Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання



Скачати 123,92 Kb.
Дата конвертації06.09.2017
Розмір123,92 Kb.
ТипКонтрольна робота

Тематична контрольна робота №1

Світова література другої половини ХХ століття
Варіант 1

І. Тестові завдання
1. У драмі «Гостина старої дами» піднімається проблема:

а) відповідальності людини за власну долю;

б) морального вибору людини в «пограничній» ситуації;

в) гармонії людини і середовища;



г) масової психології сприяння злу під владою грошей.

2. Події драми «Гостина старої дами» відбуваються в європейському містечку:

а) Дублін;

б) Гюлен;

в) Відень;

г) Мілан.

3. Укажіть причину, з якої Клер Цаханасян прагне смерті Іля:

а) колись давно він з нею зустрічався і кинув її;

б) кинув вагітну Клер;



в) кинув вагітну Клер й оббрехав її;

г ) кинув Клер і відібрав у неї новонароджену дитину.

4. Які романи написав Ернест Хемінгуей?

а)«Жан Крістоф», «Зачарована душа»;


б)«Американська трагедія», «Сестра Керрі»;
в) «Прощавай, зброє!», «По кому подзвін», «Острови в океані»

5. Укажіть, що Сантьяго думає про море.

а) Це ворог;

б) суперник;



в) жінка;

г) друг.

6. Як пояснює Сантьяго причину власної поразки?

а) він вже старий, щоб ловити рибу;


б) тим, що він взагалі «нещасливий»;
в) тим, що він «просто задалеко заплив у море».

7. Напрям, який за радянських часів вважався «основним методом радянської літератури»:

б) критичний реалізм;
в) соціалістичний реалізм.

г) магічний реалізм.

8. Магічний реалізм – творчий метод, який використовував:

а) Ф. Дюрренматт у драмі «Гостина старої дами»


б) Г. Гарсіа Маркес у оповіданні «Стариган з крилами»;
в) Е. Хемінгуей у повісті «Старий і море».

9. Яку давню японську традицію описано у повісті «Тисяча журавлів»?

а) харакірі;

б) чайну церемонію;

в) весілля;

г) хрещення.

10. Чому Кікудзі було неприємно спілкуватися з пані Тікако?

а) через зв’язки з його батьком;

б) через прикру натуру;



в) через родиму пляму;

г) через несмачні обідні страви.

11. Д.Дж.Селінджер належить до покоління:

а) «сердитих молодих людей»;

б) «втраченого покоління»;

в) «розбитого покоління».

12. Голден Колфілд висловлює протест:



а) споживацькому суспільству;

б) тоталітарному суспільству;

в) демократичному суспільству.

Тематична контрольна робота №1

Світова література другої половини ХХ століття

Варіант 2

І. Тестові завдання
1. Тема драми «Гостина старої дами»:

а) моральний вибір людини в межовій ситуації;

б) гармонія людини і природи;

в) влада грошей над людиною;

г) відповідальність людини за власну долю.

2. За жанром драма «Гостина старої дами»:

а) трагедія;

б) водевіль;

в) комедія;



г) трагікомедія.

3. Укажіть річ, яку привезла з собою Клер до Гюлена:

а) великий букет;

б) труну;

в) вінки;

4. Який автор належить до «втраченого покоління»?

а) Д.Дж.Селінджер;


б) Г.Гарсіа Маркес;
в) Я. Кавабата;

г) Е. Хемінгуей.

5. Один з найбільш характерних художніх прийомів Е.Хемінгуея



а) принцип айсберга;
б) принцип вулкана;
в) принцип землетрусу.

6. Упіймав старий Сантьяго:

а) кашалота;
б) акулу;
в) марліна

г) скумбрію.

7. Укажіть, які зміни стались у селищі після появи ангела (Г.Г. Маркес. «Стариган із крилами»):

а) жителі стали добріші;

б) люди замислились над сенсом свого життя;

в) нічого не змінилось.

8. Російська «література відлиги» представлена іменами:

а) М.Булгакова, А.Платонова, О.Твардовського;
б) А.Вознесенського, Є.Євтушенко, В.Висоцького;
в) В.Маяковського, А.Ахматової, О.Блока.

9. Яку професію мала пані Тікако?

а) вчитель мови;

б) вчитель японських єдиноборств;



в) вчитель чайної церемонії;

г) вчитель японських традицій.

10. Секрет щастя японців у:

а) гармонії;

б) працьовитості;

в) красі природи;

г) стабільності.

11. Після виходу роману «Над прірвою у житі» зародилася субкультура:

а) панки;



б) хіпі;

в) готи.


12. Голден Колфілд найбільше любить:

а) дуркувати;

б) вчитися;

в) грати у футбол.

Тематична контрольна робота №1

Світова література другої половини ХХ століття

Варіант 3

І. Тестові завдання
1. Вкажіть причину, з якої Клер Цаханасян приїхала до Гюлена:

а) скучила за містом свого дитинства;



б) помститись старим знайомим;

в) надати благочинну допомогу місту;

г) завітала проїздом на відпочинок.

2. Укажіть автора — представника «театру абсурду»:



а) Е. Йонеско;

б) Б. Брехт;

в) М. Метерлінк;

г) Ф. Дюрренматт.

3. Укажіть, як поводяться жителі Гюлена, очікуючи на подарунок Клер:

а) купують зброю;

б) кидають роботу;

в) набирають кредити;

г) тікають з міста.

4. У своїй творчості Е. Хемінгуей:
а) спирався на принцип відтворення «правди фактів» та «правди почуттів»;
б) широко використовував фантастичні елементи;
в) у гротескно-сатиричних тонах змальовував сучасну дійсність.

5. Неулюблене захопленням Е. Хемінгуея – це:

а) мисливство;

б) рибальство;


в) гра на віолончелі;
г) бокс.

6. У своїх творах Е. Хемінгуей не порушував проблеми:


а) війни та її руйнівних наслідків;
б) моральних перемог та поразок особистості;
в) будівництва «ідеального» суспільства.

7. Напрям, який за радянських часів вважався «основним методом радянської літератури»:



а) соціалістичний реалізм;
б) критичний реалізм;
в) магічний реалізм.

8. Укажіть, представником якої національної літератури є Г. Гарсіа Маркес:

а) американської;

б) латиноамериканської;

в) іспанської;

9. Хто був попереднім володарем чашки, з якої Кікудзі пив чай у пані Тікако?

а) мама;


б) Оота;

в) Фуміко;



г) батько.

10. Що було зображено на хустці Юкіко?

а) троянди;

б) лебеді;



в) журавлі;

г) орхідеї.

11. У назві роману «Над прірвою у житі» використано сюжет:

а) казки;



б) пісні;

в) художнього фільму.

12. З кінцівки роману «Над прірвою у житі» стає зрозумілим, що Голден Колфілд:

а) навчатиметься в елітній школі;



б) потрапляє в психіатричну клініку;

в) займається вихованням сестри.



Тематична контрольна робота №1

Світова література другої половини ХХ століття

Варіант 4

І. Тестові завдання
1. Укажіть, що є характерним для п’єс Ф. Дюрренмата:

а) використання іронії, гротеску, пародії;

б) введення «зонгів»;

в) використання фантастичного;

г) велика кількість монологів, звернених до читача (глядача).

2. Укажіть умову, за якої Клер Цаханасян збирається подарувати мільярд мешканцям Гюлена:

а) повинні поставити Клер пам’ятник на центральній площі;



б) мешканці Гюлена повинні вбити Іля;

в) Іль повинен одружитись з Клер.

3. Укажіть помилкове твердження:

а) під тиском влади грошей руйнуються моральні засади суспільної свідомості;

б) Клер Цаханасян прагне перейняти на себе функції вищого суду;

в) дивлячись в перелякані очі Іля, Клер розчулилась та скасувала свій вирок;

г) Іль поступово починає усвідомлювати свою провину й відчуває необхідність спокутувати гріх.

4. Укажіть, яку національну літературу представляє Е. М. Хемінгуей:

а) італійську;



б) американську;

в) іспанську;

г) мексиканську.

5. Укажіть твір, який не належить Е. Хемінгуею:

а) «Фієста»;

б) «Прощавай, зброє!»;



в) «Ловець у житі»;

г) «Переможець не отримує нічого».

6. Визначте жанр твору «Старий і море»:

а) повість;

б) роман;

в) притча;



г) повість-притча.

7. Російська «література відлиги» представлена іменами:

а) М.Булгакова, А.Платонова, О.Твардовського;
б) А.Вознесенського, Є.Євтушенко, В.Висоцького;
в) В.Маяковського, А.Ахматової, О.Блока.

8. Укажіть напрям, до якого можна віднести творчість Г. Гарсіа Маркеса:

а) реалізм;

б) неоромантизм;



в) магічний реалізм.

9. Що сказала сусідська дівчинка про Фуміко, коли Кікудзі її розшукував?



а) вона поїчала до подруги;

б) вона померла;

в) вона вийшла заміж.

10. «Зустріч з чаєм, — на думку Кавабати, — це зустріч…»:

а) закоханих;

б) почуттів;

в) зірок;

г) поколінь.

11. «… єдине, що я хочу по-справжньому, — говорив Голден Колфілд, —це над прірвою у житі…:

а) щоб мене усі розуміли»;

б) стерегти свою сестру»;



в) стерегти дітей».

12. Д. Дж. Селінджер належить до письменників:

а) «театру абсурду»;

б) «розбитого покоління»;

в) «втраченого покоління».



ІІ. Запитання та завдання для розгорнутої відповіді

  1. Як на художню творчість Е. Хемінгуея вплинула його журналістська діяльність? Назвіть особливості поетики письменника.

  2. Охарактеризуйте провідні теми та проблеми творчосте Е. Хемінгуея. Розкрийте сутність «принципу айсберга».

  3. Визначте основну тему оповідання Г.Г.Маркеса «Стариган з крилами».

  4. Стисло охарактеризуйте свої враження від одного з вивчених вами творів, що представляють прозу ІІ половини ХХ ст.

  5. Укажіть автора та назву твору, з якого ця цитата: «Але людина створена не для поразки, — промовив старий уголос. — Людину можна знищити, але здолати не можна». Поясніть значення цих слів для розуміння змісту твору.

  6. Укажіть автора та назву твору, з якого ця цитата: «А я стою на краю страшнющої прірви. Нібито я повинен ловити малюків, якщо вони підбіжать дуже близько до прірви. Бо вони граються, гасають, не дивляться, куди біжать. А я повинен звідкись вискакувати й ловити їх, щоб не зірвались у прірву. Ось це й усе, що я маю робити цілий день». Поясніть значення цих слів для розуміння змісту твору.

  7. Укажіть автора та назву твору, з якого ця цитата: «Відпочинь як слід, маленька пташко. А потім лети до берега й борись, як бореться кожна людина, птах чи рибина…». Поясніть значення цих слів для розуміння змісту твору.

  8. Що означає термін «герой кодексу»? Персонажа якого автора і твору характеризує цей термін?

  9. Укажіть автора та назву твору, з якого ця цитата: «Вас уб’ють. Я знав це від самого початку, та й ви це давно вже знаєте, хоч більше ніхто в Гюлені не хоче цього визнати. Спокуса надто велика, а наша біда надто тяжка. І я знаю не тільки це. Я також підніму на вас руку. Я відчуваю, як поволі стаю вбивцею». Поясніть значення цих слів для розуміння змісту твору.

  10. Чи можна вважати Клер Цаханасян, яка впевнена, що все продається, безпринципною людиною? Укажіть автора та назву твору, з якого цей персонаж.

  11. Що таке «театр абсурду»? Визначте, яких моральних проблем торкаються автори абсурдистської драми. Наведіть приклади з творів. Укажіть прізвища авторів, які писали такі твори.

Тематична контрольна робота №2

Література постмодернізму

Варіант 1

І. Тестові завдання


  1. Ім’я граської красуні, яку вбиває останньою головний герой роману «Запахи»:

а) Атилія;

б) Кікудзі;

в) Фатіма;

г) Лаура.


  1. Убивця із роману «Запахи» не був страчений тому, що:

а) йому вдалося втекти з-під варти;

б) він зачарував натовп запахом;

в) над ним учинили самосуд батьки загиблих;

г) його звільнили із в’язниці розбійники.


  1. Автор оповідання «Дамаскин»:

а) Ф. Дюрренматт;

б) Е. Йонеско;



в) М. Павич;

г) П. Коельо.



  1. Дамаскин із одноіменного оповідання — це:

а) назва міста;

б) ім’я архітектора;

в) кличка собаки;

г) порода коней.


  1. Пауло Коельо алхіміками вважає:

а) шарлатанів, що марнують життя;

б) вчених, що здатні перетворити метал у золото;



в) мудреців, що знаходять філософський камінь;

г) хіміків, що виготовляють алкоголь.



  1. Головний герой роману «Алхімік»:

а) іспанський пастух;

б) сербський архітектор;

в) французький парфумер;

г) єгипетський продавець кришталю.



ІІ. Встановити відповідність між героєм і автором.

  1. Атилія А) У. Еко;

  2. Сантьяго Б) М. Павич;

  3. Бальдіні В) П. Зюскінд;

Г) П. Коельо;

ІІІ. Продовжити речення.

«Театр абсурду» — це…

Найпоширеніші художні прийоми й засоби «театру абсурду»: …

Чи є риси «театру абсурду» в драмі «Гостина старої дами»?
ІV. Визначити тему та ідею роману «Запахи».

Тематична контрольна робота №2

Література постмодернізму

Варіант 2

І. Тестові завдання


  1. Перше слово, яке вимовив головний герой роману «Запахи», почавши розмовляти:

а) мама;

б) запах;



в) дрова;

г) ненависть.



  1. Убивця із роману «Запахи» уникнув страти за допомогою:

а) розбійників;

б) парфумів, що викликають захоплення і любов;

в) парфумів, що викликають байдужість;

г) втечі з в’язниці.


  1. Читання оповідання «Дамаскин» робить особливим наявність:

а) двох перехресть;

б) двох кульмінацій;

в) пригодницького сюжету;

г) відкритого фіналу.



  1. Будівництво церкви в оповіданні «Дамаскин» було зупинене через те, що:

а) замовник не заплатив майстрам за подвійну роботу;

б) архітектора вбили грабіжники;

в) дочка замовника передумала вінчатися;

г) погодні умови перешкоджали роботі.



  1. Пауло Коельо алхіміками вважає:

а) вчених, що здатні перетворити метал у золото;

б) мудреців, що знаходять філософський камінь;

в) хіміків, що виготовляють алкоголь;

г) шарлатанів, що марнують життя.


  1. Головний герой роману «Алхімік» таки знайшов скарб:

а) у старій іспанській церкві;

б) біля єгипетських пірамід;

в) у пустелі Сахара;

г) у крамниці єгипетський продавця кришталю.



ІІ. Встановити відповідність між героєм і автором.

  1. Фатіма А) У. Еко;

  2. Грімаль Б) М. Павич;

3. Йован В) П. Зюскінд;

Г) П. Коельо.

ІІІ. Продовжити речення.

Постмодернізм — це…

Найпоширеніші художні прийоми й засоби в літературі постмодернізму: …



Наведіть приклади з прочитаних творів (не менше трьох).
ІV. Визначити тему та ідею роману «Алхімік».
Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconКонтрольна робота за розділом 7 «Світова література другої половини ХХ ст. Розвиток існуючих І виникнення нових літературних напрямів, течій І тенденцій» Варіант 1
«Література відлиги» в Росії 50-60-х років ХХ століття найбільш яскраво виявила себе в
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconКонтрольна робота №4 ( тестові завдання ). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Тема: Контрольна робота №4 (тестові завдання). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconКонтрольна робота №2 (контрольний тест) «Орфографія» ІI варіант
Завдання 1-7 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconКонтрольна робота №2 з української мови для 10 класу (контрольний тест) І варіант
Завдання 1-4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconАналіз вокальних методик другої половини ХХ століття: на прикаді методичного досвіду І. Прянішникова, В. Луканіна, В. Самарцева Магістерська робота За спеціальністю 02207 „Музичне мистецтво”
Аналіз вокальних методик другої половини ХХ століття: на прикаді методичного досвіду І. Прянішникова, В. Луканіна, В. Самарцева
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconПлани-конспекти уроків із теми: «Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини ХІХ століття. Література 70-90 років ХІХ століття: Михайло Старицький»
Учитель-методист вищої категорії української мови І літератури Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Лохвицького...
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconКонтрольна робота. Тестові завдання. (7 клас)
З досвіду роботи над проблемою Проектна технологія навчання на уроках української мови та літератури
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconПлани-конспекти уроків із теми: «Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини ХІХ століття. Література 70-90 років ХІХ століття: Іван Карпенко-Карий»
Учитель-методист вищої категорії української мови І літератури Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Лохвицького...
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconСекція: українська література
Політичне життя Франції, Росії та інших європейських держав другої половини ХІХ століття
Контрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання iconЛітература другої половини ХХ століття Історичне тло доби
...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка