Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік



Скачати 160.63 Kb.
Дата конвертації18.08.2017
Розмір160.63 Kb.
ТипНаказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ І КРАЄЗНАВСТВА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

НАКАЗ

«29» травня 2013 р. № 52А
м. Київ

Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської

історико-географічної експедиції

„Історія міст і сіл України”

за 2012 рік
Відповідно до Умов проведення Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” (лист Міністерства освіти і науки від 24.03.06. № 1/9-177), листа Українського державного центру туризму та краєзнавства учнівської молоді від 02.10.06. № 106 з 14 по 17 травня 2013 року проведено ІІІ Всеукраїнський тур зазначеної експедиції.

На підставі висновків журі IIІ Всеукраїнського туру


Н А К А З У Ю:
1. Інформацію про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” за 2012 рік взяти до уваги (додається) та направити на адреси Кримського республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських центрів туризму і краєзнавства учнівської молоді, станцій юних туристів.

2. Визнати переможцями ІІІ Всеукраїнського туру історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” та нагородити грамотами Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді такі колективи та окремих учасників:


за напрямом нарисів-описів:
- учасників пошукової групи краєзнавчо-туристичного гуртка Позашкільного навчального закладу „Центр дитячого та юнацького туризму і екскурсій” управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації (кер. Луганцева М.А., Луганцев Д.І.) за роботу „Історичне минуле і сьогодення села Виблі”;

- учасників експедиційного загону „Нащадки” Козелецької станції юних туристів Чернігівської області (кер. Янко Л.О.) за роботу „Даньківка під покровом Святого Георгія”;

- членів гуртка „Історики –краєзнавці” Центру туризму, краєзнавства, екскурсій та спорту учнівської молоді м. Черкаси (кер. Щербина М.М.) за роботу „Мліїв – Симиренкова земля! ”;

- членів географо-краєзнавчого гуртка „Краєзнавець” комунального позашкільного навчального закладу „Центр туристично-краєзнавчої творчості” Чернігівської районної ради Чернігівської області (кер. Свинтуховська К.С.) за роботу „Крізь плин віків до сьогодення.... Село Старий Білоус”;

- учасників пошукового загону „Краєзнавець” Шилівської ЗОШ І – ІІІ ст. Зіньківського району Полтавської області (кер. Старостенко Н.В.) за роботу „Хрипки: з надією на новий світанок”;

- учасників пошукової групи Калуської філії Івано-Франківського обласного державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (кер. П’єх О.І.) за роботу „Верхня – гордість землі калуської”;

- членів гуртка „Юний краєзнавець” Осійської ЗОШ І – ІІІ ст. Іршавського району Закарпатської області (кер. Магурська М.Д., Бойко М.В.) за роботу „Село Осій: незабутні сторінки історії”;

- членів гуртка „Історики-краєзнавці” Краснопільського районного центру дитячої та юнацької творчості Сумської області (кер. Янкова О.Л.) за роботу „Минуле і сучасне села Великий Бобрик Краснопільського району”;

- учасників експедиційного загону Куликівського районного Центру позашкільної освіти Чернігівської області (кер. Федоренко Ю. М.) за роботу „Козака Кладька земля”;

- членів історико-краєзнавчого гуртка „Пошук” Клесівської ЗОШ І – ІІ ст. – ліцею Сарненського району Рівненської області (кер. Захарчук О.І.) за роботу „Селище Клесів – столиця українського бурштину”;

- учасників пошукового загону учнів ЗОШ № 7 м. Добропілля Донецької області (кер. Петренко О.М.) за роботу „Історія села Завидо-Кудашева Добропільського району”;

- Шарт Катерину, ученицю 11 класу Троїцької ЗОШ І – ІІІ ст. Новоодеського району Миколаївської області (кер. Іванова Н.І.) за роботу „Історія зниклого села Добрянка”;

- Клименко Аліну, учасницю краєзнавчого гуртка „Скіф” комунального закладу „Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді” Запорізької обласної Ради (кер. Гадючко О.О.) за роботу „Історія села Партизани”.
за напрямом туристсько-краєзнавчих маршрутів:
- Притуляк Ольгу, члена гуртка „Історичне краєзнавство” при Коровійській ЗОШ І – ІІІ ст. Глибоцького центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді (кер. Щериля Л.О.) за роботу „Археологічні пам’ятки рідного краю”;

- учасників пошукової групи вихованців дитячо-юнацького клубу спортивного орієнтування і туризму „Валтекс” м. Лубни Полтавської області (кер. Полонський М.М.) за роботу „До Горганських водоспадів”;

- учасників творчої групи учнів груп 225 – 226 професійно-технічного навчального закладу „Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування” (кер. Антішко М.І., Всянська А.В.) за роботу „Вулиця Шосейна – від минулого до сучасності”;

- членів гуртка „Географи-краєзнавці” комунального позашкільного навчального закладу „Центр туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді” м. Севастополя (кер. Шик М.В.) за роботу „У краю гірських річок і стародавніх легенд”;

- учасників експедиційного загону туристсько-краєзнавчого гуртка „Беркут” Рокитнівського НВК „Школа І – ІІІ ст. – ліцей” Рівненської області (кер.Хмельовський ) за роботу „Рокитнівський тракт”;

- учасників творчої групи учнів ЗОШ І – ІІІ ст. № 9 ім. М.М. Коцюбинського м. Чернігова (кер. Ничипоренко С.М.) за роботу „Екскурсійний маршрут містом Новгород-Сіверським „Перлинами національної спадщини північної Пальміри України”;

- учасників авторської групи пошукового загону „Скіф” Миргородської міської станції юних туристів Полтавської області (кер. Кіріченко І.І.) за роботу „Мир-городок крізь віки”;

- вихованців туристсько-краєзнавчого клубу „Альта” Черкаської районної станції юних техніків Черкаської області (кер. Журило А.М., Журило М.М.) за роботу „Мошни – на перехресті віків”.

- учасників експедиційного загону гуртка „Спортивний туризм” Сторожинецького центру дитячої та юнацької творчості Чернівецької області (кер. Кіс А.В., Кіс О.В.) за роботу „Втрачене обличчя”;

- учасників авторської групи гуртка „Географи-краєзнавці” Ковельської міської станції юних туристів Волинської області (кер. Шевчук Г.П.) за роботу „Стежками Ковельщини”;

- членів історико-краєзнавчого гуртка Центру туризму і краєзнавства учнівської молоді м. Ніжина Чернігівської області (кер. Кресан Ж.В.) за роботу "Екскурсійний маршрут „Ніжин – місто легенд”;

- Сємікова Владислава, учня 8 класу Жемчужинської ЗОШ І – ІІІ ст. Нижньогірського району АР Крим (кер. Сулейманова Ш.Д.) за роботу „Стежками неповторної Жемчужини Нижньогір’я”;

- учасників авторської групи учнів 11-А класу, членів шкільного інформаційного центру „Зелена Волинь” Луцького навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 24 – технічний ліцей” Волинської області (кер. Сорока Н.М.) за роботу „Стежками Турійщини”.

3. Визнати переможцями ІІІ Всеукраїнського туру історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” та порушити клопотання перед Правлінням Національної спілки краєзнавців України про нагородження відзнаками Спілки такі колективи та окремих учасників:

- членів гуртка „Юний краєзнавець” Перемилівської ЗОШ І – ІІ ст. Млинівської районної ради Рівненської області (кер. Максимчук В.М.) за роботу „Нарис – опис села Перемилівка”;

- учасників пошукового загону „Славія” Миргородської ЗОШ № 1 імені Панаса Мирного Полтавської області (кер. Москаленко Я.В.) за роботу „Село Зуївці: від розбійників до звитяжців”;

- учнів 5 класу Вільшанської ЗОШ І – ІІІ ст. Дворічанської районної ради Харківської області (кер. Лебединська К.О.) за роботу „Моє село – для мене ти єдине”;

- учасників пошукового загону „Слідопити” Золотівської багатопрофільної гімназії Первомайської міської ради Луганської області (кер. Пивоварова Т.І.) за роботу „Історія міста Золоте”;

- Москаленка Ігоря, учня 8 класу, вихованця літературно-краєзнавчого гуртка „Пошук” Коростишівської ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 імені Г.І. Шелушкова Житомирської області (кер. Вайднер З.В.) за роботу „Земле моя – ти всеблагая мати”;

- Драницьку Олену, ученицю 9 класу Піддубцівської ЗОШ І – ІІІ ст. Луцького району Волинської області (кер. Стадницька Т.О.) за роботу „Історія села Піддубці”;

- учнів 9 класу Крикливецької ЗОШ І – ІІІ ст. Крижопільського району Вінницької області (кер. Кравець Я.В.) за роботу „Історія села Крикливець”;

- членів гуртків „Юні екскурсоводи”, „Юні етнографи” Млинівського районного центру туристсько-краєзнавчої творчості учнівської молоді Рівненської області (кер. Онищук В.З., Кісільчук І.А.) за роботу „Острожець від давнини до сьогодення”;

- учасників секції „Край” Бранівської ЗОШ І – ІІІ ст. Горохівського району Волинської області (кер. Войніцька Ж.А.) за роботу „Історія села Брани”;

- Корущак Маргариту, Мельниченко Юлію, учениць 11 класу Новогригорівської Першої ЗОШ І – ІІІ ст. Долинської РДА Кіровоградської області (кер. Шведюк В.М.) за роботу „Мого села біографія”;

- Кохно Ігоря, учня 9 класу Великобубнівської ЗОШ І – ІІІ ст. Роменської районної ради Сумської області (кер. Кохно В.В.) за роботу „Великі Бубни – прадавня українська земля”;

- Орлову Ренату, ученицю 9-Б класу Костичанської ЗОШ І – ІІІ ст. імені Іона Ватамана Новоселицького району Чернівецької області (кер. Каптар В.В.) за роботу „Моє село – моя історія жива (нариси історії села Костичани)”;

- Романюк Аліну, ученицю 9 класу Новогуйвинської гімназії Житомирського району Житомирської області (кер. Ярошенко О.Ф.) за роботу „Новогуйвинське – рідний серцю куточок”;

- членів гуртка „Сходинки краєзнавства” Мутвицької ЗОШ І – ІІІ ст. Зарічненського району Рівненської області (кер. Тумаш В.М.) за роботу „Село, де перехрестилися століття”;

- учасників пошукового загону „Едельвейс” Полтавської гімназії № 21 (кер. Жадан Л.М.) за роботу „Селище Родниківське – минуле і сучасність”;

- учасників творчої групи історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” Гумниської ЗОШ І – ІІ ст. Буського району Львівської області (кер. Шкільна І.М.) за роботу „Історія села Гумниська Буського району Львівської області”;

- членів гуртка „Пішохідний туризм” Станції юних туристів м. Умані Черкаської області (кер. Пилипчак Ю.І.) за роботу „Славне місто Тульчин”;

- учасників пошукового загону клубу „Сузір’я краєзнавства” Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю (кер. Олійник Н.В.) за роботу „Весняні співи Косівщини”;

- учасників творчої групи історико-краєзнавчого гуртка „Краєзнавець” комунального позашкільного навчального закладу „Центр туристично-краєзнавчої творчості” Чернігівської районної ради Чернігівської області (кер. Галушко Н.І.) за роботу „Малі села – великі проблеми. Козероги”;

- Веселовську Уляну, члена гуртка „Географічне краєзнавство” Глибоцького центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді Чернівецької області (кер. Ванхала М.К.) за роботу „Формування етносоціальних процесів в смт. Глибока”.


4. Визнати переможцями ІІІ Всеукраїнського туру історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” та порушити клопотання перед Президією Вченої ради Українського географічного товариства про нагородження відзнаками товариства такі колективи та окремих учасників:

- Крамного Станіслава, Радченко Анну, вихованців гуртка „Юні краєзнавці” Петропавлівського будинку творчості дітей та юнацтва Дніпропетровської області (кер. Сінгур Л.П.) за роботу „Присамарський величний наш краю!”;

- учасників пошукового загону „Олімп” Лубенської ЗОШ І – ІІІ ст. № 7 Лубенської міської ради Полтавської області (кер. Лобода Т.І., Черевко Н.В.) за роботу „Церкви – душа Лубенщини”;

- членів „Туристсько-краєзнавчого” гуртка навчально-виховного комплексу № 2 м. Каменя-Каширського Волинської області (кер. Пась О.В.) за роботу „Екскурсійний маршрут до річки Сліпа Турія, яка нікуди не впадає”;

- Горшкову Катерину, Бакун Наталію, вихованців гуртка „Пішохідний туризм” Центру туризму, краєзнавства і екскурсій учнівської молоді „Фортуна” м. Кривого Рогу Дніпропетровської області (кер. Килимчук А. Ю., Бакун Л.С.) за роботу „Об’єкти індустріальної спадщини Шмаковського та Галковського рудників”;

- Андреєва Владислава, учня 11 класу ЗОШ І – ІІІ ст. № 11 м. Ялти АР Крим (кер. Карасьова А.В.) за роботу „Перлини спадщини пагорба Полікур”;

- Ткачука Дмитра, учня 11-Б класу Озерненської гімназії Житомирського району Житомирської області (кер. Лещенко Г.А.) за роботу „Його полотна дихають, сміються і страждають”;

- членів гуртка „Юні літературознавці” Харківської спеціалізованої школи І – ІІІ ст. № 18 Харківської міської ради (кер. Гавриленко К.І.) за роботу „Харків. Літературними стежками”;

- вихованців „Школи Журналістики” Будинку дитячої та юнацької творчості Заводського району м. Миколаєва (кер. Василенко І.А.) за роботу „Літературний Миколаїв (кінець ХVІІІ – ХІХ ст.)”;

- Драгомерецьку Анастасію, вихованку гуртка „Скаутинг і краєзнавство” комунального закладу „Запорізький обласний центр туризму та краєзнавства учнівської молоді” Запорізької обласної ради (кер. Янущенко Д.В.) за роботу „Подорож Василівським районом Запорізької області: сторінками історії від минулого до сьогодення”;

- учасників пошукової групи „Рівняночка” Рівненського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – спеціалізована спортивна школа” № 26 (кер. Осніцька Н.О.) за роботу „Березнівщина унікальна”;

- вихованців школи краєзнавчих наук комунального позашкільного навчального закладу Білопільської районної ради Сумської області „Центр дитячої та юнацької творчості” (кер. Муха В.В., Пєскова В.І.) за роботу „Куянівка – мого дитинства срібне джерело”;

- членів гуртків „Спортивний туризм з елементами велотуризму” та „Юні екскурсоводи” Центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді „Мандрівник” м. Кривого Рогу Дніпропетровської області (кер. Троценко О.А., Троценко С.А.) за роботу „Родзинки Криворіжжя”;

- учасників пошукової групи туристсько-краєзнавчого гуртка при Івано-Франківській школі-інтернат І – ІІІ ст. № 1 з поглибленим вивченням правознавства, фізичної культури та трудового навчання Івано-Франківського обласного державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (кер. Жирак І.Й.) за роботу „Застигла в камені історія віків”;

- Мельник Любов, члена гуртка „Юні музеєзнавці” Калуської філії Івано-Франківського обласного державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (кер. Кубрак О.П.) за роботу „Мандрівка в минуле стежками сьогодення”.
5. За наявності бюджетного фінансування провести збір переможців Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” за 2012 рік.

В.о. Директора Д.Г.Омельченко

Додаток

до наказу Укрдержцентру туризму



і краєзнавства учнівської молоді

від 29 травня 2013р. №52А


І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки проведення ІІІ Всеукраїнського туру

історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України”

за 2012 рік

Відповідно до Умов проведення Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст і сіл України” (далі – експедиція) у позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя було проведено 1-й та 2-й тури експедиції. Кращі роботи 2-го туру експедиції направлені для участі у 3-му Всеукраїнському турі.

Експедиція проводилася з метою виховання в учнівської та студентської молоді любові до рідного краю, шанобливого ставлення до його історії, духовної спадщини, бажання пізнавати й вивчати історико-культурні надбання нашого народу, природне довкілля. З 14 по 17 травня 2013 року був проведений ІІІ Всеукраїнський тур експедиції, на який надійшло 195 робіт від Кримського республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських Центрів туризму і краєзнавства учнівської молоді, станцій юних туристів.

З них: за напрямом нарисів-описів – 106 робіт, за напрямом туристсько-краєзнавчих маршрутів або екскурсій – 89 робіт.

Надіслані роботи в цілому відповідають Умовам проведення експедиції, розкривають процеси пошуково-дослідницької роботи учнівської молоді щодо вивчення історії, традицій, культури та природного довкілля рідного краю.

Журі відзначило загальний високий рівень робіт за напрямом нарисів-описів з Черкаської, Чернігівської, Полтавської, Івано-Франківської, Сумської, Миколаївської, Харківської, Волинської областей.

Так, у роботі „Історія зниклого села Добрянка” Шарт Катерини, учениці 11 класу Троїцької ЗОШ І – ІІІ ст. Новоодеської районної ради Миколаївської області (кер. Іванова Н.І.), висвітлюються події пов’язані з історією зниклого з карти України села Добрянка. Суспільна значимість цієї роботи полягає в тому, що зникнення багатьох поселень з переліку населених пунктів України є однією з найбільших проблем сьогодення.

Нарис-опис „Історія села Піддубці” Драницької Олени, учениці 9 класу Піддубцівської ЗОШ І – ІІІ ст. Луцького району Волинської області (кер. Стадницька Т.О.) є дослідженням подій в історії села, яке має свою специфічну історію, що складається з легенд, переказів, спогадів.

Заслуговує на увагу нарис-опис „Весняні співи Косівщини” пошукового загону клубу „Сузір’я краєзнавства” Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю (кер. Олійник Н.В.), у якому досліджено матеріали архівів та краєзнавчих музеїв з історії села Косівщина, що отримало право на свою змістовну сторінку в історичній пам’яті українського народу.

У роботі гуртка „Історики-краєзнавці” центру туризму, краєзнавства, екскурсій та спорту учнівської молоді м. Черкаси (кер. Щербина М. М.) „Мліїв  Симиренкова земля” висвітлюються маловідомі факти діяльності представників династії видатних українських помологів Симиренків та описуються створені цими вченими господарські та культурні об’єкти на території населених пунктів Черкащини.

Змістовною є робота учнів 5 класу Вільшанської ЗОШ І – ІІІ ст. Дворічанської районної ради Харківської області „Моє село – для мене ти єдине” (кер. Лебединська К.О.), у якій історія села постає через висвітлення фактів трьох великих хвиль переселень українських селян на територію Слобожанщини.

У роботах за напрямом нарисів-описів цікаво та змістовно представлено матеріали про історичні події, життя та творчий шлях видатних людей, пам’ятки та сучасний стан населених пунктів України. Зібрані та систематизовані матеріали свідчать про залучення широкого кола учнівської та студентської молоді до участі в дослідженні історії міст і сіл України та до пошуково-дослідницької роботи щодо відродження історико-культурної спадщини українського народу.

Серед представлених робіт за напрямом туристсько-краєзнавчих маршрутів відзначено роботи з Чернігівської, Черкаської, Полтавської, Чернівецької, Рівненської, Івано-Франківської, Сумської, Запорізької, Миколаївської областей та м. Севастополя. Юними пошуковцями проведено змістовну роботу щодо розроблення туристсько-краєзнавчих маршрутів, дослідження та висвітлення унікальних фактів з історії населених пунктів України. Роботи, які стали переможцями серед розробок туристсько-краєзнавчих маршрутів широко висвітлюють туристсько-рекреаційні та екскурсійні можливості досліджуваних населених пунктів.

Так, екскурсійний маршрут „Археологічні пам’ятки рідного краю”, підготовлений краєзнавцями Глибоцького ЦТКСЕУМ (кер. Щериля Л.О.), ознайомлює з археологічними пам’ятками Глибоцького району Чернівецької області в селах Коровія, Молодія, Червона Діброва та експозиціями в районному краєзнавчому музеї.

Заслуговує на увагу робота „У краю гірських річок і стародавніх легенд” членів гуртка „Географи-краєзнавці” Севастопольського центру туризму, краєзнавства і екскурсій (кер. Шик М.В.). У цій роботі розроблено екскурсійний маршрут навчально-пізнавальної екскурсії для учнівської молоді різних вікових категорій та подано інформацію про мінерали, що зустрічаються на маршруті (мармуровий онікс тощо).

У роботі „Перлинами національної спадщини північної Пальміри України” творчої групи Чернігівського ЗНЗ І – ІІІ ст. № 9 ім. М.М. Коцюбинського (кер. Ничипоренко С.М.) висвітлюється маршрут по стародавньому місту Чернігівської області – Новгород-Сіверському. У роботі використано низку різноманітних матеріалів з архівів та музеїв з метою опису багатовікової історії міста, яка дає підстави мандрівникам і дослідникам називати Новгород-Сіверський „північною пальмірою” України.

Змістовною є робота „До Горганських водоспадів” пошукової групи дитячо-юнацького клубу спортивного орієнтування і туризму „Валтекс” м. Лубни Полтавської області (кер. Полонський М. М.). Пошуковці описують маршрут територією Івано-Франківської області, в якому поєднуються елементи туристського походу, історичної та природничої екскурсій. Розроблений маршрут включає скит Манявський та інші цікаві історичні та природні пам’ятки Прикарпаття.

Варто відзначити туристсько-краєзнавчий маршрут „Рокитнівський тракт”, розроблений членами експедиційного загону туристсько-краєзнавчого гуртка „Беркут” Рокитнівського НВК Рівненської області (кер. Хмельовський Ю.Л.). Членами гуртка вивчено рекреаційно-туристський потенціал регіону та складено нитку маршруту, розраховану на учнів різних вікових категорій.

У розробках туристсько-краєзнавчих маршрутів використано різноманітні матеріали архівів, історико-краєзнавчих музеїв, сільських та районних бібліотек. Розроблені варіанти екскурсійних маршрутів свідчать про високий рівень навчально-методичної та краєзнавчої роботи центрів туризму і краєзнавства, станцій юних туристів, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.

Журі відзначає ефективну роботу педагогів позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів щодо оволодіннями учнями вміннями і навичками туристсько-краєзнавчої роботи. Такі напрями роботи значною мірою сприяють розвитку, стимулюванню та реалізації творчого потенціалу учнів, залученню їх до соціально значимої діяльності.

Журі звертає увагу керівників гуртків, творчих об’єднань на важливість висвітлення у роботах за напрямами нарисів-описів і туристсько-краєзнавчих маршрутів результатів експедиційних пошуків та краєзнавчих досліджень у засобах масової інформації і визначення шляхів та засобів їх практичного застосування в різних сферах суспільного життя.

Разом з тим журі звертає увагу керівників робіт за напрямами нарисів-описів і туристсько-краєзнавчих маршрутів на типові недоліки при написанні пошуково-дослідницьких робіт за напрямом нарисів-описів:



- в деяких роботах стиль викладу матеріалу не завжди відповідає нарису-опису;

- зміст основної частини та додатків в окремих роботах не відповідає зазначеній темі пошукової та дослідницької роботи;

- у частині робіт відсутні посилання на джерела і додатки;

- в текстах робіт додатки не завжди пронумеровані і підписані;

- у низці робіт не дотримано вимоги стосовно об’єму експедиційних досліджень.

за напрямом туристсько-краєзнавчих маршрутів:

- назви маршрутів не завжди відповідають змісту опису досліджуваних об’єктів;

- в деяких роботах не розкрито актуальність та значимість обраної теми, основні методи і форми експедиційної роботи під час розробки маршруту, пізнавальний та виховний аспекти роботи;

- в текстах окремих робіт відсутні посилання на ілюстрації, картографічні та інші матеріали;

- у низці робіт схеми екскурсійних маршрутів зроблені невиразно, зокрема не вказано час проходження між об’єктами та час перебування на конкретному об’єкті;

- у окремих роботах не достатньо висвітлено нитку маршруту, зокрема для одноденного маршруту обиралося 12 – 15 пізнавальних об’єктів, які були описані поверхово.
Зауваження до оформлення заявок:

  • потрібно звернути увагу на відповідність теми в заявці і в роботі;

  • необхідно зазначати повну назву навчального закладу;

  • заявка має бути фахово оформлена українською мовою;

  • на титульному листі роботи вказувати напрям «нарис-опис» або «туристсько-краєзнавчий маршрут».

Нагадуємо, що дослідницькі матеріали на ІІІ (Всеукраїнський) тур експедиції подаються з підсумковими документами про проведення ІІ (обласного) туру: наказом, інформацією (з прикладами, узагальненнями та висновками) про проведення ІІ туру експедиції та листом-заявкою на участь у ІІІ турі з переліком конкурсних робіт за формою: назва роботи, автор (авторська група), базовий навчальний заклад, П.І.Б. керівника та його посада.

Завідувач відділу краєзнавства



та наукових досліджень учнів Д.О.Бондарчук
Каталог: document
document -> Конспект уроку української літератури у 9 класі Мистецтво бачити слово. Візуальна (зорова) поезія сьогодні
document -> Надія, яка, за легендою, впродовж всього життя допомагає людям терпіти страждання та турботи на шляху до досягнення поставленої перед собою мети. І хоча Пандора добре ставиться до надії, в інших джерелах її характеризують І як благословіння
document -> Видань утос
document -> Атестація з української літератури за курс 5 класу (ІІ семестр)
document -> Українська література, 5-12 кл
document -> 11 клас. Профільний рівень
document -> Тема. Життєвий І творчий шлях М. Петренка. Поезія Петренка. Мета
document -> Іі семестр музичне мистецтво в нашому житті. Урок 17 Тема: Джаз Мета: Ознайомити з особливостями сучасних музичних явищ (джазом),розглянути особливості понять «імпровізація»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconРозповідати про життя мешканців українських сіл та міст у 18-19 ст. Розповідати про життя мешканців українських сіл та міст у 18-19 ст
Чим відрізняється сучасне вбрання від одягу 18 ст.? Виконайте останнє завдання на с
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconДмитро білоус. У назвах міст І сіл слова
Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширити знання дітей про творчість Дмитра Білоуса; розвивати зв’язне...
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconПро затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова
Про підсумки виконання Програми розвитку фізичної культури І спорту на 2012-2016 роки за 2015 рік
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconКонкурс «Історія міст і сіл»
На сході Дніпропетровщини, за один кілометр від межі з Донецькою областю, розташований крайній населений пункт Межівського р-ну село...
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік icon1. Історичне краєзнавство комплексна наука про історію розвитку суспільства в певній місцевості
Перспективи програми дослідження історії міст І сіл України, в тому числі Рівненщини
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconНаказ №214 Про підсумки проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу
Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури. Взяли участь 22 учнів школи 6-11 класів
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconМаловисківська районна державна адміністрація відділ освіти
Про підсумки розвитку освіти Маловисківського району у 2011-2012 навчальному році, перспективи на 2012-2013 навчальний рік та готовність...
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconНаказ №124 м. Коломия Про підсумки проведення атестації педагогічних працівників закладів освіти міста атестаційною комісією ІІ рівня при управлінні освіти міської ради у 2012 році

Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconБібліотека вищашко ла анотований огляд періодичних видань за 011 рік Випуск київ 2012
Вища школа : анотований огляд періодичних видань за 2011 рік / Київ нац ун-т культури І мистецтв, Бібліотека; уклад.: І. Л. Маловська,...
Наказ №52А м. Київ Про підсумки ІІІ туру Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Історія міст І сіл України за 2012 рік iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2011/2012 н р


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка