Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання



Скачати 162.18 Kb.
Дата конвертації15.04.2017
Розмір162.18 Kb.


Н.В. Сергеєва

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
241 завдання

для інтерактивного навчання
7 клас



Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти Баришівської райдержадміністрації


Сергеєва Н. В.

Всесвітня історія. 241 завдання для інтерактивного навчання. 7 клас. – Садова ЗОШ, 2010.– 26с.

Посібник адресовано широкому колу читачів. Учителі зможуть використовувати його в організації традиційних і нетрадиційних форм роботи на уроці, при підготовці контрольних робіт та позаурочних навчальних заходів – ігор, олімпіад, тощо.

ВСТУП
У сучасних умовах зростає значення гуманітарної освіти, зміцнюється її зміст, оновлюються форми та методи навчальної діяльності. Школа сьогодні має відігравати важливу роль, допомагаючи молодим людям стати поінформованими, активними, самостійними і творчими особистостями.

Різновидом активної моделі навчання, яку варто використовувати на уроках історії є інтерактивні технології. Сутність їх полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Учитель під час інтерактивного уроку виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи учнів. Щоб урок пройшов цікаво, учителю потрібно такий матеріал, за допомогою якого можна легко організувати роботу учнів.

Мета цього посібника – дати матеріал, який навчить учнів порівнювати, давати визначення, впізнавати історичних діячів по даним з його біографії, робити висновки. Основним способом, який дозволяє проникнути духом часу, являється вивчення „крилатих висловів”. Щоб описати ті чи інші події, досить пригадати відомий вислів, який належить комусь з учасників.

В посібнику приділяється увага хронології, яка виступає одним з найважливіших засобів упорядкування, осмислення й узагальнення історичного матеріалу.


І. ХТО ЦІ ІСТОРИЧНІ ДІЯЧИ
Уважно прочитайте увесь текст, знайдіть ключові слова і вже за ними визначте історичну особу.
1. Належав до знатного роду Меровея. На завойованих землях він заснував королівство і дав початок династії Меровінгів. Зрікся аріанства і прийняв християнство за римським зразком. Хитрістю і лукавством позбувся своїх союзників, об’єднав усіх франків. За його наказом на початку VI ст. були записані судові звичаї франків.
2. Вважається одним із найвидатніших монархів усього середньовіччя. Рішучий, обдарований ясним розумом, фізично загартований, захоплювався їздою верхи, полюванням і плаванням. Він мав міцну статуру, проте не був високим на зріст. Майже все 71-річне життя провів у війнах, збільшуючи територію своєї держави. У 800 році став імператором “Священної Римської імперії”.
3. Народився в сім’ї бідного македонського селянина. Пройшов шлях від простого солдата до імператора. Отримав добру освіту. Енергійний, розумний, він віддавав державним справам багато часу. Від сучасників отримав прізвисько “Безсонний государ”. Намагався відновити колишні розміри Римської імперії. Багато зробив для збагачення держави. Придушив повстання “Ніка”, створив звід римського права.

4. Походив з корейшитських родів у Мецці. Дитинство провів у злиднях. У юнацтві займався караванною торгівлею. Згодом одружився з вдовою багатого купця. Був людиною справедливою, добропорядною. Пророкував нову релігію – іслам.
5. Син дрібного князя, якого через каліцтво називали кульгавий. Не вмів читати, але знав напам’ять біографії всіх великих полководців. Завойовник, підкорив Середню Азію, розгромив Золоту Орду. Розбудовував місто Самарканд. Розгромив турецьке військо, захопив в полон султана Баязида у 1402 р. в битві біля Анкари.
6. Вступив престол 9-ти річним хлопчиком і згодом став розумним і виваженим правителем. Князь всієї Русі, онук Івана Калити. Вів боротьбу з Суздалем‚ Володимиром, Твер’ю. 1380р. зустрів Мамая на Куликовому полі і розгромив його військо.
7. Англійський король, найхоробріший і найсильніший з усіх європейських рицарів, був жорстоким завойовником, отримав добру освіту, знався на музиці й поезії. Володів багатьма мовами, але англійської не знав зовсім. Брав участь у III Хрестовому поході.
8. Великий полководець з роду Кайду. Об’єднав під своєю владою кочові племена. У1206р. надали йому титул великого хана. Виявив себе блискучим стратегом, жорстоким правителем Монголії. Брав участь у битві на річці Калці.

9. Веселий, гострий на язик, неперевершений стрілець із лука. Сміливий, добрий, щирий селянин. Він “благородний розбійник”, завжди готовий допомогти несправедливо скривдженим.
10. Відомий проповідник, професор Празького університету. Вимагав простоти і доступності церкви для народних мас, виступав проти засилля духовенства, проти церковних поборів. Папа Римський відлучив його від церкви. В 1415р. було засуджено його погляди на церковному соборі, а самого проповідника спалено на багатті. Його смерть послужила сигналом до початку національно-релігійного руху в Чехії.
11. Народився в графській сім’ї в Італії. За вдачею був смиренний, мовчазний, добрий. Товариші його називали “ німим волом”. Здобувши наукові знання, почав читати лекції богослов’я в університетах Європи. Визнається головним представником філософії середньовіччя – схоластики. На початку ХIVст. було визнано святим. У 80-х роках ХIХ ст. Його філософія була визнана пануючою філософією католицизму.
12. Спочатку жив у Троїце-Сергієвому монастирі і, очевидно, працював в іконописній майстерні. Прикрашав настінними іконами Благовіщенський собор у московському кремлі. Найбільш відома робота – ікона “ Трійця”.

13. Правитель Англії. Створив міцне військо, побудував великий флот. Здобув над датчанами ряд перемог і змусив їх укласти договір про поділ Англії. Невтомний воїн, мудрий державець. Відкривав школи, заохочував написання «Англосаксонської хроніки».
14. Князь новгородський. Переміг німецьких лицарів на Неві. Об’єднав війська Північно-Східної Русі і Новгорода. Переміг шведів на Чудському озері. Прожив 43 роки. В 1942 р. був запроваджений орден його імені.
15. Діяльність його пов’язана з вищою школою у Константинополі. Він започаткував алгебру, склав медичну енциклопедію, винайшов світлову сигналізацію, був поетом і створив для імператорського палацу статуї, які приводилися в рух водою.
16. Слов’янський просвітитель. Вчився у Константинополі. Знав багато мов. Був патріаршим бібліотекарем, викладав філософію. В 40-60 рр. ІХ ст. брав участь у диспутах з іконоборцями в Сирії. Творець слов’янської абетки.

ІІ. КОЛИ І КИМ БУЛИ ВИДАНІ ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ
17. „Кодекс”

18. „Салічна правда”

19. „Золота булла”

20. „Книга страшного суду”

21. „Законник”

22. „ Канун”

23. „Робітниче законодавство”

24. „Мертонський статут”

25. „Велика хартія вольностей”

26. „Судебник”

27. „Мальфійська конституція”

28. „Вестмінстерський статут”

29. „Установлення справедливості”

30. „Руська правда”



ІІІ. ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ ІМЕНАМИ ПРАВИТЕЛІВ


31. Карл

32. Людовік VІ

33. Ричард І

34. Філіп ІV

35. Альфред

36. Вільгельм

37. Іоанн

38. Андрій

39. Іван

40. Дмитро

41. Людовік

42. Гарольд

43. Едуард

44. Карл V

45. Піпін

46. Канут

47. Генріх ІІІ

48. Болеслав І

49. Іоанн ІІ

50. Юрій


51. Генріх І

52. Казимір

53. Василій ІІ

54. Сімеон.

55. Людовік V

56. Едуард ІІІ

57. Людовік VІІІ

58. Фрідріх І

59. Людовік ХІ

60. Олександр

1. „Калита”

2. „Невський”

3. „Великий”

4. „Лев”


5. „Благочестивий”

6. „Безземельний”

7. „Синєзубий”

8. „Чорний”

9. „Оновитель”

10. „Великий”

11. „Красивий”

12. „Мудрий”

13. „Долгорукий”

14. „Завойовник”

15. „Сповідник”

16. „Боголюбський”

17. „Товстий”

18. „Левове Серце”

19. „Ледачий”

20. „Донськой”

21. „Болгарський”

22. „Великий”

23. „Хоробрий”

24. „Чорний принц”

25. „Короткий”

26. „Птахолов”

27. „Барбаросса”

28. „Болгаробойця”

29. „Світовий павук”

30. „Добрий”




ІV. ВКАЖІТЬ КОМУ НАЛЕЖАТЬ СЛОВА
61. „Ті, що тут перебувають у смутку та злиднях, там будуть веселі й багаті”
62. „Ніщо не варте більшої похвали, ніж людська душа”
63. „Ми маємо багато грошей: ось моря, ось судна! Але дивись, щоб потім, коли ти врятуєшся, не довелося тобі коли-небудь віддати перевагу смерті перед таким порятунком”
64. „Усе, що відповідає Корану в древніх книгах, є в Корані, а те, що не відповідає, не підходить для мусульман”
65. „Коли Адам орав, а Єва пряла, хто був тоді дворянином”
66. „Немає Бога, крім Аллаха, а Мухаммед – пророк його”
67. „До якої жахливої країни ти мене віддав. Тут звичаї потворні, житла похмурі, церкви жахливі”
68. „Хто не вміє прикидатися, той не вміє панувати”
69. „Я так люблю Францію, що волів би бачити в ній 6 правителів замість одного”
70. „Світ не вартий того, щоб мати двох володарів”
71. „Не можу зрадити свою совість. Якщо зречуся істини, то як наважуся подивитися в очі народу, який я завжди навчав говорити правду ”
72. „Поза церквою - немає спасіння ”
73. „Царі найбільше турбуються про благочестя духовенства, яке постійно молиться за них богові”
74. „Ось так і ти вчинив із тією чашею в Суассоні”
75. „Невже не знайдеться нікого, хто позбавив би мене цього попа”
76. „Якщо б я влучив у дитину, то другу стрілу випустив би у вас, і поза сумнівом, вам би це не минулося”
77. „Не має нічого гіднішого, ніж вивчення мудрості, від цього залежить добробут усього світу. Немає загрози більшої, ніж неуцтво”
78. „Прийди до мене, брате, в Москов”
79. „Мені нічого не треба, крім доброго коня, зброї і жалування для моїх людей. Це в мене є. Але звеліть звільнити від податків селян мого села Домремі”
80. „Брати мої милі, сини руські, молоді і великі, вже ніч іде, а день наближається грізний. Ранком будемо всі пити з однієї чаши смертної”
81. „Війни та чвари як свої, так і свої підданих приборкуй якомога швидше”
82. „Забери у собаки кістку – вони перестануть гризтися: забери майно у церкви – не знайдеш для неї попа”
83. „Ми нового не вводимо і старого не рушимо”
84. „Папо Клименте! Королю Філіпе! Не мене й року, як я покличу Вас на Суд Божий!”
85. „Хто до нас з мечем прийде, той від меча й загине.”


V. ВИЗНАЧТЕ ПЕРЕМОЖЦІВ У БИТВАХ


  1. На Каталаунських полях (451р.)

  2. Під Суассоном (486р.)

  3. Під Пуатьє (732р.)

  4. Поблизу Аугебурга (955р.)

  5. Під Гастінгсом (1066р.)

  6. Біля Бувіна (1214р.)

  7. На річці Калка (1223р.)

  8. На річці Нева (1240р.)

  9. Біля с. Мохі (1241р.)

  10. „Льодове побоїще” (1242р.)

  11. Біля Куртре (1302р.)

  12. Під Кресі (1346р.)

  13. Куликовська битва (1380р.)

  14. На Косовому полі (1389р.)

  15. Під Анкарою (1402р.)

  16. Поблизу Грюнвальда (1410р.)

  17. Неподалік Азінкура (1415р.)

  18. Під Бєлградом (1456р.)


VІ. ХТО ТАКІ?
Дайте визначення понять (визначення повинні розкривати значення слова‚ його ознаки і‚ можливо‚ походження)


104. Сеньйори –

105. Васали –



  1. Бюргери –

  2. Феодали –

  3. Варвари –

  4. Хрестоносці –

  5. Тамплієри –

  6. Єретики –

  7. Священики –

  8. Схоласти –

  9. Алхіміки –

  10. Гуманісти –

  11. Іконоборці –

  12. Бедуїни –

118. Вікінги –

119. Гусити –

120. Курфюрсти –

121. Імператори –

122. Маври –

123. Магнати –

124. Франки –

125. Монголи –

126. Яничари –

127. Турки-османи –

128. Султани –

129. Чомпі –

130. Таборити –

131. Вандали –




VІІ. ВИЗНАЧТЕ ДЕ ВІДБУВАЛАСЯ ПОДІЯ
132. Вперше зібралися генеральні штати .

133. Повстання „Ніка”

134. Винайдення книгодрукування в Західній Європі .

135. Поширення мистецтва ікебани.

136. Програма „Дванадцять статей”.

137. Розвивалося будівництво печерних храмів.

138. Створення перших аптек.

139. Альбігойські війни.

140. Битва біля Азенкура.

141. Виникнення ісламу.

142. Утвердження Латинської імперії хрестоносців .

143. „Здобуття Батьківщини”.

144. Укладено Кревську унію.

145. Правління Карла Лисого.

146. Утворення Сельджуцького султанату.

147. Прийняття християнства Володимиром Великим.

148. Селянське повстання Жакерія.

149. Битва на Косовому полі.

150. Відкриття пороху.

151. Реконкіста.


VІІІ. ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ АВТОРАМИ І ЇХ ІСТОРИЧНИМИ ТА ЛІТЕРАТУРНИМИ ТВОРАМИ
Автор

152. Франческо Петрарка

153. Шота Руставелі

154. Фома Аквінський

155. Володимир Мономах

156. Афанасій Нікітін

157. Ші Найань

158. Аврелій Августин

159. Григорій Турський

160. Беда Достойний

161. Джованні Боккачо

162. Марко Поло

163. Ноткер Заїка

164. Прокопій Касарійський

165. Відукінд

166. Константин Преславський

167. П’єр Абеляр

168. Данте Аліг’єрі

169. Ітн Ісхак

170. Фірдоусі



171. Анна Комнін
Твори


  1. “Вітязь в тигровій шкурі”

  2. “Книга царів”

  3. “Книга пісень”, “Про засоби проти всілякої долі”

  4. “Церковна історія англів”

  5. “Діяння Карла Великого”

  6. “Історія франків”

  7. “Азбучна молитва”

  8. “Історія саксів”

  9. “Життя посланця Божого”

  10. “Історія моїх поневірень”

  11. “Річкові заводі”

  12. “Декамерон”

  13. “Про Град Божий”

  14. “Про різноманітність світу”

  15. “Таємна історія”, “Історія воєн Юстиніана”

  16. “Ходіння за три моря”

  17. “Повчання дітям”

  18. “Сума теології”

  19. “Божественна комедія”

  20. “Олексіада ”

ІХ. ЧИ ЗГОДНІ ВИ З ТВЕРДЖЕННЯМИ
I. Виникнення ісламу і Арабський халіфат

  1. В IV ст. у арабів не було єдиної релігії, в різних містах півострова вшановували різних богів.

  2. Засновник ісламу Мухаммед народився близько 570р. в Ястребі.

  3. У Меккі було збудовано перший храм – мечеть.

  4. Іслам арабської означає “відданість Богові”.

  5. Священна книга мусульман – Коран.

  6. Іслам установив для віруючих 10 основних правил.

  7. Намісників окремих областей називали емірами.

  8. Аббасиди проводили активну завойовницьку політику.

  9. Світилом середньовічної медицини вважають Ібнсіну.

  10. Арабська держава припинила своє існування в результаті монгольського нашестя в 1258р.


II. Скандинавія

  1. У Західній Європі вікінгів називали варягами.

  2. Об’єднуючи Скандинавські країни, королі запроваджували християнство.

  3. Вікінги займалися торгівлею і здійснювали мирну колонізацію.

  4. Роль лідера серед Скандинавських країн належало Швеції.

  5. Утворення Данської держави пов’язують з ім’ям Гаральда Синьозубого.

  6. Героїчні пісні вікінгів називалися саги.

  7. У ХI ст. під владою короля Олафа Шотконунга об’єдналася Норвегія.

  8. Після завершення доби вікінгів населення Північної Європи помітно скоротилося.

  9. Кальмарська укія була підписана в 1387р.

  10. У Невській битві 1240р. Олександр розгромив шведське військо.


III. Релігійно-церковне життя

  1. У 1034р. відбувся останній розкол християнської церкви – схизма.

  2. Засновником західного чернецтва став у VI ст. Бенедикт Нурсійський.

  3. У французькому місті Клермон папа Інокентій III закликав християн до війни з мусульманами.

  4. Перший Хрестовий похід закінчився успішно.

  5. Протягом ХII ст. в Палестині виникли 3 рицарські ордени : госпітальєрів, тевтонський і тампілієрів.

  6. Християнство було проголошене у 336р. державною релігією в Римській імперії.

  7. “Авіньонський полон” пап почався за правління французького короля Філіпа IV Красивого.

  8. У Третьому хрестовому поході брав участь англійський король Річард I Левове Серце.

  9. Слово “конклав” у перекладі з латині означає “відкрита кімната”.

  10. Під час Другого хрестового походу хрестоносці захопили й пограбували Константинополь.



Х. ПРО ЩО ГОВОРЯТЬ ДАТИ



  1. – 800 р.

  2. – 988 р.

  3. – 1054 р.

  4. – 1096 – 1270 рр.

  5. – 1200 р.

  6. – 1209 – 1227 рр.

  7. – 1215р.

  8. – 1242 р.

  9. – 1265 р.

  10. – 1309 – 1377рр.

  11. – 1337 – 1453рр.

  12. – 1348 – 1349 рр.

  13. – 1358 р.

  14. – 1381р.

  15. – 1397 р.

  16. – 1419 – 1437 рр.

  17. – 1450 р.

  18. – 1453 р.

  19. – 1455 – 1485 рр.

  20. – 1480 р.

ХІ. ПОЯСНІТЬ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ
222. „Сім вільних мистецтв”

223. Альбігойські війни

224. Реконкіста

225. Столітня війна

226. „Наступ на Схід”

227. Релігійні війни

228. Золота Орда

229. Велике переселення народів

230. „Священна Римська імперія”

231. Генеральні штати

232. Арабський халіфат

233. Хрестові походи

234. „Авіньйонський полон пап”

235. Гуситські війни

236. Схизма

237. Духовно-рицарські ордени

238. Ганза

239. „Чорна смерть”

240. „Каролінгське відродження”

241. Станова монархія



ВІДПОВІДІ
І. Хто ці історичні діячі
1. Хлодвіг

2. Карл Великий

3. Юстиніан

4. Мухаммед

5. Тамерлан

6. Дмитро Донськой

7. Річард Левове Серце

8. Чінгісхан

9. Робін Гуд

10. Ян Гус

11. Фома Аквінський

12. Андрій Рубльов

13. Альфред Великий

14. Олександр Невський

15. Лев Математик

16. Кирило


ІІ. Коли і ким були видані законодавчі акти

18. Хлодвіг (496р.)

19. Карл IV (1356р.)

20. Вільгельм (1086р.)

21. Стефан Душан (1349р.)

22. Мехмед II 2пол.ХV ст.

23. Едуард III (1349-1351рр.)

24. Генріх III (1235р.)

25. Іоанн Безземельний (1215р.).

26. Іван III (1497)

27 Фрідріх II (1231р.)

28. Едуард I 1285. р.

29. Джано де ла Белла 1293р.

30. Ярослав Мудрий I пол. ХІ ст.


ІІІ. Встановіть відповідність між іменами правителів та їх прізвиськами
31-3 37-6 43-15 49-30 55-19

32-17 38-16 44-12 50-13 56-24

33-18 39-1 45-25 51-8 57-4

34-11 40-20 46-22 52-9 58-27

35-10 41-5 47-8 53-28 59-29

36-14 42-7 48-23 54-21 60-2


ІV. Вкажіть, кому належать слова

61. Урбан ІІ

62. Сенека

63. Феодора

64. Омар

65. Джол Болл

66. Варака

67. Анна Ярославна

68. Людовік ХІ

69. Карл Сміливий

70. Тимур

71. Ян Гус

72. Аврелій Августин

73. Юстініан

74. Хлодвіг

75. Генріх ІІ

76. Вільгельм Телль

77. Р. Бекон

78. Юрій Долгорукий

79. Жанна д’ Арк

80. Дмитрій Донськой

81. Людовік ІХ

82. Ян Гус

83. Литовські князі

84. Магістр ордену тамплієрів

85. Олександр Невський


V. Визначте переможців у битвах.
86. Римляни і гуни

87. Франки і гуни

88. Франки і араби

89. Угри і німецьке військо

90. Нормандці і англосакси

91. Французи і англійці

92. Монголи і руське військо

93. Новгородці і шведи

94. Угорці і монголи

95. Німецькі рицарі і новгородці

96. Французькі рицарі і жителі Фландрії

97. Французи і англійці

98. Руське військо і ординці

99. Турки-османи і сербське військо

100. Турки і монголи

101. Об’єднане військо і хрестоносці

102. Англійці і французи

103. Угорці і турки



VІІ. Визначте де відбувалися події

132. Франція.

133. Візантія

134. Німеччина.

135. Китай .

136.Чехія .

137.Індія .

138.Арабські країни .

139. Франція.

140. Франція.

141. Місто Мекка.

142.Візантія.

143.Угорщина.

144.Польща.

145.Франкська держава.

146.Туреччина.

147.Київська Русь.

148.Франція.

149.Сербія.

150.Китай

151.Іспанія.
VІІІ. Встановіть відповідність між авторами і їх творами
152-3 157-11 162-14 167-10

153-1 158-13 163-5 168-19

154-18 159-6 164-15 169-9

155-17 160-4 165-8 170-2

156-16 161-12 166-7 171-20


ІХ. Чи згодні ви з твердженням ?
Виникнення ісламу і Арабський халіфат .
„Так ”: 172‚ 175‚ 176‚ 180‚ 181.
Скандинавія
„ Так ”: 183‚ 184‚ 186‚ 187‚ 191.

Релігійно-церковне життя


„Так” : 193‚195‚196‚ 198‚199 .

Використана література
1. Бобіна І. А. Всесвітня історія: Різнорівневі завдання. 9 кл. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005 р. – 96 с.

2. Гісем О. В. Мартенюк О. О. Всесвітня історія 7 кл. Опорні схеми, таблиці, коментарії: Кам’янець-Подільський: ФОГ Сисин О. В., 2008 – 100 с.

3. Карліна О. Історія середніх віків. Підручник для 7 класу. – К.: Генеза, 2000 – 399 с.

4. Крижанівський О. П., Хірна О. О. Підручник для 7 кл. - Л.: Оріяна – Нова, 2007 – 271 с.

5. Ліхтер І. М. Історія середніх віків Підручник для 7 кл. - К.: Грамота, 2007 – 296 с.

6. Подоляк Н. Г. Історія середніх віків. Підручник для 7 кл. – К.: Генеза, 2007 – 207 с.

7. Савельєв О. М. Всесвітня історія. 721 завдання для інтерактивного навчання. 8 кл. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005 – 56 с.

8. Святокум О. Є. Історія середніх віків 7 кл.: Розробки уроків. – Х.: Веста: Видавництво „Ранок”, 2007. – 320 с.



9. Удальцова О. Д. Історія середніх віків т.1 Радянська школа. Київ. 1939 – 530 с.



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconМетодичне та дидактичне забезпечення вивчення інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України» в 6-му класі
Шкільні історичні курси є основою освітньої галузі «Суспільствознавство», Державний стандарт, якої конкретизує завдання І вимоги...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconБазові навчально-методичні матеріали з дисципліни «Всесвітня історія»
«Всесвітня історія» має за мету вивчення та інтерпретацію історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів та цивілізацій,...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconЗміст вступ Розділ Моделі інтерактивного навчання Розділ Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання та його складових
Розділ Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання та його складових
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconАнглійська мова Вчитель Палінчак В. О. клас с. 110 вивчити таблицю впр. 18, с. 110 письмово; впр. 23 с. 113-115 читати клас
України § всесвітня історія § 8 клас. Історія України § Всесвітня історія § 8
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconІсторія України. Всесвітня історія 5–9 класи навчальна програма
За основу для модернізації було прийнято програму 2012 року з історії для основної школи з урахуванням змін, яких вона зазнала під...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconІсторія України. Всесвітня історія 5–9 класи навчальна програма
За основу для модернізації було прийнято програму 2012 року з історії для основної школи з урахуванням змін, яких вона зазнала під...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconІсторія України. Всесвітня історія 5–9 класи навчальна програма
За основу для модернізації було прийнято програму 2012 року з історії для основної школи з урахуванням змін, яких вона зазнала під...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання icon«Роки «застою» (1964 1985)»
Ппз «Всесвітня історія за програмою 11-х класів» видавництва «Дієз-продукт», атлас «Новітня історія (1939 – 2003 рр.) 11 клас., картки...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconРобоча програма навчальної дисципліни «Історія Західної Європи І Північної Америки Нового часу. Перший період»
Західної Європи І північної Америки: з середини хуп ст до 1870-1871 рр. Робота програма навчальної дисципліни для студентів історичного...
Н. В. Сергеєва всесвітня історія 241 завдання для інтерактивного навчання iconСценарій інтелектуально-розважальної гри для учнів І та ІІ курсів робітничої професії «Оператор комп’ютерного набору»
Метод проведення заходу: інтегрований з елементами інтерактивного та індивідуального навчання


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка