Методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів



Скачати 390,14 Kb.
Дата конвертації19.06.2017
Розмір390,14 Kb.
ТипМетодичні рекомендації

Тематика серпневих освітянських діалогів
Секція

методичного об’єднання учителів початкових класів

(1 клас)
Проблема. Організація та науково-методичний супровід упровадження нового змісту початкової загальної освіти. Інструктивно-методичні рекомендації навчання першокласників у 2014-2015 н.р.

Мета: забезпечити готовність вчителів до реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти, нових програм для 1-го класу на основі компетентнісно зорієнтованого підходу.
Завдання:

• опрацювати зміст Державного стандарту початкової загальної освіти, особливості програми для 1-го класу;

• обговорити загальні засади організації навчально-виховного процесу в 1 класі, виокремити проблеми та накреслити шляхи їх реалізації;

• опрацювати методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н. р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів;

• розглянути шляхи реалізації компетентнісно зорієнтованого підходу в системі методичної роботи шкіл міста;

• укласти методичні рекомендації до проведення першого уроку в 1-му класі.


Форми проведення: методичне консультування, міні-тренінг.
1. Організаційно-педагогічні аспекти забезпечення якісної початкової освіти у процесі реалізації Державного стандарту початкової освіти.

Оксана Відливана, головний

спеціаліст управління освіти

Віра Атаман, вчитель початкових класів

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»,

керівник ММО
2. Особливості безбального оцінювання першокласників.

Ярина Ємець, вчитель

початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №7
3. Специфіка навчання письма ліворуких дітей.

Галина Мисюра,

вчитель початкових класів

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»
4. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до шкільного життя (міні-тренінг).

Любов Василів, практичний психолог

ЗОШ І-ІІ ст. №9

5. Методичний анонс-огляд новинок літератури «Педагогічний бестселер».


Віра Атаман,

вчитель початкових класів

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»,

керівник ММО

Іванна Кузьменко, вчитель початкових

класів ЗОШ І ступеня №11
5. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку у 2014-2015 н.р.

Члени МО

Секція

методичного об’єднання учителів початкових класів

(2 клас)
Проблема. Забезпечення науково-методичного супроводу організації навчально-виховного процесу в 2-му класі відповідно до змісту Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальних програм. Інструктивно-методичні рекомендації навчання учнів 2 класів у 2014-2015 н.р.

Мета: формувати готовність педагогів до реалізації нового змісту Державного стандарту та нових програм початкової школи для 2 класів.
Завдання:

• обговорити проблеми реалізації компетентнісно зорієнтованого підходу в навчанні другокласників за новими програмами;

• здійснити обмін досвідом щодо реалізації змісту інваріантної та варіативної складових навчального плану початкової школи;

• розкрити особливості організації навчально-виховного процесу в 2 класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н. р., напрацювати методику проведення першого уроку у 2-му класі.


Форми проведення: методичне консультування, круглий стіл.

1. Організаційно-педагогічні аспекти забезпечення якісної початкової освіти у процесі реалізації нового Державного стандарту.

Оксана Відливана,

головний спеціаліст

управління освіти

2. Організація навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 н. р.



Оксана Відливана,

головний спеціаліст

управління освіти
3. Реалізація компетентнісно зорієнтованого підходу при вивченні предметів освітніх галузей нового Державного стандарту загальної початкової освіти у другому класі:

Валентина Іванюк, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, керівник ММО

4. Забезпечення виконання вимог до ведення та перевірки учнівських зошитів в початкових класах.

Лілія Камянецька , вчитель



початкових класів

СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

5. Особливості оцінювання навчальних досягнень другокласників: практичний аспект.

Людмила Дануца, , вчитель

початкових класів

ЗОШ І-ІІ ступенів №8

Ольга Парцей, вчитель

початкових класів

СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

6. Методичний анонс-огляд новинок літератури «Педагогічний бестселер».



Валентина Іванюк, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №6, керівник ММО

7. Методичні рекомендації до проведення першого уроку у 2014-2015 н.р.


Члени МО
Секція

методичного об’єднання учителів початкових класів

(3 клас)
Проблема. Забезпечення науково-методичного супроводу організації навчально-виховного процесу в 3 класі відповідно до змісту Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальних програм. Інструктивно-методичні рекомендації навчання учнів 3 класів у 2014-2015 н.р.

Мета: формувати готовність педагогів до реалізації нового змісту Державного стандарту та нових програм початкової школи для 3 класу.
Завдання:

• обговорити проблеми реалізації компетентнісно зорієнтованого підходу в навчанні другокласників за новими програмами;

• здійснити обмін досвідом щодо реалізації змісту інваріантної та варіативної складових навчального плану початкової школи;

• розкрити особливості організації навчально-виховного процесу в 3 класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н. р., напрацювати методику проведення першого уроку у 3-му класі.



Форми проведення: методичне консультування, круглий стіл.



  1. Про підсумки впровадження у навчально-виховний процес початкової школи нового змісту освіти.

Зоряна Морис, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, керівник ММО

  1. Нові підходи в організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 н. р. відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.

Оксана Відливана,

головний спеціаліст управління освіти

  1. Здоров’язбережуюючі технології – прогресивний метод забезпечення та збереження здоров’я у сучасному освітньому середовищі.

Надія Олексин, вчитель початкових

класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

  1. Особливості роботи вчителя початкових класів за новими підручниками математики для учнів 3 класів.

Лілія Гречанська,

вчитель початкових класів

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

Наталія Дідошак, вчитель

початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

  1. Предмет «Я у світі»: методичні орієнтири.

Зоряна Морис, вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, керівник ММО

  1. Забезпечення виконання вимог до ведення та перевірки учнівських зошитів в початкових класах.

Юлія Мельничук, вчитель

початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

  1. Особливості оцінювання навчальних досягнень другокласників: практичний аспект.

Людмила Дануца, , вчитель

початкових класів

ЗОШ І-ІІ ступенів №8

Ольга Парцей, вчитель

початкових класів

СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

8. Методичні рекомендації до проведення першого уроку у 2014-2015 н.р.


Члени МО

Секція

методичних об’єднань учителів початкових класів

(4 клас)
Проблема. Підвищення якості освіти учнів початкових класів шляхом впровадження та використання інноваційних технологій на уроках та в позакласній роботі.

Мета: підвищити рівень розвитку інноваційної культури вчителів 4 класів.
Завдання:

• розкрити теоретико-методологічні засади реалізації стратегічних державних завдань реформування змісту початкової школи;

• обговорити актуальні проблеми готовності до інноваційної роботи вчителя початкових класів в умовах оновлення змісту початкової освіти;

• формувати інноваційне мислення педагогічних працівників як складову професійної культури;

• охарактеризувати особливості організації навчально-виховного процесу в 4 класах загальноосвітніх шкіл міста у 2014/2015 н. р. та методику проведення першого уроку в початкових класах.

Форми проведення: педагогічний діалог, круглий стіл.

1. Створення інноваційного середовища в загальноосвітніх школах як один із засобів підвищення якості освіти учнів початкових класів


Оксана Відливана,

головний спеціаліст

управління освіти
2. Значення проблемного навчання в системі інноваційних технологій, які реалізуються в початкових класах.
Леся Шумей,

вчитель початкових класів

ЗОШІ-ІІІ ступенів №7
3. Шляхи впровадження здоров’язбережувальних технологій в практичній діяльності.
Галина Борис,

вчитель початкових класів

ЗОШ І-ІІІ ст. №1
4. Розвиток творчих здібностей та обдарованості учнів початкових класів – ключ до успішного навчання в основній школі..
Галина Посацька, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №6
5. Забезпечення виконання вимог до ведення та перевірки учнівських зошитів в початкових класах.

Оксана Бура, вчитель

початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №4
6. Організація навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н. р.
Оксана Відливана,

головний спеціаліст

управління освіти

  1. Методичні рекомендації до проведення першого уроку у 2014-2015 н.р.


Члени МО
Секція

методичного об’єднання

учителів української мови та літератури
Проблема. Компаративний підхід як засіб розвитку полікультурної компетентності учнів на уроках словесності. Інструктивно-методичні рекомендації викладання української мови й літератури у 2014-2015 н.р.
Мета:підвищити професійну компетентність учителів-словесників щодо реалізації компаративної змістової лінії Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти засобами методики компаративного аналізу; ознайомити вчителів-словесників із методичними рекомендаціями щодо викладання української мови й літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році.
Завдання:

1. Опрацювати методичні рекомендації щодо викладання української мови й літератури у 2014-2015 н.р.

2. Узагальнити й систематизувати теоретичний матеріал про наукові засади методики компаративного аналізу.

3. Розглянути психолого-педагогічні та методичні умови проведення уроку на основі компаративного аналізу в школі.



4. Проаналізувати етапи уроку української літератури, побудованого на компаративному аналізі художніх творів (з досвіду роботи).
Форми роботи: методичне консультування, інформаційно-аналітичне повідомлення, обмін досвідом.
План роботи

  1. Інструктивно-методичні рекомендації викладання української мови і літератури у 2014-2015 навчальному році.

Кохан Г.Я., методист ММЦ

  1. Реалізація компаративної змістової лінії Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти засобами методики компаративного аналізу.

Яворська О.С., керівник ммо

вчителів української мови та літератури

  1. Психолого-педагогічні та методичні умови проведення уроків мови й літератури з використанням компаративного методу.

Чайка З.В.,

учитель української мови й літератури

Калуської СЗОШ І-ІІІ ст.№2

  1. Форми порівняльного методу, особливості кожного з них.Методи компаративного аналізу, що сприяють активізації читацьких інтересів школярів, реалізації естетичних та виховних завдань вивчення літератури.

Тимків Т.Є.,

учитель української мови й літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№6

  1. Технічні етапи компаративного аналізу.Принципи і прийоми проведення порівняльного аналізу творів.

Мельник О.С., учитель української мови й літератури Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№4

  1. Найефективніші засоби здійснення компаративного аналізу програмових творів на уроках української літератури.

Криштофік О.С.,

учитель української мови й літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№6

  1. Обмін досвідом науково-методичного супроводу впровадження методики компаративного аналізу художнього твору.

Керкуш О.В.,

учитель української мови й літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

  1. Тарас Шевченко і Шевченкіана у навчально-виховній системі. Популяризація Шевченкіани: поетичні орієнтири педагога-словесника (з досвіду роботи).

Півторак В.Р., учитель

української мови й літератури гімназії

  1. Актуальність екзистенційно-діалогічного вивчення літератури. Діалоги з Шевченком.

Маркус Н.М.,

учитель української мови й літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№3

  1. Презентаціядругого видання літературного альманаху творчої юні Калуша, присвяченого 200-літтю від дня народження Тараса Григоровича Шевченка «Слово сутності моєї…».

Кохан Г.Я., методист ММЦ
Секція

методичного об’єднання учителів іноземних мов
Проблема. Вивчення двох іноземних мов у контексті шкільної освіти як реальність і потреба сьогодення.
Мета: дати цілісне уявлення про оновлення змісту навчання іноземних мов відповідно до вимог нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
Завдання:

  • проінформувати про складові Державного стандарту та його особливості;

- опрацювати основні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з іноземної мови за змістовими лініями;

- окреслити основні напрями роботи у 2014-2015 навчальному році;

- ознайомити з основними завданнями освітньої галузі «Мови літератури» (іноземна мова);

- проаналізувати ефективність вивчення другої іноземної мови.



Форми роботи: інформаційно-методичне інформування, методичний діалог, доповідь, презентації в PowerPoint.
План роботи


  1. Аналіз роботи методичного об’єднання учителів іноземних мов за 2013-14 н.р. Інструктивно-методичні рекомендації ведення шкільної документації у 2014-2015 н.р.

Лилак Л. М., методист ММЦ

Безрука Л. В., керівник ммо вчителів іноземних мов

  1. Навчання іноземних мов відповідно до нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та методичне забезпечення вивчення предметів.

Лилак Л. М., методист ММЦ

  1. Особливості викладання іноземної мови як другої у загальноосвітньому навчальному закладі.

Данилів Г.М., вчитель німецької мови гімназії

  1. Індивідуальні особливості учня й диференціювання навчання у процесі оволодіння другою іноземною мовою.

Василечко Т. М., вчитель німецької мови

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

  1. Удосконалення методології й методики оцінювання особистісних і навчальних досягнень учнів.

Костик І. Д., вчитель англійської мови

Калуської СЗОШ І-ІІІ ст. №2

  1. Самооцінювання – невідʼємне уміння сучасної людини в процесі пізнання та самопізнання та альтернативний спосіб оцінки досягнень учнів.

Коневич І. Д., вчитель англійської мови

Калуської СЗОШ І-ІІІ ст. №2

  1. З досвіду роботи: здійснення навчально-виховного процесу на заняттях англійської мови за новими програмовими вимогами у початковій школі.

Сененко Г. І., вчитель англійської мови

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №1


  1. З досвіду роботи: здійснення навчально-виховного процесу на заняттях англійської мови за новими за новими програмовими вимогами у 5 класі.

Дзундза М. І., вчитель англійської мови

Калуської ЗОШ І-ІІ ст. №9
Секція

методичного об’єднання

вчителів світової літератури

Проблема: Викладання предмета «Світова література» крізь призму впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Мета: опрацювати основні вимоги до викладання курсу «Світова література» за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

Завдання:

  • проаналізувати стан вивчення світової літератури впродовж року (аналіз якості вивчення нововведених творів);

- визначити пріоритетні напрями роботи у 2014-2015 навчальному році;

- ознайомити з основним завданнями освітньої галузі «Література».



Форми роботи: інформаційно-методичне інформування, методичний діалог, обмін досвідом, презентації в PowerPoint.
План роботи

1. Аналіз роботи методичного об’єднання у минулому навчальному році.



Федоришин Л.П., керівник

ммо учителів світової літератури

2. Пріоритетні напрями роботи у 2014-2015 навчальному році. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури у загальноосвітньому навчальному закладі.



Лилак Л.М., методист ММЦ

3. Самоосвіта як важлива форма підвищення змісту фахового рівня вчителя світової літератури в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.



Бодик Т.Р., учитель світової літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

4. Нотатки з досвіду: труднощі викладання предмета «Світова література» у 5-ому класі за новими програмовими вимогами та шляхи їх подолання.



Костюк О.О., учитель світової літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №4

5. Аналітичний огляд підручників зі світової літератури для 6 класу за програмою нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.



Полулях Г.І., учитель світової літератури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№5

6. Електронний біографічний довідник: нові імена в шкільному курсі світової літератури.



Федоришин Л.П.,керівник ммо

учителів світової літератури

Секція

методичного об’єднання учителів історії

та правознавства

Проблема. Особливості реалізації завдань освітньої галузі “Суспільствознавство”.

Мета: окреслити основні стратегії та скоординувати тактики науково-методичного супроводу втілення Державних стандартів освітньої галузі “Суспільствознавство” у 2014-2015 навчальному році.

Завдання:

• охарактеризувати сучасні напрями розвитку системи української шкільної суспільствознавчої освіти;

• виробити й узгодити стратегії і тактики нормативно-методичного супроводу навчання суспільствознавчих предметів в умовах компетентнісно орієнтованого навчання;

• розглянути особливості навчання суспільствознавчих предметів у 2014-2015 навчальному році.



Форми проведення: методичне інформування, круглий стіл.
План роботи


  1. Аналітично-статистичний підсумок роботи методичного об’єднання у 2013-2014 навчальному році.

Одуд К.М., методист ММЦ

  1.  Основні напрями розвитку системи шкільної історичної та правової освіти у 2014-2015 навчальному році.

Одуд К.М., методист ММЦ

Сімків З.Я.,керівник ммо учителів історії,

  1. Інформаційно-комунікаційні технології та мультимедійні засоби на уроках історії та правознавства.

Німак О.Б., учитель історії

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

  1. Краєзнавчий аспект у вивченні історії.

Макух Г.Б., учитель історії

Калуської СЗОШ І-ІІІ ст. №2

  1. Діагностика проблем викладання шкільного курсу історії за підручниками різних авторів.

Одуд К. М., методист ММЦ

СімківЗ.Я., керівник ммо учителів історії

Секція

методичного об’єднання

учителів географії та економіки

Проблема. Реалізація нового Державного стандарту базової та повної середньої освіти на основі особистісно орієнтованого підходу у викладанні географії й економіки.

Мета: сприяти вивченню географії та економіки на основі особистісно орієнтованого підходу.

Завдання:

• визначити шляхи навчально-методичного забезпечення реалізації нових стандартів основної та старшої школи з географії і економіки;

• виробити й узгодити стратегії нормативно-методичного супроводу навчання предметів в умовах особистісно орієнтованого навчання;

• спрямувати науково-методичну роботу на підготовку вчителів до впровадження освітніх інновацій на рівні змісту освіти;

• розкрити особливості організації навчально-виховного процесу з предметів у ЗНЗ в 2014-2015 н. р. щодо формування предметних та ключових компетентностей школярів;

• опрацювати нормативні документи, методичні рекомендації щодо викладання предметів;

• ознайомити з новими підходами викладання географії і основ економіки у школі, оновленням змісту шкільних курсів, науково-методичним забезпеченням викладання предметів;

Форми проведення: методичне інформування, обмін досвідом, круглий стіл.
План роботи


  1. Презентація результативності роботи методичного об’єднання впродовж 2013-2014 навчального року.

Судук Г. С., керівник ммо

учителів географії та економіки

2. Викладання географії та основ економіки у новому навчальному році.



Одуд К. М., методист ММЦ

3. Формування навиків самоосвіти учнів через використання проектних технологій у процесі навчання.



Судук Г. С., учитель географії

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№6

4. Формування економічної свідомості учнів на уроках основ економіки.



Чабаранок В. М., учитель економіки

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №5


Секція

методичного об’єднання учителів фізики та астрономії
Проблема. Організація навчально-виховного процесу на уроках фізики та астрономії з метою підвищення рівня якості знань учнів.

Мета: підвищення якості фізичної освіти шляхом формування професійної компетентності педагога.

Завдання:

  • проаналізувати вітчизняний та світовий педагогічний досвід з питань викладання фізики та астрономії;

  • зʼясувати основні проблеми у викладанні фізики та астрономії у загальноосвітніх навчальних закладах міста;

  • визначити пріоритетні напрямки роботи у 2014-2015 навчальному році.

Форми роботи: інформаційно-аналітичне повідомлення, обговорення, обмін досвідом, майстер-клас.
План роботи

1. Перспективи розвитку фізичної освіти міста: аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік визначення проблем.



Пукіш Т.І., керівник ммо

учителів фізики та астрономії

2. Особливості вивчення фізики у 2014-2015 навчальному році. Вимоги до ведення шкільної документації. Навчальні програми, підручники.



Кусень М.В., методист ММЦ

3.Сучасні підходи до визначення типів та форм уроків.



Кусень М.В., методист ММЦ

4.Пошук і знахідки: інноваційна діяльність учителя фізики. З досвіду роботи.



Патюк О.Г., учитель фізики

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

5. Нові підходи до здійснення календарно-тематичного планування.



Пукіш Т.І., учитель фізики

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

6. Огляд новинок методичної літератури та фахових видань з фізики.



Лизень С.М., вчитель фізики
Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

Секція

методичного об’єднання учителів інформатики

Проблема. Організація навчально-виховного процесу на уроках інформатики із використанням сучасних інформаційних технологій.

Мета: формування якісного рівня професійної готовності педагогів до навчання інформатики із використанням сучасних інформаційних технологій.

Завдання:

  • забезпечити інформаційно-методичний супровід вивчення інформатики;

  • визначити пріоритетні напрямки роботи.

Форми роботи: інформаційно-аналітичне повідомлення, обговорення, обмін досвідом, майстер-клас.

План роботи

1. Стан вивчення інформатики у навчальних закладах міста.



Кирилович А. Г., керівник ммо

учителів інформатики

2. Особливості вивчення інформатики у 2014-2015 навчальному році. Вимоги до ведення шкільної документації. Навчальні програми, підручники на 2014-2015 н.р.



Кусень М.В., методист ММЦ

3.Інтернет-безпека в навчально-виховному процесі.



Кирилович А. Г., учитель інформатики

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№3

4. Особливості роботи в середовищі візуального програмування SCRATCH.



Данків Р. Б., учитель інформатики

Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

5. Діяльність шкільного сайту. Огляд новинок методичної літератури та фахових видань з інформатики.



Кусень М.В., методист ММЦ


Секція

методичного об’єднання учителів фізичної культури
Проблема. Нові підходи до організації та проведення фізкультурно-оздоровчої і спортивно-масової роботи у 2014-2015 навчальному році.

Мета: підвищити якість викладання фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах, сприяти якісній організації фізкультурно-оздоровчої роботи.

Завдання:

• ознайомитись з науково-методичним забезпеченням та особливостями викладання фізичної культури у 2014-2015 навчальному році;

• опрацювати основні нормативно-правові документи з фізичної культури;

• розглянути та проаналізувати створені умови щодо оздоровчої спрямованості уроку фізичної культури, позакласної та позашкільної роботи;

• розкрити зміст і форми фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи з урахуванням стану фізичного здоров’я школярів.

Форми роботи: круглий стіл, науково-методичне інформування, методичний діалог.


План роботи
1. Особливості викладання фізичної культури у 2014 - 2015 навчальному році.

Дідошак У.В., методист ММЦ

2. Аналіз роботи методичного об’єднання учителів фізичної культури у 2013-2014 навчальному році.



Кружнова Г.О., керівник ммо

учителів фізичної культури
3.Аналіз реалізації навчальної програми із фізичної культури для 5 класу за новим Державним стандартом.

Кружнова Г.О., керівник ммо

учителів фізичної культури

Дідошак У.В., методист ММЦ
4.Особливості розвитку фізичних якостей під час проведення уроків фізичної культури.

Генега О. О., учитель фізичної культури

Калуської гімназії
5. Вплив занять фізичними вправами на основі системи організму.

Цяпа Т. В., учитель фізичної культури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

6. Фізичні вправи та систематичні заняття ЛФК як фактор загального оздоровлення організму школярів віднесених до спеціальної медичної групи.



Оленюк Н. М., учитель фізичної культури

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№10
7. Організація спортивно-масових заходів та позакласної роботи у навчальних закладах.

Кружнова Г.О., керівник ммо

учителів фізичної культури

Дідошак У.В., методист ММЦ


Секція

методичного об’єднання учителів

предмета “Основи здоров’я”

Проблема. Основні напрями та перспективи розвитку здоров’язберігаючої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах міста.

Мета: розкрити зміст, напрями, особливості здоров’язберігаючої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах на сучасному етапі розвитку освіти.
Завдання:

• опрацювати нормативно-правові документи з даного питання;

• вибудувати цілісну, педагогічно доцільну системи виховання, створення здорового освітнього середовища в ЗНЗ;

• поширювати та впроваджувати кращий педагогічний досвід шкіл сприяння здоров’ю дітей;

• ознайомитись з навчально-методичним забезпеченням предмета на новий навчальний рік;

Форми проведення: методичне інформування, круглий стіл, дискусія.
План роботи
1. Аналіз роботи методичного об’єднання учителів основ здоров’я у 2013-2014 навчальному році.
Болецька Г.М., керівник ммо

учителів основ здоров’я
2. Методичні рекомендації щодо викладання основ здоров’я уновому навчальному році.
Дідошак У.В., методист ММЦ
3. Використання інтерактивних методик на уроках основ здоров’я.
Дідух М. М., учитель основ здоров’я

Калуської ЗОШ І-ІІ ст.№8
4. Екологічне виховання учнів уроках основ здоров’я.
Мрочко Л. З., учитель основ здоров’я

Калуської ЗОШ І-ІІ ст.№9
5. Практичні рекомендації з питань реалізації політики щодо віл-інфекції в системі освіти України.
Болецька Г.М., керівник ммо

учителів основ здоров’я

Секція

методичного об’єднання педагогів-організаторів

Проблема. Роль педагога-організатора у формуванні в учнів національної самосвідомості, формуванні шанобливого ставлення до історичної та культурної спадщини нашого народу.

Мета: визначення оптимальних форм та методів національного виховання дітей та учнівської молоді на основі загальнолюдських цінностей, духовних, моральних і культурних засад життя українського народу.

Завдання:

 - пошук нових пріоритетів у вихованні підростаючого покоління;

- створення умов для самореалізації особистості у соціальному просторі;

- формування життєвих компетентностей і ціннісних орієнтацій дітей на основі загальнолюдських цінностей і культурної спадщини нашого народу.



Форми роботи: науково-методичне інформування, презентація,

методичний діалог.


План проведення

1. Основні орієнтири діяльності педагога-організатора у 2014-2015 навчальному році.



Гриців І.П., методист ММЦ

2. Виховання національно свідомої, духовно багатої особистості, здатної до самовизначення, самовдосконалення та самореалізації.



Надія Хомут, педагог-організатор

Калуської ЗОШ І-ІІ ст. №8

3. Презентація проекту «Не смійся з мене».



Леся Колтун, педагог-організатор гімназії

4. Роль учнівського самоврядування у формуванні національно свідомої особистості школяра.



Знак Назарій, учень Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№7,

лідер міського учнівського парламенту

5. Презентація проекту «Слова ранять на все життя».



Балук Лідія, учениця Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№7

Секція

методичного об’єднання

практичних психологів і соціальних педагогів

Проблема. Основні орієнтири роботи психологічної служби міста на 2014-2015навчальнийрік.

Мета: визначити пріоритетні напрямки психолого-педагогічного супроводу учасників НВП.

Завдання:

- проаналізувати ефективність діяльності психологічної служби за попередній навчальний рік;

- обговорити основні орієнтири діяльності психологічної служби міста у новому навчальному році;

- активізувати психологічний і соціально-педагогічний супровід дітей, схильних до правопорушень, дітей з особливими освітніми потребами;

- здійснювати системну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі;

- визначити основні форми та методи вдосконалення професійної майстерності працівників психологічної служби.



Форма роботи: круглий стіл.
План роботи

1.Основні орієнтири діяльності психологічної служби у 2014-2015н.р.



Гриців І.П., методист ММЦ

2. Детермінанти виникнення страхів у дітей дошкільного віку



Людмила Гайченя, практичний психолог

ДНЗ «Чебурашка»

3. Аналіз результатів психодіагностичних обстежень готовності до навчання у школі, шкільної мотивації та адаптації першокласників, рівнів самооцінки другокласників та розумового розвитку учнів четвертих класів.



Василів Л., Бегей Н., Безкоровайна О., Пасічна І.,

практичні психологи ЗНЗ

4. Здобутки творчої майстерні практичних психологів дошкільних навчальних закладів у 2013-2014н.р.



Шлемкевич Н., практичний психолог

ДНЗ «Золотий ключик»

5. Роль сімейного виховання у формуванні особистості школяра.



Гринів Н., соціальний педагог

Калуської ЗОШ І-ІІ ст. №8
Секція

методичного об’єднання

класних керівників 5-8 класів

Проблема. Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави, історичної та культурної спадщини нашого народу.

Мета: виховання духовно-осмисленого, рефлексивного патріотизму у поєднанні любові до свого народу, нації, Батьківщини з почуттям поваги до інших народів.

Завдання:

- проаналізувати проблеми національного виховання, шляхи забезпечення якості виховного процесу в освітніх закладах міста;

- розглянути оптимальні форми і методи виховної діяльності на основі загальнолюдських цінностей, духовних, моральних і культурних засад життя українського народу;

- обмінятись позитивним досвідом щодо попередження негативних явищ в учнівському середовищі.



Форми роботи: науково-методичне інформування, психологічний практикум. обмін досвідом.
План роботи

1. Особливості організації виховної роботи у 2014-2015 навчальному році.



Гриців І.П., методист ММЦ

Стеблинська М.Й., керівник ммо класних керівників

2.Формування громадянина, патріота, готового протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе та світ навколо себе.



Яворська О.С., класний керівник

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

3. Пробудження високих моральних якостей засобами самореалізації, особистісної відповідальності дітей та молоді (з власного досвіду).



Гаврилюк Л. Є., класний керівник

Калуської СЗОШ І-ІІІ ст. №2

4. Головні чинники виникнення стресів у підлітковому віці та способи їх подолання(учнівський проект).



Сорока Я. Я., учениця 10 класу

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№4
Секція

методичного об’єднання

класних керівників 9-11 класів

Проблема. Національне виховання дітей та учнівської молоді.

Мета: розкрити теоретико-методологічний і практичний аспекти національного виховання дітей та учнівської молоді з урахуванням регіональних особливостей.

Завдання:

- проаналізувати тенденції і проблеми національного виховання та шляхи забезпечення якості виховного процесу в освітніх закладах міста;

- висвітлити основні труднощі старшокласників у виборі професії та розробити чіткий алгоритм співпраці учасників НВП щодо здійснення правильного професійного вибору;

- обмінятись досвідом роботи щодо організації виховного процесу та впровадження його у практику.



Форми роботи: науково-методичне інформування, психологічний практикум, обмін досвідом.
План роботи

1. Особливості організації виховної роботи у 2014-2015 навчальному році.



Гриців І.П., методист ММЦ

Стеблинська М.Й., керівник ммо класних керівників

2. Роль класного керівника у професійному самовизначенні старшокласника.



Тарасенко Л. В., класний керівник

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№4

3. Роль шкільних традицій у становленні особистості школяра (з досвіду роботи).



Федорків О.В., класний керівник

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

4. Вибір професії як один із головних чинників щасливого життя (учнівський проект).



Швець А. І., учениця 11 класу

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

5. Досвід впровадження методики профорієнтації для дітей старшого шкільного віку.



Кутинська Т.Р., соціальний педагог

Калуської ЗОШ І-ІІІ ст.№5

Секція

методичного об’єднання

вчителів предметів естетичного циклу
Проблема: Формування професійної компетентності та творчої самореалізації вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури.

Мета: стимулювати активну участь вчителів у становленні і розвитку національної системи освіти, популяризації кращих педагогічних здобутків.

Завдання:

  • визначити основні вектори діяльності підвищення рівня професійної компетентності вчителів естетичного циклу;

  • окреслити основні напрямки діяльності методичного об’єднання з питань творчої самореалізації шляхом формування творчої художньо-естетичної особистості;

  • визначити основні завдання та пріоритетні напрямки роботи вчителів естетичного циклу.

Форми роботи: круглий стіл, наукове, методичне інформування, методичний діалог, презентація досвіду роботи.
План роботи

  1. Основні завдання шкільного курсу художньої культури, образотворчого мистецтва та шляхи їх реалізації.

Філіпович І.П. методист ММЦ

  1. Розвиток пізнавальної активності та інтересу учнів до предмету в сучасних умовах.

Бігун Л. С. керівник ММО

  1. Науково-методичне забезпечення курсу художньої культури та образотворчого мистецтва.

Бігун Л. С. керівник ММО

  1. Панорамне заняття “Ділимося досвітом ”. Розвиток професійних компетентностей молодого вчителя.

Псюк М. В.
вчитель образотворчого мистецтва
ЗОШ І-ІІІ ст. №7


  1. Формування творчої активності учнів шляхом естетичного світосприйняття.

Кібель І. І.
вчитель образотворчого мистецтва
СЗОШ І-ІІІ ст. №2

Секція

методичного об’єднання

вихователів групи продовженого дня
Проблема. Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу у групах продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу.

Мета: розширити та вдосконалити професійні уміння вихователів ГПД щодо створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групах продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу.

Завдання:

  • ознайомити вихователів ГПД з основами інструктивно-методичними матеріалами з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групах продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу;

  • розширити та поглибити знання вихователів щодо організації та безпечного проведення навчально-виховної роботи в групах продовженого дня;

  • опрацювати порядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в групах продовженого дня.

Форми роботи: інформаційні, аналітичні повідомлення, презентація, методичний діалог, методичне консультування, виставка науково-методичної та художньо-ілюстративної літератури «Джерела педагогічної майстерності вихователя ГПД».

План роботи

1. Використання інструктивно-методичними матеріалами з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групах продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу.

І.П. Філіпович, методист ММЦ

2. Організація безпечного проведення навчально-виховної роботи в групах продовженого дня.

І.М. Лаврущева, керівник ММО

3. Планування роботи вихователя групи продовженого дня з питань безпеки життєдіяльності. Порядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в групах продовженого дня.

І.М. Лаврущева, керівник ММО

4. Перегляд мультимедійної презентації «Безпека діяльності учнів під час навчально-виховного процесу у ГПД».

Н.В. Бобнюк, М.І.Кельбанська

вихователі ГПД ЗОШ І ст. №11

5. Огляд науково-методичної та художньо-ілюстративної літератури з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групах продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу.

І.М. Лаврущева, керівник ММО
Секція

методичного об’єднання

вчителів трудового навчання

Проблема. Формування професійних компетенцій на уроках трудового навчання шляхом впровадження інтерактивних технологій.

Мета: -


  • формувати технічно- та технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя, та активної трудової діяльності шляхом упровадження інтерактивних технології;

  • розширити знання про актуальність інтерактивних технологій у сучасній школі;

  • визначити найбільш дієві форми і методи щодо формування ключових компетенцій на уроках трудового навчання;

  • розглянути окремі інноваційні технології в процесі викладання трудового навчання;

  • активізувати форми і методи роботи учителя на уроках трудового навчання;

  • створення умов для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку особистості.


Форми роботи: круглий стіл, інформаційні, аналітичні повідомлення, методичний діалог.
План роботи

1.Ознайомлення з інструкційно-методичними рекомендаціями та нормативно-законодавчими документами щодо вивчення трудового навчання у 2014-2015 н.р.



І.П. Філіпович, методист ММЦ

2. Компетентність учителя – запорука успіху педагогічної діяльності учителя як особистості.

О.М. Балван, вчитель трудового навчання гімназії.

3. Організація навчально-виховного процесу та розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання та технології.



В.С. Опацький, вчитель трудового навчання

ЗОШ І-ІІІ ст. №4;

І.П. Волошин, вчитель трудового навчання

ЗОШ І-ІІІ ст. №1

4.Результати роботи творчої групи вчителів трудового навчання.

О.В. Феняк, вчитель трудового навчання
ЗОШ І-ІІІ ст. №3

5.Майстер-клас.



О.В. Феняк, вчитель трудового навчання
ЗОШ І-ІІІ ст. №3


Секція

методичного об’єднання шкільних бібліотекарів
Проблема. Основні аспекти розвитку бібліотек як інформаційних центрів загальноосвітніх навчальних закладів.

Мета: визначити зміст та особливості роботи шкільних бібліотек у 2014/2015 навчальному році.

Завдання:

• ознайомити учасників із сучасними підходами до роботи бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів;

• надати методичну допомогу щодо інформаційно-бібліографічної діяльності;

• окреслити особливості комплектування, обліку та перерозподілу фондів підручників у 2014/2015 н. р.;

• ознайомити з новими інструктивними документами щодо введення в дію електронного обліку навчальної літератури “Шкільний підручник”.

Форми проведення: науково-методичне інформування.
План роботи


  1. Готовність шкільних бібліотек до початку нового навчального року. Опрацювання «Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2014-2015 н.р.»

Гнатишин Л.І., методист ММЦ

2. Аналіз роботи ммо шкільних бібліотекарів за 2013-2014 н.р. Напрямки планування роботи на 2014-2015н.р.



Т. Микитин, голова ммо

шкільних бібліотекарів

3. За календарем знаменних дат. Методичні рекомендації щодо відзначення знаменних дат у 2013-2014 н.р. Обмін думками.



Т. Мороз, Х. Зелик, Н. Нагірняк,

бібліотекарі ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,2,6

4. Повідомлення слухачів курсів підвищення кваліфікації.



Шалова Т.В., бібліотекар ЗОШ І-ІІІ ст. №11

5. Ознайомлення з новими інструктивно-методичними матеріалами щодо роботи шкільних бібліотек.



Т. Микитин, голова ммо

шкільних бібліотекарів
Секція

методичного об’єднання вчителів математики



Проблема. Компетентнісний підхід до навчання математики за новим Державним стандартом.

Мета: пошук шляхів підвищення рівня математичної освіти учнів, шляхом формування ключових компетенцій.

Завдання:

-забезпечити здійснення методичного супроводу вивчення математики в 6-ому класі за новим Державним стандартом;



  • визначити пріоритетні складові компетентності для якісної підготовки учнів;

  • формувати ключові компетенції для особистісного розвитку учнів та їх творчих здібностей.

Форми роботи: інформаційно-аналітичне повідомлення, майстер-клас, творча майстерня, обговорення, обмін досвідом.

План

  1. Організаційно-педагогічні умови та навчально-методичне забезпечення навчання математики у 2014-2015 н. р. Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 6 класу за новим Державним стандартом.

Андрусів О. М.,

головний спеціаліст управління освіти

  1. Перспективи розвитку математичної освіти у місті на основі аналізу роботи ммо у 2013-2014 н. р.

Довбняк Н.Р. , керівник ммо

  1. Аналіз підручника «Математика 6 клас» (авт..Мерзляк А.Г, Полонський В.Б, Якір М.С), (авт. Тарасенко Н.А, Багатирова І.М, Бичко О.Л.), (авт.. Істер О.І.). Організація практичної діяльності учнів на уроках математики в 6 класі.(майстер-клас)

Михайленко В.І.,учитель математики

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10- ліцей»

5 . Творча майстерня:

1 група: скласти діагностичну контрольну роботу для 6-ого класу і розробити критерій оцінювання за Блумом.

Рожик Р.В.,

учитель математики гімназії

2 група: скласти діагностичну контрольну роботу для 8-ого класу з поглибленим вивченням математики і розробити критерій оцінювання за Блумом.



Констанкевич О.М.,

учитель математики

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

3 група: навчальний тренінг з практичним психологом для вчителів, які будуть працювати за новим Державним стандартом.



Безкоровайна О.М.,

практичний психолог

НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»
Секція

методичного об’єднання учителів хімії

Проблема. Реалізація принципу наступності у процесі викладання хімії.

Мета: формування якісного рівня професійної готовності педагогів до навчання хімії при реалізації принципу наступності у процесі викладання хімії.

Завдання:

  • забезпечити інформаційно-методичний супровід вивчення хімії;

  • визначити пріоритетні напрямки роботи.

Форми роботи: інформаційно-аналітичне повідомлення, обговорення, обмін досвідом.

План роботи
1. Основні орієнтири вивчення хімії у ЗНЗ у 2014-2015 н.р.

Груба О. М.,

Керівник ммо учителів хімії

2. Розвиток інтересу до вивчення хімії у 5-7 класах.



Фуртас Г.В.,

учитель хімії Калуського НВК

«ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

3. Неперервність і наступність у викладанні хімії в 7-9 класах.



Дідик Л. В.,учитель хімії

Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Палагнюк Г. Б., учитель хімії

Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3
4. Методика запровадження проектних технологій на уроках хімії та в позаурочний час.

Гаврилюк Л. Є.,учитель хімії

Калуської СЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Салій Н. Г.,учитель хімії

Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Секція
методичного об’єднання вчителів біології
Проблема. Створення умов для розвитку можливостей самореалізації особистості педагога й учня відповідно до потреб та запитів суспільства.

Мета: впровадження продуктивних технологій навчання для підвищення якості навчально-виховного процесу.

Завдання:

- обговорити проблеми методики навчання біології на сучасному етапі розвитку шкільництва;



-розкрити особливості організації навчально-виховного процесу в 2014/2015н.р. відповідно до нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

План роботи

  1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2013-2014 н.р.

Лойош Г.П,

керівник ммо учителів біології

  1. Оновлення нормативно-правової бази до нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти

Голинська Л.М., учитель біології

Калуського НВК

«ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

  1. Валеологічні аспекти навчання та виховання учнів на уроках біології та основ здоров’я

Гуць Н.М, учитель біології

Калуського НВК

«ЗОШ І-ІІІ ступенів №10-ліцей»

  1. Про незалежне зовнішнє оцінювання учнів з біології у 2014 н.р.

Лойош Г.П.,

керівник ммо учителів біології

  1. Обговорення та погодження плану роботи методичного об’єднання на 2014-2015 н.р.

Учасники засідання ммо

  1. Створення творчої групи для підготовки команди для біологічного турніру, погодження плану роботи.

Учасники засідання ммо
Каталог: download
download -> Наталія звольська
download -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
download -> Для вчителів зарубіжної літератури
download -> Зміст Біографія
download -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
download -> Талант людини це божий дар
download -> Василь Стус постать,що єднає


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів iconРекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році

Методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2014/2015 році у загальноосвітніх навчальних закладів, що додаються

Методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2014/2015 році у загальноосвітніх навчальних закладах, що додаються

Методичні рекомендації щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 1-му класі загальноосвітніх навчальних закладів 2014/2015 н р., критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів (додаються)



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка