Контроль знань. Тематична контрольна робота



Сторінка1/4
Дата конвертації06.01.2018
Розмір0,72 Mb.
  1   2   3   4


КАЛАНЧАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗОШ І-Ш СТУПЕНІВ

КАЛАНЧАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ


ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД

ДО ВИВЧЕННЯ ЖИТТЄВОГО І ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ТАРАСА ГРИГОРОВИЧА ШЕВЧЕНКА

В 9 КЛАСІ

( УП ЧАСТИНА.

КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТАРАСА ГРИГОРОВИЧА ШЕВЧЕНКА).

смт Каланчак

2010
Методичний посібник «Інноваційний підхід до вивчення життєвого і творчого шляху Тараса Григоровича Шевченка в 9 класі». ( УП частина. Контроль знань. Тематична контрольна робота. Життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка).

Упорядник: Кравченко Ірина Миколаївна, вчитель української мови та літератури Олександрівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів, вчитель вищої категорії, учитель-методист

Рецензент: Коваленко Раїса Андріївна, завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти Каланчацької районної державної адміністрації

Рекомендовано для вчителів української мови та літератури району як актуальний методичний посібник, що допоможе вчителю через застосування інноваційних методів, прийомів, інтерактивних технологій забезпечити усвідомлення й засвоєння найважливіших відомостей про життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка – і на цій основі сформувати відповідні знання, вміння й навички.

Посібник розрахований на вдосконалення особистісно орієнтованого навчання і виховання, знайомить із новими підходами до організації вивчення творчості письменника – системою інтерактивних технологій у рамках кожної теми , кожного окремого уроку, які допоможуть учителю зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним, демократичним. Він може стати в пригоді кожному викладачеві – досвідченому або молодому спеціалісту.

Рекомендовано до друку рішенням методичної ради методичного кабінету відділу освіти, протокол № 4 / 5 від 27.04.2010 р.


ЗМІСТ


  1. Урок-контролю знань. Контроль знань. Тематична контрольна робота. Життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка.




  1. Навчальні та контрольні тести. Вікторини.




  1. Література.


УРОК-КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ.

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТАРАСА ГРИГОРОВИЧА ШЕВЧЕНКА.
навчальна: вчити учнів узагальнювати і систематизувати знання, перевірити знання, вміння і навички учнів, отримані під час вивчення теми, удосконалювати вміння працювати з текстами; повторити відомості з теорії літератури

розвивальна: розвивати навички виділення головного, самостійної роботи з підручником, додатковою, довідковою літературою;

виховна: прищеплювати учням високі духовні та моральні цінності; виховувати любов до видатного українського поета, гордість за славного сина України, який своїм життям і творчістю утвердив українську мову, літературу на гідному рівні, возвеличив Україну , її народ.

Обладнання: портрет письменника в рушнику; виставка творів поета про жінку; репродукції картин Шевченка; ілюстрації художників до творів письменника; плакати із висловами про Шевченка; плакат із 10 Божими заповідями, підручник, матеріали для роботи в групах, довідкова та додаткова література, «Кобзар».

Тип уроку: урок узагальнення, систематизації та перевірки знань , умінь і навичок.

Форма уроку: урок-узагальнення.

Основні методи, прийоми, інтерактивні технології: тести, бесіда, конкурс на краще читання та аналіз поезії про Шевченка

Випереджаюче домашнє завдання:

1. Повторити відомості про життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка.

2. Підготуватися до тестової перевірки знань.

3. Індивідуальне завдання:

- вивчити напам’ять і виразно прочитати вірш про Шевченка; дати короткий його аналіз.

Хід уроку
І. Організаційна хвилина.

1. Організація класу, уваги; створення робочого настрою.

2. Літературознавча хвилинка.

Поет, поезія, проза, тема, основна думка твору.



3. Хвилинка поезії.

- Конкурс на краще читання та аналіз поезії про Шевченка

Підготовлені виступи учнів, завданням яких є: вивчити напам’ять і виразно прочитати вірш про Шевченка; дати короткий його аналіз. (декілька віршів)



П. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1. Оголошення теми уроку.

2. Вступне слово вчителя.

3. Визначення завдань уроку та очікуваних результатів.

Ш. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

1. Колективне розв’язання узагальнюючого тесту.

Узагальнюючий тест

1. Укажіть, де навчався Тарас Шевченко:

А у Петербурзькій академії мистецтв; Б у Московському університеті

В у Києво-Могилянській академії ; Г у Львівському університеті.

2. Виберіть твір Тараса Шевченка, темою якого є розповідь про трагічну долю покритки:

А «Сон»; Б «Тополя»; В «Неофіти»; Г «Катерина»; Ґ «Причинна».

3. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Слава тобі, любомудре, З широкими вітрилами

Чеху-слав’янине! І з добрим кормилом,

Що не дав ти потонути Попливе на вольнім морі,

В німецькій пучині На широких хвилях.

Нашій правді. Твоє море Слава тобі, Шафарику,

Слав’янськеє, нове! Вовіки і віки!

Затого вже буде повне, Що звів єси в одно море

І попливе човен Слав’янськії ріки!

А «Сон»; Б «Кавказ»; В «Єретик»; Г «Неофіти»; Ґ «Юродивий».

4. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Якби ви вчились так, як треба, Німець. Ми не знаєм».

То й мудрість би була своя. Отак-то ви навчаєтесь

А то залізете на небо: У чужому краю!

«І ми не ми, і я не я, Німець скаже: «Ви моголи».

І все те бачив, і все знаю: «Моголи! моголи!».

Нема ні пекла, ані раю, Золотого Тамерлана

Немає й Бога, тілько я! Онучата голі.

Та куций німець узловатий, Німець скаже: «Ви слав’яне»,

А більш нікого!..» - «Добре, брате, «Слав’яне! Слав’яне!»

Що ж ти такеє?» Славних прадідів великих

«Нехай скаже Правнуки погані!



А «Катерина»; Б «Причинна»; В «Давидові псалми»; Г «І золотої, й дорогої...»; Ґ «І мертвим, і живим, і ненарожденним...»

5. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

За горами гори, хмарою повиті, І сміється знову.

Засіяні горем, кровію политі. Не вмирає душа наша,

Споконвіку Прометея Не вмирає воля.

Там орел карає, І неситий не виоре

Що день Божий довбе ребра На дні моря поле.

Й серце розбиває. Не скує душі живої

Розбиває, та не вип’є І слова живого.

Живущої крові, - Не понесе слави Бога,

Воно знову оживає Великого Бога.



А «Кавказ»; Б «Єретик»; В «Заповіт»; Г «Наймичка»; Ґ «Юродивий»

6.Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

До нас в науку! ми навчим, Ми настоящі християне -

Почому хліб і сіль почім! Ми малим ситі!.. А зате!

Ми християне; храми, школи, Якби ви з нами подружили,

Усе добро, сам Бог у нас! Багато б дечому навчились!

Нам тілько сакля очі коле: У нас же й світа, як на те -

Чого вона стоїть у вас, Одна Сибір неісходима,

Не нами дана; чом ми вам А тюрм! а люду!.. Що й лічить!

Чурек же ваш та вам не кинем, Од молдованина до фінна

Як тій собаці! чом ви нам На всіх язиках все мовчить,

Платить за сонце не повинні! Бо благоденствує!

Та й тільки ж то! ми не погане,



А «Сон»; Б «Кавказ»; В «Єретик»; Г «Тополя»; Ґ «Великий льох».
7. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Серце в’не співаючи, Кохайтеся ж, чорнобриві,

Коли знає за що; Та не з москалями,

Люде серця не побачать, Бо москалі - чужі люде,

А скажуть - ледащо! Знущаються вами.

А «Сон»; Б «Тополя»; В «Утоплена»; Г «Катерина»; Ґ «Наймичка».

8. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Реве та стогне Дніпр широкий, Неначе човен в синім морі,

Сердитий вітер завива, То виринав, то потопав.

Додолу верби гне високі, Ще треті півні не співали,

Горами хвилю підійма. Ніхто нігде не гомонів,

І блідий місяць на ту пору Сичі в гаю перекликались,

Із хмари де-де виглядав, Та ясен раз у раз скрипів.

А «Причинна»; Б «Наймичка»; В «Гайдамаки»;Г «Великий льох»; Ґ «Розрита могила»

9.Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Летим. Дивлюся, аж світає, Меж ярами над ставами

Край неба палає. Верби зеленіють.

Соловейко в темнім гаї Сади рясні похилились,

Сонце зустрічає. Тополі по волі

Тихесенько вітер віє, Стоять собі, мов сторожа,

Степи, лани мріють, Розмовляють з полем.

А «Сон»; Б «Кавказ»; В «Єретик»; Г «Гамалія»; Ґ «Юродивий»

10. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Боже мій єдиний! Та ще на лихо, сердешне,

Так от де рай! уже нащо Хита головою.

Золотом облиті Так оце-то та богиня!

Блюдолизи, аж ось і сам, Лишенько з тобою.

Високий, сердитий, А я, дурний, не бачивши

Виступає; обок його Тебе, цяце, й разу,

Цариця небога, Та й повірив тупорилим

Мов опеньок засушений, Твоїм віршомазам.

Тонка, довгонога,



А «Сон»; Б «Заповіт»; В «Катерина»; Г «Гайдамаки»; Ґ «Мені однаково…»

11. Укажіть твір Тараса Шевченка, уривок з якого подано:

Дивлюсь - гетьман з старшиною. Оту воду... Чом я з нею

Я води набрала Відер не побила!

Та вповні шлях і перейшла; Батька, матір, себе, брата,

А того й не знала, Собак отруїла

Що він їхав в Переяслав Тію клятою водою!

Москві присягати!.. От за що караюсь,

І вже ледве я, наледве От за що мене, сестрички,

Донесла до хати - І в рай не пускають.

А «Великий льох»; Б «Гайдамаки»; В «Сон»; Г «Ісаія. Глава 35»;

Ґ «І мертвим, і живим, і ненарожденним...».

12. Укажіть жанр твору Тараса Шевченка «Сон» (♦У всякого своя доля...»):

А лірична поезія; Б побутова балада; В історична поема; Г сатирична поема; Ґ романтична балада.

13. Укажіть троп, яскраво виражений в уривку:

Як тополя, стала в полі Як роса та до схід сонця,

При битій дорозі; Покапали сльози.

А епітет; Б метафора; В гіпербола; Г порівняння; Ґ персоніфікація.

14. Укажіть троп, яскраво виражений в уривку:

Сіло сонце з-за діброви. Небо червоніє...

А епітет; Б метафора; В гіпербола; Г порівняння; Ґ алегорія.

15. Епізод, описаний в уривку, у сюжеті поеми Тараса Шевченка «Катерина» є...

«Покинь мене, забудь мене, Несе йому сина.

Та не кидай сина. Несповита, заплакана

Не покинеш?.. Серце моє, Сердешна дитина.

Не втікай од мене... «Осьде воно, подивися!

Я винесу тобі сина». Де ж ти? заховався?

Кинула стремена Утік!.. нема!.. Сина, сина

Та в хатину. Вертається, Батько одцурався!»



А експозицією; Б зав’язкою; В кульмінацією; Г розв’язкою; Ґ постпозицією

16. Епізод, описаний в уривку, у сюжеті поеми Тараса Шевченка «Катерина» є...

Чорнобрива Катерина Дунув вітер понад ставом -

Найшла, що шукала. І сліду не стало...

А експозицією Б зав’язкою В кульмінацією Г розв’язкою Ґ постпозицією

17. Укажіть, який троп використано в наведеному уривку:

Спасибі, дідусю, що ти заховав

В голові столітній ту славу козачу:

Я її онукам тепер розказав.



А епітет; Б метафора; В синекдоха; Г порівняння; Ґ персоніфікація.

18. У поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки» розповідається про...

А опришків; Б Кармелюка; В Коліївщину; ГДовбуша; Ґ Хмельниччину.

19. Укажіть, який троп яскраво виражений в уривку:

1 спочинуть невольничі І коліна одпочинуть,

Утомлені руки, Кайданами куті!



А символ; Б гіпербола; В метонімія; Г алегорія; Ґ порівняння.

20. Укажіть два твори, автором яких є Тарас Шевченком:

А «Хазяїн»; Б «Кавказ»; В «Людина»; Г «Бояриня»; Ґ «Інститутка»;

Е «Чорна рада»; Є «До Основ’яненка»; Ж «Перехресні стежки».

21. Уважно прочитайте уривок із твору Шевченка і виконайте завдання 1-5

Така її доля... О Боже мій милий! За те, що так щиро вона полюбила

За що ж ти караєш її, молоду? Козацькії очі?.. Прости сироту!

1. Укажіть, з якого твору уривок:

А «Сон»; Б «Кавказ»; В «Заповіт»; Г «Катерина»; Ґ «Причинна».

2. Укажіть тип римування поданого уривка:

А суміжне; Б перехресне; В кільцеве; Г білий вірш.



3. Визначте віршовий розмір поезії:

А ямб; Б хорей; В дактиль; Г анапест; Ґ амфібрахій.

4. Укажіть троп, яскраво виражений у виділених рядках:

А епітет; Б гіпербола ; В синекдоха ; Г порівняння; Ґ персоніфікація.

5. Укажіть, які ДВА засоби поетичного синтаксису яскраво виражені в уривку:

А рефрен; Б анафора; В епіфора; Г антитеза; Ґ паралелізм; Е тавтологія; Є оксиморон; Ж риторичні фрази.

22. Уважно прочитайте уривок з твору Шевченка і виконайте завдання 1-5

...Той мурує, той руйнує, Ні діти, ні жінка.

Той неситим оком А той, щедрий та розкошний,

За край світа зазирає, - Все храми мурує;

Чи нема країни, Та отечество так любить,

Щоб загарбать і з собою Так за ним бідкує,

Взять у домовину. Так із його, сердешного,

Той тузами обирає Кров, як воду, точить!..

Свата в його хаті, А братія мовчить собі,

А той нишком у куточку Витріщивши очі!

Гострить ніж на брата. Як ягнята: «Нехай, - каже, -

А той, тихий та тверезий, Може, так і треба».

Богобоязливий, Так і треба! бо немає

Як кішечка, підкрадеться, Господа на небі!

Вижде нещасливий А ви в ярмі падаєте

У тебе час та й запустить Та якогось раю

Пазурі в печінки, - На тім світі благаєте?

І не благай: не вимолять Немає! немає!



1. Виберіть твір, уривок з якого подано:

А «Сон»; Б «Кавказ»; В «Єретик»; Г «Гайдамаки»; Ґ «Катерина»

2. Укажіть, яким елементом композиції є поданий уривок:

А експозиція; Б розвиток дії; В постпозиція; Г ліричний відступ; Ґ кульмінація.

3. Визначте віршовий розмір поданого уривка:

А ямб; Б хорей; В дактиль; Г анапест; Ґ амфібрахій.

4.Визначте ідею поданого уривка:

А викриття карних злочинців; Б засудження нечесних митців; В створення ілюзії справедливого світу; Г засудження соціальної несправедливості; Ґ заклик до боротьби проти поневолювачів.

5. Укажіть засіб комічного використано у виділених словах:

А гумор ; Б іронія ; В сатира; Г сарказм ; Ґ гротеск.

23. Уважно прочитайте уривок із твору Шевченка та виконайте завдання 1 - 2.

Стоїть явір над водою, в воду похилився;

На козака пригодонька, козак зажурився.

Не хилися, явороньку, ще ж ти зелененький;

Не журися, козаченьку, ще ж ти молоденький!

1. Визначте тип римування поданого уривка:

А перехресне; Б суміжне; В кільцеве; Г білий вірш.

2. Укажіть, який художній прийом використано в уривку:

А непіфора ; Б антитеза ; В символ; Г оксиморон; Ґ риторичне питання; Е психологічний паралелізм.

24. Напишіть рік викупу Тараса Шевченка з кріпацтва.

25. Напишіть роки, якими обмежується період «трьох літ» у творчості Тараса Шевченка.

26. Напишіть назву міста, де Тарас Шевченко здобув освіту.
ІУ. Перевірка знань, умінь і навичок.

- Виконання контрольних тестів ( 5 варіантів):

Тест 1

1. Хто з письменників сказав про Т. Шевченка: «Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури?»



А І. Франко; Б М. Коцюбинський; В Є. Маланюк; Г М. Рильський.

2. Укажіть рік викупу Т. Шевченка з кріпацтва.



А 1840 р.; Б 1841 р.; В 1838 р.; Г 1850 р.

3. Чий портрет було намальовано, щоб викупити поета з кріпацтва?



А Т. Шевченка; Б В. Жуковського; В К. Брюллова; Г І. Сошенка.

4. Укажіть рік виходу «Кобзаря» - першої поетичної збірки поета.



А 1838 р.; Б 1839 р.; В 1840 р.; Г 1841 р.

5. Укажіть, де і за яких умов Т. Шевченко відбував заслання.



А рядовим в Оренбурзькому окремому корпусі із забороною писати й малювати;

Б рядовим у Васильківському окремому корпусі із забороною писати й малювати;

В рядовим у Московському військовому окрузі без заборони писати й малювати;

Г мол. офіцером у Васильківському окремому корпусі.

6. Укажіть жанр твору Т. Шевченка «Катерина».



А балада; Б ліро-епічна поема героїчного характеру; В сатирична поема; Г ліро-епічна соціально-побутова поема; Ґ драматична поема.

7. Яка з поезій Т. Шевченка дала назву одному з періодів його творчості?



А «Великий льох»; Б «Кавказ»; В «Ісаія.Глава 35»; Г «Заповіт»; Ґ «Три літа».

8. Укажіть, які реальні історичні події зображено в історико-героїчній поемі. Шевченка «Гайдамаки».



А козацько-селянське антифеодальне повстання 1768 р., відоме в історії як Коліївщина; Б події національно-визвольної війни під проводом Хмельницького;

В військові походи на Туреччину під проводом П. Конашевича-Сагайдачного;

Г участь у війні зі шведами; Ґ похід Ігоря Святославовича на половців 1185 р.

9.Якого персонажа поеми«Гайдамаки»поет називає «сирота убогий»?



А М. Залізняка; Б І. Ґонту; В Лейбу; Г ксьондза; Ґ Ярему Галайду. 10. Яка з наведених рис не є характерною для раннього періоду творчості?

А сентиментальність; Б інтерес до незвичайного,яскравого,фантастичного; В правдиве зображення дійсності; Г культ держави; Ґ піднесений стиль мови.

11. Установіть відповідність між назвою твору і його жанром.

1 «Тополя» А послання

2 «Тарасова ніч» Б повість

3 «І мертвим, і живим...» В балада

4 «Художник» Г п’єса

5 «Назар Стодоля» Ґ поема

12. Розмістіть твори Шевченка відповідно до хронології їх виходу у світ.



А «Гайдамаки»; Б «Давидові псалми»; В «Кобзар» (1-ше вид.); Г «Гамалія»; Ґ «Три літа».
Тест 2

1. Укажіть, у чому простежується зміна ідейно-тематичної спрямованості творів Т. Шевченка у період після 1843 р.



А У заглибленні у фольклорні джерела;

Б у зверненні до античних образів і сюжетів;

В у соціально-критичній, реалістичній спрямованості творчості;

Г у зверненні до фантастичних образів і сюжетів.

2. Розкрийте підтекст авторських слів «Той мурує, той руйнує» з поеми «Сон»(«У всякого своя доля...»).



А Ідеться про недосконалість суспільства, де працю одних використовують і нищать інші; Б показано великомасштабність вибору професії членами суспільства;

В уміння людини виконувати декілька доручень одночасно; Г хто працює, того й поганяють.

3.У якому році написаний «Заповіт»?



А 1841р.; Б 1845р.; В 1860р.; Г 1861р.

4. Який символічний образ поеми «Кавказ» передає незламність, титанізм народу?



А Неситий орел; Б Прометей; В Бог; Г Сибір.

5. До якого жанру належить «Великий льох»?



А Ліро-епічна поема; Б бурлескно-травестійна поема; В поема-містерія; Г сатирична поема.

6. Національно-визвольна боротьба чехів під керівництвом Яна Гуса - історична основа поеми:



А «Наймичка»; Б «Кавказ»; В «Великий льох»; Г «Єретик»; Ґ «Гамалія».

7. Укажіть жанр, до якого належать твори «Причинна», «Тополя», «Утоплена», «Русалка», «Лілея».



А сатирична поема; Б ліро-епічна соціально-побутова поема; В балада; Г ліро-епічна поема героїчного змісту; Ґ повість.

8. Укажіть термін за його визначенням: злобне, в’їдливе висміювання глибоких вад вдачі персонажа, подій та явищ громадського й побутового життя…



А Іронія; Б гумор; В гротеск; Г сарказм; Ґ гіпербола.

9. Укажіть твір , написаний російською мовою.



А «Художник»; Б «Назар Стодоля»; В «Катерина»; Г «Причинна»; Ґ «Русалка».

10. Який художньо-виражальний засіб використано у рядках поезії «Мені однаково...»: «на нашій - не своїй землі»?



А оксиморон; Б антитезу; В порівняння; Г гіперболу; Ґ метафору.

11. Установіть відповідність між фрагментом твору і його назвою.

1 «Реве та стогне Дніпр широкий...» А «До Основ’яненка»

2. «Наша дума, наша пісня, не вмре, не загине...» Б «Катерина»

3 «Кохайтеся, чорнобриві, та не з москалями...» В «Заповіт»

4 «Кайдани порвіте і вражою злою кров’ю Г «Мені однаково...»

волю окропіте.» Ґ «Причинна»

5 «Та не однаково мені, як Україну злії люде присплять...»

12.Розмістіть епізоди поеми «Катерина» попорядку

А любовний епізод і народження позашлюбного сина; Б самогубство героїні; В вступ-звернення до дівчат-селянок; Г вигнання Катерини з дому;


Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота за І семестр Контрольна робота за ІІ семестр
Розділ ІІ. Оболонки Землі. Літосфера
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтроль та актуалізація знань на уроках біології в 6 класі

Контроль знань. Тематична контрольна робота iconСистематизація знань творчість Г. К. Андерсена
...
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconПідсумкова контрольна робота з української літератури за І семестр

Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота за творчістю В. Вітмена, Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо. Тести, відповіді на запитання
Тема: Контрольна робота за творчістю В. Вітмена, Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо. Тести, відповіді на запитання
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота за І семестр Україна на карті світу Населення України. Загальна характеристика господарства країни І -варіант
Підсумкова контрольна робота за І семестр Україна на карті світу Населення України. Загальна характеристика господарства країни
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота №4 ( тестові завдання ). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Тема: Контрольна робота №4 (тестові завдання). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота №4 з теми «Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Д. Байрона, А. Міцкевича» ( твір)

Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота № Пряма І непряма мова. Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Діалог. Контрольне читання мовчки
Тема: Контрольна робота № Пряма І непряма мова. Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Діалог. Контрольне читання мовчки
Контроль знань. Тематична контрольна робота iconКонтрольна робота №1. «Із пісенних скарбів». Контрольний письмовий твір: «У піснях історія мого народу», «Пісня душа народу»
...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка