Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?»



Скачати 60,09 Kb.
Дата конвертації21.10.2017
Розмір60,09 Kb.

Літературна гра-квест

«Як пройти до бібліотеки?»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про книги і бібліотеку; розвивати творчі здібності, уяву, допитливість, спостережливість, вміння орієнтуватися в набутих знаннях, використовувати їх на практиці; виховувати найкращі людські риси, інтерес до книжок

Обладнання: підказки, завдання; маршрутні листи.




Хід гри
І. Мотивація роботи. /Слово бібліотекаря/

Сьогодні вся наша країна, і ми разом із нею, святкує Всеукраїнський день бібліотек. Це свято з'явилося в календарі не так давно, але вже встигло набути цікавих традицій. Кожного року в цей день, 30 вересня, в гімназії відбувається якась цікава і весела подія, присвячена книзі й бібліотеці. Напередодні свята старшокласники брали участь у заочному літературному квесті, а для вас квест почнеться тут і зараз.

У грі беруть участь 3 команди 5 і 6-х класів. Кожна команда отримує маршрутний лист і першу підказку – загадку. Знайдіть відгадку і добре поміркуйте, з яким місцем у гімназії вона у вас асоціюється. Як тільки зрозумієте, що це за місце – мерщій до нього. Там на вас чекатиме завдання, а після його виконання – підказка. В ході гри вам треба буде виконати 7 завдань. Переможе та команда, яка впорається найшвидше і найправильніше. Бажаю всім удачі. Починаємо.

Підказки:


Весною зеленела,
Летом загорала,
Осенью надела
Красные кораллы.

(відповідь, місце – горобина)


Зеленый луг,

Сто скамеек вокруг

От ворот и до ворот

Бойко бегает народ

На воротах этих

Рыбацкие сети

(відповідь, місце – стадіон)
У нас просторный водоём.
Мы с братом плаваем вдвоём.
Вода прохладна и свежа.
Её меняют сторожа.
Мы от стены плывём к стене
То на боку, то на спине.
Держись правее, дорогой,
Не задевай меня ногой!

(відповідь – басейн, місце – вхід до басейну з вулиці)


Деревянная дорога 
Вверх идёт отлого. 
Что ни шаг - то овраг...

(відповідь, місце – сходи)


Мать толста,
Дочь красна,
Сын — бес,
Долетел до небес.

(відповіді – пічка, вогонь, дим. Місце – котельня)


Кудри в речку опустила
И о чём-то загрустила,
А о чём она грустит,
Никому не говорит.

(відповідь, місце – верба)

Снаружи смотришь -
Дом, как дом,
Но нет жильцов обычных в нём.
В нём книги интересные
Стоят рядами тесными.
На длинных полках
Вдоль стены
Вместились сказки старины,
И Черномор,
И царь Гвидон,
И добрый дед Мазай...
Как называют этот дом?
Попробуй угадай!

(відповідь, місце - бібліотека)



ЗАВДАННЯ

«Я – читач бібліотеки»

1. Де починається життя книги? (в лісі)

2. Що допомагає вам знайти швидко в книзі потрібний вірш, оповідання , казку? (Зміст)

3. Як називається переписана від руки книга ? (Рукопис)

4. Чого боїться книга? (Дощу, снігу, води, брудних рук)

5. Як називається відділ в бібліотеці, де видають книги? (абонемент)

6. У школі ти школяр, а хто в бібліотеці? (Читач)

7. Як називають забудькуватого читача ? (Боржник)

8. З чого починається книга? (З обкладинки)

9. На чому в бібліотеках розташовуються книги? (На стелажах)

10. Скільки днів можна читати книгу на абонементі ? ( 10 днів)
«Впізнай, з якої казки предмет»



  • Горошина – «Принцеса на горошині», «Котигорошко»

  • Рукавичка «Рукавичка»

  • Туфелька - «Попелюшка»

  • Яйце – «Курочка Ряба»

  • Глечик - «Лисичка і Журавель»

  • Троянда - « Снігова королева»

  • Кошик - «Червона шапочка», «Дванадцять місяців»

  • Помідор – «Пригоди Цибуліно»

  • Ключ – «Пригоди Буратіно»

Сім біографій – сім письменників”.


За уривками з біографії назвати прізвище письменника.

1. “Брати збирали й ретельно записували народні казки своєї батьківщини – Німеччини”. (Брати Грімм)

2. “Від народження був горбатим і дуже потворним. Усе життя провів у рабстві. За легендою, був скинутий зі скелі”. (Езоп)

3. “Він автор багатьох книжок, які вважаються перлинами російської літератури. Літературна обдарованість виявилася рано. Коли йому було тринадцять, він уже друкував власні вірші. За роки навчання в Царськосельському ліцеї ним було створено близько 130 поезій.” (Олександр Сергійович Пушкін)

4. “Був сином бідного армійського офіцера, народився в Москві. Сім’я постійно переїжджала з місця на місце. Змалку не мав змоги навчатися в школі. Але прагнення хлопця до знань було настільки сильним, що він самотужки вивчив мови, математику і став високоосвіченою людиною. Писати байки почав майже в сорок років”. (Іван Андрійович Крилов)

5. “Він народився в Індії, де й провів перші шість років свого життя. За свої творчі досягнення письменник був відзначений найвищою нагородою – Нобелівською премією” (Джозеф Редьярд Кіплінг)

6. “Він започаткував серію „Незвичайні подорожі”. Угода була укладена на 20 років. Навіть після втрати зору не полишив писати за допомогою спеціального пристрою”. (Жуль Верн)

7. “Країна, що знаходиться на півночі Європи, пощастило стати батьківщиною Великого Казкаря. Його дивовижні казки, якими зачитуються діти з усього світу, уславили його батьківщину – Данію.” (Ганс Крістіан Андерсен)


Сім запитань”
1. У Копенгагені споруджено пам’ятник Мюнхаузену чи Русалці?

2. "Прометей" - це міф чи оповідання?

3. Шер-Хан - це герой позитивний чи негативний?

4. "Любов до життя" написав Даніель Дефо чи Джек Лондон?

5. Герда Каєві була сестрою чи подругою?

6. "П’ятнадцятирічний капітан" Ж.Верна за жанром пригодницький чи фантастичний роман?

7. “Руслан і Людмила” – це літературний чи фольклорний твір? 
МІНІ - ТЕАТР”
З поданих назв підібрати казку, яку найкраще знає вся ваша команда і за 2 хвилини розіграти сценку з казки в особах.


  • Колобок

  • Ріпка

  • Рукавичка

  • Кіт у чоботях

  • Вовк і семеро козенят

  • Бідар і водяник

  • Пшеничний колосок

  • Сивко-бурко

  • Василиса Прекрасна

  • Фарбований лис

  • Хо

  • Чарівна хустка

  • Пан Коцький

  • Солом’яний бичок

  • Кирило Кожум’ка

  • Цар - лев

  • Яйце-райце

  • Ох!

  • Давня казка

  • Лелія



«АВТОР – НАЗВА»
На столі розкладені картки з прізвищами письменника і назвами творів. Хто із команд набере найбільше відповідностей, той отримує найбільшу кількість балів.

„Чарівник смарагдового міста” Олександр Волков

„Червона шапочка” Шарль Перро

„Кіт у чоботях” Шарль Перро

„Чук і Гек” Аркадій Гайдар

„Золота рибка” Олександр Пушкін

„Пригоди Електроніка” Євген Велтистов

„Лелія” Леся Українка

„Фарбований лис” Іван Франко

„Карлсон, який живе на даху” Істрін Ліндгрен

„Пригоди Чиполіно” Джані Родарі

„Дюймовочка” Ганс Христіан Андерсен

„Незвичайні пригоди Карика і Валі” Ян Ларри

„Подорож в країну Навпаки” Василь Симоненко

„ Казка про котика й півника” Олена Пчілка

„Лисичка в суддях” Олена Пчілка


Заморочки із дубової бочки”
Кожна команда отримує набори слів, в яких слова розбіглися і не можуть знайти свої місця, до того ж слова з назв інших художніх творів заблукали між ними. Допоможіть словам знайти свої місця та прочитайте назви казок.

  • І, колобок, дід, курочка-ряба, баба.

  • Пригоди, Карабас, Чиполіно

  • Приїхали, пригоди, Електроніка, нові.

  • Курочка-ряба, півника, про, та, котика, казка.

  • Казка, калічку, зажерливу бабу, липку, про.

  • Туман, стелиться, жовтий.

  • Сірко, пес, бичок, солом’яний

  • Василиса, цар, Прекрасна

  • Замку, білого, таємниця, покинутого.

  • Сніжинка, козу-дерезу, про.

  • Біла, королева, про , снігова.

  • Пеппі, Пен, Довгапанчоха.

  • Колобок, матір-зозулю, про.

  • Про, казка, півника, та, котика.

  • Нільса, мандри, з Гулівера, дикими гусьми.

Після того, як усі команди виконали завдання, вони збираються у тому місці, з якого починали гру. За маршрутними листами підбиваються підсумки, оголошується переможець.


МАРШРУТНИЙ ЛИСТ

Команда ________________ Клас ______



назва станції

оцінка виконання завдання







































Каталог: download -> version
version -> Зміст Біографія
version -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році
version -> Методичні вказівки для роботи студентів розроблені відповідно до робочої програмою дисципліни "Історія української культури" для студентів денної форми
version -> Ведуча: Дивися, безкрайнєє, синєє небо, Стоїть над землею, неначе шатро. Воно посилає любов нескінченну І щиро дарує надію й любов ведуча
version -> Курс лекцій Кесоттеїкіесі Ьу Ле Міпізігу о Есіисаіїоп аз а Іехі-Ьоок ґог зішіепуз оґЬізіогісаі зресіііііез оґШе
version -> Розділ І. Лексичне значення іменника лексичні групи іменників ключові питання
version -> Від особистості письменника або особистості героя літературного твору до особистості учня
version -> Павленко Марина «Русалонька із 7 – В. В тенетах лабіринту»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconКвест-гра «Шевченкіана – 2014» Мета проведення заходу
Т. Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconУроку. Літературна гра «Найрозумніший»
З досвіду роботи учителя української мови та літератури Сватенко Вікторії Володимирівни
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconЛітературна гра «Шевченко від а до Я»
Мета заходу: поглибити знання учнів про життєвий І творчий шлях Великого Кобзаря
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconРозумники І розумниці ( Літературна гра для учнів 6-8 класів)
Підготувала вчитель світової літератури, спеціаліст І категорії Мусіївського нвк міловського району Луганської області Коломієць...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconНа уроках світової літератури Інтернет технологія освітній веб-квест Тема заняття: «Е. Т. А. Гофман. Казка новела «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» Підготувала: Літвінова С. П
Актуальність методики квест-уроку пов’язана з інноваційними напрямками освіти, в яких інформаційно-комунікативні технології виступають...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconЛітературна гра-подорож „калейдоскоп” Мета
Ми будемо подорожувати від станції до станції. І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого І незвичайного. Вітаємо учасників...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconЛітературна гра-марафон «За "Кобзарем" Т. Г. Шевченка»
Мета: розширювати загальну обізнаність учнів із "Кобзарем" Т. Г. Шевченка; вдосконалювати навички виразного читання, уміння висловлювати...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconДо 200–річчя від дня народження М. В. Гоголя Літературна гра «Слабка ланка»
М. В. Гоголя, спираючись на програмові твори, твори для позакласного І самостійного читання; розвивати мислення учнів, їхнє усне...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconТ. Г. Шевченка м. Вознесенськ 2013 Шановні колеги! Рекомендуємо вам використовувати традиційні та інноваційні форми масової роботи в бібліотеках. Бенефіс бібліотеки театралізована програма
Лізована програма вшанування бібліотеки з метою виховання дбайливого відношення до кращих традицій бібліотеки та привертання уваги...
Літературна гра-квест «Як пройти до бібліотеки?» iconІнтелектуальна гра «Ерудит» «Книга – невичерпне джерело знань»
Гра проводиться з метою створення сприятливих умов для виявлення обдарованих дітей та підтримки їх творчих здібностей, а також залучення...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка