М. В. Г. Короленка



Скачати 108.3 Kb.
Дата конвертації09.03.2018
Розмір108.3 Kb.
ТипДиплом

Педагогічний портрет вчителя

Безуглої Тамари Іванівни

Дата народження: 12.08 1071 р.

Місце навчання: Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка (Диплом серії КМ № 001864 від 5 березня 1994 року)

Педагогічний стаж: 19 років.

Посвідчення про підвищення кваліфікації, видане в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського із спеціальності вчитель російської мови та зарубіжної літератури (реєстраційний номер 407 від 3 лютого 2006 року).

Посвідчення про підвищення кваліфікації, видане в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського із спеціальності вчитель зарубіжної літератури та російської мови, вчитель образотворчого мистецтва (реєстраційний номер 192 від 28 січня 2011 року).

Свідоцтво про підвищення кваліфікації в УПО ПДАА за курсом «Комп'ютерні інформаційні технології» (№ 1609 від 21 червня 2004 року).

Сертифікат «Основи інформаційно-комунікаційних технологій», виданий ПОІППО (№ 425 від 11 листопада 2008 року).

Маю нагороди: Грамоту відділу освіти (наказ №83 від 28.04.06),

Грамоту Диканської районної державної адміністрації(2008 р.)

Була науковим керівником роботи МАН учениці 9 класу Диканської гімназії №2 Дейнеки Ярослави на тему «Леонардо да Вінчі -художник, мислитель, вчений доби Відродження».

Маю методичні розробки на теми: "Поема Вергілія "Енеїда" як літературна обробка легенди про троянця Енея—захисника Риму", "Літературний турнір" (за сторінками роману Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» ), розробку виховного заходу на тему: «Вибір майбутньої професії»

Готую учнів до участі у районних конкурсах дитячих малюнків (переможцями яких були Юрченко К., Юхименко Яна, Базарбаєв 0.,Юрченко А., Гричук П., Калюжний М., Токар.А.) та до олімпіади з російської мови і літератури (Гордівська І. посіла 3 місце).

Беру участь у роботі районного методичного об'єднання вчителів світової літератури та російської мови, образотворчого мистецтва.шкільного методичного об'єднання вчителів естетично-розвиваючого циклу.

Педагогічний портрет вчителя

Бехтер Ірина Леонідівна

вчитель історії та правознавства

стаж роботи – 21 рік

Біографічна довідка:

Рік народження: 1971 р.

Місце навчання: Полтавський Державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка.

Фах: "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія"

Кваліфікація: вчитель історії та правознавства

Педагогічна діяльність:


  • «З 1990 року по 1999 рік працювала вчителем початкових класів в Диканській загальноосвітній школі І-ІП ступенів;

  • З 2000 року по 2004 рік працювала в Великорудківській загальноосвітній школі І-НІ ступенів Диканського району Полтавської області вчителем історії та правознавства;

  • з 2004 року працює вчителем історії та правознавства в Диканській гімназії №2;

  • 2005 році закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка, отримала диплом з відзнакою і повну вищу освіту за спеціальністю.




  • Курси підвищення кваліфікації вчителів історії та правознавства при Полтавському інституті післядипломної освіти 2010 році з проблеми « Формування правової культура учнівської молоді »

  • Післякурсове завдання: «Формування критичного мислення учнів шляхом використання інноваційних технологій.

За наслідками атестації 2007 р. присвоєна вища кваліфікаційна категорія, звання « старший учитель»

Педагогічне кредо «Бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитись на місці»( Льюіс Керролл)

Життєве кредо «Станція призначення життя»

Бехтер І.Л. можна охарактеризувати як знаючого педагога, людину творчу і енергійну, із майже академічним багажем знань. Саме завдяки цьому вона завжди досягає успіху є прикладом і для вихованців, і для колег по роботі. Ірина Леонідівна розуміє, що вона, як учитель повинна допомагати учням у майбутньому пройти успішно адаптацію у суспільстві. Тому і використовує найрізноманітніші освітні новації у своїй роботі, а перевагу надає інтерактивним методам навчання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами у навчальному процесі. Учитель розуміє, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукає до пошуково-дослідницької роботи, всіляко допомагає, нарешті, власним прикладом, своєю неспокійною вдачею запалює на добрі, корисні справи

Бехтер І.Л. на високому рівні володіє теоретичним матеріалом і методикою викладання історії та правознавства, постійно цікавиться новими педагогічними технологіями і широко використовує їх у навчальній діяльності . Розвиток суспільства вимагає значного підвищення якості знань Саме тому проблема над якою працює вчителька: «Активізація навчальної діяльності учнів на уроках історії шляхом використання інноваційних технологій» дає можливість створити оптимальні умови для розвитку особистості в процесі вивчення історії та правознавства.



Актуальність досвіду

  • Впровадження елементів інтерактивного навчання та критичного мислення на уроках історії, методу проектів ;

  • Формування активної творчої особистості, діяльного лідера;

  • Самопізнання і самореалізація особистості в життєвому просторі

Активізація навчальної діяльності учнів на уроках історії шляхом використання інноваційних технологій ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • Самоаналіз творчого потенціалу особистості, її індивідуальних якостей, потенційних можливостей для досягнення лідерства;

  • Подолання перешкод засобами творчої діяльності;

  • Формування емоційно-ціннісного ставлення до критичного мислення особистості;

  • Структурування навчально-виховного процесу на основі співпраці, взаємонавчання та співтворчості;

• Постійне заохочення учнів до вивчення історії рідного краю,

формування особистого бачення на історичні факти



Не дивно ,що вихованці Бехтер І.Л є неодноразовими переможцями шкільних предметних олімпіад з історії та правознавства, учасники та переможцями обласних етапів Ман.

Результативність діяльності вчителя :

Бехтер І.Л неодноразово приймала участь у конкурсах «Учитель року»: 2007р. номінація правознавство ( II місце на обласному II етапі), 2008 р. номінація історія (І місце районний етап), 2010 р. номінація правознавство ( переможцем III етапу) представляла Полтавську область на IV всеукраїнському етапі м. Луцьк.



Систематичне застосування проблемно - пошукових методів, методик інтерактивного навчання та комп'ютерних технологій позитивно впливають на підвищення якості знань учнів, розвиток їх пізнавальної діяльності. Випускники Ірини Леонідівни добре здають ЗНО, а найголовніше підтверджують свої знання при навчанні у вищих навчальних закладах а також продовжують її педагогічну стежку ( Ребро Г.М. , Кібальник Інна, Курбала Юлія, Бехтер Лілія) зв'язали своє життя з поглибленим вивчення м права та здобуття професії вчителя історії та юриста.

Бехтер І.Л. значну увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, залучаючи їх до співпраці в школі олімпійського резерву. її учні призери районних і обласних олімпіад з історії та правознавства. Починаючи з 2005 року під її керівництвом учнями підготовлено 10 наукових робіт на конкурс Малої академії наук, 1- призер обласного етапу 2007 р. тема «Запобігання сучасним формам рабства та работоргівлі», Бехтер Лілія. . Ефективно і добросовісно виконує обов'язки класного керівника (випуск 2007 р. був визнаний кращим класним колективом Диканської гімназії № 2) і на даний час класний керівник Юкласу, які є активними учасниками всіх позакласним заходів та неодноразовим переможцями



Бехтер І.Л. з 20005 року очолює районне методичне обєднання вчителів історії та правознавства Диканського району, приймає участь у семінарах дає майстер -класи , виступає з довіддями, проводить районні та обласні семінари з історії та правознавства.

За роки роботи в школі має такі нагороди:4 грамоти обласного управління освіти і науки, 5 грамоти районного відділу освіти , 3 дипломи Полтавського інституту післядипломної освіти, 3 грамоти Диканської районної ради , 3 грамоти Диканської районної ради .

«Педагогічний портрет практичного психолога»

Воронянської Альони Миколаївни

практичний психолог ,стаж роботи -7 років, категорія спеціаліст.

Біографічна довідка.

Рік народження: 1984 р.

Місце навчання: Полтавський Державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка.

Фах: Спеціальність – «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Психологія.» Кваліфікація – вчитель біології, валеології та з основ екології, практичний психолог у закладах освіти.

Трудова діяльність: з 07 лютого 2006 року – практичний психолог Диканської гімназії №2.

Педагогічна діяльність.

Сертифікати.

- Проходження 2-тижневого навчання в м. Комсомольськ за програмою підготовки тренерів «Рівний-рівному», 2006 р.



  • Проходження навчання і завершення 8-ми годинного курсу підготовки інструкторів для забезпечення проведення ЗНО, 2007 р.

  • Пройдено навчання за курсом Microsoft «Основи інформаційно-комунікаційних технологій» на базі Диканської гімназії №2, 2008 р.

  • Про успішне завершення 64-годинного курсу за програмою Intel «Програма для майбутнього» на базі Диканської гімназії №2, 2011 рік.

Методичні розробки:

  • Урок з розвитку уяви для дітей 6-8 років «Жива мотузочка», 2007 р.

  • Урок-тренінг для учнів 1-4 класів «Слова ввічливості», 2008 р.

  • Сімейно-родинне виховання «Виховати Людину», 2007 р.

  • Виховний захід «Зупинимо СНІД разом», 2008 р.

  • Збірка психологічного консультування батьків, 2011 р.

  • Урок-тренінг для учнів 5-11 класів «Вчимося спілкуватися», 2012 р.

Участь у конференціях, семінарах, виставках-ярмарках.

  • Семінар на базі відділу освіти «Сучасні підходи до викладання уроків основ здоров»я у 5-6 класах» 14 вересня 2006 року.

  • Семінар на базі відділу освіти «Методичні рекомендації по написанню науково-дослідницьких робіт МАН» для вчителів - предметників загальноосвітніх шкіл Диканського району. 2012 рік.

Успіхи учнів:

  1. Переможець районної олімпіади з психології та педагогіки (3 місце ) Вихватнюк Костя ,2011р.

  2. Переможець районної олімпіади з психології та педагогіки (3 місце ) Дяківнич Анастасія, 2012р.

  3. Команда агітбригади за здоровий спосіб життя «Пульс» переможці районного конкурсу (2 місце), 2012 р.


Результати навчально-методичної роботи:

Учасник районних методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів.


Робота з батьками:

Постійна співпраця з батьками , відвідування учнів вдома, підвищення соціально-психологічної компетентності батьків, психологічне консультування, виступи на батьківських зборах.


Позакласна робота:

  1. 2011-2012 р. – керівник агітбригади за здоровий спосіб життя «Пульс».

«Педагогічний портрет вчителя»

Дзюби Любов Сергіївни

Вчителя фізики

Стаж роботи 11 років

Категорія -1

Біографічна довідка:

Рік народження: 1977 рік

Місце навчання: ПДПУ ім. В.Г. Короленка

Фах: Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти математика і фізика

Кваліфікаційна категорія: вчитель математики, фізики, астрономії та безпеки життєдіяльності.

Трудова діяльність: Свою трудову діяльність учителя математики та фізики розпочала 3 вересня 2000 року у Чернечиярській загальноосвітній школі І - II ступеня та за сумісництвом в Диканському навчально-виховному комплексі № 2. З 28 серпня 2001 року працюю на постійному місці в Диканській гімназії № 2 вчителем фізики.

Педагогічна діяльність Систематично застосовую методику лекційно-практичної системи, методик інтерактивного навчання та комп'ютерних технологій, що позитивно впливають на підвищення якості знань у учнів, розвиток їх пізнавальної та розумової діяльності.

Грамота: -

Сертифікати: -

Методичні розробки: розробки уроків для учнів 8 класу «Екологічні проблеми використання теплових машин», «Робота і енергія», «Момент сили. Умова рівноваги важеля», «Кінетична енергія», «Теплові двигуни. Призначення. Будова і принцип дії. Застосування»; розробка уроку для учнів 11 класу «Магнітні явища». Виступ на методоб’єднанні вчителів природничо-математичного циклу «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»

Результат навчально-методичної роботи

Робота з батьками: проведення батьківських зборів, тісна праця з батьками.



«Педагогічний портрет вчителя»

Галушка Юлія Анатоліївна

вчитель російської мови та світової літератури,

стаж роботи -22 роки, вища категорія, старший вчитель.

Біографічна довідка:

Рік народження: 1980 р.

Місце навчання: Полтавський Державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка.

Кваліфікація - вчитель німецької мови і зарубіжної літератури.

Трудова діяльність:

1997-1999 рр. – вчитель німецької мови Надеждянської ЗОШ І-ІІ ст.,

1999-2000 рр. – вчитель німецької мови Батрацької ЗОШ І-ІІ ст.,

з вересня 2000 р. – вчитель німецької мови та зарубіжної літератури Диканської гімназії №2.



Педагогічна діяльність.

Грамоти:

- Відділу освіти Диканської райдержадміністрації (жовтень 2011 р.)



Наукові праці:

МАН, секція «Зарубіжна література», «Стилістика перекладів Р.М.Вілокс» (грудень 2010 – лютий 2011)



Участь у конференціях, семінарах, виставках-ярмарках^

обласна інструктивно-методична нарада з проблеми «Реалізація проекту «Рівний доступ до якісної освіти» (жовтень 2011 р.); районний семінар вчителів світової літератури (лютий 2011 р.);



Успіхи учнів:

  1. Переможець районної олімпіади з німецької мови і учасник обласної Тютюнник Н. (10 кл.); переможець районної олімпіади з німецької мови і учасник обласної Шамборська М. (11 кл.); переможець районної олімпіади з російської мови і учасник обласної Білецька Д. (10 кл.).

Результати навчально-методичної роботи:

Участь у конкурсі-огляді театральних колективів: 2004 р. – ІІ місце в районному огляді; 2010 р. – І місце в районному огляді; 2012 р. – І місце в районному огляді, учасники обласного туру.



Яскраві приклади навчально-виховної роботи:

- театральні постановки «Весілля в Малинівці» (2004 р.), «Пригоди Цибуліно» (2010 р.), «Пеппі Довгапанчоха» (2012 р.),

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

М. В. Г. Короленка iconВ. Г. Короленка Пантелеймон Куліш: міфи І реальність
Куліш П. О.: методично-бібліографічні матеріали / оунб ім. В. Г. Короленка; підгот. О. Рижаєва; відп за вип. І. Аліференко. – Чернігів....
М. В. Г. Короленка iconІмені В. Г. Короленка
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб наук пр. / [за ред проф. Валюх З. О.]. – Полтава:...
М. В. Г. Короленка iconVii короленківські читання збірник наукових праць О. Ніколенко щоденник в. Г. Короленка 1917 року
Присвячується 155-річчю В. Г. Короленка та 95-річчю Полтавського державного педагогічного університету
М. В. Г. Короленка iconВ. Г. Короленка Залишитись у просторі й часі методично-бібліографічні матеріали
Залишитись у просторі й часі: методично-бібліографічні матеріали / оунб ім. В. Г. Короленка; Підгот. А. Матюшенко; Відп за вип. Ю....
М. В. Г. Короленка iconПрийом контрасту як основний засіб організації художнього матеріалу у творі В. Г. Короленка "Діти підземелля"

М. В. Г. Короленка iconВ. Г. Короленка Олена Ільченко педагогічне благодійництво жінок: ретродосвід І перспективи розвитку
Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградского
М. В. Г. Короленка iconМетодичні рекомендації щодо організації та умов діяльності клубів за інтересами і деякі цікаві приклади їхньої роботи
Оунб ім. В. Г. Короленка; підгот. А. Матюшенко; відп за вип. Ю. Самойленко. – Чернігів, 2008.– 24 с
М. В. Г. Короленка iconВ. Г. Короленка Творчість Маріанни Кіяновської
У річковому намулі сторіч: тексти, контексти, інтертексти збірки новел Маріанни Кіяновської «Стежка вздовж ріки»
М. В. Г. Короленка iconРоль гри у розвитку здібностей та обдарувань учнів, які знаходяться на індивідуальному навчанні
Любов Лошкарьова, вчитель зарубіжної літератури та історії Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені В. Г. Короленка...
М. В. Г. Короленка iconВ. Г. Короленка затверджую голова приймальної комісії М.І. Степаненко 27 березня 2017 р. Програма
Програма додаткового вступного випробовування з історії філософії для вступників на другий (магістерський) рівень вищої освіти зі...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка