Лохвиця, 2010 Титенко О. М



Скачати 193.22 Kb.
Дата конвертації10.03.2018
Розмір193.22 Kb.

 




Лохвиця, 2010

 

Титенко О.М., учитель російської мови та світової літератури

Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Лохвицького району Полтавської області

 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

 

 



 

Тренувальні тести та їх елементи – своєрідна «гімнастика пам'яті».

Вони можуть використовуватися вчителем як засіб контролю під час проведення першого етапу уроку – актуалізації опорних знань. Контрольні тестові завдання допоможуть здійснити перевірку навчальних досягнень учнів із певної теми.

 

 



 

 


Тест тренувальний

«Пані Метелиця»

1. Пасербиця щодня сиділа при дорозі... і пряла:

а) край криниці;

б) на лавці;

в) коло двору.

2. Дівчина поранила пальця:

а) ножем;

б) голкою;

в) ниткою.

3. Що зробила дівчина, коли впустила починок у криницю:

а) думала приховати це від мачухи;

б) пожалілася сестрі;

в) вирішила розповісти мачусі?

4. Коли нерідна дочка опинилася у криниці, вона...

а) зраділа;

б) здивувалася;

в) знепритомніла.

5. Що зробила пасербиця з яблуками, коли обтрусила яблуню:

а) зібрала у кошик;

б) згорнула на купу;

в) залишила на місці?

6. Якою була пані Метелиця:

а) молодою й гарною;

б) старою з великими руками;

в) старою з великими зубами?

7. Про що мала найкраще дбати пасербиця у домі пані Метелиці:

а) про посуд;

б) про постіль;

в) про одяг?

8. Дівчина ніколи не чула від Метелиці лихого слова і щодня їла:

а) цукерки;

б) морозиво;

в) смажене й пряжене.

9. Хоч пасербиці було добре у бабусі Метелиці, її взяла туга за:

а) домівкою;

б) мачухою й сестрою;

в) подругами.

10. Кого першого побачила пасербиця, як опинилася вгорі:

а) мачуху;

б) сестру;

в) півня?

11. Рідна дочка не злякалася бабиних зубів, бо...

а) була сміливою;

б) чула про них;

в) не помітила їх.

12. Із брами на ледащицю вилилася смола з:

а) казана;

б) відра;

в) бочки.
Ключ до тесту: 1а; 2в; 3в; 4в; 5б; 6в; 7б; 8в; 9а; 10в; 11б; 12а.


Тест тренувальний

Ш.Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»

1. Удівець одружився з удовою…

а) лінивою та пихатою;

б) чванливою та гордовитою;

в) доброю та ласкавою.

2. Мачуха зненавиділа пасербицю за її…

а) розум;

б) доброту;

в) красу.

3. Принц улаштував бал і запросив на нього всіх…

а) знайомих і друзів;

б) знатних людей королівства;

в) сусідів.

4. Вдягнувшись, удовині дочки покликали Попелюшку подивитися, бо…

а) любили її;

б) хотіли по вихвалятися;

в) у неї хороший смак.

5. Коли з’явилася хрещена мати-чарівниця, Попелюшка…

а) вмивалася сльозами;

б) завзято працювала;

в) кружляла у танку.

6. На коней чарівниця обернула…

а) ящірок;

б) щурів;

в) мишей.

7. На балу Попелюшку вийшов зустрічати…

а) король;

б) принц;

в) дворецький.

8. Коли зайшла незнайомка, у залі…

а) запала тиша;

б) почалися розмови;

в) продовжували танцювати.

9. Попелюшка сіла біля своїх сестер і пригостила їх…

а) цукерками та печивом;

б) яблуками та сливами;

в) помаранчами та цитринами.

10. Попелюшка на другий день поїхала на бал…

а) у скромнішому одязі;

б) вбрана у вчорашню сукню;

в) вбрана ще розкішніше.

11. Коли принцові посланці приміряли черевичок Попелюшці, він їй

підійшов, а сестри…

а) кинулися до її ніг і благали вибачити ;

б) почали сміятися з неї;

в) злякалися й утекли.

12. Після весілля Попелюшка…

а) не хотіла знати сестер;

б) пробачила сестер і залишила вдома;

в) взяла сестер у палац.


Ключ до тесту: 1б; 2в; 3б; 4в; 5а; 6в; 7б; 8а; 9в; 10в; 11а; 12в.

Тест тренувальний

Вивчаємо біографію письменника

Г.К. Андерсен

1. Великий Казкар народився у місті…

а) Осло; б) Оденсі; в) Одесі.

2. Батько Ганса був бідним…

а) продавцем; б) письменником; в) шевцем.

3. Найбільше хлопчик полюбляв слухати казки і гратися…

а) ляльками; б) книжками; в) солдатиками.

4. Ганс мріяв стати…

а) кравцем; б) видавцем; в) актором.

5. Хлопчик залишив домівку й подався до Копенгагена у …

а) 13 років; б) 14 років; в) 15 років.

6. Він рушив у дорогу, маючи в кишені:

а) монети; б) адреси; в) рекомендаційні листи.

7. У столиці підліток намагався вивчити акторське ремесло й почувався…

а) «диким лебедем»;

б) «гидким каченям»;

в) «голим королем».

8. До своїх покровителів юнак звернувся з трьома проханнями:

а) теплі панчохи, чистий папір, чорнило;

б) капелюх, плащ, свічки;

в) пара черевиків, сюртук, книжки.

9. Гучну славу Андерсену принесли:

а) твори для театру; б) казки; в) подорожні нотатки.

10. Під час подорожі Європою Г.К.Андерсен був уражений повагою та

любов’ю й помітив:

а) за ним слідкують шанувальники;

б) виставку своїх творів;

в) свій уквітчаний портрет.

11. Біля входу до порту Копенгагена встановлено пам’ятник персонажу казки

Андерсена:

а) «Русалонька»; б) «Дикі лебеді»; в) «Дюймовочка».

12. Андерсен написав у своїх спогадах: «Історія мого життя розповість

світові те, що вона говорить мені: Господь милосердний і …»

а) допомагає бідним;

б) проштовхує таланти;

в) все робить на краще.


Ключ до тесту: 1б; 2в; 3а; 4в; 5а; 6в; 7б; 8в; 9б; 10в; 11в; 12в.
Тест тренувальний

Г.К.Андерсен «Снігова королева»

1. У троля була своя:

а) ферма; б) студія; в) школа.

2. Де жили Кай і Герда:

а) у підвалі; б) у мансарді; в) у власному будинку?

3. Хто з дітьми проводив найбільше часу:

а) дідусь; б) тітонька; в) бабуся?

4. Герда вирушила на пошуки названого брата:

а) навесні; б) влітку; в) восени.

5. Свої червоні черевички дівчинка подарувала:

а) подрузі; б) річці; в) бабусі-чаклунці.

6. Герда згадала про Кая, побачивши троянду:

а) у садку; б) у букеті; в) на капелюшку.

7. Ліжка принца і принцеси були у вигляді:

а) ромашки; б) лілії; в) тюльпану.

8. Що виділяло стару розбійницю серед її оточення:

а) зачіска; б) одяг; в) борода?

9. Який птах не згадується у казці:

а) горобці; б) крук; в) сова?

10. Хто перший доніс до Герди звістку про Кая:

а) маленька розбійниця;

б) голуби; в) олень?

11. Що з одягу Герди найбільше сподобалося маленькій розбійниці:

а) муфта; б) рукавички; в) шапка?

12. Що росло на краю володінь Снігової королеви:

а) червоний кущ;

б) зелена ялина; в) сухе дерево?

13. Снігова королева обіцяла подарувати Каю новенькі:

а) санки; б) ковзани; в) лижі.

14. Установіть послідовність розділів казки:

А «Маленька розбійниця»;

Б «Хлопчик і дівчинка»;

В «…про дзеркало та друзки»;

Г «Лапландка і фінка»;

Д «Принц і принцеса»;

Е «У замку снігової королеви»;

Є «Садок жінки, яка вміла чаклувати».

15. Установіть відповідність між персонажами і речами:

1 Герда А рибина тріска

2 лапландка Б палиця

3 бабуся-чаклунка В ніж

4 маленька розбійниця Г окуляри

5 бабуся Д червоні черевики

16. Для Снігової королеви Кай мав скласти слово:

а) ніжність; б) вірність; в) вічність.

17. Щоб розтопити крижане серце хлопчика, Герда:

а) заспівала; б) заплакала; в) розповіла про рідний дім.
Ключ до тесту: 1в; 2б; 3в; 4а; 5б; 6в; 7б; 8в; 9в; 10б; 11а; 12а; 13б; 14: В, Б, Є, Д, А, Г, Е; 15: 1Д, 2А, 3Б, 4В, 5Г; 16в; 17б.

Тест тренувальний

С.Маршак «Дванадцять місяців»

1. Хто допоміг солдатові вибрати ялинку:

а) брати-місяці; б) пасербиця; в) звірята?

2. За чим прийшла пасербиця до лісу на початку казки:

а) за ягодами; б) за горіхами; в) за хмизом?

3. Хто сказав пасербиці зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

а) зайчик; б) білочка; в) сова?

4. «Тому вклониться, тому посміхнеться…» - так говорила про пасербицю:

а) мачуха; б) бабина дочка; в) сусідка.

5. «Ми, зимові місяці, добре знаємо її. То біля ополонки її з відрами

зустрінеш, то в лісі із в’язкою дров…» - наголошував місяць:

а) Грудень; б) Січень; в) Лютий.

6. «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

Ці слова про:

а) королеву; б) пасербицю; в) бабину дочку.

7. «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину почула?»

Ці слова належать:

а) професору; б) солдату; в) Квітню.

8. Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

а) намисто; б) обручку; в) рукавички.

9. Хто з місяців найстарший:

а ) Квітень; б) Серпень; в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

а) коштовності; б) дороге вбрання; в) кошик золота.

11. «Прощайся зі своєю обручкою, та і з життям водночас» - погрожувала

пасербиці:

а) мачуха; б) бабина дочка; в) королева.

12. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

а) мишей; б) собак; в) коней.
Ключ до тесту: 1а; 2в; 3б; 4в; 5б; 6а; 7б; 8б; 9в; 10в; 11в; 12б.

Тест тренувальний

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

1. Псевдонім Марк Твен означає:

а) військовий термін;

б) лоцманську команду;

в) історичне поняття.

2. Події повісті відбуваються у місті:

а) Сан-Франциско;

б) Сент-Пітерсберг;

в) Лос-Анджелес.

3. Хто виховував Тома Сойєра:

а) тітка; б) дядько; в) батько?

4. Що допомогло Томові побілити паркан:

а) страх перед покаранням;

б) бажання догодити тітці;

в) винахідливість?

5. Покарання фарбуванням паркану відбулося у :

а) п’ятницю; б) суботу; в) неділю.

6. Бен Роджер уявляв себе до зустрічі з Томом, який білив паркан:

а) лоцманом;

б) пароплавом «Велика Міссурі»;

в) пароплавом, капітаном і сигнальним дзвоном.

7. Піти на кладовище виводити бородавки Том домовився з:

а) Беном; б) Джімом; в) Геком.

8. Який сигнал мав викликати вночі з дому Тома:

а) свист;

б) нявкання;

в) гавкання?

9. Для обряду виведення бородавок необхідно принести з собою:

а) мертвого пацюка;

б) мертву сову;

в) мертву кішку.

10. Хлопчики на кладовищі стали свідками:

а) появи привидів;

б) викрадення хрестів;

в) вбивства.

11. У суді Том урятував від шибениці:

а) лікаря Робінзона;

б) Мефа Понтера;

в) індіанця Джо.

12. З ким Том заблукав під час прогулянки у печері:

а) Сідом;

б) Мері;

в) Беккі?
Ключ до тесту: 1б; 2б; 3а; 4в; 5б; 6в; 7в; 8б; 9в; 10в; 11б; 12в.

Контрольна робота

Усна народна творчість

1 варіант

Рівень І-ІІ

1. Укажи, що називають фольклором:

а) усну народну творчість;

б) твори письменників, написані різними мовами;

в) твори письменників, перекладені українською мовою.

2. Влучний вираз повчального змісту, що має висновок – це…

а) загадка; б) приказка; в) прислів’я.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

а) Рука руку миє, а обидві чисті;

б) Рука руку миє, а обидві обмивають обличчя;

в) Рука руку миє.

4. Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

а) Перемога не приходить від лежання;

б) Ледар пітніє під час їжі, а під час роботи мерзне;

в) Нічого не роблячи, вчишся робити погано.

5. Вирази типу «Жив-був собі…», «У тридев’ятому царстві жили-поживали, добра наживали…» тощо – це…

а) зачин; б) початок; в) повтор?

6. Казка «Пані Метелиця» відноситься до:

а) казок про тварин;

б) фантастичних казок;

в) побутових казках.

Рівень ІІІ

7. Хто звертається до дівчат із казки «Пані Метелиця» на чарівній луці. Чому пасербиця виконала прохання, а вдовина дочка не виконала?

8. Чи легко було стрибнути у колодязь пасербиці та вдовиній дочці? Порівняйте.

Рівень ІV

9. Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».


Ключ до тесту: 1а; 2в; 3; 4б; 5а; 6б.
Контрольна робота

Усна народна творчість

2 варіант

Рівень І-ІІ

1. Укажи, який із вказаних жанрів художніх творів є фольклорним:

а) повість; б) оповідання; в) прислів’я.

2. Як співвідносяться між собою поняття «фольклор» і «усна народна творчість»?

а) Визначають одне й те саме явище;

б) фольклор – це наука про усну народну творчість;

в) фольклор – ширше поняття, яке містить у собі усну народну творчість.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

а) Доля сміливого любить;

б) Сміливого доля любить, а боягуза цурається;

в) Сміливому доля посміхається, а до боягуза спиною повертається.

4. Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

а) Не проси груш у тополі; б) Підходить, як баран до свята;

в) Мати любить ніжно, а батько грізно.

5. Приховане зображення людей у вигляді звірів використовується в:

а) фантастичних казках; б) казках про тварин; в) побутових казках.

6. Учені-письменники брати Грімм є представниками:

а) англійської літератури;

б) німецької літератури; в) французької літератури.

Рівень ІІІ

7. Опишіть життя пасербиці та вдовиної дочки у пані Метелиці. Чи було щось несподіване для вас у поведінці кожної з дівчат?

8. Назвіть причини, через які героїні потрапили до пані Метелиці та покинули її володіння.

Рівень ІV

9. Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».


Ключ до тесту: 1в; 2а; 3а; 4в; 5б; 6б.
Контрольна робота

«Літературна казка»

(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

І варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1. Хто був першим у Європі автором літературної казки:

а) брати Грімм; б) О.Пушкін; в) Ш.Перро?

2. Батьківщина О.Пушкіна:

а) Німеччина; б) Росія; в) Франція.

3. Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:

а) Перетворення Попелюшки на чарівну незнайомку;

б) Принц знайшов на східцях соболевий черевичок;

в) Обіцянка повернутися додому до 12 години;

г) Спала Попелюшка на благенькому солом’янику;

д) Дівчині додалося роботи: прасувати, перешивати…

4. Хто дав героїні казки Ш.Перро ім’я Попелюшка:

а) мачуха; б) старша сестра; в) менша сестра?

5. За кого Попелюшка віддала заміж своїх сестер:

а) за вельмож; б) за принців; в) за простих людей?

6. Упорядкуйте, як відбувалися перетворення у казці «Попелюшка»:

1) гарбуз а) сукня

2) дрантя б) карета

3) ящірки в) коні

4) миші г) кучер

5) щур д) лакеї

РІВЕНЬ ІІІ

7. Запишіть, які казкові персонажі згадуються в уривку з поеми

«Руслан і Людмила».

8. Чому Ш.Перро назвав свою казку «Попелюшка, або Соболевий черевичок»?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?


Ключ до тесту: 1в; 2б; 3 г,д,в,б,а; 4в; 5а; 6: 1б,2а,3д,4в,5г.
Контрольна робота

«Літературна казка»

(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

ІІ варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1. Ш. Перро - … письменник:

а) російський; б) французький; в) німецький.

2. Автором якої казки не був О.Пушкін:

а) про золоту рибку; б) про золоте копитце;

в) про золотого півника?

3. Скільки разів Попелюшка побувала на балу:

а) один; б) два; в) три?

4. Установіть відповідність між персонажами і речами в уривку з поеми «Руслан і Людмила» : 1) царівна а) золото

2) баба Яга б) берег пустий

3) Кощій в) темниця

4) 30 витязів г) ступа

5. Чому Ш.Перро спочатку підписував свої казки чужим ім’ям:

а) так він допомагав синові стати знаменитим;

б) не хотів слави;

в) соромився свого захоплення казками?

6. Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:

а) Перетворення дрантя Попелюшки на чудову сукню;

б) Пригощання сестер помаранчами та цитринами;

в) Попелюшка принесла хрещеній матері гарбуза;

г) Принц запросив на бал усіх знатних людей королівства;

д) Попелюшка зайшла до залу, де відбувався бал, і запала тиша.

РІВЕНЬ ІІІ

7. Запишіть, які чарівні перетворення та події зображено у казці

Ш.Перро «Попелюшка».

8. За що, на вашу думку, принц полюбив Попелюшку?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?
Ключ до тесту: 1б; 2б; 3б; 4: 1в,2г,3а,4б; 5в; 6: г,в,а,д,б.

Контрольний тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева», С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

І варіант

1. Батьківщина Г.К.Андерсена – це:

а) Франція; б) Німеччина; в) Данія.

2. Укажіть, автором якої казки є Андерсен:

а) «Дикі лебеді»;

б) «Червона шапочка»;

в) «Спляча красуня».

3. Потворне дзеркало, в якому все прекрасне ставало бридким, створено:

а) Сніговою королевою;

б) старою чаклункою;

в) тролем.

4. До будинку бабусі, що вміла чаклувати, Герда потрапила:

а) припливши на човні;

б) пройшовши через ліс;

в) верхи на олені.

5. На якій рибині писала листа лапландка:

а) трісці; б) коропі; в) щуці?

6. Антитеза – це:

а) художнє порівняння;

б) художнє перебільшення;

в) різке протиставлення понять, образів.

7. Що є джерелом казки С.Я.Маршака «Дванадцять місяців»:

а) літературні казки Ш.Перро;

б) російські народні казки;

в) словацькі народні казки у переробці чеської письменниці Б.Нємцової?

8. «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

Ці слова про:

а) королеву;

б) пасербицю;

в) бабину дочку.

9. Хто з місяців найстарший:

а ) Квітень;

б) Серпень;

в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

а) дороге вбрання; б) коштовності; в) кошик золота.

11. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

а) мишей; б) собак; в) коней.

12. Коментар автора у тексті драматичного твору називається:

а) репліка; б) ремарка; в) монолог.

Ключ до тесту: 1в; 2а; 3в; 4а; 5а; 6в; 7в; 8а; 9в; 10в; 11б; 12б.
Контрольний тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева», С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

ІІ варіант

1. Символом Копенгагену є один з героїв Андерсена:

а) Оле-Лукойє; б) Дюймовочка; в) Русалонька.

2. Андерсен з'явився на світ у родині:

а) аристократа; б) бідного шевця; в) селянина.

3. Що потрапило в око Каю:

а) трісочка; б) сніжинка; в) скалка дзеркала.

4. За допомогою прийому «антитези» у казці «Снігова королева»

протиставляється:

а) реальне й фантастичне;

б) природа і людина;

в) добро і зло.

5. Герда не знайшла у садку старої чаклунки:

а) троянди; б) фіалки; в) лілії.

6. На прикладі кого з героїв казки Герда зрозуміла, що люди можуть

змінюватися:

а) принца;

б) маленької розбійниці;

в) старої чаклунки?

7. С.Я.Маршак навчався в університеті:

а) Лондона;

б) Парижа;

в) Берліна.

8. «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину почула?»

Ці слова належать:

а) професору;

б) солдату;

в) Квітню.

9. На сопілці грав брат-місяць:

а) Квітень; б) Червень; в) Серпень.

10. Хто сказав пасербиці зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

а) зайчик; б) білочка; в) сова?

11. Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

а) намисто;

б) обручку;

в) рукавички.

12. Репліка – це:

а) розмова двох персонажів;

б) промова одного персонажа;

в) відповідь автора на слова персонажа.


Ключ до тесту: 1в; 2б; 3в; 4в; 5а; 6б; 7а; 8б; 9а; 10б; 11б; 12б.

Контрольний тест з теми:

Література і світ природи»



(Дж.Р.Кіплінг «Мауглі»)

І варіант

1. Дж.Р.Кіплінг – письменник:

а) індійський;

б) англійський;

в) іспанський.

2. Твір Кіплінга «Мауглі» - це:

а) оповідання; б) повість; в) роман.

3. Установіть відповідність між персонажами казки «Мауглі» та його ім’ям:

1 вовк А Табакі

2 шакал Б Багіра

3 пантера В Хаті

4 слон Г Акела

4. Як Мауглі допомагав своїм братам-вовкам:

а) витягав колючки з лап;

б) розчісував їх шерсть;

в) відганяв мух?

5. Хто був головним ворогом Мауглі:

а) шакал; б) тигр; в) ведмідь?

6. Що приховувала Багіра:

а) любов до Мауглі;

б) ненависть до Шер-Хана

в) сліди від нашийника?

7. Про кого з персонажів казки сказано, «…він тільки й знає, що нишпорить

скрізь, робить різні капості, розносить плітки…»:

а) Табакі; б) Хаті; в) Шер-Хана?

8. Кому з персонажів твору належать слова: «…настане час, коли це голе

створіння примусить тебе ревти по-іншому, або я зовсім не знаю людей»:

а) Батькові Вовку; б) Багірі; в) Балу?

9. Яка вада була у тигра змалку:

а) короткозорість;

б) кульгавість;

в) шолудивість?

10. Чиє ім’я перекладалось «хазяїн, господар»:

а) Матері Вовчиці; б) Каа; в) Балу?

11. Кому з персонажів твору належать слова: «На своєму подвір’ї і собака

пан! Побачимо, що скаже Зграя»:

а) Акелі;

б) Табакі;

в) Шер-Хану?

12. Ім’я Мауглі означає:

а) вовченя; б) жабеня; в) мишеня.
Ключ до тесту: 1б; 2б; 3: 1Г,2А,3Б,4В; 4а; 5б; 6в; 7а; 8б; 9б; 10в; 11в; 12б.
Контрольний тест з теми:

Література і світ природи»



(Дж.Р.Кіплінг «Мауглі»)

ІІ варіант

1. Кіплінг здобував освіту в:

а) римському ліцеї;

в) німецькому пансіоні;

в) англійській військовій школі.

2. До якої збірки Дж.Р.Кіплінга увійшла казка «Мауглі»:

а) Казки просто так»;

б) «Книга джунглів»;

в) «Історія Англії»?

3. Установіть відповідність між персонажами казки «Мауглі» та його ім’ям:

1 тигр А Каа

2 ведмідь Б Шер-Хан

3 пітон В Акела

4 вовк Г Балу

4. Ким Багіра заплатила викуп за Мауглі:

а) телям; б) коровою; в) биком?

5. Про кого з персонажів казки сказано, що він «…лежав на гарячому

прискалку, вигріваючись на південному сонці та милуючись своєю

чудовою новою шкурою…»:

а) Балу; б) Каа; в) Акелу?

6. Яка риса характеру не притаманна Багірі:

а) стриманість; б) рішучість; в) сміливість?

7. Кому з персонажів твору належать слова: «Для вовків нема … а для такої

нікчемної особи, як я, всяка обгризена кістка – вже справжній бенкет…»:

а) Табакі; б) Хаті; в) Шер-Ханові?

8. Хто дав хлопчику ім’я Мауглі:

а) Батько Вовк; б) Багіра; в) Мати Вовчиця?

9. Батько Вовк та Мати Вовчиця образилися на Табакі тому, що він:

а) не помічав їхніх дітей;

б) ганьбив вовченят;

в) хвалив їх.

10. Якщо ватажок не вб’є свою здобич, його називали:

а) Хворий Вовк;

б) Мертвий Вовк;

в) Пропащий Вовк.

11. Кому з персонажів твору належать слова: «Джунглі закриті для мене, і я мушу забувати вашу мову і ваше товариство, але я буду милосерднішим від вас»:

а) Балу; б) Шер-Хану; в) Мауглі?

12. Найганебніше, що може статися з диким звіром, – це:



а) сказ; б) застуда; в) промах на полюванні.
Ключ до тесту: 1в; 2б; 3: 1Б,2Г,3А,4В; 4в; 5б; 6а; 7а; 8в; 9в; 10б; 11в; 12а.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconМетодичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2010-2011 навчальному році
У зв’язку з відзначенням у 2010 році 65-ї річниці визволення України та перемоги у Великій Вітчизняній війні Урядом України 2010...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М icon5 листопада 2010 р. Збірник матеріалів Київ- 2010 Редакційна колегія

Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconТом Гуманітарні науки Бердянськ 2010 (06) ббк 74я5
Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету на днях науки 13 травня 2010 року. –...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconКонференция 2010 Внимание!!! Напечатаны 10 из 10 томов научного журнала
М74 мова І культура. (Науковий журнал). – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2010. – Вип. 13. – Т. І (137). – 408 с
Лохвиця, 2010 Титенко О. М icon2 Бердянськ 2010 (06)
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : бдпу, 2010. – № – 312...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М icon3 Бердянськ 2010 (06)
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : бдпу, 2010. – № – 364...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М icon4 Бердянськ 2010 (06)
Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : бдпу, 2010. – № – 336...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconЧернівці 2010 Підготувала
Мій рідний край, моя історія жива (З досвіду краєзнавчої діяльності бібліотеки с. Яблуниця Путильського району). – Чернівці: чоунб...
Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconEuropean Credit Transfer System ects інформаційний пакет 2010/2011 Напрям підготовки 0306 „Менеджмент” Чернівці – 2010 Зміст
Список викладачів з інших факультетів, що читають дисципліни на географічному факультеті
Лохвиця, 2010 Титенко О. М iconСвіточі І фарисеї Київ Всеукраїнське громадське об’єднання «Інтелігенція України за соціалізм» 2010 Іван Мигович Світочі І фарисеї 2010 ббк 60. 59 (4 Укр 43 ак) 545



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка