи студентів та практичних модулів з дисципліни «Історія хорової музики»
«Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво», фахове спрямування «Диригування»
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconРобоча програма «Світова музична література» для студентів галузі знань 0202 Мистецтво, спеціальності 02020401 Музичне мистецтво

Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconКультури І мистецтв
«Бакалавр» 020204 «Музичне мистецтво», 020104 «Народна художня творчість» та освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст» 02020401...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconІ. Передмов
Музичне мистецтво – освітня галузь, що формує людину нового тисячоліття
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconМ. Глінки Кафедра спеціального фортепіано
Робоча програма навчальної дисципліни «Виконавський аналіз музичних творів». Підготовка магістерської програми для студентів спеціальності...
Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» iconРеферат на тему: Модернізм: доба модерну І доба авангарду. Постмодернізм Витоки модерну. Мистецтво "кінця століття". Романтичні корені модерну в Україні. Культура І мистецтво першої третини ХХ ст в Україні
Романтичні корені модерну в Україні. Культура І мистецтво першої третини ХХ ст в Україні. Культурні реалії радянського періоду. Культура...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка