Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер»



Скачати 70,06 Kb.
Дата конвертації03.04.2018
Розмір70,06 Kb.
ТипКонтрольна робота

Зарубіжна література. 5-А клас.

Усього – 70 годин, 2 години на тиждень

ІІ семестр


з/п


Зміст програмового матеріалу

К-ть

год.


Дата

Повторення

поняття


Примітки

33

34



35

36

37



38

39

40



41

42
43

44

45
46


47

СВІТ ДИТИНСТВА

Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра».

Перші почуття.

Світ дорослих і світ дітей у повісті.

Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.

Ставлення автора до своїх героїв.

Провідні ідеї твору (дружба, кохання).

Порівняльна характеристика героїв.

РЗМ. Контрольний твір.

Елеонор Портер. «Поліанна».

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

Ідея радості життя й відкриття світу у творі.

Поліанна та її друзі.

Художні засоби розкриття образу Поліанни та її друзів.

ПЧ. Розділи 29-32 роману Е.Портер «Поліанна»

Контрольна робота № 3 (тести): «Творчість М.Твена, Е.Портер».

1

1



1

1

1



1

1

1



1

1
1


1

1
1
1





оповідання

сюжет

повість


голов. герой

образ автора

гол. думка

персонаж


ідея

повість


сюжет
ідея

голов. герой

сист. образів
худ. образи




48


49

50

51-52



53
54-55

56
57



СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ

Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.

Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див».

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.

Персонажі, які оточують героїню.

Подальші пригоди головної героїні.

Особливості художньої мови твору.



Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці».

Контрольна робота № 4 (тести): «Творчість Л.Керролла, М.Цветаєвої».

1


1

1

2



1

2

1


1




повість

сюжет

голов. герой



персонаж

сюжет


худ. образи

вірш


рима

худ. засоби





58

59-60



61

62
63


64

65
66-67

68


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

Сучасна дитяча література. Роальд Дал.

Р.Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

Туве Янсон. «Капелюх чарівника».

Сюжет твору. Чарівність художнього світу твору.

Персонажі твору. Утілення в героях твору ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

Художні та жанрові особливості твору.



РЗМ. У колі добрих друзів.

Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».

ПЧ. Твори Пауля Маара. (1 на вибір учнів)

1

2



1

1
1
1

1

2

1





ідея


тема

сюжет


худ. світ
персонаж
худ. засоби

голов. думка

сюжет

тема





69-70

Узагальнення і систематизація вивченого.

2




худ. засоби




Зарубіжна література. 5-А клас.

Усього – 70 годин, 2 години на тиждень

І семестр


з/п


Зміст програмового матеріалу

К-ть

год.


Дата

Повторення

поняття


Примітки

1
2
3



ВСТУП

Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.

Фольклор, його характерні ознаки. Література і фольклор.

РЗМ. Складання історії за прислівʼям.

1
1
1





види мистец.


худ. слово
фольклор



4

5



6

7
8
9


10

11

12


13

14

15


16
17-18

19

20



21
22
23

КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок, їх характерні ознаки.



Індійська народна казка «Фарбований шакал».

Японські народні казки.

Китайська народна казка «Пензлик Маляна».

Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож).

Втілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.



Брати Грімм. «Пані Метелиця».

Моральні цінності в казці.



Контрольна робота №1 (тести): «Вступ. Казки народів світу».

ПЧ казок братів Грімм.

Зіставлення фольклорної та літературної казки. Олександр Сергійович Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». (напамʼять)



О.С.Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила».

О.Пушкін. «Казка про мертву царівну і сімох богатирів».

Казки Ганса Крістіана Андерсена.

ПЧ. Г.К.Андерсен. «Снігова королева».

Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка».

Казкові персонажі, їхня характеристика.



РЗМ. Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.

Контрольна робота №2 (тести): «Творчість О.Пушкіна, Г.К.Андерсена, О.Уайльда».

1
1
1

1
1
1
1

1

1


1

1

1


1
2

1

1



1

1

1





озн. фолькл.


казка
види казок

сюжет
озн. казок


голов. герой
сюжет

мораль


види казок
тема

вірш


казка
персонаж
літер. казка

сюжет


літер. казка

персонаж


голов. герой

озн. казок





24

25


26

27
28

29
30

31
32



ПРИРОДА І ЛЮДИНА

Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна».

Йоганн Вольфганг Гете. «Нічна пісня подорожнього». – напамʼять

Виразне читання напамʼять поезій Гете.



Генріх Гейне. «Задзвени із глибини…». – напамʼять

Виразне читання напамʼять поезій Гейне.



Ернест Сетон-Томпсон. «Снап». Авторські спостереження за світом природи.

Утвердження любові до всього живого.

Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору.

Підсумковий урок


1

1


1

1
1


1
1

1
1




вірш


рима
ритм

вірш
ритм

сюжет
гол. думка

худ. образи


худ. засоби





Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота за творчістю В. Вітмена, Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо. Тести, відповіді на запитання
Тема: Контрольна робота за творчістю В. Вітмена, Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо. Тести, відповіді на запитання
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота №4 з теми «Із літератури романтизму. Творчість Г. Гейне, Д. Байрона, А. Міцкевича» ( твір)

Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота за І семестр Контрольна робота за ІІ семестр
Розділ ІІ. Оболонки Землі. Літосфера
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота. «Творчість Т. Г. Шевченка»
Теорія літератури: елегія, лірика, ліро-епіка, містерія, алегорія, гротеск, контраст, умовність
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота №1 Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника І варіант 1
Г. Мотивах туги І страждань, породжених складними суспільними та особистими обставинами
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота. Творчість Т. Г. Шевченка І варіант Встановіть
Основна тематика ранньої творчості Т. Шевченка: історичне минуле, сатира на царизм, самотність
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота Творчість М. Вороного, Олександра Олеся І варіант Дорога в Казку з твору О. Олеся це символ
Висловіть судження:«Казка життя людства — вимисел чи реальність?»
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота №2 Творчість Е. Йонеко, Х. Одена, М. Павича Явище «театр абсурду» характерне для
Бунт Беранже у п’єсі е йонеско «Носороги» символізує: а вищий вияв людяності б всесилля розуму; в політичний активізм
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота Творчість М. Хвильового, Г. Косинки, Ю. Яновського, В. Підмогильного, О. Вишні Варіант І першими поетичними збірками М. Хвильового вважаються (0,5 б.) А)
Остап Вишня намагається «усім своїм єством» не лакействувати, а служити народові (0,5 б.)
Контрольна робота №3 (тести): «Творчість М. Твена, Е. Портер» iconКонтрольна робота з дисципліни культуродогія на тему №30: Т. Г. Шевченко геній нації виконала: студентка юридичного
Творчість Т. Г. Шевченка відкрила новий, вищий етап у розвитку української культури. Нею був стверджений критичний реалізм в українській...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка