На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос



Дата конвертації16.03.2018
Розмір445 b.





на конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос;

  • на конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос;

  • розвивати увагу, уяву, пом’ять,

  • мислення і творчі здібності;

  • виховувати бажання досліджувати сучасну українську літературу.











ГОЛОД

  • ГОЛОД

  • 1932-33 РОКІВ ЗАБРАВ

  • 1 0 М І Л Ь Й О Н І В

  • У К Р А Ї Н Ц І В













необхідність нового прочитання роману-хроніки «Марія» та глибшого опрацювання роману «Трояка ружа»

  • необхідність нового прочитання роману-хроніки «Марія» та глибшого опрацювання роману «Трояка ружа»

  • встановлення за допомогою компаративного аналізу спільних та відмінних рис образів Марії Перепутько і Дарусі Ілащук



Уласа Самчука

  • Уласа Самчука

  • Ж. Колоїз

  • А. Ситченко

  • Р. Мовчан

  • Я. Поліщук

  • О. Слоньовська

  • В. Сулима

  • П. Загребельний

  • М. Ткачук

  • А. Воят

  • В. Кулинич



  • романи “М а р і я”

  • Уласа Самчука

  • та

  • “С о л о д к а Д а р у с я”

  • Марії Матіос



проблема своєрідності

  • проблема своєрідності

  • авторського бачення

  • долі Марії і Дарусі



історико-біографічний

  • історико-біографічний

  • художньо-естетичний

  • компаративний







ВИКОРИСТАНА Л І Т Е Р А Т У Р А

  • 1. Улас Самчук. “Марія”. “Куди тече та річка”. – К.: Основа. – 1998. – с. 285.

  • 2. Марія Матіос. “Солодка Даруся”. – К.: Фоліо. – 2008. – с. 178.



А в т о р проекту

  • Яровенко

  • Сніжана

  • Павлівна

  • (Уманська

  • загальноосвітня

  • школа І-ІІ ступенів 4)

  • 28.04.2010.




Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconКонспект уроку української літератури в 11 класі
Роман Уласа Самчука «Марія» один з найдовершеніших творів про трагічну долю України, про Голодомор. Образ матері Марії
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconЖанрово стильове розмаїття творчості Марії Матіос Матіос Марія Василівна
Твори письменниці перекладені німецькою, сербською, румунською, російською, польською, хорватською, білоруською, азербайджанською,...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос icon«Хто вона, Марія?» (За романом У. Самчука
Мета : дослідити особливості ідейного навантаження образу Марії в романі У. Самчука «Марія», удосконалювати навички художнього читання...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconЛекція № Тема. Течії романтизму. Специфіка німецького романтизму Мета
Й. Фіхте. Розвивати естетичні смаки, навчати вмінню аналізувати художній твір, аналітизму, відшукувати спільні та відмінні риси у...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconОпрацюй біографію Уласа Самчука, запиши в зошиті її план. Прочитай публіцистичну статтю У. Самчука «Нарід чи чернь»
Тема: Улас Самчук. Життєвий І творчий шлях. Публіцистика У. Самчука уривки зі статті «Нарід чи чернь?»
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconФілософія повноти життя й любові за романом марії матіос «майже ніколи не навпаки»: літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання
Урокам позакласного читання понад 50 років. Н. Волошина пише про те, що така організаційна форма з’явилася у 1954-55 навчальному...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос icon«Уся – в музиці слова…» (М. Хороб) (до 60-річчя від дня народження Марії Вайно)
«Уся – в музиці слова…» (М. Хороб): до 60-річчя від дня народження Марії Вайно: інформ метод лист / Надвірнянська црб; уклад. М....
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconПерлина українського театру До 150-річчя від дня народження Марії Заньковецької
Перлина українського театру: До 150-річчя від дня народження Марії Заньковецької: Методично-бібліографічні матеріали / Укладачі:...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос iconМарія Пригара. Козак Голота Мета: ознайомити учнів з творчістю української письменниці Марії Пригари, з її твором «Козак Голота»
Мета: ознайомити учнів з творчістю української письменниці Марії Пригари, з її твором «Козак Голота»; вдосконалювати навички свідомого...
На конкретному літературному матеріалі показати за допомогою компаративного аналізу спільні та відмінні риси в образах Марії Уласа Самчука і Дарусі Марії Матіос icon«Шевченко і світова література. (Спроба компаративного аналізу творчості Т. Г. Шевченка в межах програми зі світової літератури)»
Практичне застосування компаративного аналізу творчості Т. Г. Шевченка в межах програми зі світової літератури


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка