Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1



Скачати 29,82 Kb.
Дата конвертації04.07.2017
Розмір29,82 Kb.
ТипКонтрольна робота

Контрольна робота

Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ століття

Варіант 1

Рівень 1

1. Як називається модерністський період розвитку російської поезії кінця

ХІХ – початку ХХ ст.?

а) «Золотим віком»;

б) «срібним віком»;

в) «бронзовим віком».

2. Що таке каліграми:

а) каліграфічно записані вірші;

б) вірші у вигляді малюнка;

в)вірші у прозі;

г) вірші без рими.

3. Збірки «Вечір», «Біла зграя», «Anno Domini» тощо належать перу:

а) Бориса Пастернака;

б) Олександра Блока;

в) Анни Ахматової.

4.Що виражає образ Орфея в сонеті "Орфей, Еврідіка, Гермес":

а) інтерес поета до античної міфології;

б) утвердження сили мистецтва;

в) захоплення сильною особистістю;

г) любов поета до музики?

5. Відома поема якого з поетів стала реквіємом жертвам сталінського терору?

а) Бориса Пастернака;

б) Володимира Маяковського;

в) Анни Ахматової.

6. Про яку свою збірку Борис Пастернак писав в «Охоронній грамоті»: «Я

бачив літо на землі, що не пізнавало себе, природне і доісторичне, як

одкровення. Я залишив про нього книгу. У ній я висловив все, що можна

довідатися про революцію небувалого, невловимого»?

а) «Теми і варіації»;

б) «Сестра моя – життя»;

в) «На ранніх потягах».

Рівень 2

1. Якого змісту набуває назва поеми А.Ахматової «Реквієм»?.

2. У чому полягає новаторство поезії В.Маяковського.

Рівень 3

1. Окресліть розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл у російській

поезії початку ХХ ст.

2.Установіть відповідність між поетами та збірками поетичних творів

1.Р.М. Рільке А. "Алкоголі"

2. Г.Аполлінер Б. "Орфей. Еврідіка. Гермес"

3.О.Блок В. "Вечір"

4. А.Ахматова Г. "Вірші про Прекрасну Даму"

Д. "Нові поезії"

3.Доведіть, що поетична творчість стала для Б.Пастернака  засобом проникнення у сутність речей і буття.



Рівень 4

1. Висвітліть письмово питання «Трагічні долі митців «срібного віку»

російської поезії».

Контрольна робота

Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ століття

Варіант 2

Рівень 1

1.Хто із поетів писав свої вірші у вигляді каліграм:

а) Р.М.Рільке;

б) Г.Аполлінер;

в) Ф.Гарсіа Лорка;

г) Т.Еліот?

2. У творчості якого поета виведений образ Прекрасної Дами?

а) Бориса Пастернака;

б) Олександра Блока;

в) Володимира Маяковського.

3. Де народилася Анна Ахматова:

а) В Одесі;

б) у Києві;

в) у Петербурзі?

4 .Хто із художників справив найбільший вплив на світогляд і творчість Гійома Аполлінера:

а) Клод Моне;

б) Пабло Пікассо;

в) Поль Гоген;

г) Сальвадор Далі?

5. Хто з цих поетів був почесним професором Оксфордського університету

а) Борис Пастернак;

б) Олександр Блок;

в) Анна Ахматова?

6. До якої літературної течії належав Борис Пастернак на початку своєї творчості:

а) Акмеїзму;

б) футуризму;

в) символізму?

Рівень 2

1. Що протиставляє ницій прозі життя Олександр Блок у поезії «Незнайома»?

2. Чому Борисові Пастернаку довелося відмовитися від Нобелівської премії?

Рівень 3

1. Визначте основні стильові риси поезії Анни Ахматової.

2. Установіть відповідність між поетами та країнами

1.Р.М. Рільке А. Росія

2. Г.Аполлінер Б. Австрія

3. Ф.Г. Лорка В. Іспанія

4. Б.Пастернак Г. Франція

3. Визначте роль повторів у вірші Б.Пастернака «Зимова ніч». Якого змісту набуває образ запаленої свічки?



Рівень 4

1. Поезії Ахматової дослідники назвали маленькими повістями. Доведіть або спростуйте цю думку на прикладі поезій.
Каталог: download -> version -> 1438609327 -> module
version -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році
version -> Методичні вказівки для роботи студентів розроблені відповідно до робочої програмою дисципліни "Історія української культури" для студентів денної форми
version -> Ведуча: Дивися, безкрайнєє, синєє небо, Стоїть над землею, неначе шатро. Воно посилає любов нескінченну І щиро дарує надію й любов ведуча
version -> Курс лекцій Кесоттеїкіесі Ьу Ле Міпізігу о Есіисаіїоп аз а Іехі-Ьоок ґог зішіепуз оґЬізіогісаі зресіііііез оґШе
version -> Розділ І. Лексичне значення іменника лексичні групи іменників ключові питання
version -> Від особистості письменника або особистості героя літературного твору до особистості учня
version -> Павленко Марина «Русалонька із 7 – В. В тенетах лабіринту»
module -> Літературний диктант за змістом роману Альбера Камю


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconКонтрольна робота №1 Світова література другої половини ХХ століття Варіант 1 І. Тестові завдання
Напрям, який за радянських часів вважався «основним методом радянської літератури»
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconКонтрольна робота за розділом 7 «Світова література другої половини ХХ ст. Розвиток існуючих І виникнення нових літературних напрямів, течій І тенденцій» Варіант 1
«Література відлиги» в Росії 50-60-х років ХХ століття найбільш яскраво виявила себе в
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconДмитро Прокопов динаміка інтимного мотиву в поезії дмитра павличка
У статті простежується динаміка ін­тимного мотиву в поезії Дмитра Павличка, вивчаються засоби художньо-образної сис­теми поета. Eротична...
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconКонтрольна робота №4 ( тестові завдання ). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Тема: Контрольна робота №4 (тестові завдання). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconУрок №1. «Срібне століття» російської поезії.
Робота по аналізу вірша «Весно, весно, без меж І без краю»
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconКонтрольна робота по темі №1 : «Клітина» I варіант Початковий рівень (3- бали)
Термін «Клітина» запропонував: а М. Шлейден; б Т. Шван; в Роберт Гук; г Р. Вірхов
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconТема : Анна Ахматова. Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової яскраве явище жіночої поезії ХХ століття. "Поезія втрат "ранньої Ахматової, її художні особливості
Тема: Анна Ахматова. Розвиток засад акмеїзму в поезії А. Ахматової. Творчість Ахматової – яскраве явище жіночої поезії ХХ століття....
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconЛекція модернізм в українській культурі кінця ХІХ початку ХХ ст Модернізм система художніх цінностей кінця ХІХ початку ХХ ст
Соціольно-політичні обставини в Україні на зламі віків. Український модернізм. Ідейні орієнтації: народницька та загальноєвропейська....
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconТрадиції та новаторські зрушення в поезії на межі ХІХ-ХХ століть 10 клас світова літ
Тема: Традиції та новаторські зрушення в поезії на межі ХІХ-ХХ століть 10 клас світова літ
Контрольна робота Глибинні зрушення в поезії початку ХХ століття. Модернізм І основні течії європейської поезії ХХ століття Варіант 1 Рівень 1 iconАнотація. Стаття розкриває художні особливості поетики літературного процесу ХХ століття, колорит епохи Срібного століття, можливості вивчення поезії акмеїзму, футуризму, символізму на уроках зарубіжної літератури. Ключові слова
Севастянова О. А. Інтеграція культурологічного, філологічного аспектів у вивченні поетичного тексту на уроках літератури / О. А....


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка