Зміст
|
Назва видання
|
№
|
Видавництво
|
Пр.
|
У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту
|
|
Наказ МОН України від 28.08.2013 №1239 « Про затвердження Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»
|
Методист
|
11
|
ТОВ
«Ред.
заг.пед. газет
|
|
|
Наказ МОН України від 21.10.2013 №1456 « Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі»
|
Математика в сучасній школі
|
12
|
Пед.
преса
|
|
|
Наказ МОН України від 30.07.2013 № 1047 «Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України»
|
Директор школи
|
23
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Лист МОН України від 07.08.2013 № 1/9 – 533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішнього контролю навчальних закладів
- Наказ МОН України від 04.11.2013 № 1550 « Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі»
|
Директор школи
|
24
|
Шк.світ
|
|
|
Наказ МОН України від 05.09.2013 № 1/9-607 «Про використання навчальної літератури»
|
Завуч
|
24
|
Шк.світ
|
|
Управлінська діяльність
|
*
|
- Грицюк Л. Батьківський комітет – допомога в усьому
- Самоздра Л. Школа захоплень, розвитку, життєстверджень
- Ордановська Л., Шелакін В. Органайзер навчального року ЗНЗ. Грудень, січень
- Котлярова Н. Удосконалення системи управління НВП
- Рубан С. Навчити сьогодні, як бути успішним завтра…
- Полякіна Л. Енергоефективні школи
|
Директор школи
|
21
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Аніщенко Л. Управління змінами в ЗНЗ
- Сухомовський О. Інноваційна культура закладу
- Хорькова Л. Державно – громадське управління школою
- Ордановська Л., Шелакін В. Органайзер навчального року
|
Директор школи
|
23
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Знова Н. Моніторинг професійної педагогічної майстерності
- Ковальова О. Циклограма роботи заступника директора з навчально – виховної роботи на ІІ семестр навчального року
- Ковальова О. Оцінювання навчальних досягнень учнів
|
Завуч
|
24
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Гузик Н.П. Организация процесса обучения
- Громовий В.В. Думки проти течії. Випуск 5
|
Управління школою
|
34-36
|
Основа
|
|
*
|
- Остапчук О.О. Школа цінностей як інноваційна модель корпоративного управління сучасним навчальним закладом
|
Завучу. Усе
Для роботи
|
23-24
|
Основа
|
|
Організація навчально-виховного процесу
|
*
|
- Мурашко Н. Реєстрація на ЗНО розпочнеться 3 січня
- Новохатна Д. Навчаємо та виховуємо обдарованих дітей
- Аббас Н. Концепція розвитку громадянської активності школярів
- Коваленко В. Маркетинг і PR
- Равлюк Л. Створення позитивного іміджу в соціальному оточенні
- Семенюк І. Система роботи з батьками
|
Директор школи
|
22
|
Шк.світ
|
|
|
Федоров Ю. Пошуково – дослідницька діяльність учнів
|
Директор школи
|
23
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Капранова М.Н. Як підготувати сучасний урок
- Береговой Я. Макаренко, Сухомлинский и Ващенко: противостояние или преемственность
- Єфремова Г.Л. Девіантна поведінка підлітків як педагогічна проблема
- Сюрха Т.А. Відстоювання та захист прав дітей – механізм побудови свідомого суспільства
|
Педагогічна майстерня
|
12
|
Основа
|
|
Науково-методичний супровід
|
*
|
- Селютіна Н. Індивідуалізація та диференціація методичної роботи з учителями математики
- Павлюк М. Програма національного виховання учнівської молоді «Нова генерація Млинівщини»
- Ліскович О. Формування в учнів ціннісного ставлення до здоров’я під час вивчення фізики
- Коваленко М. Моніторингове дослідження
- Голик Д. Імідж бібліотекаря ЗНЗ
- Пахолівецька М. Як стати майстром педагогічної праці
- Ковальчук В. Сучасний методичний кабінет: нова якість діяльності
- Своя дорога до вершини
- Букач А. Використання сервісів Веб 2.0 у професійній діяльності методиста
|
Методист
|
10
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет»
|
|
*
|
- Шишкіна Л. Самоосвіта педагога як інвестиція в себе
- Яланська С. Самоаналіз педагогічної діяльності
- Ільницька І. Правила педагогічної майстерності
- Яланська С. Портфоліо вчителя як засіб оптимізації його діяльності
- Гоменюк Д., Калошин В. Удосконалення педагогічної техніки. Практичні поради вчителю
- Адамова С. Образ сучасного учителя. Круглий стіл
- Ковальчук В., Литвин Л. Розвиток проектної компетентності учнів
- Шишкіна Л. Технологія впровадження інноваційних технологій на уроці
- Антонів Г. Творча майстерня вчителя
- Денисюк Л. Жити за інерцією: відчуття чи звичка? Моніторингові дослідження на уроці фізики
- Бревус С. Геоінформаційні системи крокують до шкіл
|
Школа
|
12
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет
|
|
*
|
- Литвиненко Г. Інноваційний розвиток методичних кабінетів
- Михайленко Т. Оксана Коваленко: «Учитель іноземних мов майбутнього – це той, хто йде поруч з дитиною…»
- Клясен Н. Сертифікації навчально – методичної літератури. Зарубіжний досвід
- Заїкіна З. Школа майбутнього керівника
- Депетист О. та ін.. Від навчання до майстерності. Методичні рекомендації щодо роботи з учителем – практикантом
- Мазуренко Л. Обласна школа новаторства
- Лозова О. Рівень якості шкільної природничо – математичної освіти ( за результатами моніторингу й опитування керівників навчальних закладів)
- Кемпе В. Бібліотечні ресурси. Стан та перспективи
- Лапшина І. Дистанційне навчання: підходи, етапи, особливості. Методичні рекомендації
|
Методист
|
12
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет
|
|
*
|
- Полторацька В. Організація освітньо – розвивального простору в роботі з обдарованими дітьми
- Поторацька В., Матвєєва Я. Індивідуальна освітня траєкторія розвитку обдарованої дитини. Програма
- Денисюк Л. Як зробити дитину успішною. Система роботи навчального закладу з обдарованими дітьми
- Фомін О., Рубанова Т. Кожна дитина – дослідник
- Бухлова Н. Готовність педагога до роботи з обдарованими учнями
- Целиковська І. Педагогічна технологія «Літня школа»
|
Школа
|
11
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет
|
|
*
|
-Горілько М. Методичний тиждень педагогічної майстерності
- Жалюк С. Удосконалення педагогічної техніки
- Горшовенко О. Сташевська І. Шкільний проект
- Комленко Л. Профорієнтаційна робота – складова профільного навчання
- Карпенко С. Методична підготовка вчителя
|
Завуч
|
24
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Василенко Н. Організація методичної роботи навчального закладу
- План роботи методичного центру. З досвіду роботи комунальної установи «Сєверодонецький методичний центр» Луганської області
- Коваленко М. Громадянська освіта в Україні. Стан та перспективи розвитку
- Губенко Г., Кожухар І. Школа фахового зростання. Пізнаємо теорію через практику
- Прут О., Андрєєва Н. Головне – бути творчими. Методичні заходи для вчителів
- Освіта для сталого розвитку в дії
|
Методист
|
11
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет
|
|
*
|
- Люшин М. Технологічний супровід підготовки та проведення засідання педагогічної ради навчального закладу
- Мельник Н.А. Нові форми впровадження та поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища
|
Управління школою
|
34-36
|
Основа
|
|
*
|
- Ткачук Т.А. Управління реалізацією науково- методичної проблеми
|
Завучу. Усе для роботи
|
23-23
|
Основа
|
|
Інклюзивна освіта
|
|
Іванова О. , Юрченко О. Психолого – педагогічний супровід дітей із психофізичними порушеннями
|
Психолог
|
23
|
Шк.світ
|
|
|
Танцюра Л. Інклюзивна освіта: взаємодія сім’ї та школи. Організація роботи із сім’ями, у яких виховуються діти з обмеженими можливостями
|
Соціальний педагог
|
12
|
Шк.світ
|
|
Професійна компетентність
|
|
Пахолівецька М. Професійна компетентність педагога
|
Завуч
|
24
|
Шк.світ
|
|
|
Тригубець Г.Є. Система професійних компетентностей учителя ХХІ століття
|
Завучу. Усе для роботи
|
23-24
|
Основа
|
|
|
Носко О.О. Професійна компетентність педагога – потреба часу
|
Педагогічна майстерня
|
12
|
Основа
|
|
Психологічний супровід навчально – виховного процесу
|
*
|
- Криворучко М.В. Психологізація педагогічної праці
- Туріщева Л.В., Мірошниченко О.А. Як підготувати учнівську роботу для захисту в Малій академії наук
- Моісеєнко К.М. Особливості консультативної роботи зі школярами
- Романенко Л.Д. Програма корекційно – розвивальних занять для першокласників з розвитку емоційно- вольової сфери
- Юрченко І.І., Немолот С.О. Тиждень психології
- Коваль Л.М. Світ людських емоцій
- Ветошкина А.Н. Мои цели
- Кучерук М.М. Профілактика девіантної поведінки підлітків
- Гузь А.Ю. Розвиток навичок ефективного спілкування. Семінар для педагогів
- Романенко Л.Д. Спілкуємося з дітьми
- Марінушкіна О.Є. Чи потрібен учням початкової школи психологічної розвиток?
|
Шкільному психологу. Усе для роботи
|
11
|
Основа
|
|
*
|
- Несмашна Г. Мистецтво як ресурс
- Тригук О. Внутрішні ресурси – вітаміни життя. Тренінгове заняття
- Чекалюк Л. Використання арт – терапевтичних методів роботи
- Болдіна А. Солодкі скульптури. Майстер – клас ліплення з цукрового тіста для школярів
- Кітчак Т. Щастя бути жінкою. Заняття з елементами тренінгу
- Калушка Н. Музика як засіб емоційно – естетичного розвитку дитини
- Квілінська М. Цілюща мова казки. Психотерапевтичне використання казки
- Колісник О. Знайома незнайомка – арт – терапія
- Колісник О. Казка вчить, як на світі жити. Психокорекційне використання казки
- Авторські казки Оксани Колісник
- Авторські казки Марії Квілінської
- Татарин Н. Казкотерапія – шлях до пізнання себе
- Червоняк С. Подорож у своє «містечко». Тренінгове заняття
- татарин Н. Корекція поведінкових проявів дитини. Програма занять для дітей 8-10 років
- Татарин Н. Корекція агресивності. Програма занять
- Бець Н. Дозволь собі бути щасливим. Тренінгове заняття для старшокласників
-Синельникова І. Малюнок як закодоване повідомлення світові. Використання проективних методик у роботі практичного психолога
- Поліщук Н., Гусєва Т. Подарунок як форма вияву почуттів
|
Психолог
|
22
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Царенко Л. Українські традиційні моделі здоров’я
- Бовт Л. Школа психологічного благополуччґ. Нестандартні методи роботи з педагогами
- Підручна І. Збереження психологічного здоров’я педагога. Тренінг
- Прощенко О. Цінності в моєму житті. Заняття з елементами тренінгу
- Коробова О. Признание в любви сквозь время…
- Швидка І. «Ми – асертивні» Програма занять для учнів 9-11 класів
|
Психолог
|
23
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Кельнер С.С. Шляхи розвитку творчих здібностей учнів
- Моисеенко Е.Н. Внешнее независимое осцениевание. Взгляд учителя. Результаты анкетирования педагогов
- Дубовик С.В. Семінар – тренінг з учителями – початківцями
- Дубовик С.В. Жити – це здорово. Тренінгове заняття
- Ветошкина А.Н. Человек – профессионал. Час психолога в 11-м классе
|
Шкільному психологу. Усе для роботи
|
12
|
Основа
|
|
*
|
- Короленко Л. Діяльність психологічної служби ПТО. Із досвіду роботи психологів Вінничини
- Кушнір С. Особливості поведінки молоді. Вплив сімейного виховання
- Лавренчук І., Короленко Л. Взаємодія «Учитель – учні». Вирішення та усунення конфліктів
- Лавренчук І., Сніцар М. Вірсу лихослов’я. Як його подолати? Урок – тренінг для учні ПТНЗ
- Ружицька Н. Індивідуальні особливості учнів під час навчально – виховного процесу
- Мандренко О. Запобігання насильства в сім’ї
- Горлач Н. Позитивний імідж педагога – шлях до професійного успіху. Заняття з елементами тренінгу для молодих педагогів
- Коровецька І. Подолання особистісних криз
- Рабодзей С. Законодавство, яке тебе захищає. Заняття з елементами тренінг
- Пеструшко С. Картина виховання. Залежність рівня адаптації учнів від взаємин у сім’ї
- Суворова Н. Психолог в училищі соціальної реабілітації. Особливості роботи
|
Психолог
|
24
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Калошин В.Ф. Інтерес у навчанні
- Кузина С.И. Конфликтные ситуации «Учитель – ученик» и пути их разрешения ( семинар – практикум)
|
Завучу. Усе для роботи
|
23-24
|
Основа
|
|
*
|
- Жінки,які змінюють світ
- Шкуратенюк Г. та ін.. Вплив батька на розвиток особистості дитини
- Шадура Н. Я. Я та інші. Тренінгове заняття для учнів 8-9 – класів
- Теслюк П. Творчі здібності особистості. Психолого – педагогічний семінар
- Швидка І. Наше життя в наших руках. Семінар – тренінг
- Калошин В. Психологічний захист: сутність форми
- Підручна І. Класний керівник: мотивація до роботи. Заняття з елементами тренінгу
- Ясинова С. Анкета зворотного зв’язку. «Учитель очима учня»
- Губарєв Д. Дві казки. Позитивні розповіді, що наштовхують на роздуми
|
Психолог
|
21
|
Шк.світ
|
|
Виховання особистості
|
*
|
Лемешева Т. Ягну успіху! Розвиток творчого потенціалу дитини
|
Школа
|
11
|
ТОВ
«Ред.
загально педагог.
газет
|
|
*
|
- Степчина Н.П. Роль учнівського самоврядування у створенны эдиноъ системи корпоративноъ культури школи цінностей
- Кадров А.А. Ученическое самоуправление как фактор развития личнстных качеств учащегося
- Александрова І.Г. Учеівське самоврядування як дієвий засіб виховання соціально – активної особистості громадянина України
|
Виховна робота в школі
|
12
|
Основа
|
|
|
Ліченко Г. Проект «Формула успіху» для роботи з учнями 8-11 класів
|
Завуч
|
24
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Калошин В.Ф. Підліткова криза: особливості перебігу та подолання
- Шевченко О.О. Поняття евалюації, автоевалюації в освітній діяльності ( тренінгові заняття для заступників директорів з навчально – виховної роботи)
- Борищук Л.Г. Літературний гурток – школа виховання духовності
- Ткачук А.О. Інтелектуальна гра «Розумники» ( до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, 9-11 кл.)
- Нужа Ю.П., Полтавська О.В. Крок назустріч. Театр життя ( до Дня інвалідів, 9-11 кл.)
|
Виховна робота в школі
|
11
|
Основа
|
|