Методичний кабінет



Скачати 417.88 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації22.03.2018
Розмір417.88 Kb.
  1   2   3




У

E

N



G

L

I



S

H

9th



F

O

R



M

ПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ


ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ



Англійська мова.

9 клас.

Використання

здоров’язберігаючих

технологій на уроках англійської мови


Автори-укладачі:

вчителі англійської мови

Шепетівського

навчально-виховного

комплексу №1 у складі:

«Загальноосвітня школа

І-ІІ ступенів та ліцей»

Гарбарець Валентина Миколаївна,

Гев’як Ольга Валеріївна,

Дацюк Леся Віталіївна

Шепетівка - 2010

ЗМІСТ


3
4

14

15



16

21

25



29

33

34



38

42

45



50

51

56



61

65

69




ПЕРЕДМОВА..................................................................................................

РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ

ІНОЗЕМНОЇ МОВИ……………………………………………………

РОЗДІЛ 2. КОНСПЕКТИ УРОКІВ……………............................................


    1. Тема « Мода»…………………………………………….

2.1.1. У світі моди……………………………………

    1. 2.1.2. Мода ….…………………………………… …………

    2. 2.1.3. Історія моди……………………………………………

    3. 2.1.4. Мода та ми ……………………………………………

    1. Тема «Робота і професії» ………………………………..

2.2.1. Професії. Ким бути?……………………………………

2.2.2. Робота і професії………………………………………

2.2.3. З історії професій. Найгірші професії в історії………

2.2.4. Робота за кордоном……………………………………

2.3. Тема « Подорож»…………………………………………

2.3.1. Подорожі……………………………….........................



      1. Подорож і ми …………………………………………

      2. Подорож Чому люди подорожують?..........................

      3. Урок – проект. Подорож……………………………..

ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………….

Додаток. Електронний диск «Дидактичне забезпечення до уроків»




Передмова

Вище благо досягається

на основі повного фізичного

і розумового здоров'я.

Марк Туллій Цицерон

На сучасному етапі людина, її життя і здоров’я визначаються як найвищі людські цінності, бо саме вони є показником цивілізованості суспільства, головним критерієм ефективності діяльності всіх його сфер.

Стає очевидною потреба зміни ставлення до здоров’я дитини в системі освіти.

Здоров’язберігаюча педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в педагогічних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, виховувати гуманне ставлення до світу, до оточення, до самого себе .

Під здоров’язберігаючими технологіями вчені пропонують розуміти:



  • сприятливі умови навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

  • оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);

  • повноцінний та раціонально організований руховий режим.

Отже, сучасний урок англійської мови має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцнюючим, спрямованим на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, учити культури здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок. Такий підхід до сучасного уроку зобов’язує вчителя бути взірцем здорової людини.









Розділ І

Здоров’язберігаючі технології на уроках іноземної мови

Іноземна мова, за даними досліджень психологів, педагогів та медиків, належить до групи найбільш важких предметів, що вимагають значного напруження найвищої нервової діяльності учнів. Сучасний урок англійської мови характеризується великою інтенсивністю та вимагає від учнів концентрації уваги, напруження сил, бо у великій кількості використовуються тренувальні вправи.

Слід пам’ятати, що вчитель, який бажає щось міцно закріпити у дитячій пам’яті, повинен потурбуватися про те, щоб як можна більше органів відчуття - око, вухо, голос, м’язові рухи - прийняли участь у запам’ятовуванні. Різноманітні методичні засоби значно підвищують працездатність дітей, бо залучають до роботи інші аналізатори, нові, не втомлені ділянки кори головного мозку. Зняти втому, підвищити працездатність допоможуть:

  • засоби релаксації;

  • багаторазові фізкультхвилинки;

  • звукова гімнастика;

  • ігри та ігрова терапія;

  • казки та казкотерапія

  • використання засобів мультимедіа;

  • музичний супровід уроку.


Засоби релаксації

Важливим резервом в стабілізації емоційного стану є вдо­сконалення дихання. Як не дивно, але не всі люди вміють правильно дихати. Зосередивши свою увагу, неважко помітити, як змінюється дихання людини в різних ситуаціях. По-різному дихають ті, хто спить, працює, гнівається, радіє, ля­кається, сумує. Очевидно, що дихання залежить від внутріш­нього стану людини, а тому довільне і впорядковане дихання буде справляти зворотну дію на цей стан. Отже, навчившись впливати на своє дихання, ми отримаємо ще один засіб емо­ційної саморегуляції.

Ефективній емоційній саморегуляції сприяє вико­ристання прийомів візуалізації. Це створення внутрішніх образів у свідомості людини, тобто, активізація уяви з допомогою слухових, зорових, смакових, нюхових і тактильних відчуттів, а також їх комбіна­цій. Візуалізація допомагає людині активізувати ЇЇ емоційну пам'ять, відтворити ті відчуття, які колись вже пережина­лись. Відтворюючи в свідомості образи зовнішнього світу, можна швидко відволіктись від напруженої ситуації, відно­вити емоційну рівновагу. Різновидом візуалізації є вправи «сюжетної уяви», що ґрунтуються на використанні певного обраного кольору і просторових уявлень свідомості людини. Свідомі уявлення зафарбовуються в потрібний колір, що від­повідає емоційному стану, який моделюється. Колір наділе­ний сильною емоційною дією на нервову систему. Червоний, помаранчевий та жовтий кольори активності, блакитний, синій, фіолетовий кольори спокою, зелений колір нейтральний. Кольорові (температурні, звукові, і т. д) відчуття краще доповнювати просторовими уявленнями. Якщо необ­хідно заспокоїтись, відпочити, необхідно уявити широкий, відкритий простір (морський горизонт, просторе небо, поле і т. д.). Для мобілізації організму допомагають образи тісних, вузьких просторів з обмеженим горизонтом (вузька вулиця з високими будинками, тісна кімната). Використання даних прийомів дозволяє викликати необхідний емоційний стан в потрібний момент (спокій - просторе блакитне небо, зимо­вий краєвид в фіолетових сутінках; активність - літній пляж з яскравим сонячним днем, яскраво-жовтий пісок). Слід вжитися в уявну картину, пропустити через себе і зафіксува­ти її у свідомості. Поступово виникне стан розслаблення і спокою, або навпаки, активності та бадьорості.

Перевага даних методів у їхній доступності, можливості застосування в звичних умовах та можливість активного використання під час уроків.



Фізкультхвилинки

Більшу частину доби дитина перебуває у статичному положенні, тобто сидить: у школі під час уроків; удома, коли виконує домашні завдання, читає, переглядає телепередачі або грається у комп’ютерні ігри. При цьому дитина несе велике фізичне навантаження. Статичне навантаження вступає у протиріччя з фізичним розвитком дитини. Як наслідок – розвиток перевтоми. У дитини знижується працездатність, проявляються негативні емоції, погіршується самопочуття. Дитина скаржиться на головний біль. Дехто з дітей починає порушувати правила поведінки на уроці.

Тому при виявленні в дітей перших ознак перевтоми необхідно робити перерви, під час яких діти б могли виконувати нескладні фізичні вправи.

Такі перерви під час уроку (фізкультхвилинки) сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м’язів, які підтримують правильну поставу, знімають напругу з органів зору і слуху, з утомлених від письма пальців.

Фізкультхвилинка має стати обов’язковим елементом кожного уроку .

Фізкультхвилинка включає 3-4 вправи, добре знайомі дітям і легкі для виконання. Кожна вправа виконується 3-4 рази в середньому темпі. Тривалість фізхвилинки 2-3 хвилини.

Щоб процес виконання фізичних вправ був цікавим для дітей, необхідно час від часу змінювати вправи (кожні 2-3 тижні), виконувати їх під музику, включати танцювальні рухи.

Дітям подобаються фізкультхвилинки, які супроводжуються віршованими текстами. Щоб у дітей не збивався ритм дихання, їхні рухи були точними і сильними, при проведенні таких фізкультхвилинок учитель або учень промовляє текст, а діти виконують вправи.



Проведення фізкультхвилинок повинно вирішувати наступні завдання:

  1. Зменшення втоми та зниження негативного впливу одноманітної робочої пози.

  2. Активізація уваги учнів та підвищення можливостей до сприйняття навчального матеріалу.

  3. Звільнення учня на деякий час від напруження мозку.

Звукова гімнастика

Ми правильно вимовляємо різні звуки завдяки доброї роботи органів артикуляції (язик, губи, нижня челюсті та м’яке піднебіння). Точність та сила дій цих органів у дитини розвивається поступово, у процесі мовної діяльності. Тому під час уроків буде досить доречно впроваджувати саме звукову гімнастику. Ціль якої полягає у виробітки правильних рухів органів артикуляційного апарату, необхідних для вимовляння звуків.

Проводити таку гімнастику потрібно кожен день, для того щоб навики дітей закріпилися, але робити це потрібно в ігровій формі.

Ігри та ігрова терапія
Гра – завжди була найулюбленішою формою роботи для дітей. Вона допомагає розв’язати задачі різної важкості, формувати нові необхідні вміння та навички. Чим цікавіші ігрові події, які вчитель використовує на уроках, тим непомітніше, але ефективніше учні закріплюють, узагальнюють, систематизують отриманні знання. Гра – це певна ситуація, яка багаторазово повторюється, і кожен раз у новому варіанті. Вона поряд із працею і навчанням – один з основних видів діяльності людини. Гра як феномен культури навчає, виховує, розвиває, соціалізує, розважає, дає відпочинок, вносячи в зміст дозвілля нескінченні сюжети і теми.

Види ігор

Режисерська гра – це вид рольової гри. В таких іграх учні вигадують події і створюють власний сюжет. Цей прийом особливо розвиває уяву. Такий вид ігор варто застосовувати у роботі з новою лексикою.

Театралізована гра – це водночас розіграш певного літературного сюжету і фрагмент дитячого життя. В таких іграх діти входять в образ самі, або використовують ляльки (замість ляльок можуть бути картки з малюнками). Цей прийом потрібно використовувати під час розвитку навичок діалогічного мовлення.

Комп’ютерні ігри – рекомендується використовувати під час вивчення будь-якої теми. Такий вид роботи доцільний як в індивідуальній так і колективній роботі.

Розважальні ігри – це ігри-забави (ігри з ляльками, предметами, танцювальні ігри), святкові розважальні ігри, театральні ігри. Такі ігри розширюють інтереси школяра, формують культуру спілкування, виховують почуття гумору і сприяють розвиткові комунікативних навичок.

Важливо відмітити, що такі ігри цікаві учням всіх вікових категорій.«Еврика», «КВН», різні пантоміми, «Юний детектив», брейн-ринги та багато інших ігор залишаються найулюбленішою розвагою учнів впродовж усього шкільного життя.



Гра-фантазія – у таких іграх дитячий задум реалізується у рольовий поведінці, за допомогою різноманітних засобів для безпредметної ігрової дії. Тобто міміки, жестів, малюнків, інтонації.

Розвиваючі ігри – це особливий вид ігор, базований на цілеспрямованому розвитку, вдосконаленні інтелекту, на передачі важливої інформації про світ. Такими прийомами можна успішно користуватися на будь-яких уроках англійської мови. Розвиваючі ігри вчать дітей бачити міжпредметні зв’язки, загальні риси, схожість та відмінність речей. Наприклад, на уроках іноземної мови часто можна зустріти завдання: «знайдіть із списку речей зайві речі», або «розподілить наступні слова по трьох категоріях».

Успішність розвитку дитини залежить від оволодіння спеціальними знаннями, вміннями та навичками. У зв’язку з цим особливе значення має дидактична гра. Такі ігри допоможуть вчителю сформувати дитячий колектив, де обов’язковими умовами є уміння грати разом, допомагати один одному, радіти успіхові товариша, знаходити компроміси. Важливо, щоб дитина, яка відчуває себе некомфортно і не знає як себе поводити у таких іграх, грала разом з дітьми, які вже оволоділи цими навичками і здатні допомогти іншому.



Казки та казкотерапія

На слово «казкотерапія» люди реагують по різному. Часто її сприймають як дитячу терапію зовсім не корисну для дорослих, але це не так. Для кожного віку існують свої казки, а ця техніка має майже необмежені можливості.

Для казкотерапії казки підбираються різні: народні, авторські, сучасні, спеціальної розробки, психокорекційні, притчі, міфи, легенди, філософськи казки та багато інших. Можливий варіант – придумати казку самостійно, або колективно разом із дітьми.

Казкотерапія – це самий древній спосіб терапії, який виник майже тоді, коли люди навчилися розмовляти. Казками передавалися духовні знання, моральні цінності, правила поведінки, життєві помилки та багато різної корисної інформації. У той час казки та міфи розповідали не тільки дітям а й дорослим. Казкотерапія – це психотерапія, вже існуючими казками та фантастичними героями. Вона допомагає отримати почуття захищеності у світі, надає можливість програти основні життєві ситуації у «захищеному режимі» - через казки. Також цей прийом допомагає дитині зрозуміти себе, виховати у собі корисні риси та звички.

`Загальна ідея цього прийому полягає в тому, що дитина бачить себе на місті головного героя, живе разом із ним, вчиться на його помилках. Тобто людина за допомогою казок навчається приміряти на себе різні ролі: поганих та добрих героїв, творців та знищувачів, бідняків та багачів. Дитина яка часто слухає казки стає більш уважною, витриманою. Будь-яка казка – це розповідь про відносини між людьми, про закони суспільства. Тому казки можна підбирати саме про учнів, про шкільне життя, дружбу та взаємодопомогу.

Дитяча казка – це одна з самих доступних можливостей емоційного розвитку дитини, адже ніякі знання не повинні випереджувати морального розвитку особистості.



Використання засобів мультимедіа

Засоби мультимедіа – це усі засоби для запису та відтворювання звуку, фото та відео зображення.

Ми з вами живемо в епоху комп’ютерних технологій, все більше часу діти проводять за іграми, Інтернет контактами та пошуками цікавої інформації… А нам з вами все ніяк не вдається викликати в них інтерес до навчання. Чому?

Можливо тому, що сучасні діти звикли сприймати тільки те, що їм цікаво. Варто пам’ятати, що краще один раз побачити, ніж сім раз почути. Можливість надати інформацію в незвичайній формі надає використання засобів мультимедіа. Це може бути:



  • презентації PowerPoint;

  • розвиваючі предметні комп’ютерні ігри;

  • відео ролики (до речі їх можна об’єднати, тобто відео матеріали вставити у презентацію);

  • діафільми;

  • фотографії;

  • відео ролики;

  • слайд-шоу.

За допомогою цих засобів можна надати різноманітну інформацію, текст, звук, нерухомі, або діючі зображення.

Доведено, що при усній подачі інформації (традиційний урок) учень здатен за хвилину прийняти та опрацювати біля однієї тисячі умовних одиниць інформації, а при підключенні органів зору до 100 тисяч таких одиниць! Звісно помилково буде думати, що чим більше комп'ютерної наочності, тим краще. Важливо правильно організувати урок: розподілити час перегляду, опрацювання теми та закріплення.

Аргументований підхід у використанні мультимедіа-ресурсів обов’язково приведе нас до підвищення ефективності навчання.
Музичний супровід уроку
В музиці, як відомо, знаходиться величезний здоров’я зміцнюючий потенціал. Вона допомагає знімати стреси, стимулювати роботу мозку, підвищити засвоєння, сприяє естетичному вихованню. Наш емоційний стан, процеси сприйняття, запам’ятовування, розуміння залежить від того, що ми слухаємо. Звук – це енергія. Залежно від частоти коливання , рівня голосності, ритму, звук пливає на людину. Правильно підібрані мелодії здатні активізувати людські резерви.

Сучасний учень постійно шукає можливості послухати свою улюблену музику. Дослідження американських психологів говорять про те, що середній учень з 4 по 12 клас затрачує приблизно 10 500 годин на прослуховування музики. Це в два рази більше шкільного часу! За цими результатами можливо зробити висновок, що музика впливає на підлітків навіть сильніше телебачення.

А дослідження серед учнів 3-4 класів вказують на те, що будь-які дії, приклади, розповіді під музичний супровід залишаються у пам’яті дитини набагато довше. Крім того, учень випадково знов почувши цю музику згадує про цікавий урок.

Існує безліч різних стилів та напрямків музики. Але дуже важливо правильно підібрати композицію для роботи на уроці. Тобто знайти музику, яка б сподобалася дітям. Якщо сьогодні ви вирішите використовувати чисто класичну музику, це скоріш за все викличе роздратування серед учнів. Тому що різниця між «їхньою» та «вашою» музикою досить суттєва. І одним кроком здолати цю музичну відстань просто неможливо. Що ж тоді робити? Існує безліч нейтральної музики, звуки живої природи, або сучасне оформлення класичної музики. Також вам допоможуть фонограми досить відомих сучасних композицій.



Знімають стреси та оказують терапевтичний вплив:

  • Балада групи «Іглз» - «Готель Каліфорнія»

  • Хоральна прелюдія фа мінор Баха («Соляріс»)

  • Арія Доніцетті «Слізна»

  • Арія «Таміно» з «Чарівної флейти» Моцарта.

Тонізують та підвищують рівень працездатності:

  • Музика Брайна Адамса

  • Музика Тіни Тернер

  • Музика з балад Бон Джові

  • Музичні композиції Рікардо Фольї

  • Гітарні композиції

Допоможуть розслабитися:

  • Музика Моцарта

  • Музика Альбіноні

  • Естрадні обробітки «Місячної сонати»

  • «До Елізи» Бетховен

Отже, у процесі навчання іноземним мовам, велику роль відіграють здоров’язберігаючі технології. В процесі розуміння учнями правильного і позитивного відношення до здорового способу життя, відповідального підходу до збереження здоров'я і навколишнього світу, одним з найбільш значимих чинників є те, наскільки глибоко розглядається ця тема педагогами безпосередньо в ході освітнього процесу.

Досліджено, що добре організований урок англійської мови з використанням здоров’язберігаючих технологій, сприяє не тільки ефективному вивченню мови, більшому запам’ятовуванню, та кращому сприйманню нової лексики, а й збереженню, та зміцненню здоров’я дитини.







М
О
Д


А



FASHION AND WE


Тема. У світі моди

Мета: активізувати лексичний матеріал; розвивати навички аудіювання, навички усного мовлення, логічне мислення, уяву; формувати уявлення про моду у Великобританії; виховувати культуру зовнішнього вигляду.

Обладнання: підручник “Solutions”, комп’ютер, фотографії, малюнки, набір лексичних одиниць в таблицях.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми: інтерактивні: робота в парах, в малих групах, метод “Мікрофон”;

словесні: бесіда;

наочні: малюнки, демонстраційні таблиці.

Хід уроку


  1. Організаційний етап. Привітання.

Good morning!

I’m glad to see you!

How did you spend your weekend?

Who is on duty today?

What is the weather like today?


  1. Мовленнєва зарядка. Метод “Мікрофон”.

Look at the blackboard and read the quotation:

“Fashion should be based on democracy. Don’t be dictated, be free to create your own look.” (Mary Quant)

How do you understand this phrase?

Does it have any sense?

Share your opinions with each other. Use the phrases:

If you ask me...

It just occurred to me

Generally speaking...

Strictly speaking...

That depends on...

I want to press the point that...

On the one hand...

On the other hand...

As far as I am able to judge...

From my point of view...

To sum it all up...



  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація.

Fashion

I dye my hair bright green,


Unless I shave it clean.
I wear a wig upon my nose
And bright earrings on my toes
And though I know my legs are pylons
I wear such pretty nylons
Every day upon my shirt
I dab a little grease and dirt.
When people stop and say,
"Why do you have that on?"
I smooth down my little dress and say,
"It is the latest fashion."
All the girls adore me,
They do not think I'm a fool.
They smile and say, "Our Billy's a boy? Wow!
The best-dressed boy in school.”

What is the main idea of the poem?

So, what shall we talk about today?

Yes, we shall continue speaking about fashion .in our lives.

We shall: practice using the words;


      • Listen to the text;

      • Answer the questions;

      • Speak on this topic.

  1. Повторення лексичного матеріалу з теми. Робота в парах.

Now let’s remember the words we have learnt. Work in pairs. Match the words into the word combinations:

  1. A CASH

  1. TROUSERS

  1. COMBAT

  1. JEANS

  1. COTTON

  1. SKIRT

  1. ARROGANT

  1. MASHINE

  1. FURRY

  1. COAT

  1. CHECK

  1. CLASSMATE

Key: 1-d, 2a, 3-b, 4-f, 5-e, 6-c.

Now make up your own examples with these words using the pictures:






Your next task will be to look at the photos and give your opinions about the outfits using the adjectives in the box.


awful beautiful cool elegant great ridiculous scruffy smart stylish







  1. Хвилинка релаксації.

(Quiet music)

Sit comfortably. Close your eyes.

Breathe in. Breathe out.

Let's pretend it’s summer. You are lying on a sandy beach. The weather is fine. A light wind is blowing from the sea. The birds are singing. You have no troubles. No serious problems. You are quiet. Your brain relaxes. There is calm in your body. Nothing diverts your attention. You are relaxing. (Pause)

Your troubles float away.

You love your relatives, your school, your friends. They love you too. Learn to appreciate every good thing. The Earth is full of wonders. You can do anything. You are sure of yourself, that you have much energy. You are in good spirits.



Open your eyes. How do you feel?


  1. Розвиток навичок аудіювання.

Now we shall listen to the text “A Fashion Show” and then do all the tasks.(ex.3,4 p.4)
Read the following sentences and circle TRUE or FALSE:

1) The first model has a stylish outfit.



2) She is wearing a leather jacket.



3) The next model is wearing a shiny jacket.



4) On her feet there are scruffy shoes.



5) The third model is wearing leather boots.









So, what conclusions can you make after listening to this text?


  1. Робота в групах.

Sometimes people can look repulsive because of their clothes. How would you continue: "Clothes shouldn’t be..." Our profession, the way of life can greatly influence our choice of clothes. Have a look at the descriptions of 4 persons and say what you think we might find in their wardrobe. Work in groups. Present the results of your work.


Professor
40 years old
teaches mathematics at the University
lives in a big city.

Student (Mary)
20 years old.
studies Art
favourite music - punk rock
.

A housewife
35 years old
lives in a mansion
travels a lot.

A school student
14 years old
is fond of going to the disco
enjoys trendy clothes




  1. Домашнє завдання.

WB Exercise 3,4 p.4. Revise the words on p.110.

  1. Підведення підсумків.

So, tell me what you have learned today.

Did you like the lesson?

What was hard for you?

Thank you for your work.


Тема. Мода

Мета: активізувати лексичний матеріал по темі, розвивати монологічне та діалогічне мовлення учнів, навички читання, формувати інтелектуальну, емоційну та мотиваційну сфери особистості учнів; виховувати повагу до думки оточуючих.

Обладнання: підручник “Solutions”, фотографії, малюнки, набір лексичних одиниць в таблицях, граматичні таблиці.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми: інтерактивні: робота в парах, метод “Мікрофон”;

словесні: бесіда;

наочні: малюнки, таблиці.
Хід уроку


  1. Організаційний момент. Привітання, бесіда з черговим.

- Good morning, boys and girls! I’m glad to see you!

Sit down, please! Let’s begin our lesson! What is the weather like today?

Is it good for travelling? Why do you think so?


  1. Фонетична зарядка. Хорове читання.

Repeat the statements after me, pay attention to the pronunciation of the words in bold.

A person in extravagant clothes always looks superb.

If you are plump, it’s OK to wear short dresses.

You can wear jeans everywhere: at a party, in a theatre, in a restaurant, at a picnic.



A fashionable man looks like he is full of dollars.

Pierced ears add charm to a man.

If a woman does not wear make-up, she cannot be called attractive.

Read one by one the statements that you agree with.


  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація.








Fill in the mind map. What shall we talk about?

Is this topic important?

What are you expecting from today’s lesson?



  1. Актуалізація опорних знань учнів Метод «Мікрофон».

Answer my questions:

    1. Each of you has your own preferences in clothing. What kind of clothes do you prefer? Do you adhere to one style? What style suits you?

    2. Our choice of clothes depends on different things. What does your choice depend on?

    3. Some people prefer silk, others prefer cotton. What fabrics do you like /dislike?

    4. What do you usually/seldom/from time to time/often wear?

    5. People buy clothes in different places; the choice of where to buy clothes depends on many, things ... Where do you prefer to buy clothes?

    6. Some people are simply crazy about different accessories. They think that accessories make them more attractive. What in your opinion is (not) nice to have as an addition to clothes?

  1. Діалогічне мовлення. Робота в парах.

. Choose a partner from your group. Ask each other the following questions. Be ready to share the results with other groupmates. Dramatize the dialogues.

  1. How much time do you spend in front of the mirror? Why?

  2. How much money do you spend on clothes?

  3. Where do you buy clothes? Explain your choice.

  4. Do your parents help you?

  5. Do you find make-up necessary for everyone? Why?

  6. Do you follow fashion?

  7. Do you buy fashion magazines? What for?

  8. Can you call yourself stylish? Give proofs.

  9. Name 3 things you like to wear most of all.

  10. Are you satisfied with your wardrobe?

  1. Фізкультхвилинка.

Now it is time to have a rest. Stand up, clap your hands if you hear the word on topic “Fashion” and tap your feet if you hear any other word.

  1. Розвиток навичок читання.

Read the song and try to fill in the words. Then listen and check.

Dedicated Follower of Fashion

Use: Carnaby Street, flattery, here, Leicester Square, loves, polka dots, Regent Street, stripes, there.

- They seek him (1)….. , they seek him (2) …..
In (3) ….. ….. , and (4) ….. …..
Everywhere the (5) ….. ….. army marches on
“Cos he’s a dedicated follower of fashion.

- There’s one thing that he (6) …… and that is (7) ……


One week he’s in (8) ….. …..
The next week he’s in (9) …..
“Cos he’s a dedicated follower of fashion.

- Oh yes, he is! Oh yes, he is!


Oh yes, he is! Oh yes, he is!
He’s just a dedicated follower of fashion.

Did you like the song? Let’s sing all together.

Choose a picture that best matches the song.

Read the text of exercise 2, page 6, do the task exercise 3, page 6. Self-check.



VII. Домашнє завдання.

Choose a photo of your family and describe everyone’s .clothes.



  1. Підсумок уроку.

So, tell me what you have learned today.

Did you like the lesson?

Thank you for your work.

Тема. Історія моди

Мета: поповнити словниковий запас учнів, активізувати його у мовленні учнів; розвивати навички читання; розвивати монологічне мовлення учнів; розвивати мовну здогадку та пізнавальні інтереси; виховувати естетичний смак учнів.

Обладнання: підручник, малюнки із зображенням одягу, таблиця часових форм дієслова.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми: інтерактивні: асоціативна павутина, метод “Мікрофон”;

словесні: бесіда;

наочні: малюнки, демонстраційні таблиці.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Методичний кабінет iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу та вивчення базових дисциплін у школі в 2014-2015 навчальному році Міський методичний кабінет
Міський методичний кабінет відділу освіти Артемівської міської ради пропонує до Вашої уваги та використання у роботі перелік нормативних...
Методичний кабінет iconУправління освіти Первомайської міської ради Міський методичний кабінет Організація роботи з обдарованими дітьми та молоддю Методичний порадник Первомайськ-2014 зміст
Нормативно-правове забезпечення щодо організації роботи з обдарованою учнівською молоддю
Методичний кабінет iconВідділ освіти виконкому Острозької міської ради Методичний кабінет на допомогу вчителю української мови та літератури острог-2015 Відділ освіти виконкому Острозької міської ради Методичний кабінет на допомогу вчителю української мови та

Методичний кабінет iconВідділ освіти броварської рда районний методичний кабінет

Методичний кабінет iconКомунальна установа «Районний методичний кабінет» сзш I-III ст. №2 смт Муровані Курилівці

Методичний кабінет iconМетодична розробка
Бурдейна В. В., методист комунальної установи «Тростянецький районний методичний кабінет»
Методичний кабінет iconВеликоберезнянський Районний методичний кабінет
Учитель-словесник й учень-читач у просторі компетентнісно зорієнтованого уроку літератури
Методичний кабінет iconВідділ освіти Тальнівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет
Алфавітний покажчик портретів найвідоміших українських письменників
Методичний кабінет iconВідділ освіти Тальнівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Тальнівський нвк «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія»

Методичний кабінет iconРайонний методичний кабінет о. Генрі. «Останній листок»
Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка