Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню



Скачати 33,54 Kb.
Дата конвертації19.07.2017
Розмір33,54 Kb.
ТипКонспект

Конспект уроку української літератури в 11- А класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити і їсти суп з дикої качки».Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню ,показати неповторність творчої спадщини гумориста;розвивати творчі здібності учнів, усне та писемне мовлення;виховувати оптимізм, прагнення з гумором сприймати життєві негаразди. Очікувані результати: учні знають зміст усмішок письменника, вміють виділяти риси індивідуального стилю гумориста. Метод проведення – інтерактивна навчальна діяльність як форма особистісно зорієнтованого навчання. Випереджувальні завдання: 1.Інтерв’ю кореспондента з Остапом Вишнею . 2. Інсценізування гуморесок письменника. 3. Презентація «Оцінювання спадщини Остапа Вишні видатними діячами мистецтва».

Хід уроку І.Організація класу ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Аутотренінг - Я дивлюся на життя з радістю! -Я успішно навчаюсь й отримую позитивний заряд на уроках української літератури! -Я – втілення успіху в навчанні, я – майбутній успішний працівник будь – якої сфери! Вступне слово вчителя Ми розпочнемо сьогодні урок не з теми , а зі слів, які можуть стати епіграфом до творчості письменника, ім’я якого ви знаєте, бо виконували випереджувальні завдання (Слайд №1) Стражденний син стражденного народу . Кришталь з його кривавої сльози. Він не згинавсь ,хоч як гула негода, І не здригавсь від гуркотів грози, Змагався він з життям самим, Коли людина ти - зітхни за ним. В.Боровиков ? Скажіть , а чи можна точно визначити тему уроку,або просто епоху за цими словами? Тому я хочу , щоб ви запам’ятали слова видатного російського поета, класика світового рівня О.С.Пушкіна (Слайд№2) Автором безсмертних творів ,безперечно, є Остап Вишня (Учні записують в зошити тему уроку і формулюють завдання на урок). Л юдина, що не тільки вижила в страшну епоху, не тільки змогла сміятися, а ще й створила улюблений читачами жанр – усмішку (Слайд №3) (Теорія літератури – учні записують в літературознавчі словники визначення усмішки ). У своєму щоденнику «Думи мої, думи мої» 23.02.1951 року Остап Вишня запитує сам себе (Слайд №4) ? А ви як думаєте? А сам письменник відповів так (Слайд №5) Учні записують епіграф у зошити. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів . – Інтерв’ю кореспондента з Остапом Вишнею (творча робота О.Гордієнко «Моя автобіографія» (за Остапом Вишнею); - Інсценізування гуморесок письменника; - Чому Остап Вишня цікавий і сьогодні нам допоможуть з’ясувати учні , які працювали з презентацією «Оцінювання спадщини Остапа Вишні митцями».Читання напам’ять віршів про гумориста. ІV. Інтерактивна навчальна діяльність учнів Робота в групах «Видавці», «Лицарі пера», «Дослідники» та «Художники». «Видавці» Уявіть, що ви – видавці. Видайте книгу гумориста. Які твори ви вмістите в книгу? Читачам якого віку адресуєте це видання? Напишіть передмову. «Лицарі пера» Складають сенкан і пишуть творчу роботу «Що я відкрила, читаючи Остапа Вишню» . «Дослідники» Виписують художні засоби, пояснють їх роль .Визначають риси індивідуального почерку гумориста. «Художники» Малюють ілюстрації до творів Остапа Вишні. V. Узагальнення вивченого Вікторина «Яке це щастя дивитись одкрито в очі свого народу» («Розмаїтості»№2 2008 р., с.52) . Прийом «Кошик» Із кошика потрібно дістати аркуш паперу і визначити , з якого твору взято рядки VІ .Підсумок уроку «Мікрофон» Твори Остапа Вишні навчили мене... VІІ. Оцінювання VІІІ. Домашнє завдання Написати творчу роботу «Ніколи не сміявся без любові», підготувати повідомлення «Розвиток драматургії в 1920 -1930роках»
Каталог: uploads -> editor -> 1505 -> 257358 -> sitepage 73 -> files
editor -> Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в навчальних закладах в 2016/2017н р
editor -> Тема. Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя І творчість, світоглядні Переконання. Прагнення гармонії людини й природи, майстерність у відтворенні настрою І почуття в поезіях «З журбою радість обнялася»,
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета
files -> Іван Нечуй – Левицький Асоціативний диктант


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconУрок з української літератури в 11 класі
Остап Вишня «Моя автобіографія»,»Сом»,»Як варити І їсти суп із дикої качки». Трагічна творча доля українського гумориста,велика популярність...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconТема: Остап Вишня. Загальний огляд життя І творчості письменника-гумориста. Тематика І проблематика усмішок «Моя автобіографія», «Зенітка», «Як варити І їсти суп із дикої качки» : життєвий оптимізм, любов до природи та людини

Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconКраса рідної природи, м’який гумор в усмішках Остапа Вишні «Як варити І їсти суп із дикої качки»,
«Краса рідної природи, м’який гумор в усмішках Остапа Вишні «Як варити і їсти суп із дикої качки»
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconМоя автобіографія
Тема. Остап Вишня (Павло Губенко) "Моя автобіографія". Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність І значення...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconУрок з української літератури в 11 класі Підготувала вчитель
Тема: Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. «Моя автобіографія» гумористична розповідь письменника про свій життєвий...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconОстап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
Тема: Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. «Моя автобіографія» гумористична розповідь письменника про свій життєвий...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconТема: Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. «Моя автобіографія» гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях. Мета
Тема: Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. «Моя автобіографія» гумористична розповідь письменника про свій життєвий...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconУроку: Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія»
Тема уроку: Життя І творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях (Слайд...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconТема: Євген Гуцало. “Сім’я дикої качки”. Твір про людину І світ довкола неї. Мета: Поглибити знання школярів про життєвий І творчий шлях Є. Гуцала, ознайомитися з його твором «Сім’я дикої качки»
Тосі та Юрка; розвивати в учнів мислення, увагу, спостережливість, вміння «повільного читання» тексту; виховувати доброту, милосердя,...
Конспект уроку української літератури в 11- а класі Тема. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіографія», «Сом», «Як варити І їсти суп з дикої качки». Риси індивідуального почерку письменника Мета: поглибити знання учнів про Остапа Вишню iconТема. Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» твір про людину І світ крізь призму морально-етичних проблем. Мета: поглибити знання учнів про життєвий І творчий шлях Є. Гуцала, ознайомити з його твором «Сім’я дикої качки»
Тема. Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» твір про людину І світ крізь призму морально-етичних проблем


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка