Науково-методичний центр



Сторінка1/5
Дата конвертації18.04.2017
Розмір0.77 Mb.
  1   2   3   4   5

Управління освіти міської ради

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи…

( Народна мудрість)


  • Школа настільки успішна, наскільки вона може викликати потребу до зростання та створювати умови для того, щоб реалізувати це бажання

( В.О.Сухомлинський)


  • Мета навчання дитини полягає у тому, щоб зробити її здатною розвиватись далі без допомоги вчителя



(Е.Хаббарт)



  • Світ належить оптимістам , песимісти – тільки глядачі

(Жан – Жак Руссо)


  • Вчити – означає вселяти надію


(Луї Арагон)


Р у б р и к и н о м е р а:


  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання



  • логопедична служба


  • на допомогу фахівцеві

  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека


Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту




Наказ МОН України від 28.08.2013 №1239 « Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»

Методист


11

ТОВ

«Ред.


заг.пед. газет







Наказ МОН України від 21.10.2013 №1456 « Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі»

Математика в сучасній школі

12

Пед.

преса








Наказ МОН України від 30.07.2013 № 1047 «Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України»

Директор школи

23

Шк.світ




*

- Лист МОН України від 07.08.2013 № 1/9 – 533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішнього контролю навчальних закладів

- Наказ МОН України від 04.11.2013 № 1550 « Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі»



Директор школи

24

Шк.світ







Наказ МОН України від 05.09.2013 № 1/9-607 «Про використання навчальної літератури»

Завуч

24

Шк.світ




Управлінська діяльність

*

- Грицюк Л. Батьківський комітет – допомога в усьому

- Самоздра Л. Школа захоплень, розвитку, життєстверджень

- Ордановська Л., Шелакін В. Органайзер навчального року ЗНЗ. Грудень, січень

- Котлярова Н. Удосконалення системи управління НВП

- Рубан С. Навчити сьогодні, як бути успішним завтра…

- Полякіна Л. Енергоефективні школи



Директор школи

21

Шк.світ




*

- Аніщенко Л. Управління змінами в ЗНЗ

- Сухомовський О. Інноваційна культура закладу

- Хорькова Л. Державно – громадське управління школою

- Ордановська Л., Шелакін В. Органайзер навчального року



Директор школи

23

Шк.світ




*

- Знова Н. Моніторинг професійної педагогічної майстерності

- Ковальова О. Циклограма роботи заступника директора з навчально – виховної роботи на ІІ семестр навчального року

- Ковальова О. Оцінювання навчальних досягнень учнів


Завуч

24

Шк.світ




*

- Гузик Н.П. Организация процесса обучения

- Громовий В.В. Думки проти течії. Випуск 5



Управління школою

34-36

Основа




*

- Остапчук О.О. Школа цінностей як інноваційна модель корпоративного управління сучасним навчальним закладом

Завучу. Усе

Для роботи



23-24

Основа




Організація навчально-виховного процесу

*

- Мурашко Н. Реєстрація на ЗНО розпочнеться 3 січня

- Новохатна Д. Навчаємо та виховуємо обдарованих дітей

- Аббас Н. Концепція розвитку громадянської активності школярів

- Коваленко В. Маркетинг і PR

- Равлюк Л. Створення позитивного іміджу в соціальному оточенні

- Семенюк І. Система роботи з батьками



Директор школи

22

Шк.світ







Федоров Ю. Пошуково – дослідницька діяльність учнів

Директор школи

23

Шк.світ




*

- Капранова М.Н. Як підготувати сучасний урок

- Береговой Я. Макаренко, Сухомлинский и Ващенко: противостояние или преемственность

- Єфремова Г.Л. Девіантна поведінка підлітків як педагогічна проблема

- Сюрха Т.А. Відстоювання та захист прав дітей – механізм побудови свідомого суспільства



Педагогічна майстерня

12

Основа




Науково-методичний супровід

*

- Селютіна Н. Індивідуалізація та диференціація методичної роботи з учителями математики

- Павлюк М. Програма національного виховання учнівської молоді «Нова генерація Млинівщини»

- Ліскович О. Формування в учнів ціннісного ставлення до здоров’я під час вивчення фізики

- Коваленко М. Моніторингове дослідження

- Голик Д. Імідж бібліотекаря ЗНЗ

- Пахолівецька М. Як стати майстром педагогічної праці

- Ковальчук В. Сучасний методичний кабінет: нова якість діяльності

- Своя дорога до вершини

- Букач А. Використання сервісів Веб 2.0 у професійній діяльності методиста


Методист

10

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет»





*

- Шишкіна Л. Самоосвіта педагога як інвестиція в себе

- Яланська С. Самоаналіз педагогічної діяльності

- Ільницька І. Правила педагогічної майстерності

- Яланська С. Портфоліо вчителя як засіб оптимізації його діяльності

- Гоменюк Д., Калошин В. Удосконалення педагогічної техніки. Практичні поради вчителю

- Адамова С. Образ сучасного учителя. Круглий стіл

- Ковальчук В., Литвин Л. Розвиток проектної компетентності учнів

- Шишкіна Л. Технологія впровадження інноваційних технологій на уроці

- Антонів Г. Творча майстерня вчителя

- Денисюк Л. Жити за інерцією: відчуття чи звичка? Моніторингові дослідження на уроці фізики

- Бревус С. Геоінформаційні системи крокують до шкіл


Школа

12

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет





*

- Литвиненко Г. Інноваційний розвиток методичних кабінетів

- Михайленко Т. Оксана Коваленко: «Учитель іноземних мов майбутнього – це той, хто йде поруч з дитиною…»

- Клясен Н. Сертифікації навчально – методичної літератури. Зарубіжний досвід

- Заїкіна З. Школа майбутнього керівника

- Депетист О. та ін.. Від навчання до майстерності. Методичні рекомендації щодо роботи з учителем – практикантом

- Мазуренко Л. Обласна школа новаторства

- Лозова О. Рівень якості шкільної природничо – математичної освіти ( за результатами моніторингу й опитування керівників навчальних закладів)

- Кемпе В. Бібліотечні ресурси. Стан та перспективи

- Лапшина І. Дистанційне навчання: підходи, етапи, особливості. Методичні рекомендації


Методист

12

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет





*

- Полторацька В. Організація освітньо – розвивального простору в роботі з обдарованими дітьми

- Поторацька В., Матвєєва Я. Індивідуальна освітня траєкторія розвитку обдарованої дитини. Програма

- Денисюк Л. Як зробити дитину успішною. Система роботи навчального закладу з обдарованими дітьми

- Фомін О., Рубанова Т. Кожна дитина – дослідник

- Бухлова Н. Готовність педагога до роботи з обдарованими учнями

- Целиковська І. Педагогічна технологія «Літня школа»



Школа

11

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет





*

-Горілько М. Методичний тиждень педагогічної майстерності

- Жалюк С. Удосконалення педагогічної техніки

- Горшовенко О. Сташевська І. Шкільний проект

- Комленко Л. Профорієнтаційна робота – складова профільного навчання

- Карпенко С. Методична підготовка вчителя


Завуч

24

Шк.світ




*

- Василенко Н. Організація методичної роботи навчального закладу

- План роботи методичного центру. З досвіду роботи комунальної установи «Сєверодонецький методичний центр» Луганської області

- Коваленко М. Громадянська освіта в Україні. Стан та перспективи розвитку

- Губенко Г., Кожухар І. Школа фахового зростання. Пізнаємо теорію через практику

- Прут О., Андрєєва Н. Головне – бути творчими. Методичні заходи для вчителів

- Освіта для сталого розвитку в дії



Методист

11

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет





*

- Люшин М. Технологічний супровід підготовки та проведення засідання педагогічної ради навчального закладу

- Мельник Н.А. Нові форми впровадження та поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища



Управління школою

34-36

Основа




*

- Ткачук Т.А. Управління реалізацією науково- методичної проблеми

Завучу. Усе для роботи

23-23

Основа




Інклюзивна освіта




Іванова О. , Юрченко О. Психолого – педагогічний супровід дітей із психофізичними порушеннями

Психолог

23

Шк.світ







Танцюра Л. Інклюзивна освіта: взаємодія сім’ї та школи. Організація роботи із сім’ями, у яких виховуються діти з обмеженими можливостями

Соціальний педагог

12

Шк.світ




Професійна компетентність




Пахолівецька М. Професійна компетентність педагога

Завуч

24

Шк.світ







Тригубець Г.Є. Система професійних компетентностей учителя ХХІ століття

Завучу. Усе для роботи

23-24

Основа







Носко О.О. Професійна компетентність педагога – потреба часу

Педагогічна майстерня

12

Основа




Психологічний супровід навчально – виховного процесу

*

- Криворучко М.В. Психологізація педагогічної праці

- Туріщева Л.В., Мірошниченко О.А. Як підготувати учнівську роботу для захисту в Малій академії наук

- Моісеєнко К.М. Особливості консультативної роботи зі школярами

- Романенко Л.Д. Програма корекційно – розвивальних занять для першокласників з розвитку емоційно- вольової сфери

- Юрченко І.І., Немолот С.О. Тиждень психології

- Коваль Л.М. Світ людських емоцій

- Ветошкина А.Н. Мои цели

- Кучерук М.М. Профілактика девіантної поведінки підлітків

- Гузь А.Ю. Розвиток навичок ефективного спілкування. Семінар для педагогів

- Романенко Л.Д. Спілкуємося з дітьми

- Марінушкіна О.Є. Чи потрібен учням початкової школи психологічної розвиток?


Шкільному психологу. Усе для роботи

11

Основа




*

- Несмашна Г. Мистецтво як ресурс

- Тригук О. Внутрішні ресурси – вітаміни життя. Тренінгове заняття

- Чекалюк Л. Використання арт – терапевтичних методів роботи

- Болдіна А. Солодкі скульптури. Майстер – клас ліплення з цукрового тіста для школярів

- Кітчак Т. Щастя бути жінкою. Заняття з елементами тренінгу

- Калушка Н. Музика як засіб емоційно – естетичного розвитку дитини

- Квілінська М. Цілюща мова казки. Психотерапевтичне використання казки

- Колісник О. Знайома незнайомка – арт – терапія

- Колісник О. Казка вчить, як на світі жити. Психокорекційне використання казки

- Авторські казки Оксани Колісник

- Авторські казки Марії Квілінської

- Татарин Н. Казкотерапія – шлях до пізнання себе

- Червоняк С. Подорож у своє «містечко». Тренінгове заняття

- татарин Н. Корекція поведінкових проявів дитини. Програма занять для дітей 8-10 років

- Татарин Н. Корекція агресивності. Програма занять

- Бець Н. Дозволь собі бути щасливим. Тренінгове заняття для старшокласників

-Синельникова І. Малюнок як закодоване повідомлення світові. Використання проективних методик у роботі практичного психолога

- Поліщук Н., Гусєва Т. Подарунок як форма вияву почуттів



Психолог

22

Шк.світ




*

- Царенко Л. Українські традиційні моделі здоров’я

- Бовт Л. Школа психологічного благополуччґ. Нестандартні методи роботи з педагогами

- Підручна І. Збереження психологічного здоров’я педагога. Тренінг

- Прощенко О. Цінності в моєму житті. Заняття з елементами тренінгу

- Коробова О. Признание в любви сквозь время…

- Швидка І. «Ми – асертивні» Програма занять для учнів 9-11 класів



Психолог

23

Шк.світ




*

- Кельнер С.С. Шляхи розвитку творчих здібностей учнів

- Моисеенко Е.Н. Внешнее независимое осцениевание. Взгляд учителя. Результаты анкетирования педагогов

- Дубовик С.В. Семінар – тренінг з учителями – початківцями

- Дубовик С.В. Жити – це здорово. Тренінгове заняття

- Ветошкина А.Н. Человек – профессионал. Час психолога в 11-м классе


Шкільному психологу. Усе для роботи

12

Основа




*

- Короленко Л. Діяльність психологічної служби ПТО. Із досвіду роботи психологів Вінничини

- Кушнір С. Особливості поведінки молоді. Вплив сімейного виховання

- Лавренчук І., Короленко Л. Взаємодія «Учитель – учні». Вирішення та усунення конфліктів

- Лавренчук І., Сніцар М. Вірсу лихослов’я. Як його подолати? Урок – тренінг для учні ПТНЗ

- Ружицька Н. Індивідуальні особливості учнів під час навчально – виховного процесу

- Мандренко О. Запобігання насильства в сім’ї

- Горлач Н. Позитивний імідж педагога – шлях до професійного успіху. Заняття з елементами тренінгу для молодих педагогів

- Коровецька І. Подолання особистісних криз

- Рабодзей С. Законодавство, яке тебе захищає. Заняття з елементами тренінг

- Пеструшко С. Картина виховання. Залежність рівня адаптації учнів від взаємин у сім’ї

- Суворова Н. Психолог в училищі соціальної реабілітації. Особливості роботи


Психолог

24

Шк.світ




*

- Калошин В.Ф. Інтерес у навчанні

- Кузина С.И. Конфликтные ситуации «Учитель – ученик» и пути их разрешения ( семинар – практикум)



Завучу. Усе для роботи

23-24

Основа




*

- Жінки,які змінюють світ

- Шкуратенюк Г. та ін.. Вплив батька на розвиток особистості дитини

- Шадура Н. Я. Я та інші. Тренінгове заняття для учнів 8-9 – класів

- Теслюк П. Творчі здібності особистості. Психолого – педагогічний семінар

- Швидка І. Наше життя в наших руках. Семінар – тренінг

- Калошин В. Психологічний захист: сутність форми

- Підручна І. Класний керівник: мотивація до роботи. Заняття з елементами тренінгу

- Ясинова С. Анкета зворотного зв’язку. «Учитель очима учня»

- Губарєв Д. Дві казки. Позитивні розповіді, що наштовхують на роздуми


Психолог

21

Шк.світ




Виховання особистості

*

Лемешева Т. Ягну успіху! Розвиток творчого потенціалу дитини

Школа

11

ТОВ

«Ред.


загально педагог.

газет





*

- Степчина Н.П. Роль учнівського самоврядування у створенны эдиноъ системи корпоративноъ культури школи цінностей

- Кадров А.А. Ученическое самоуправление как фактор развития личнстных качеств учащегося

- Александрова І.Г. Учеівське самоврядування як дієвий засіб виховання соціально – активної особистості громадянина України


Виховна робота в школі

12

Основа







Ліченко Г. Проект «Формула успіху» для роботи з учнями 8-11 класів

Завуч

24

Шк.світ




*

- Калошин В.Ф. Підліткова криза: особливості перебігу та подолання

- Шевченко О.О. Поняття евалюації, автоевалюації в освітній діяльності ( тренінгові заняття для заступників директорів з навчально – виховної роботи)

- Борищук Л.Г. Літературний гурток – школа виховання духовності

- Ткачук А.О. Інтелектуальна гра «Розумники» ( до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, 9-11 кл.)

- Нужа Ю.П., Полтавська О.В. Крок назустріч. Театр життя ( до Дня інвалідів, 9-11 кл.)


Виховна робота в школі

11

Основа





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Розділ науково-методичні основи розвитку інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Войтюк Т. В. – Хмельницький: Хмельницький центр науки інновацій та інформатизації, 2014. – 48 с
Науково-методичний центр iconУправління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр Психолого-педагогічний
Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку...
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
С. М. Кравченко, Л. Й. Мельник. Майбутнє починається сьогодні. Виховання духовно-моральної особистості на засадах гуманної педагогіки....
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як ми навчали вчора, ми вкрадемо у дітей завтра
Науково-методичний центр iconВиконання плану роботи окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму»
В межах функціональних обов’язків окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму» (далі – Заклад) визначено перелік напрямків,...
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Якщо ви хочете виростити хороших дітей, витрачайте на них у два рази менше грошей І в два рази більше часу
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Виховання, отримане людиною, закінчене,досягло своєї мети тоді, коли людина настільки дозріла, що володіє силою й волею саму себе...
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Коли продовжуємо себе у своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину, ми творимо сам час. Дух часу, взаємини між людьми – все це...
Науково-методичний центр iconНауково методичний центр
Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою та зрозумілою, а декому – навіть легкою, І тим...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка