Мета: навчаємось через гру



Дата конвертації08.04.2017
Розмір444 b.



  • МЕТА: активізувати знання учнів з античної літератури, літератури Середньовіччя, Відродження та романтизму, закріпити ці знання шляхом запитань та відповідей; вчити дітей мислити; розвивати пам’ять та уяву учнів, логічне мислення; виховувати вдумливого читача, зацікавити ширше коло учнів світовою літературою.



МЕТА: узагальнити і систематизувати все, що нам відомо про жанр байки та його творців; домагатись вдосконалення культури мовлення учнів; розширити їхній кругозір з даної теми; виховувати любов до тварин, повагу до старших.

  • МЕТА: узагальнити і систематизувати все, що нам відомо про жанр байки та його творців; домагатись вдосконалення культури мовлення учнів; розширити їхній кругозір з даної теми; виховувати любов до тварин, повагу до старших.



Мета: НАВЧАЄМОСЬ ЧЕРЕЗ ГРУ.

  • Мета: НАВЧАЄМОСЬ ЧЕРЕЗ ГРУ.

  • 1.Тести до біографії Олександра Гріна.

  • 2.Кросворд “Пурпурові вітрила”.

  • 3. Антон Чехов (вікторина).

  • 4. Айзек Азімов (тести).

  • 5. Айзей Азімов “Фах” (кросворд).

  • 6. Артур Конан Дойль “Пістрява стрічка” (літературне доміно).



Мета заходу: спираючись на ключові сцени драми, інсценізовані учнями, показати, як і чому розпалася сім”я Нори, яка, на перший погляд, була щасливою, підкреслюючи, що міцність сім”ї залежить від любові, взаєморозуміння; розвивати естетичні смаки, вміння перевтілюватися, грати ролі, розуміти мотиви вчинків героїв. У процесі аналізу сюжету і композиції п”єси розкрити її ідею, знання Різдвяної теми; звернути увагу на актуальність моральних проблем.

  • Мета заходу: спираючись на ключові сцени драми, інсценізовані учнями, показати, як і чому розпалася сім”я Нори, яка, на перший погляд, була щасливою, підкреслюючи, що міцність сім”ї залежить від любові, взаєморозуміння; розвивати естетичні смаки, вміння перевтілюватися, грати ролі, розуміти мотиви вчинків героїв. У процесі аналізу сюжету і композиції п”єси розкрити її ідею, знання Різдвяної теми; звернути увагу на актуальність моральних проблем.



1. Розминка. Бліц-етап. (кожна команда по черзі дає відповіді на питання).

  • 1. Розминка. Бліц-етап. (кожна команда по черзі дає відповіді на питання).

  • 2. Питання – відповідь.

  • 3. “7 раз відмір – раз відріж” (ІЗ СЕМИ ПІДКАЗОК, ЯКІ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ФРАГМЕНТ РОМАНУ, ВИЗНАЧИТИ ЯКИЙ ЦЕ ФРАГМЕНТ).

  • 4. “КРИТИ ЕРУДИЦІЄЮ ПИТАННІВ РІЙ...”

  • (НЕ ЗНАННЯ ВІДПОВІДІ ВИСЛОВЛЮЄТЬСЯ СЛОВОМ “ДАЛІ”).

  • 5. МУЗИЧНА ПАУЗА. ПІДСУМКИ 1-4 ЕТАПІВ.

  • 6. “ЧОРНА СКРИНЬКА” (ЯКИЙ ПРЕДМЕТ В ЯЩИКУ?)




Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Мета: навчаємось через гру iconЕкспресіонізм стильова течія модернізму,що виникла на противагу імпресіонізмові. На думку експресіоністів, спільною основою всього у світі є дух
Виразити його,тобто сягнути глибинного пізнання основ буття,можна насамперед за допомогою творчої інтуїції. Завдання мистецтва,за...
Мета: навчаємось через гру iconВ. А. Потульницький Національна академія оборони України Г. В. Потульницький
Саме так цю гру задумували І використовували її творці – лицарі І володарі давніх Персії, Ірану, арабських країн Близького Сходу,...
Мета: навчаємось через гру iconКнига відразу здобула шалену популярність. Через два тижні після її виходу з'явилося друге видання, через місяць третє, а ще через два місяця четверте. Такої популярності не знала тоді в Англії жодна книжка
Дефо зазнав злетів І падінь – із ним рахувалися найвпливовіші вельможі, та двірські інтриги й підступи ворогів довели його до в’язниці...
Мета: навчаємось через гру iconПосібник для батьків та учнів Зміст
Вдихаємо через одну носову порожнину, видихаємо через другу, в одному напрямі та у зворотному почергово тричі
Мета: навчаємось через гру iconПроект виконав учень 11 кл. Радецький І
Мета проекту спроба пізнати інтелектуальний обшир Лесі Українки через епістолярну спадщину в контексті епохи
Мета: навчаємось через гру iconРекомендації для вітчизняних товаровиробників щодо роботи на ринках країн Африки
Через це, українські компанії, які можуть прийняти участь в тендерах, є юридично незахищеними через відсутність відповідної двосторонньої...
Мета: навчаємось через гру iconЩо таке радість? Радість це пісня, радість це сонечко
Поліанни, з’ясувати правила гри дівчинки, навитися самим грати Гру в радість; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної...
Мета: навчаємось через гру icon«Ми чуємо тебе, Кобзарю, через віки, через століття!»
Т. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі здібності дітей, музичний слух, почуття ритму; виховувати любов...
Мета: навчаємось через гру icon"Що треба знати про снід?"
Заразитись снідом можна через кров. Вірус сніду із зараженою кров’ю може проникнути в організм через пошкоджену шкіру чи слизову...
Мета: навчаємось через гру iconТема. Вчинки дітей через призму віршів
Мета: розширювати читацький кругозір, знання учнів про творчість українських поетів; вдосконалювати навички виразного читання поетичних...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка