Леся Українка “Співець” Мета І завдання



Дата конвертації15.09.2017
Розмір485 b.


Леся Українка “Співець”


Мета і завдання



Для чого це мені (Мотивація учіння)



Епіграф

Та хоч би й крила мені солов’їні,

І воля своя,-

Я б не лишила тебе в самотині,

Країно моя

Леся Українка

Духовні джерела патріотизму та волі до життя Лесі Українки?

Я вже знаю

“Співець”

  • Поезія написана та надрукована вперше в журналі “Зоря” в 1889 році

  • Увійшла до збірки “На крилах пісень”(перша поетична збірка Лесі Українки), що вийшла 1893р. у Львові

  • Входить до циклу “Зоряне небо”



Асоціативне гроно



Леся Українка“Співець”



Будь уважним до слова (словникова робота)

Знайди у тексті,

поясни

  • Які образи змальовано у вірші?

  • Який із цих образів є центральним, основним у вірші?

  • Як Леся Українка називає солов’я?

  • Що ви знаєте про соловейка?



Ідейно-художній аналіз поезії (за асоціативною схемою)



Готуюся до виразного читання

  • Продумай темп кожної умовної частини вірша, щоб передати її настрій. Підкресли слова, які логічно хочеш наголосити.

  • Зверни увагу на риторичні питання та оклики, адже вони надають емоційності.

  • Зроби партитуру вірша, розстав великі (//) і малі (/) паузи, підвищення( ) і пониження ( ) голосу.

  • Познач рядки, що виражають основну думку поезії.

  • Зосередься на думці, яку хочеш донести до слухача



Пейзаж – відтворення природи у мистецтві слова живопису музики





Збагачуй мовлення

Багрянії, холодная,вічная, гарячая, новая

Паспорт твору

  • Автор та назва

  • Коли написаний, надрукований, у якій збірці?

  • Рід літератури

  • Жанр

  • Вид лірики

  • Тема

  • Ідея

  • Ліричний герой вірша . Хто він і який?

  • Образи вірша. Центральний образ.

  • Художні засоби

  • Синтаксичні фігури

  • Віршування



Паспорт твору (перевір себе)

  • Леся Українка “Співець”

  • 1889 рік, журнал “Зоря”, збірка “На крилах пісень” 1893рік.

  • Лірика

  • Ліричний вірш

  • Патріотична поезія

  • Зображення України із соловейком навесні, восени та України без соловейка

  • Поет повинен бути вірним своїй країні

  • Ліричний герой – патріот, який хоче бачити свою країну розквітлою

  • Образи:зоря, троянда, весна,осінь,гай. Соловейко – центральний образ

  • Порівняння, персоніфікація,метафора, епітети

  • Риторичні питання та оклики

  • Строфа чотирирядкова, римування перехресне



“Намисто для соловейка”



Та хоч би й крила мені солов’їні, І воля своя………………………..



Бліц-питання:

  • Кому соловейко “так любо співав”?

  • Кому соловейко “слав прощання”?

  • Який епітет вжито із словом “осінь”?

  • Заміни слово “він” іменником у риторичному питанні “Ох, де ж він? Нема!”

  • Куди полинув соловейко?

  • “Вітер зітха, мов дріада” -художній засіб.

  • Ким є ліричний герой?

  • “Усміхалась натури краса” – художній засіб.

  • Які пори року описано у вірші?

  • На скільки умовних частин можна поділити поезію?

  • У якій частині висловлено основну думку?

  • Що виховувати у собі спонукає поезія?








Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconЛеся Українка
Мета: ознайомити учнів із поезією Лесі Українки “Співець”, здійснити ідейно-тематичний аналіз вірша; розвивати зацікавлення поетичним...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconКонтрольна робота №4 ( тестові завдання ). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Тема: Контрольна робота №4 (тестові завдання). Світ української поезії: Леся Українка, В. Сосюра, В. Підпалий, І. Малкович
Леся Українка “Співець” Мета І завдання icon"Леся Українка" (про неї). Леся Українка "Давня весна", "Вечірня година", "Вже сонечко в море сіда "
Тема: "Леся Українка" (про неї). Леся Українка "Давня весна", "Вечірня година", "Вже сонечко в море сіда "
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconХвиля Леся Українка
Леся Українка використовує такі художні засоби, як: епітети (хвиля смутна), порівняння (може, буде там покірно,мов рабиня, тихо,...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconЛеся Українка.”Бояриня”.Історична основа драматичної поеми. План Історія написання твору
Драму "Бояриня" Леся Українка написала в 1910 р., перебуваючи на лікуванні в Єгипті. Це єдиний твір поетеси, побудований на матеріалі...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconУроку: Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати…»
Тема уроку: Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати…» зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconКонспект уроку української літератури у 6 класі Тема. Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні.
Тема. Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії», «Як дитиною, бувало…». Неповторний світ дитинства в цих...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconЛеся Українка геніальна донька українського народу
Учні раніше отримали завдання записати хронологічну таблицю з біографії Л. Українки, виступають як літературні критики, робітники...
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconЛеся Українка геніальна донька
Мета уроку: збагатити знання учнів про Лесю Українку, допомогти їм скласти цілісне уявлення про неї як
Леся Українка “Співець” Мета І завдання iconТема. Леся Українка як особистість



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка