Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі



Дата конвертації09.10.2017
Розмір490 b.


Моє портфоліо Пинзеник Магдалина Юліївна

Вчитель біології


Мета портфоліо

  • Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі.

  • Проаналізувати свою професійну діяльність:

оцінити, що я вмію робити, а чого потрібно навчитись
  • Спосіб творчої реалізації себе в роботі.

  • Підвищити свій методичний рівень.

  • Підготувати матеріали портфоліо для демонстрації колегам при атестації та для участі в конкурсах.



Загальні відомості

Місце роботи:Смологовицька ЗОШ І-ІІ ст.

Іршавський район,Закарпатська область

Дата народження: 22.11.1948року

Освіта: закінчила Ужгородський державний університет (28 червня 1973року)

Спеціальність: вчитель біології та хімії

Стаж роботи за фахом: 43 років

Педагогічний стаж: 45 років

Посада: вчитель біології



Моє педагогічне кредо:

  • Вислів є усім відомий:

“ Знань ніколи не бува багато “.

І коли ти “ знаєш й вмієш ”,

то це дійсно, справжнє свято.

Мій девіз:

Хоч вчитись важко й неохота

І довго тягнуться ці дні,

Але потім вся робота,

Горить в руках, як у вогні.





ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ В БІОЛОГІЇ

БІОЛОГІЯ – ЦЕ НАУКА ПРО ВСЕ ЖИВЕ НА ПЛАНЕТІ. ЯКЩО НА ІНШИХ ПРЕДМЕТАХ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ЕЛЕМЕНТИ, ЗВ’ЯЗАНІ З ПРИРОДОЮ, ТО В ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ МОЖНА ЗАСТОСОВУВАТИ ВСІ МЕТОДИ І ВЗАЄМОЗВЯЗКИ З УСІМА ПРЕДМЕТАМИ – ЧИ ТО ВІРШ, ЧИ ПІСНЯ, ЧИ МАТЕМАТИЧНЕ РІВНЯННЯ, ФІЗИКА ЧИ ХІМІЯ, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ЧИ ФІЗКУЛЬТУРА - ВСІ ПРЕДМЕТИ ТІСНО ПОВЯЗАНІ З БІОЛОГІЄЮ. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, КАРТКИ, ТАБЛИЦІ, В СУЧАСНОМУ ВИКЛАДАННІ – КОМПЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ТАКОГО РІЗНОМАЇТТЯ НЕ МАЄ ЖОДЕН ПРЕДМЕТ. Я НАМАГАЮСЯ ЗРОБИТИ УРОК ЦІКАВИМ І ЗМІСТОВНИМ, ЩОБ НЕ БУЛО ІНОДІ НУДНО – ВЕСЕЛИМ. ВИКОРИСТОВУЮЧИ ІГРОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ І ФАНТАЗІЮ УЧНІВ, МИ ПРИДУМУЄМО КАЗКИ ПРО ОРГАНИ, ОРГАНІЗМИ, ХВОРОБИ І ЯКЩО ВДАЛО ВИХОДИТЬ, ПОТІМ ІНСЦЕНІЗУЄМО ДЛЯ ІНШИХ УЧНІВ. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА – БЕЗ НЕЇ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ НЕ ЦІКАВЕ, ТОМУ НАЙБІЛЬШЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ДЛЯ НАС ПРИНОСИТЬ САМЕ ВОНА.





Відкриті уроки:

  • Цикл уроків по темі “ Покритонасінні ”. “ Класифікація квіткових рослин. Розподіл квіткових на класи й родини ” (7 клас)

  • Різноманітність павукоподібних. Їх роль у природі і житті людини ( 8 клас)

  • Розмаїтість птахів. Роль птахів у екосистемах, їхнє значення для людини. ( 8 клас)

  • Цикл уроків по темі “Травлення”(9 клас)

Методичні доробки:
  • Різнорівневі тестові завдання 7 – 9 класи

  • Тематичні презентації.



Відкритий урок. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Харчування і травлення»



Відкриті уроки



Зупинка 2. Травлення в шлунку

  • ЗУПИНКА 1.

  • травлення в ротовій порожнині



ЗУПИНКА 4 Товстий кишечник.



Обстеження на будь-які захворювання органів травлення



Програмована робота на комп’ютері . Тести із збірника завдань для ДПА

  • 1.Назвіть орган травної системи,через який їжа надходить безпосередньо в шлунок:

  • а) глотка;

  • б) гортань;

  • в) стравохід;

  • г) язик.



Доповіді :

  • Екологічне виховання на уроках та позаурочний час.

  • Організація дослідної роботи учнів у позаурочний час.

  • Робота з учнями:

  • Участь в проектній і позаурочній роботі

Тема самоосвіти:
  • Використання інноваційних методів на уроках біології.

.

План професійного зростання

  • Робота з нормативно - правовою документацією з необхідних предметів

  • Удосконалення педагогічної техніки володіння інноваційними технологіями

  • Робота з науково-методичною літературою



Авторські сценарії позакласних заходів:

Цикл свят “ Свято природи, весни і краси ”
  • “ Весна красна радість принесла ”

  • “Природа-наше багатство”

  • “Пташина ялинка”

  • “Екологічний експрес “Краса землі моєї восени”

  • “Збережемо лісові красуні”

  • “Ліси-багатство й окраса рідного краю”

Цикл виступів екобригад:
  • “Крокуємо зупинками екологічної стежки”

  • “ Подорож в природу ”

  • “Ми родом із зачарованого краю”























Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconЯк стати щасливим
У такі дні він робився сам не свій, безпричинно задумувався, часом допізна, з відчуженим виглядом блукав райськими садами, дивився...
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconСмішне – як основа творчості Остапа Вишні
Остап, чиїх батьків дитина, де зріс І в кого навчався, що робив І з ким дружив, з чого радів І з чого мучився… перед нами життя,...
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconПоняття файлу й папки Для чого використовується ім’я людини? Чи є люди з однаковими іменами? Як їх розрізняють?
Для чого використовується ім’я людини? Чи є люди з однаковими іменами? Як їх розрізняють?
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconI. Уніфікація бібліографічних описів (для чого потрібні дсту?) II. Процес складання бібліографічного опису

Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconЛітературні диктанти. За твором Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»
Чого мати навчала Артура з раннього дитинства?
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі icon«Чого ми тут, на цій землі?». Поетична творчість Ю.І. Ковальського
«Я мамині святі тривоги до сивих літ своїх зберіг»
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconІнформаційний бюлетень 84(4Укр)6 ч 46
Чого волошка запишалася [Текст] : повість для молодш шкіл віку / Д. Чередниченко. К.: Грані – Т, 2012. 60 с. іл
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconПредмет Завдання
Вивчити напам’ять І. Франко «Гімн», «Чого являєшся мені у сні» або інші вірші зі збірки «Зів’яле листя»
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconПетро федорович кравчук
Київського національного університету ім. Т. Шевченка, після чого працював на Півночі в Мурманському траловому флоті матросом, ремонтником...
Мета портфоліо Показати чого я навчилась, чого досягла в роботі iconБорис Крігер Маськін
Рене Декарт сказав мені, що ніхто не зможе намудрувати нічого настільки ж оригінального І неймовірного, чого б уже колись не намудрував...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка