Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці



Скачати 111.53 Kb.
Дата конвертації14.06.2017
Розмір111.53 Kb.
ТипНаказ


УКРАЇНА

ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА РАЙОННА РАДА

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УЛЯНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

вул. Жовтнева,5А, с.Улянівка Олександрійський район, Кіровоградська область, 28065, тел. 05(235) 6-23-22


Е-mail: ulyanivka_school@mail.ru Код ЄДРПОУ 26505275
НАКАЗ

від 27 .01.2014 р. №

с. Улянівка
Про підсумки проведення

Тижня охорони праці


На виконання наказу № 6 від 06.01.2014р. та на виконання пунктів плану роботи навчального закладу на 2013-2014 навчальний рік в період з 20 по 24 січня 2014 року в школі було проведено Тиждень охорони праці (надалі - Тиждень)

В процесі проведення Тижня було організовано роботу комісії, метою якої було перевірити стан охорони праці в структурних підрозділах. Комісією було виявлено наступні недоліки та виявлено такі зауваження та висновки:

Перевірка класних кімнат на предмет наявності класних куточків з питань безпеки життєдіяльності виявив наступне:


  • В окремих класних приміщеннях (5,6,9 класи відсутні схеми та інструкції евакуації з ІІ поверху)

  • у 6 класі куточок з безпеки життєдіяльності не відповідає тематиці проведеного тижня

При перевірці приміщень школи було виявлено періодичну недієвість туалету на ІІ поверсі, спричинену перемерзанням водогону у зв’язку із різким пониженням температур. У класній кімнаті 4 класу виявлено зламаною спинку парти, яка потребує ремонту. Заміни потребує також люмінесцентна лампа на коридорі ІІ поверху.

Перевірка журналу інструктажів працівників навчального закладу виявила, що всі працівники школи своєчасно пройшли повторне та вступне інструктування з питань безпеки життєдіяльності та вступний інструктаж новоприйняті працівники.

Біля місця чергового техпрацівника телефон знаходиться в робочому стані, номери екстрених служб, як то МНС, міліції, швидкої допомоги, оновлені. Ключі від виходів знаходяться у завідуючої господарством Оксамитної Н.В. Схеми евакуації в наявності як на І так і на ІІ поверсі.

У приміщенні спортивного залу на радіаторах опалення відсутні захисні короби.

Після ремонту даху не встановлено громовідводи, на що неодноразово звертали увагу відповідні служби.

Інвентар технічних працівників знаходиться у належному стані.

Потребує ремонту поріг біля запасного виходу із спортивного залу.

Позитивним є те, що деякі вказані недоліки за Актом Тижня ОП №2 були ліквідовані, а саме:

- відремонтовано освітлення у приміщенні 5 класу;

- відремонтовано учительський стілець (10 клас)

- замінено дверні ручки в учнівських туалетах І та ІІ поверхів.
У відповідності до вище вказаного
Н А К А З У Ю:


  1. Особам, відповідальним за усунення виявлених недоліків здійснити відповідні заходи у визначені актом комісії терміни;

  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи, Шкідін Н.Т.:

    1. Здійснити контроль за станом виправлення класними керівниками виявлених недоліків (у терміни визначені Актом Тижня);

  1. Завідуючій шкільним господарством Оксамитній Н.В.

3.1.Продовжити роботу по усуненню виявлених недоліків

3.2. Забезпечити безпечні умови праці в зимовий період шляхом розчищення від снігу доріжок, запобігання обледенінню, посипання піском та сіллю.





  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи ___________________ Л. Романець


З наказом ознайомлені:

______________Н.Шкідін ________________ Т.Чижович

______________Н.Осипенко ________________В.Гонтаренко

______________ Т.Ляснікова ________________ Н.Гаврілова

______________ Т.Биковська ________________ С.Коломоєць

______________ В.Бетлей ________________ І.Масляєва

______________ В.Реу ________________ С.Метелиця

______________ Я.Рудь ________________ А.Тимошенко



______________ І.Абрамян ________________ В.Безугла

______________Н.Оксамитна ________________Н.Артеменко

______________М.Бобошко ________________Н.Іванова

______________Н.Гордійчук ________________В.Балаш

______________І.Удовиченко ________________С.Мотуленко

______________




АКТ №3

ТИЖДЕНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ

Комісія в складі

Голова комісії: Шкідін Наталія Тимофіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи

Члени комісії: Бетлей Віктор Володимирович, голова ПК, вчитель основ здоров’я

Осипенко Наталія Олександрівна, вчитель математики

Оксамитна Ніна Василівна, завідуюча господарством школи

призначена наказом № ______ від 03.09.2013 р.

провела перевірку стану охорони праці Улянівської ЗШ І-ІІІ ст.

В результаті перевірки виявлено такі недоліки:


№ з/п

Виявлені недоліки

Пропозиції щодо їх усунення

Термін усунення

Відповідальний

1

Зламана шухляда столу у приміщенні 11 класу

Відремонтувати та усунути виявлені недоліки

До 31.01.2014

Класний керівник, завідуючий господарством

2

Зламана спинка парти у 4 класі

Відремонтувати

До 30.01.2014

Завідуючий господарством

3


Відсутність громовідводів


Порушити клопотання перед відділом освіти про встановлення громовідводів

Протягом року

Оксамитна Н.В.

4

Відсутність захисних коробів у приміщенні спортивного залу




Протягом семестру

Оксамитна Н.В.

5



Необхідність ремонту порогу на виході із спортивного залу




За належних погодних умов

Оксамитна Н.В.

Голова комісії ________________ Н.Шкідін

Члени комісії ________________ В. Бетлей

________________ Н.. Осипенко

________________ Н. Оксамитна



План-конспект уроку

Тема:Генріх Гейне –  німецький поет-романтик. "Книга пісень” – видатне явище німецького романтизму

Мета:

•                       ознайомити учнів  з найважливішими етапами життя і творчості Г. Гейне;

•                       дослідити ознаки романтизму в поезії Г. Гейне,

•                       визначити фольклорні витоки поезій ;

•                       поглиблювати навички аналізу ліричних творів;

•                       розвивати логічне мислення; зв’язне мовлення;

•                       сприяти формуванню естетичних смаків в учнів.

 

Обладнання: картки із текстами або тексти поезій з «Книги пісень» Г. Гейне.



Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Презентація теми, мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Естетичні принципи романтизму:.

     Розчарування, песимістичне і трагічне розуміння життя, світу.

     Утвердження духовної самобутності і неповторності кожної людини. Культ почуттів.

     Інтенсивне використання художніх засобів.

     Звертання до народної творчості.

     Природа стає «дзеркалом» внутрішнього світу людини.

     Два світи – ідеальний (ірреальний) та реальний, та їх противоборство.

     Герой – особистість яскрава, незвичайна, часто трагічна, бунтівник.

     Інтерес до фантастики, екзотичних картин природи.

 

ІІІ. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу



1.     Слово вчителя.

Багатим та змістовним було життя великого німецького поета ХІХ ст. Генріха Гейне. Він бачив в дитинстві Наполеона та наполеонівські війська, які окупували його рідне місто Дюссельдорф. Він навчався у найкращих німецьких університетах, слухав лекції відомого філософа Гегеля, йому доводилося бачити Гете, спілкуватися з ним, він товаришував із російським поетом Ф.І. Тютчевим та із багатьма німецькими, французькими, польськими видатними літераторами, художниками, артистами, музикантами.

Останні 25 років свого життя Гейне провів в Парижі, де знаходився у колі таких видатних людей, як Бальзак, Жорж Санд, Шопен, Мюссе. В 40-ві рр., у знаменні часи європейських революцій, Гейне став другом молодого Карла Маркса. Перша половина ХІХ ст., наповнена великими історичними подіями, давала багатий матеріал для творчості Г. Гейне, поета-лірика, мислителя, політичного сатирика, публіциста, драматурга, критика.

Сьогодні на уроці ми познайомимося лише із основними вехами життя та із вершинами поетичної творчості романтика ХІХ ст. Генріха Гейне.

 

2.     Повідомлення підготовлених учнів «Життя та творчість Генріха Гейне» за планом

•         Дитинство. Юність. Початок творчого шляху. Збірка поезій "Книга пісень”. Кінець 10-х –  20-ті рр. XIXст.

•         Гейне у Франції. Публіцистика та поезія 30-х рр. XIXст.

•         Останній період творчості.40 – 50 рр. XIXст. Збірка "Романсеро”.


Вчитель. Вірші 1816 – 1827 рр. склали цілу книгу «Книга пісень» (1827). Ця поетична збірка принесла йому визнання у Німеччині, а згодом і в усьому світі. За життя автора вона видавалась 13 разів; багато віршів були покладені на музику Р. Шуманом, Ф. Шубертом, Й. Брамсом, П. Чайковським, Р. Штраусом, Е. Грігом та ін. «Книга пісень» складається з п’яти  розділів. Перший розділ, «Юнацькі страждання», є найбільш романтичним. Другий розділ, «Ліричне інтермецо», зображує страждання як одвічну, але завжди нову історію. У третьому розділі, «Повернення на батьківщину», любовні страждання юності вже сприймаються на часовій відстані, наводячи на думку переосмислення всього, що сталося. Четвертий розділ, лірична поема «З «Подорожі на Гарц»» - це усамітнення ліричного героя, гармонія з природою. В останньому розділі — «Північному морі» — домінуючим стає аналітичне начало. Ліричний герой, котрий пережив розчарування, втрати, прагне тепер жити одним життям з природою, відчути себе малою, але необхідною часткою всесвіту. Йому здаються тепер марнотою пусті хвилювання, він позбувся романтичних мрій та ілюзій.

 

3.       Робота в групах. Художні особливості  збірки «Книга пісень».



Завдання: Учні поділяються на 4 групи (за основними розділами «Книги пісень»), отримують картки з текстами творів.

Мета цієї роботи: дослідити ознаки романтизму в творчості Генріха Гейне; виявити художні особливості збірки «Книга пісень», прослідити творчу еволюцію поета.

1.     Проаналізувати твори.

2.     Визначити тему, ідею, основні мотиви, образи.

3.     Охарактеризуйте образ ліричного героя.

4.     Підготувати невеликий виступ.

 

 

4.       Підбиття підсумків роботи в групах. Бесіда:



   Визначте домінуючий жанр збірки. (Пісні).

   В чому проявляється зв’язок поезії Гейне з народною творчістю? (Задушевність, простота лексики, ліризм, щирість, прозорість форми, використання характерних для фольклору виражальних засобів (паралелізми, лексичні й синтаксичні повтори, повтори словосполучень, смислових, образних, словесних контрастів і антитез), мелодійність). Наведіть приклади.

   Вірші, яких жанрів зустрічаються у збірці? (Сонети, балади, романси).

   Як ви можете схарактеризувати ліричного героя збірки? (Ліричний герой – сильна особистість, яка протистоїть суспільству, кредо ліричного героя Гейне – без кохання немає щастя, без щастя неможливе життя, краса природи для нього єдиний спосіб знайти душевну рівновагу, виразити свої почуття).

    Доведіть, що у віршах Гейне існують два світи: реальний та ідеальний. (Наприклад: «Прощавайте, пишні зали, / Пишні фанти, пишні дами! / Хочу я податись в гори - / І сміятися над вами.»)

   Чим відрізняються розділи між собою, чи можемо ми говорити про еволюцію  поетичного стилю Гейне?

   Що об’єднує розділи збірки? (Тема кохання).

   Чи змінюється ставлення героя до почуття кохання?

   Чи змінюється настрій у циклах збірки?

   Чи завжди кохання для героя трагічне? (Ні, вже в циклі «знову на батьківщині» герой іронізує над своїми почуттями).

 

5.       Виразне читання поезії «Не знаю, що стало зо мною…» Генріха Гейне.

6.       Бесіда на сприйняття поезії.

     Про кого ми дізнаємося з цього вірша? («Незнана красуня … коси її золоті… Лорелей»).

     Хто розповідає нам «казку стару…», про красуню, яка своїм співом прирікає на загибель човнярів? (Ліричний герой).

     Як ви гадаєте, чому ця «казка» не дає «…ні сну, ні спокою…» ліричному герою? (Діва Лореляй є для нього символом кохання, такого ж неминучого, прекрасного та згубного).



7.       Коментар вчителя. Легенда про сирену Лореляй.

У цикл «Знову на батьківщину» входить знаменитий вірш, присвячений рейнській золотоволосій красуні Лореляй. Це давня народна легенда про загиблу нещасну красуню, котра випливає на узбережжя і заворожує всіх, хто пливе Рейном поблизу високої скелі, і це призводить до трагедії. Саме Гейне зробив цей сюжет дуже популярним, і його вірш став народною піснею. Лореляй втілює згубну силу любові, котрою вона наділена не зі своєї волі, адже любов — це складне, загадкове почуття, котре дуже важко збагнути.


Вчитель: Пропоную вам, подивитись на тексти цієї поезії мовою оригіналу та сучасний переклад Тараса Малковича. Існує кілька перекладів цієї поезії, пропоную і вам спробувати створити свій. (При умові володіння учнями німецькою мовою).

 

9.       Підбиття підсумків:



Вчитель: В одному з листів у вересні 1822 року Гейне писав: «Звідусіль я чую, що викликав і далі викликаю великий інтерес (як поет). Хвалять чи лають – мені байдуже. Я не сходжу з тієї дороги, котру раз і назавжди визнав найкращою. Дехто каже, що вона заведе мене у злидні, інші – на Парнас, а треті, що вона веде прямо у пекло. Хоч би як там було, цей шлях новий, я шукаю пригод.»

Поет не помилявся. «Книга пісень» ще за життя автора витримала 13 видань, а 1855 року вийшла у французьких перекладах. Багато віршів з «Книги пісень» покладено на музику такими видатними композиторами як Шуман, Шуберт, Ліст, Берліоз, Шопен, Гріг, Чайковський, Мусоргський, Бородін, Римський-Корсаков, Танєєв, Лисенко, Рудкевич, Ревуцький, Лятошинський та ін. Чимало поезій з книги Гейне стали народними піснями і в Німеччині, і за її межами, наприклад, у Боснії – «Азра», у Грузії – «Вродливице рибачко», в Україні – «Коли розлучаються двоє…». Пропоную вам прослухати романс «Коли розлучаються двоє…» у виконанні Бориса Гмирі в дуеті з І. Козловським.



10.  Прослуховування романсу «Коли розлучаються двоє…».       

 

IV. Домашнє завдання.

 

Підібрати цитати-відповіді на запитання:

1.     Чим є кохання для Генріха Гейне?

2.     Яку роль відіграє природа в поезіях Генріха Гейне?

 

http://go4.imgsmail.ru/imgpreview?key=http%3a//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b6/heinrich_heine.png/220px-heinrich_heine.png&mb=wikipedia_preview_001&w=100 



 

Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №72 Про підсумки Тижня профорієнтації в навчальних закладах району
Пдют «істок» та дюсш №11 району для учнів 1-11 класів було проведено Тиждень профорієнтації
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №167 Про проведення районного етапу Всеукраїнської акції "Птах року 2009 ремез"
Хмельницької ода №150 від 18. 03. 2009 року з метою привернення уваги учнівської молоді до проблеми охорони птахів та їх природних...
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №1072 Про проведення міського освітнього проекту «Екологічний марафон»
На виконання Програми охорони навколишнього природного середовища м. Суми на 2016-2018 роки, з метою проведення освітньо-інформаційних...
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №214 Про підсумки проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу
Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури. Взяли участь 22 учнів школи 6-11 класів
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №124 м. Коломия Про підсумки проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти міста атестаційною комісією ІІ рівня при управлінні освіти міської ради у 2012 році

Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №3 Про підсумки проведення міських новорічних заходів, організації зимових канікул у 2016/2017 навчальному році
Про підсумки проведення міських новорічних заходів, організації зимових канікул у 2016/2017 навчальному році
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconПоложення про проведення тижня інформатики у знз загальні положення
Це може бути, наприклад, якась змістовна лінія курсу інформатики: «Хто володіє інформацією, той володіє світом» – цей вислів У. Черчілля...
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №291 Про підсумки проведення обласного фестивалю вчительської та учнівської творчості „Проліски надії 2013
Вінницького обласного Будинку культури учителя від 16. 01. 2012 №14/18/1 „Про проведення обласного фестивалю вчительської та учнівської...
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconПлан проведення тижня «Вернісаж мистецтв» Понеділок Відкриття тижня Вступне слово вчителя «Абетка мистецтв»
Екскурсія на батьківщину Казимира Малевича до Пархомівського історико-художнього музею
Наказ № с. Улянівка Про підсумки проведення Тижня охорони праці iconНаказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка