Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р



Дата конвертації13.08.2017
Розмір53,5 Kb.

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Рекомендації

щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н. р.
Сідорчук В.П., методист Центру

аналізу та прогнозування розвитку освіти
І. Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2011/2012 н. р.

Комплект завдань для кожного класу складався з 5 питань.

Учні 8-х класів найкраще впоралися із завданням №1, де треба було скласти логічний ланцюжок із наведених імен історичних постатей, місця події, часу події, терміну чи поняття. Найважчою для них була робота з контурною картою (позначити стрілками напрямки походів князя Святослава Ігоровича та міста Київської Русі).

Учні 9-х класів показали найнижчі результати серед усіх паралелей. Як і восьмикласники, вони краще виконали завдання на складання логічного ланцюжка, а найгірше – на контурній карті (нанесення кордонів губерній і міст) та з портретами історичних діячів.

Для десятикласників найважчим було завдання, яке передбачало роботу з фрагментом документа (визначити рік появи документа, відповісти на запитання до нього). Найкраще було виконано завдання, яке стосувалося українських політичних партій початку ХХ ст., а також завдання на знання портретів та біографічних даних українських історичних діячів першої половини ХХ ст.

Одинадцятикласники за загальними результатами виконали завдання краще, ніж учні 8-10-х класів. Найлегшим для них було визначення причин та наслідків історичних подій, а найбільш важким, як і для учнів 8-9 класів, - робота з контурною картою.

Таким чином, узагальнений аналіз результатів ІІІ етапу олімпіади свідчить про те, що під час організації роботи з обдарованими учнями вчителями приділяється недостатня увага формуванню в учнів просторової компетентності.

Крім того, члени журі визначили такі типові помилки:



  • неструктурованість відповіді;

  • виклад матеріалу, який безпосередньо не стосується завдань;

  • відсутність уміння отримувати інформацію з історичного джерела;

  • слабке знання історичної карти;

  • фрагментарна аргументація;

  • недостатнє володіння навичками порівняльного аналізу.

ІІ. Рекомендації щодо підвищення якості підготовки учнів до олімпіади

Керівникам Р(М)МО:

  1. Районним (міським) методичним об’єднанням учителів історії особливу увагу звернути на тих дітей, які вже мають певні досягнення у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з історії.

  2. Продовжувати індивідуальну роботу з учнями з підготовки до інтелектуальних змагань.

  3. Проводити обмін досвідом з питань підготовки учнів до інтелектуальних змагань з метою підвищення професійної компетентності вчителів.

  4. Налагодити співпрацю з науковими співробітниками вищих навчальних закладів.


Учителям ЗНЗ:


  1. Під час проведення уроків історії організовувати роботу учнів з текстовими та візуальними джерелами, систематично використовувати історичну карту.

  2. Учити учнів методам та засобам розв’язування проблемних питань, аргументації власної точки зору.

  3. При підготовці до олімпіади, поряд із опрацюванням питань політичного та соціально-економічного життя, слід звернути увагу на питання історії культури та повсякденності, що передбачені чинними навчальними програмами.


ІІІ. Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії


  1. У ІІ (районному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 навчальному році будуть брати участь учні 8-11 класів.

  2. На виконання завдань відводиться 3 астрономічні години. Початок проведення олімпіади о 10.00.

  3. Характеристика завдань. Комплект завдань для кожного класу складатиметься з 7 завдань. Вони розроблені з урахуванням змісту і структури завдань, що пропонуються на ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії.

Для кожного класу завдання охоплюють програмовий матеріал за попередній рік навчання, а також відповідну тематику, яка вивчена на час проведення ІІ етапу змагань.

Учням усіх класів пропонуються такі види завдань:






з/п

Види завдань

1

Робота з історичною картою

2

Робота з ілюстративним матеріалом (фотокартки, карикатури, плакати, історичні картини)

3

Завдання на встановлення хронологічної послідовності подій

4

Завдання на пояснення історичних понять та значення крилатих виразів

5

Завдання на знання фактів біографії або аналізу діяльності історичної особи

6

Визначення причин та наслідків зазначених подій

7

Проблемне завдання


8 клас

Курс

Теми

Історія України

Українські землі в ХVІ ст.

Українські землі у першій половині ХVІІ ст.

Всесвітня історія

Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій

Людина ранньої нової доби

Європейське відродження

Реформація і контрреформація


9 клас

Курс

Теми

Історія України

Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.

Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій третині ХІХ ст.

Всесвітня історія

Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Європа в період наполеонівських війн

Європа й Америка в першій половині ХІХ ст.


10 клас

Курс

Теми

Історія України

Україна на початку ХХ ст.

Україна в роки Першої світової війни, початок Української революції

Всесвітня історія

Передумови виникнення Першої світової війни. Війна та її наслідки

Повоєнне облаштування світу. Версальсько-Вашингтонська система договорів


11 клас

Курс

Теми

Історія України

Україна в роки Другої світової війни (1939 – 1945 рр.). Велика Вітчизняна війна (1941 - 1945 рр.)

Україна в перші повоєнні роки (1945 – початок

50-х рр.)



Всесвітня історія

Друга світова війна. Світ після Другої світової війни.

США та Канада у 1945 – на початку ХХІ ст.

4. Особливі умови. Під час виконання завдань учням не дозволяється користуватися будь-якими джерелами інформації.

5. Оцінювання. Критерії оцінювання наводяться після кожного завдання, що допоможе як учням при їх виконанні, так і членам комісій при перевірці олімпіадних робіт.

6. Код до завдань олімпіади буде надіслано у день проведення олімпіади о 8.00 за поданими електронними адресами.



7. Код до відповідей буде надіслано на надані електронні адреси у день проведення олімпіади о 13.00.
Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови І літератури у 2010-2011 навчальному році
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2015/2016 навчальному році
Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2014/2015 навчальному році
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconМетодичні рекомендації для проведення у загальноосвітніх навчальних закладах
Олександра Довженка», на виконання листа квнз «Харківська академія неперервної освіти» від 10. 04. 13 №585 доводимо до відома підготовлені...
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconПлан науково-методичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти» на 2018 рік зміст
Графік проведення індивідуальних консультацій методичними працівниками квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconІ. Рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу олімпіади
Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2013/2014 навчальному році
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconМетодичні рекомендації для проведення в загальноосвітніх навчальних закладах
Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconПро проведення III етапу та підготовку до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2013/2014 н р

Квнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р iconНавчальний посібник для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів/ О. І. Грінченко, С. Л. Губіна, Т. В. Дрожжина та ін.; за ред. Л. Д. Покроєвої, Т. В. Дрожжиної; Харківська академія неперервної освіти. Вид
Саввіч О. М., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз "Харківська академія неперервної освіти"


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка