Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі



Скачати 44,08 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір44,08 Kb.
ТипНаказ




НАКАЗ

ІВАНГОРОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

від **** №

с. Івангород

Про стан викладання світової

літератури та російської мови в школі
******* працює вчителем в Івангородській школі з 1986 року. Вчитель має вищу кваліфікаційну категорію. Вона успішно реалізує на уроках основні вимоги навчальних програм, забезпечує формування базового рівня знань, умінь та навичок у відповідності з державним стандартом. Забезпечує усвідомлені знання учнів з мови. На уроках літератури дбає про формування духовного багатства школярів, добивається засвоєння літературознавчих понять. Проблема над якою працює педагог: «Навчальний діалог, як засіб розвитку мовленнєвих і читацьких навичок учнів». Для реалізації зазначеної проблеми вчитель цілеспрямовано працює над формуванням читацької компетентності учнів, адже це, за переконаннями ********, має приводити читача до творчих пошуків та глибоких роздумів, самопізнання та пізнання внутрішнього світу інших особистостей, допомагати орієнтуватися в інформаційному просторі, бути готовим до самостійного здобуття знань.

Завдання, які ставить перед собою вчитель – стимулювати у школярів особистісне сприйняття прочитаного, здатність знаходити в ньому матеріал для міркувань; навчати вступати в діалог з автором; залучати до загальнолюдських духовних цінностей, виховувати естетичні смаки, високу читацьку та загальну культуру.

Для реалізації обраної проблеми ********* використовує досвід вітчизняних вчених та методистів Д.Затонського, Є. Волощук, О. Ніколаєнко, О. Ісаєвої, Л. Мірошниченко, Л. Чередник, В. Мухіна, Ф. Штейнбук, О. Гузь. 

******** в процесі викладання світової літератури та російської мови створила відповідні умови для самореалізації і саморозвитку учнів. Досить багато часу на уроках відводиться роботі з пізнавальними завданнями, завдяки чому учні привчаються до самостійної пошукової діяльності.

Досконало володіє сучасними освітніми технологіями.

У практиці роботи ******** є різні типи уроків. Це і стандартні (комбінований, урок засвоєння нових знань), це і так звані "нестандартні", але і вони вже стали для вчителя традиційними – урок-подорож, урок-детектив, урок-гра, урок-турнір (у середніх класах); урок-лекція, урок-семінар, урок-диспут, урок-діалог, урок-пошук, урок-застереження (у старших класах). У методичній скарбниці вчителя такі інтерактивні прийоми, як "інтелектуальна розминка", "мозковий штурм", "мікрофон", "ґронування", складання схем, "асоціативного куща", "сенкан", "творчий диктант", стратегії "обери позицію", "павутинка дискусії", "я так думаю", "спільне опитування" та інші.

  ****** творчо підходить до вибору методичних прийомів, враховуючи вікові особливості учнів, обсяг і ступінь складності навчального матеріалу, вибирає те, що дає результат. Результативність досвіду ****** характеризується такими показниками, як наявність в її учнів міцних знань, вмінь і навичок, високий рівень розвитку школярів.

Так, контрольну роботу в 11 класі на тему : «Модерністська проза на початку 20 століття» виконували 13 учнів. З них отримали оцінки

високого рівня-5 учнів;

достатнього-4 учні;

середнього-4 учні.

Типові помилки: визначення жанру есе та визначення рис індивідуального стилю Франца Кафки.

Таких результатів досягнуто завдяки оптимальному використанню відведеного на урок часу і власних сил.

У старших класах при вивченні оглядових тем, біографії деяких письменників, найбільш складних питань теорії літератури ****** застосовує уроки-лекції,   що будуються на основі інформаційно-монологічного методу і передбачають систематичний виклад матеріалу вчителем. Інтерес школярів до змісту лекції ***** підтримує шляхом активізації мислення: виконання хронологічних таблиць, паспорту книги, схем; постановки проблемного питання; створення "асоціативного" куща.. Домінуючою формою спілкування на уроках ***** є діалог. Діалогічна модель вивчення літератури передбачає використання діалогу на будь-якому етапах вивчення художнього твору: підготовки до аналізу, на підсумковому етапі. Вчитель сам вирішує його місце в структурі уроку, але зазвичай починає його сама, ставлячи перед учнями проблемне питання або створюючи проблемну ситуацію.


Своїм завданням ***** вважає необхідним допомогти учневі знайти особистісний сенс твору, пам’ятаючи, що у кожного читача є власне право і власна можливість осмислити чи переосмислити сказане автором. Формуванню навичок самостійного аналізу художніх творів та аргументованого оцінювання прочитаного сприяють індивідуальні проекти учнів, презентації, які вони захищають на уроці.

На уроках російської мови значну увагу приділяє мовленнєвій діяльності, а саме аудіюванню, говорінню, розвиває в учнів інтерес до вивчення мови (використання ігрових моментів, проведення мовних ігор), що допомагає корегувати, підвищувати рівень їхньої грамотності.

******* впроваджує на уроках мови сучасні методики в тісному зв’язку з набутим досвідом, формує навчальні компетентності учнів.

Контрольну роботу із російської мови в 9 класі виконували 14 учнів. З них на:

високий рівень-3 учні;

достатній-5 учнів;

середній-5 учнів;

початковий-1 учень

Типові помилки допущено в орфограмах: дві букви «н» в суфіксах прикметників –енн-, -онн-; буква «о» на місці ненаголошеної «о».
******* допомогає дітям опанувати зміст художніх творів, осягнути їхню естетичну вартість, сприяти самостійному виробленню ними висновків, важливих для формування особистості. Крім того, література дає велику насолоду душі, дарує радість спілкування з прекрасним, тому виховання життєвої потреби в читанні, отримання насолоди від зустрічі з книгою – один з важливих результатів роботи вчителя.

Виходячи з вищесказаного, НАКАЗУЮ:



  1. Вчителю *******

    1. Залучати до активної розумової праці всіх учнів.

    2. Розвивати навички самоаналізу та самоконтролю.

    3. Дотримуватись співвідношення в організації репродуктивної та творчої діяльності учнів.

    4. Формувати вміння вибирати і аналізувати ключові епізоди в творах.

    5. Проводити на уроках фізкультхвилинки або хвилинки відпочинку.

    6. Мотивувати навчальну діяльність учнів. Привчати учнів до самостійної дослідницької діяльності.

    7. Розвивати в учнів комунікативні навички.

  2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з НВР *****

Директор школи:


З наказом ознайомлені:
Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconНаказ №2 Про стан викладання та рівень знань, умінь та навичок учнів з української мови та літератури
Нвк протягом жовтня – грудня 2014-2015 вивчався стан викладання української мови та літератури. Проводилось відвідування уроків,...
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconПро стан викладання української мови та літератури в школі
Проводилось відвідування уроків української мови та літератури, перевірялось ведення шкільної документації
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconНавчальна Програма комплексного екзамену з практики усного та писемного мовлення першої іноземної мови, методики викладання іноземних мов, зарубіжної літератури та методики викладання світової літератури
Петрова Т. М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconУрок світової літератури в 6 класі з використанням мультимедійних технологій
Підготувала: Прадійчук Олена Лук’янівна, вчитель російської мови, світової літератури та основ християнської етики
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconМетодичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури, мов національних меншин І світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах
Відділ методики викладання української мови та літератури, мов національних меншин І світової літератури
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconТести з методики викладання зарубіжної літератури
Фахова підготовка вчителя світової літератури – необхідна умова його професійного успіху. Набути спеціальні педагогічні вміння вчителю-словеснику...
Наказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі iconКонспект уроку зі світової літератури
С. П. Фоміна,завідуюча навчально-методичним кабінетом світової літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені В. Сухомлинського...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка